ja lief, hoe oud denk je dat mooiiiii is? Die stond voorop bij een optreden van Djengis Kahn zijn overwinningskoorquote:
ohwja.. en denk je dat je me live aan zou kunnen ? :pquote:
Het lijkt er idd verdacht veel op dat ze massaal in een lsd trip zijn blijven hangenquote:
Neuken op Janis!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:27 schreef Laysa het volgende:
jaren 70...daar begonnen pas de goede jaren
Ja....maar of jij mij live aan kan is een veel interresante vraagquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwja.. en denk je dat je me live aan zou kunnen ? :p
ach vrouwen zijn makkelijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja....maar of jij mij live aan kan is een veel interresante vraag
Weer beeld?quote:
ja ga jij maar ff verdrinkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach vrouwen zijn makkelijk![]()
maar zal eens in die kijkers kijken op hyves
Nee JIJ bent smoepie!quote:
Het zijn types die als ze tegen breedbeeld zijn de verkeerde phillipstoren in gijzeling nemenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:32 schreef versabommie het volgende:
Ik vind dat die Groupies met een steen om de poten in de plomp moeten gooien en degene die boven komt drijven is een heks en moet verbrand
echt met zo'n soepjurk, warrig haarquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het zijn types die als ze tegen breedbeeld zijn de verkeerde phillipstoren in gijzeling nemen
Daar ben ik veel te pacifistisch voorquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:33 schreef versabommie het volgende:
BongBongBongBong.. kom je ook naar de meet Eend?
Ik weet niet wat je wou zien, maar het is heel leuk nuquote:
lachen man, ik wil met jou wel een avondje barhangen, kijken hoe ze elkaar afmakenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar ben ik veel te pacifistisch voor
owja.....* gaat heftig op zoek op internetquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je wou zien, maar het is heel leuk nu
Waar is het?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
lachen man, ik wil met jou wel een avondje barhangen, kijken hoe ze elkaar afmakenen dan af en toe roepen : Danny, jij kan Iteejer helemaal niet aan.. enzo
Utreg, gunstige ligging niet in het centrumquote:
Heb jij dat geregeld ofzoquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Utreg, gunstige ligging niet in het centrum
nope... ik woon in arnhem hequote:
kommie ook ?quote:
ikke???quote:
Nee gaat niks worden, ik durf Amsterdam niet uitquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope... ik woon in arnhem he![]()
Maar de berekuil is goed te doen, midland hotel er strax langs enzo ..
Totdat bong iedereen heeft neergeslagenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:58 schreef Anniebab het volgende:
Niet dat ik kom ,maar van hoe laat tot hoe laat is dat meestal?
Oke, maar je weet t niet neem ik aan?Die Bong heeft een ban? hoelang duurt zon ban of is dat verschillend?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Totdat bong iedereen heeft neergeslagen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Totdat bong iedereen heeft neergeslagen
Nee ik weet het niet, is vast ergens een topic over...quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke, maar je weet t niet neem ik aan?Die Bong heeft een ban? hoelang duurt zon ban of is dat verschillend?
Nou dank je wel hoor Donaldquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik weet het niet, is vast ergens een topic over...
Bongiequote:Op donderdag 25 juni 2009 20:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]geen beeld, alleen op de laptop
En Bongie moet back![]()
![]()
wat ben je toch lievvvvquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan jezelf niet zoeken ofzo
FOK! 10 jaarsmeet SC
Daar zijn de meningen over verdeeltquote:
daar heb ik niets mee te makenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeelt
wrijf het er maar inquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:21 schreef Nizno het volgende:
Dus.. UPC ligt plat... Blij dat ik dat hier niet kan krijgen
quote:
je wilt gewoon je tv niet delenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Ik ga maar even naar een zwerm bijen luisteren
En sorry kan het kabeltje van mijn webcam niet vinden![]()
Vast welquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:24 schreef evaxsis het volgende:
Heyyyy valt er hier nog iemand te FOK!en
Kut dan moet ik weer even naar jijbent stemmen wervenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
EvA wordt nu wel heel snel ingehaald...
Trouwens, al die tijd heeft mijn TV het gewoon gedaan hoor. Ik had alleen geen signaal van de provider van mijn zenders.quote:
Hey 30 rock is leuk! ging over milf's... he ben jij een beetje een milf?quote:
kutquote:
ik weet alleen datte niequote:Op donderdag 25 juni 2009 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
kutben je echt zo onschuldig en nog groen op inet ?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:52 schreef Laysa het volgende:
MILF denotes a sexually attractive older female, though not necessarily an actual mother
gaat dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel duidelijk niet over mij ja
Dat maken wij wel uitquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:52 schreef Laysa het volgende:
MILF denotes a sexually attractive older female, though not necessarily an actual mother
Kan wel zijn, maar MILF is gewoon Mother I Like to Fuck...quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:52 schreef Laysa het volgende:
Ja shit hey maar ik heb ff geen zin in de spelletjes site, wat moet ik nou?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
En ondertussen is evaxsis zwaar ingelopen. Kan ik nu nooit eens rustig mijn hondje uitlaten?
SHE stylequote:Op donderdag 25 juni 2009 22:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja shit hey maar ik heb ff geen zin in de spelletjes site, wat moet ik nou?
en ik ben dus geen moederquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar MILF is gewoon Mother I Like to Fuck...
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:52 schreef Laysa het volgende:
Je vergeet een belangrijk ding, het MOET een naaktreportage zijn, of op z'n minst tietenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja iets beloven en dan niet doen toch?
Ja maar dan kom ik straks ook niet meer terug net als zijquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je vergeet een belangrijk ding, het MOET een naaktreportage zijn, of op z'n minst tieten
geen zorgen.... zij is er ook echt wel alweer.... die heeft allang weer een nieuw account gemaakt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar dan kom ik straks ook niet meer terug net als zijen dat wil ik niet, ik blijf voor altijd plakken heb ik mij voorgenomen
Er staat geen old maar older en zo piep ben jij nou ook weer niet als je dat correct hebt ingevuldquote:
Blame Freudquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
En wat is er tegen op moeders??? anders waren jullie er met zijn allen niet
dat was idd correct ingevuldquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er staat geen old maar older en zo piep ben jij nou ook weer niet als je dat correct hebt ingevuld
oiquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er staat geen old maar older en zo piep ben jij nou ook weer niet als je dat correct hebt ingevuld
Ik wil geen nieuw account ben met deze te vrede, dus ik zie niet in om me daar dan aan te wagenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen zorgen.... zij is er ook echt wel alweer.... die heeft allang weer een nieuw account gemaakt.
och maar dat is ook denk het probleem bij ze...het niet kunnen fuckenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat nou Freud (jullie hebben hier hier geen fucksmiley)
tja dan geen plusjes he.....quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wil geen nieuw account ben met deze te vrede, dus ik zie niet in om me daar dan aan te wagen
Aaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik was ff weer met...
[ afbeelding ]
Op de dijk foto's maken van de zonsondergang
[ afbeelding ]
Dat heeft zij ook wel eens gedacht volgens mijquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar dan kom ik straks ook niet meer terug net als zijen dat wil ik niet, ik blijf voor altijd plakken heb ik mij voorgenomen
dat magquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Inderdaad dat heb ik er nou net niet voor overmag dat?
Wat een leuk doggy heb je daarquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik was ff weer met...
[ afbeelding ]
Op de dijk foto's maken van de zonsondergang
[ afbeelding ]
Die is van mij.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
Is die van jou LS of is die van de buuf?
Heheh jij dacht ook dat LS die hond wasquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
Is die van jou LS of is die van de buuf?
Nee Eend, goed lezen, ik verwar de hond niet met LS maar de hond van LS met die van de buuf. Die laat hij, volgens mij ook wel eens uit.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heheh jij dacht ook dat LS die hond was
Oh sorryquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee Eend, goed lezen, ik verwar de hond niet met LS maar de hond van LS met die van de buuf. Die laat hij, volgens mij ook wel eens uit.
ach als er verder niets in zit valt het vast niet opquote:
Doet me aan squirten denkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar ik dacht...water....nat....enz enz enz
Nee maar lijkt me moeilijk met zitten en zoquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach als er verder niets in zit valt het vast niet op
Nat?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar ik dacht...water....nat....enz enz enz
Gaat heel wat manvrouwuren werk in zitten qua squirtenquote:
Daarom maar gewoon met water gedaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat heel wat manvrouwuren werk in zitten qua squirten
En slaap lekker D.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:17 schreef D. het volgende:
Het schijnt hier bedtijd te zijn
Heren:
Dames:
*signing off
Ja, best wel agressief, wélke groupies? Die van Versabommie en Eva, of die van Huub en Claire?quote:
Ik denk eigenlijk dat Pietje denkt dat het over de bunker gaatquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, best wel agressief, wélke groupies? Die van Versabommie en Eva, of die van Huub en Claire?
Zeggen ze nu ook op Ned. 1quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:28 schreef Nizno het volgende:
Michael Jackson schijnt ook te willen slapen.....
[..]
En slaap lekker D.
Las het op Twitter. Yvonne had voor mij de primeurquote:
Ja, denk je?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Pietje denkt dat het over de bunker gaat
Yvonne was zeker rap met het nieuwsquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Las het op Twitter. Yvonne had voor mij de primeur
valt niet tegen voor die damequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Yvonne was zeker rap met het nieuws
Maar jij denkt dus dat bommie eventueel zijn eigen groupie topic zou willen sluitenquote:
Ik weet gewoon niet wat er bedoeld wordt met de TT.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar jij denkt dus dat bommie eventueel zijn eigen groupie topic zou willen sluiten![]()
Zeker niet Yvonne is goed bijquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
valt niet tegen voor die dame
Ik ga de katten eens binnen halen. Voor ze de deur er uit slopen.
Nee ik eigenlijk ook niet en ik eis een weloverwogen en non-agressief antwoord van bommiequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet wat er bedoeld wordt met de TT.
Ja, dat zou wel heel fijn zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik eigenlijk ook niet en ik eis een weloverwogen en non-agressief antwoord van bommie
Jeetje, zou het echt zijn? 50 jaar, wat jong.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Update 23:46:
TMZ.com meldt dat Michael Jackson is overleden. Hij is 50 jaar geworden.
Dan moet je hard schreeuwen anders hoort hij je nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik eigenlijk ook niet en ik eis een weloverwogen en non-agressief antwoord van bommie
Ik denk dat het een publiciteitsstunt isquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jeetje, zou het echt zijn? 50 jaar, wat jong.
Ja heftig hèquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ow en farrah fawsett is ook overleden.
dubbelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
knipquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat het een publiciteitsstunt is
Er komt binnekort een remix uit van een oud nummer:
You know im dead, im dead, really really dead
quote:
quote:
En dat is 3quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ] Op vrijdag 26 juni 2009 00:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja heftig hè
Dat heb ik niet beweerdquote:
Zo wat word je hier moe van, kan dat niet gewoon overdag, snachts wil ik graag kunnen FOK!enquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:09 schreef Nizno het volgende:
En nu ga ik ook nie meer proberen te verbeteren!!
Je poste gewoon 3 keer eva!!
quote:Ik vat het niet meer![]()
Of ik het kan helpenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef PC eend het volgende:
quote]Op vrijdag 26 juni 2009 00:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En dat is 3
Omdat het zo een beetje de goedkoopste verslaving is die je kan hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:14 schreef evaxsis het volgende:
Ik ook niet meer Eend, waarom toch elke snachts aan FOK! zitten![]()
Dat is een feit, zo heb ik er wel meerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat het zo een beetje de goedkoopste verslaving is die je kan hebben
en dat allemaal omdat ik niet kon kwootenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:22 schreef evaxsis het volgende:
Zo wat een zooitje zeg, help dit is een ware nachtmerrie
Maar had ze ook een detachable nose?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:23 schreef versabommie het volgende:
Is het nog te vroeg om het over Bambi's moeder te hebben ?
Ik mocht helemaal geen smileys gebruiken en kon niet posten en daarna heb ik 3x gepostquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat allemaal omdat ik niet kon kwooten
Wel mooi klote voor Huub en Claire. Nu gaat de hele wereldmedia-aandacht uit naar zijn overlijden en niet naar de geboorte van hun kind. What a (h)bummerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef PC eend het volgende:
Die jackson laat heel de interweb op tilt slaan ofzo
isdie al bevallen dan? da's wel kut dan. Tegen je kind later moeten zeggen: Jij werd geboren toen de grootste kindervriend dood ging... talk about karmaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel mooi klote voor Huub en Claire. Nu gaat de hele wereldmedia-aandacht uit naar zijn overlijden en niet naar de geboorte van hun kind. What a (h)bummer
Dat betekend dat je oud wor... echt errug oud!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja er blijft niks meer over van mijn jeugd dat vind ik toch wel tragisch
Dat besef ik me toch wel al te goed, moet ik toch weer nieuwe helden vinden (niet dat hij mijn held was maar dan toch) om verder te gaan met jong blijvenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat betekend dat je oud wor... echt errug oud!
Ik moest lachen, had dit nog nooit gezienquote:
Ooow ben je wel geweest danquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe ff normaal ja!!!!![]()
Noem me geen hond en ik ben al zindelijk en kan wel alleen plassen.
En ik heb een blauwe wijsvingerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
En eva loopt nu precies 100 votes achter
en een erg ongezonde fetisj!quote:
Die krijg je normaalgesproken alleen met scripts, want eerlijke mensen stemmen eens per 20 minuten en ik kan nu niet bepaald zeggen dat ik daar een blauwe vinger van krijg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:13 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En ik heb een blauwe wijsvinger![]()
![]()
![]()
en meerdere mensen ha ha
![]()
mooi, koop gelijk ff zalf, jankbalquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Negeerknop ,waar is ie ,o ja ,gevonden
Leuk dat je lekker op me af kunt geven slechte verliezerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
mooi, koop gelijk ff zalf, jankbal
Ach ga lekker je gang denk je nu echt dat je met deze actie heb gewonnen, nou nee dusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:13 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En ik heb een blauwe wijsvinger![]()
![]()
![]()
en meerdere mensen ha ha
![]()
Wie het laatst lacht, lacht het best, en dat ben jij nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:21 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Leuk dat je lekker op me af kunt geven slechte verliezerLekkerrrrrrr
Dat je maar heerlijk tot aan het bot mag verbrandenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:22 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Trustehh Fokkers,vandaag weer sunbaden,dus weer vroeg op![]()
In de geest van PimHuubquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:19 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Op politieke partijen stemmen is veul interessanter,maar tis wel leuk om te zien dat mensen die samenwerken ,"wel fair play natuurlijk"zover kunnen komen.Goede hoop voor de toekomst
![]()
Ha ha .ik lees ook twitter ..tis om te gillenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ach ga lekker je gang denk je nu echt dat je met deze actie heb gewonnen, nou nee dus
Kijken wie een slechte verliezer is. Huub werd 4e bij DGK en zal nu niet veel hoger komen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:21 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Leuk dat je lekker op me af kunt geven slechte verliezerLekkerrrrrrr
is dat lijk er nu nog?quote:
Wie is dat??quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja lief, hoe oud denk je dat mooiiiii is? Die stond voorop bij een optreden van Djengis Kahn zijn overwinningskoor
Dat lijk van pim, is allang door zijn groupies opgegraven en in stukken verdeeld, zo zal het huub ook vergaanquote:
moet je er geen schijnheiligequote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:36 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wie is dat??En ik schat jou ook geen 45
Nah bedoelde eigenlijk dat oude wandelende lijk van een mooiiii die de hele tijd hier onder de gordel probeert steekjes af te geven metquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat lijk van pim, is allang door zijn groupies opgegraven en in stukken verdeeld, zo zal het huub ook vergaan
Kijk ,die ga ik effe opslaan bedanktquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat je maar heerlijk tot aan het bot mag verbranden
verkaptequote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Kijk ,die ga ik effe opslaan bedankt
Ja ik hou ook meer van gewoon zeggen wat je denktquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nah bedoelde eigenlijk dat oude wandelende lijk van een mooiiii die de hele tijd hier onder de gordel probeert steekjes af te geven metsmileys zo van :
Ik hoop dat je keihard pijnlijk rottend dood gaatmaar dat meen ik niet hoor
![]()
da's haar stijl
daar is ze wat te laf voorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik hou ook meer van gewoon zeggen wat je denkt
Ik kan ook een bloemlezing van jouw berichten opslaan. Mens, wat ben jij in en in gemeen tot op het bot... misschien moet je maar eens goed kijken in dat zwarte gat waar ooit je hart zat, want ik heb nog nooit zo'n haat naar andere mensen gezien als jij verkapt doet uitgaan!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dat ik maar mag verbranden tot het bot is lekkere boodschap
Zo een stukje eerlijkheid op een forum zou je juist moeten kunnen waarderenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
he psst.... er zit bij je abo een friends en foes mogelijkheidquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan ook een bloemlezing van jouw berichten opslaan. Mens, wat ben jij in en in gemeen tot op het bot... misschien moet je maar eens goed kijken in dat zwarte gat waar ooit je hart zat, want ik heb nog nooit zo'n haat naar andere mensen gezien als jij verkapt doet uitgaan!
Jij bent echt slecht!
Nee, open vizier...open vizier!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
he psst.... er zit bij je abo een friends en foes mogelijkheid
nee, ze heeft liever watquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo een stukje eerlijkheid op een forum zou je juist moeten kunnen waarderen
Tuurlijk,ik verkoop ook m'n moeder om jou achter Huub te houden,Maar ik heb het lef om het neer te zetten.En dat verkopen nemen sommigen letterlijk "misschien,whatever"ha ha .Pitze.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan ook een bloemlezing van jouw berichten opslaan. Mens, wat ben jij in en in gemeen tot op het bot... misschien moet je maar eens goed kijken in dat zwarte gat waar ooit je hart zat, want ik heb nog nooit zo'n haat naar andere mensen gezien als jij verkapt doet uitgaan!
Jij bent echt slecht!
quote:
slaap je al?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Tuurlijk,ik verkoop ook m'n moeder om jou achter Huub te houden,Maar ik heb het lef om het neer te zetten.En dat verkopen nemen sommigen letterlijk ha ha .Pitze.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Tuurlijk,ik verkoop ook m'n moeder om jou achter Huub te houden,Maar ik heb het lef om het neer te zetten.En dat verkopen nemen sommigen letterlijk ha ha .Pitze.
neuken ?quote:
dat ja, dude, dat!quote:
Waarom niet ?quote:
omdatquote:
godverdomme heb ik weerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik niet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mannen
![]()
![]()
houd... althans niet op die manier
![]()
![]()
![]()
zeg je, oh leukquote:
Zonnen maarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Kijk ,die ga ik effe opslaan bedanktZo gebeurd trouwens,maatje 36
![]()
Dat is ook meer mijn stijlquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik hou ook meer van gewoon zeggen wat je denkt
dat is niet dreigen maar hopenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dat smaakje krijg ik nou ook bij haarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent echt slecht!
Dank je Eendquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo een stukje eerlijkheid op een forum zou je juist moeten kunnen waarderen
en nu ga ik echtquote:
grijnz... rustig maar schat....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Shit ik werd telefonisch opgehouden ik wilde wel even doorgaan
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik niet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mannen
![]()
![]()
houd... althans niet op die manier
![]()
![]()
![]()
Blijf nog ffquote:
Dan gaat mijn uitspraak niet opquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Blijf nog ff![]()
In de middag stapelwolken buien en onweer
Echt iets voor het Huubkamp. Snel iets uitlokken en dan weglopen....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
en nu ga ik echt![]()
Mijn credo..is een + extra,maar enjoy voting.Aan mij en op Huubs log zal het niet liggen![]()
Nou ja er zijn meer wegen die naar Rome leiden natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat leuk
![]()
![]()
![]()
zo met al die springers
![]()
valt het nog wel
![]()
![]()
![]()
te lezen
![]()
![]()
Oja zo'n geweldige steekvlam, jaaaaa die willen wequote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ja er zijn meer wegen die naar Rome leiden natuurlijk![]()
Een klein ongelukje met een barbecue ofzo
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oja zo'n geweldige steekvlam, jaaaaa die willen we
slaap lekker mannetjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:32 schreef PC eend het volgende:
Ik vind het wel weer mooiii geweest voor vandaag
Bij jou misschien hier blijft het mooiiquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Blijf nog ff![]()
In de middag stapelwolken buien en onweer
Welterustenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:32 schreef PC eend het volgende:
Ik vind het wel weer mooiii geweest voor vandaag
ik ga er hier ook vandoor...quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga er hier ook vandoor...![]()
![]()
eva en slaap lekker dame
ha ha dusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Echt iets voor het Huubkamp. Snel iets uitlokken en dan weglopen....
Het verliezen van een discussie en dan nog eenplaatsen.
Maar wat EvA al schreef.... "wie het laatst lacht, lacht het best..."
Neuh, hier is al weken niets noemenswaardig gebeurdquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:29 schreef PC eend het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Pietje denkt dat het over de bunker gaat
mogguhquote:
Wat zie je graag gebeuren dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, hier is al weken niets noemenswaardig gebeurd.
Dat iedereen in peace leeftquote:
Ik zal vandaag mijn K.O.P.-pet dragenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat iedereen in peace leeft, saampjes the king of pop eren
.
Dat gaat me dan weer te verquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
En de hele dag foute 111 luisteren!
http://www.q-music.nl/page/live
ik kan wel tegen een stootje hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
oe ik heb een ochtendhumeur hoor dus pas je op
oordoppies mee naar het werk dus vandaagquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
En de hele dag foute 111 luisteren!
http://www.q-music.nl/page/live
maar daar gaat mn ochtend humeur wel mee wegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:23 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, dat heeft zo niets meer met een ochtendhumeur te maken he
ik doe mn mp3 dinges wel meenemen met sporten...negeer ik gewoon mn fysioquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
oordoppies mee naar het werk dus vandaag
Dan is het ook geen echt ochtendhumeurquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar daar gaat mn ochtend humeur wel mee weg![]()
tis ook maar kort bij mij...het 1e uur ofzo na opstaan en dan ben ik gewoon weer een vrolijke spraakwatervalquote:
en postwatervalquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis ook maar kort bij mij...het 1e uur ofzo na opstaan en dan ben ik gewoon weer een vrolijke spraakwaterval
jawel....dit weekend heb ik een vriedin te logeren dus ben ik bijna niet op Fokquote:
Da's geen excuusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
jawel....dit weekend heb ik een vriedin te logeren dus ben ik bijna niet op Fok...lekker puhhhh
ik vind dat een heeeeeeeeeeeeel goed excuus...en dan nu...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:41 schreef D. het volgende:
[..]
Da's geen excuus
Als ik niet thuis ben of als er bezoek is zit ik ook niet op Fok
Nouja, bijna niet
Dat kun jij wel vinden, maar het telt toch nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind dat een heeeeeeeeeeeeel goed excuus...
Wellusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kun jij wel vinden, maar het telt toch niet
Meid tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |