Heb jij dat geregeld ofzoquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Utreg, gunstige ligging niet in het centrum
nope... ik woon in arnhem hequote:
kommie ook ?quote:
ikke???quote:
Nee gaat niks worden, ik durf Amsterdam niet uitquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope... ik woon in arnhem he![]()
Maar de berekuil is goed te doen, midland hotel er strax langs enzo ..
Totdat bong iedereen heeft neergeslagenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:58 schreef Anniebab het volgende:
Niet dat ik kom ,maar van hoe laat tot hoe laat is dat meestal?
Oke, maar je weet t niet neem ik aan?Die Bong heeft een ban? hoelang duurt zon ban of is dat verschillend?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Totdat bong iedereen heeft neergeslagen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Totdat bong iedereen heeft neergeslagen
Nee ik weet het niet, is vast ergens een topic over...quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:01 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oke, maar je weet t niet neem ik aan?Die Bong heeft een ban? hoelang duurt zon ban of is dat verschillend?
Nou dank je wel hoor Donaldquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik weet het niet, is vast ergens een topic over...
Bongiequote:Op donderdag 25 juni 2009 20:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]geen beeld, alleen op de laptop
En Bongie moet back![]()
![]()
wat ben je toch lievvvvquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan jezelf niet zoeken ofzo
FOK! 10 jaarsmeet SC
Daar zijn de meningen over verdeeltquote:
daar heb ik niets mee te makenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeelt
wrijf het er maar inquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:21 schreef Nizno het volgende:
Dus.. UPC ligt plat... Blij dat ik dat hier niet kan krijgen
quote:
je wilt gewoon je tv niet delenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Ik ga maar even naar een zwerm bijen luisteren
En sorry kan het kabeltje van mijn webcam niet vinden![]()
Vast welquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:24 schreef evaxsis het volgende:
Heyyyy valt er hier nog iemand te FOK!en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |