Kut dan moet ik weer even naar jijbent stemmen wervenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
EvA wordt nu wel heel snel ingehaald...
Trouwens, al die tijd heeft mijn TV het gewoon gedaan hoor. Ik had alleen geen signaal van de provider van mijn zenders.quote:
Hey 30 rock is leuk! ging over milf's... he ben jij een beetje een milf?quote:
kutquote:
ik weet alleen datte niequote:Op donderdag 25 juni 2009 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
kutben je echt zo onschuldig en nog groen op inet ?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:52 schreef Laysa het volgende:
MILF denotes a sexually attractive older female, though not necessarily an actual mother
gaat dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel duidelijk niet over mij ja
Dat maken wij wel uitquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:52 schreef Laysa het volgende:
MILF denotes a sexually attractive older female, though not necessarily an actual mother
Kan wel zijn, maar MILF is gewoon Mother I Like to Fuck...quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:52 schreef Laysa het volgende:
Ja shit hey maar ik heb ff geen zin in de spelletjes site, wat moet ik nou?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
En ondertussen is evaxsis zwaar ingelopen. Kan ik nu nooit eens rustig mijn hondje uitlaten?
SHE stylequote:Op donderdag 25 juni 2009 22:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja shit hey maar ik heb ff geen zin in de spelletjes site, wat moet ik nou?
en ik ben dus geen moederquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar MILF is gewoon Mother I Like to Fuck...
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:52 schreef Laysa het volgende:
Je vergeet een belangrijk ding, het MOET een naaktreportage zijn, of op z'n minst tietenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja iets beloven en dan niet doen toch?
Ja maar dan kom ik straks ook niet meer terug net als zijquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je vergeet een belangrijk ding, het MOET een naaktreportage zijn, of op z'n minst tieten
geen zorgen.... zij is er ook echt wel alweer.... die heeft allang weer een nieuw account gemaakt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar dan kom ik straks ook niet meer terug net als zijen dat wil ik niet, ik blijf voor altijd plakken heb ik mij voorgenomen
Er staat geen old maar older en zo piep ben jij nou ook weer niet als je dat correct hebt ingevuldquote:
Blame Freudquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
En wat is er tegen op moeders??? anders waren jullie er met zijn allen niet
dat was idd correct ingevuldquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er staat geen old maar older en zo piep ben jij nou ook weer niet als je dat correct hebt ingevuld
oiquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er staat geen old maar older en zo piep ben jij nou ook weer niet als je dat correct hebt ingevuld
Ik wil geen nieuw account ben met deze te vrede, dus ik zie niet in om me daar dan aan te wagenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen zorgen.... zij is er ook echt wel alweer.... die heeft allang weer een nieuw account gemaakt.
och maar dat is ook denk het probleem bij ze...het niet kunnen fuckenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat nou Freud (jullie hebben hier hier geen fucksmiley)
tja dan geen plusjes he.....quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wil geen nieuw account ben met deze te vrede, dus ik zie niet in om me daar dan aan te wagen
Aaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik was ff weer met...
[ afbeelding ]
Op de dijk foto's maken van de zonsondergang
[ afbeelding ]
Dat heeft zij ook wel eens gedacht volgens mijquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar dan kom ik straks ook niet meer terug net als zijen dat wil ik niet, ik blijf voor altijd plakken heb ik mij voorgenomen
dat magquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Inderdaad dat heb ik er nou net niet voor overmag dat?
Wat een leuk doggy heb je daarquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik was ff weer met...
[ afbeelding ]
Op de dijk foto's maken van de zonsondergang
[ afbeelding ]
Die is van mij.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
Is die van jou LS of is die van de buuf?
Heheh jij dacht ook dat LS die hond wasquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
Is die van jou LS of is die van de buuf?
Nee Eend, goed lezen, ik verwar de hond niet met LS maar de hond van LS met die van de buuf. Die laat hij, volgens mij ook wel eens uit.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heheh jij dacht ook dat LS die hond was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |