Daarom maar gewoon met water gedaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat heel wat manvrouwuren werk in zitten qua squirten
En slaap lekker D.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:17 schreef D. het volgende:
Het schijnt hier bedtijd te zijn
Heren:
Dames:
*signing off
Ja, best wel agressief, wélke groupies? Die van Versabommie en Eva, of die van Huub en Claire?quote:
Ik denk eigenlijk dat Pietje denkt dat het over de bunker gaatquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, best wel agressief, wélke groupies? Die van Versabommie en Eva, of die van Huub en Claire?
Zeggen ze nu ook op Ned. 1quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:28 schreef Nizno het volgende:
Michael Jackson schijnt ook te willen slapen.....
[..]
En slaap lekker D.
Las het op Twitter. Yvonne had voor mij de primeurquote:
Ja, denk je?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Pietje denkt dat het over de bunker gaat
Yvonne was zeker rap met het nieuwsquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Las het op Twitter. Yvonne had voor mij de primeur
valt niet tegen voor die damequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Yvonne was zeker rap met het nieuws
Maar jij denkt dus dat bommie eventueel zijn eigen groupie topic zou willen sluitenquote:
Ik weet gewoon niet wat er bedoeld wordt met de TT.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar jij denkt dus dat bommie eventueel zijn eigen groupie topic zou willen sluiten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |