Kut dan moet ik weer even naar jijbent stemmen wervenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
EvA wordt nu wel heel snel ingehaald...
Trouwens, al die tijd heeft mijn TV het gewoon gedaan hoor. Ik had alleen geen signaal van de provider van mijn zenders.quote:
Hey 30 rock is leuk! ging over milf's... he ben jij een beetje een milf?quote:
kutquote:
ik weet alleen datte niequote:Op donderdag 25 juni 2009 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
kutben je echt zo onschuldig en nog groen op inet ?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:52 schreef Laysa het volgende:
MILF denotes a sexually attractive older female, though not necessarily an actual mother
gaat dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel duidelijk niet over mij ja
Dat maken wij wel uitquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:52 schreef Laysa het volgende:
MILF denotes a sexually attractive older female, though not necessarily an actual mother
Kan wel zijn, maar MILF is gewoon Mother I Like to Fuck...quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:52 schreef Laysa het volgende:
Ja shit hey maar ik heb ff geen zin in de spelletjes site, wat moet ik nou?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
En ondertussen is evaxsis zwaar ingelopen. Kan ik nu nooit eens rustig mijn hondje uitlaten?
SHE stylequote:Op donderdag 25 juni 2009 22:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja shit hey maar ik heb ff geen zin in de spelletjes site, wat moet ik nou?
en ik ben dus geen moederquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar MILF is gewoon Mother I Like to Fuck...
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:52 schreef Laysa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |