Dat gaat me dan weer te verquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
En de hele dag foute 111 luisteren!
http://www.q-music.nl/page/live
ik kan wel tegen een stootje hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
oe ik heb een ochtendhumeur hoor dus pas je op
oordoppies mee naar het werk dus vandaagquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
En de hele dag foute 111 luisteren!
http://www.q-music.nl/page/live
maar daar gaat mn ochtend humeur wel mee wegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:23 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, dat heeft zo niets meer met een ochtendhumeur te maken he
ik doe mn mp3 dinges wel meenemen met sporten...negeer ik gewoon mn fysioquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
oordoppies mee naar het werk dus vandaag
Dan is het ook geen echt ochtendhumeurquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar daar gaat mn ochtend humeur wel mee weg![]()
tis ook maar kort bij mij...het 1e uur ofzo na opstaan en dan ben ik gewoon weer een vrolijke spraakwatervalquote:
en postwatervalquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis ook maar kort bij mij...het 1e uur ofzo na opstaan en dan ben ik gewoon weer een vrolijke spraakwaterval
jawel....dit weekend heb ik een vriedin te logeren dus ben ik bijna niet op Fokquote:
Da's geen excuusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
jawel....dit weekend heb ik een vriedin te logeren dus ben ik bijna niet op Fok...lekker puhhhh
ik vind dat een heeeeeeeeeeeeel goed excuus...en dan nu...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:41 schreef D. het volgende:
[..]
Da's geen excuus
Als ik niet thuis ben of als er bezoek is zit ik ook niet op Fok
Nouja, bijna niet
Dat kun jij wel vinden, maar het telt toch nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind dat een heeeeeeeeeeeeel goed excuus...
Wellusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kun jij wel vinden, maar het telt toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |