Oh sorryquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee Eend, goed lezen, ik verwar de hond niet met LS maar de hond van LS met die van de buuf. Die laat hij, volgens mij ook wel eens uit.
ach als er verder niets in zit valt het vast niet opquote:
Doet me aan squirten denkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar ik dacht...water....nat....enz enz enz
Nee maar lijkt me moeilijk met zitten en zoquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach als er verder niets in zit valt het vast niet op
Nat?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar ik dacht...water....nat....enz enz enz
Gaat heel wat manvrouwuren werk in zitten qua squirtenquote:
Daarom maar gewoon met water gedaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat heel wat manvrouwuren werk in zitten qua squirten
En slaap lekker D.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:17 schreef D. het volgende:
Het schijnt hier bedtijd te zijn
Heren:
Dames:
*signing off
Ja, best wel agressief, wélke groupies? Die van Versabommie en Eva, of die van Huub en Claire?quote:
Ik denk eigenlijk dat Pietje denkt dat het over de bunker gaatquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, best wel agressief, wélke groupies? Die van Versabommie en Eva, of die van Huub en Claire?
Zeggen ze nu ook op Ned. 1quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:28 schreef Nizno het volgende:
Michael Jackson schijnt ook te willen slapen.....
[..]
En slaap lekker D.
Las het op Twitter. Yvonne had voor mij de primeurquote:
Ja, denk je?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Pietje denkt dat het over de bunker gaat
Yvonne was zeker rap met het nieuwsquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Las het op Twitter. Yvonne had voor mij de primeur
valt niet tegen voor die damequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Yvonne was zeker rap met het nieuws
Maar jij denkt dus dat bommie eventueel zijn eigen groupie topic zou willen sluitenquote:
Ik weet gewoon niet wat er bedoeld wordt met de TT.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar jij denkt dus dat bommie eventueel zijn eigen groupie topic zou willen sluiten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |