Zo een stukje eerlijkheid op een forum zou je juist moeten kunnen waarderenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dat ik maar mag verbranden tot het bot is lekkere boodschap
he psst.... er zit bij je abo een friends en foes mogelijkheidquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan ook een bloemlezing van jouw berichten opslaan. Mens, wat ben jij in en in gemeen tot op het bot... misschien moet je maar eens goed kijken in dat zwarte gat waar ooit je hart zat, want ik heb nog nooit zo'n haat naar andere mensen gezien als jij verkapt doet uitgaan!
Jij bent echt slecht!
Nee, open vizier...open vizier!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
he psst.... er zit bij je abo een friends en foes mogelijkheid
nee, ze heeft liever watquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo een stukje eerlijkheid op een forum zou je juist moeten kunnen waarderen
Tuurlijk,ik verkoop ook m'n moeder om jou achter Huub te houden,Maar ik heb het lef om het neer te zetten.En dat verkopen nemen sommigen letterlijk "misschien,whatever"ha ha .Pitze.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan ook een bloemlezing van jouw berichten opslaan. Mens, wat ben jij in en in gemeen tot op het bot... misschien moet je maar eens goed kijken in dat zwarte gat waar ooit je hart zat, want ik heb nog nooit zo'n haat naar andere mensen gezien als jij verkapt doet uitgaan!
Jij bent echt slecht!
quote:
slaap je al?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Tuurlijk,ik verkoop ook m'n moeder om jou achter Huub te houden,Maar ik heb het lef om het neer te zetten.En dat verkopen nemen sommigen letterlijk ha ha .Pitze.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Tuurlijk,ik verkoop ook m'n moeder om jou achter Huub te houden,Maar ik heb het lef om het neer te zetten.En dat verkopen nemen sommigen letterlijk ha ha .Pitze.
neuken ?quote:
dat ja, dude, dat!quote:
Waarom niet ?quote:
omdatquote:
godverdomme heb ik weerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik niet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mannen
![]()
![]()
houd... althans niet op die manier
![]()
![]()
![]()
zeg je, oh leukquote:
Zonnen maarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Kijk ,die ga ik effe opslaan bedanktZo gebeurd trouwens,maatje 36
![]()
Dat is ook meer mijn stijlquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik hou ook meer van gewoon zeggen wat je denkt
dat is niet dreigen maar hopenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dat ik maar mag verbranden tot het bot is lekkere boodschap
Dat smaakje krijg ik nou ook bij haarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent echt slecht!
Dank je Eendquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo een stukje eerlijkheid op een forum zou je juist moeten kunnen waarderen
en nu ga ik echtquote:
grijnz... rustig maar schat....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Shit ik werd telefonisch opgehouden ik wilde wel even doorgaan
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik niet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mannen
![]()
![]()
houd... althans niet op die manier
![]()
![]()
![]()
Blijf nog ffquote:
Dan gaat mijn uitspraak niet opquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Blijf nog ff![]()
In de middag stapelwolken buien en onweer
Echt iets voor het Huubkamp. Snel iets uitlokken en dan weglopen....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
en nu ga ik echt![]()
Mijn credo..is een + extra,maar enjoy voting.Aan mij en op Huubs log zal het niet liggen![]()
Nou ja er zijn meer wegen die naar Rome leiden natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat leuk
![]()
![]()
![]()
zo met al die springers
![]()
valt het nog wel
![]()
![]()
![]()
te lezen
![]()
![]()
Oja zo'n geweldige steekvlam, jaaaaa die willen wequote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ja er zijn meer wegen die naar Rome leiden natuurlijk![]()
Een klein ongelukje met een barbecue ofzo
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oja zo'n geweldige steekvlam, jaaaaa die willen we
slaap lekker mannetjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:32 schreef PC eend het volgende:
Ik vind het wel weer mooiii geweest voor vandaag
Bij jou misschien hier blijft het mooiiquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Blijf nog ff![]()
In de middag stapelwolken buien en onweer
Welterustenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:32 schreef PC eend het volgende:
Ik vind het wel weer mooiii geweest voor vandaag
ik ga er hier ook vandoor...quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga er hier ook vandoor...![]()
![]()
eva en slaap lekker dame
ha ha dusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Echt iets voor het Huubkamp. Snel iets uitlokken en dan weglopen....
Het verliezen van een discussie en dan nog eenplaatsen.
Maar wat EvA al schreef.... "wie het laatst lacht, lacht het best..."
Neuh, hier is al weken niets noemenswaardig gebeurdquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:29 schreef PC eend het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Pietje denkt dat het over de bunker gaat
mogguhquote:
Wat zie je graag gebeuren dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, hier is al weken niets noemenswaardig gebeurd.
Dat iedereen in peace leeftquote:
Ik zal vandaag mijn K.O.P.-pet dragenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat iedereen in peace leeft, saampjes the king of pop eren
.
Dat gaat me dan weer te verquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
En de hele dag foute 111 luisteren!
http://www.q-music.nl/page/live
ik kan wel tegen een stootje hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
oe ik heb een ochtendhumeur hoor dus pas je op
oordoppies mee naar het werk dus vandaagquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
En de hele dag foute 111 luisteren!
http://www.q-music.nl/page/live
maar daar gaat mn ochtend humeur wel mee wegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:23 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, dat heeft zo niets meer met een ochtendhumeur te maken he
ik doe mn mp3 dinges wel meenemen met sporten...negeer ik gewoon mn fysioquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
oordoppies mee naar het werk dus vandaag
Dan is het ook geen echt ochtendhumeurquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar daar gaat mn ochtend humeur wel mee weg![]()
tis ook maar kort bij mij...het 1e uur ofzo na opstaan en dan ben ik gewoon weer een vrolijke spraakwatervalquote:
en postwatervalquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis ook maar kort bij mij...het 1e uur ofzo na opstaan en dan ben ik gewoon weer een vrolijke spraakwaterval
jawel....dit weekend heb ik een vriedin te logeren dus ben ik bijna niet op Fokquote:
Da's geen excuusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
jawel....dit weekend heb ik een vriedin te logeren dus ben ik bijna niet op Fok...lekker puhhhh
ik vind dat een heeeeeeeeeeeeel goed excuus...en dan nu...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:41 schreef D. het volgende:
[..]
Da's geen excuus
Als ik niet thuis ben of als er bezoek is zit ik ook niet op Fok
Nouja, bijna niet
Dat kun jij wel vinden, maar het telt toch nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind dat een heeeeeeeeeeeeel goed excuus...
Wellusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kun jij wel vinden, maar het telt toch niet
Meid tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |