ja lief, hoe oud denk je dat mooiiiii is? Die stond voorop bij een optreden van Djengis Kahn zijn overwinningskoorquote:
ohwja.. en denk je dat je me live aan zou kunnen ? :pquote:
Het lijkt er idd verdacht veel op dat ze massaal in een lsd trip zijn blijven hangenquote:
Neuken op Janis!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:27 schreef Laysa het volgende:
jaren 70...daar begonnen pas de goede jaren
Ja....maar of jij mij live aan kan is een veel interresante vraagquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwja.. en denk je dat je me live aan zou kunnen ? :p
ach vrouwen zijn makkelijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja....maar of jij mij live aan kan is een veel interresante vraag
Weer beeld?quote:
ja ga jij maar ff verdrinkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach vrouwen zijn makkelijk![]()
maar zal eens in die kijkers kijken op hyves
Nee JIJ bent smoepie!quote:
Het zijn types die als ze tegen breedbeeld zijn de verkeerde phillipstoren in gijzeling nemenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:32 schreef versabommie het volgende:
Ik vind dat die Groupies met een steen om de poten in de plomp moeten gooien en degene die boven komt drijven is een heks en moet verbrand
echt met zo'n soepjurk, warrig haarquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het zijn types die als ze tegen breedbeeld zijn de verkeerde phillipstoren in gijzeling nemen
Daar ben ik veel te pacifistisch voorquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:33 schreef versabommie het volgende:
BongBongBongBong.. kom je ook naar de meet Eend?
Ik weet niet wat je wou zien, maar het is heel leuk nuquote:
lachen man, ik wil met jou wel een avondje barhangen, kijken hoe ze elkaar afmakenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar ben ik veel te pacifistisch voor
owja.....* gaat heftig op zoek op internetquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je wou zien, maar het is heel leuk nu
Waar is het?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
lachen man, ik wil met jou wel een avondje barhangen, kijken hoe ze elkaar afmakenen dan af en toe roepen : Danny, jij kan Iteejer helemaal niet aan.. enzo
Utreg, gunstige ligging niet in het centrumquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |