Ooow ben je wel geweest danquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe ff normaal ja!!!!![]()
Noem me geen hond en ik ben al zindelijk en kan wel alleen plassen.
En ik heb een blauwe wijsvingerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
En eva loopt nu precies 100 votes achter
en een erg ongezonde fetisj!quote:
Die krijg je normaalgesproken alleen met scripts, want eerlijke mensen stemmen eens per 20 minuten en ik kan nu niet bepaald zeggen dat ik daar een blauwe vinger van krijg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:13 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En ik heb een blauwe wijsvinger![]()
![]()
![]()
en meerdere mensen ha ha
![]()
mooi, koop gelijk ff zalf, jankbalquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Negeerknop ,waar is ie ,o ja ,gevonden
Leuk dat je lekker op me af kunt geven slechte verliezerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
mooi, koop gelijk ff zalf, jankbal
Ach ga lekker je gang denk je nu echt dat je met deze actie heb gewonnen, nou nee dusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:13 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En ik heb een blauwe wijsvinger![]()
![]()
![]()
en meerdere mensen ha ha
![]()
Wie het laatst lacht, lacht het best, en dat ben jij nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:21 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Leuk dat je lekker op me af kunt geven slechte verliezerLekkerrrrrrr
Dat je maar heerlijk tot aan het bot mag verbrandenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:22 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Trustehh Fokkers,vandaag weer sunbaden,dus weer vroeg op![]()
In de geest van PimHuubquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:19 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Op politieke partijen stemmen is veul interessanter,maar tis wel leuk om te zien dat mensen die samenwerken ,"wel fair play natuurlijk"zover kunnen komen.Goede hoop voor de toekomst
![]()
Ha ha .ik lees ook twitter ..tis om te gillenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ach ga lekker je gang denk je nu echt dat je met deze actie heb gewonnen, nou nee dus
Kijken wie een slechte verliezer is. Huub werd 4e bij DGK en zal nu niet veel hoger komen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:21 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Leuk dat je lekker op me af kunt geven slechte verliezerLekkerrrrrrr
is dat lijk er nu nog?quote:
Wie is dat??quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja lief, hoe oud denk je dat mooiiiii is? Die stond voorop bij een optreden van Djengis Kahn zijn overwinningskoor
Dat lijk van pim, is allang door zijn groupies opgegraven en in stukken verdeeld, zo zal het huub ook vergaanquote:
moet je er geen schijnheiligequote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:36 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wie is dat??En ik schat jou ook geen 45
Nah bedoelde eigenlijk dat oude wandelende lijk van een mooiiii die de hele tijd hier onder de gordel probeert steekjes af te geven metquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat lijk van pim, is allang door zijn groupies opgegraven en in stukken verdeeld, zo zal het huub ook vergaan
Kijk ,die ga ik effe opslaan bedanktquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat je maar heerlijk tot aan het bot mag verbranden
verkaptequote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Kijk ,die ga ik effe opslaan bedankt
Ja ik hou ook meer van gewoon zeggen wat je denktquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nah bedoelde eigenlijk dat oude wandelende lijk van een mooiiii die de hele tijd hier onder de gordel probeert steekjes af te geven metsmileys zo van :
Ik hoop dat je keihard pijnlijk rottend dood gaatmaar dat meen ik niet hoor
![]()
da's haar stijl
daar is ze wat te laf voorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik hou ook meer van gewoon zeggen wat je denkt
Ik kan ook een bloemlezing van jouw berichten opslaan. Mens, wat ben jij in en in gemeen tot op het bot... misschien moet je maar eens goed kijken in dat zwarte gat waar ooit je hart zat, want ik heb nog nooit zo'n haat naar andere mensen gezien als jij verkapt doet uitgaan!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dat ik maar mag verbranden tot het bot is lekkere boodschap
Zo een stukje eerlijkheid op een forum zou je juist moeten kunnen waarderenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
he psst.... er zit bij je abo een friends en foes mogelijkheidquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan ook een bloemlezing van jouw berichten opslaan. Mens, wat ben jij in en in gemeen tot op het bot... misschien moet je maar eens goed kijken in dat zwarte gat waar ooit je hart zat, want ik heb nog nooit zo'n haat naar andere mensen gezien als jij verkapt doet uitgaan!
Jij bent echt slecht!
Nee, open vizier...open vizier!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
he psst.... er zit bij je abo een friends en foes mogelijkheid
nee, ze heeft liever watquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo een stukje eerlijkheid op een forum zou je juist moeten kunnen waarderen
Tuurlijk,ik verkoop ook m'n moeder om jou achter Huub te houden,Maar ik heb het lef om het neer te zetten.En dat verkopen nemen sommigen letterlijk "misschien,whatever"ha ha .Pitze.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan ook een bloemlezing van jouw berichten opslaan. Mens, wat ben jij in en in gemeen tot op het bot... misschien moet je maar eens goed kijken in dat zwarte gat waar ooit je hart zat, want ik heb nog nooit zo'n haat naar andere mensen gezien als jij verkapt doet uitgaan!
Jij bent echt slecht!
quote:
slaap je al?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Tuurlijk,ik verkoop ook m'n moeder om jou achter Huub te houden,Maar ik heb het lef om het neer te zetten.En dat verkopen nemen sommigen letterlijk ha ha .Pitze.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Tuurlijk,ik verkoop ook m'n moeder om jou achter Huub te houden,Maar ik heb het lef om het neer te zetten.En dat verkopen nemen sommigen letterlijk ha ha .Pitze.
neuken ?quote:
dat ja, dude, dat!quote:
Waarom niet ?quote:
omdatquote:
godverdomme heb ik weerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik niet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mannen
![]()
![]()
houd... althans niet op die manier
![]()
![]()
![]()
zeg je, oh leukquote:
Zonnen maarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Kijk ,die ga ik effe opslaan bedanktZo gebeurd trouwens,maatje 36
![]()
Dat is ook meer mijn stijlquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik hou ook meer van gewoon zeggen wat je denkt
dat is niet dreigen maar hopenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dat smaakje krijg ik nou ook bij haarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent echt slecht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |