Uhuquote:
Niceee! 10 EM?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga volgend jaar meedoen aan de dam tot damloop!
Ja, wil het wel proberen! Ik ben nu bezig met een schema voor 5 km, daarna doe ik er een voor 10 km dus ik denk dat ik vanaf ongeveer februari/maart op de 10 EM kan gaan oefenen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
UhuIk heb er nu al zin in gewoon! Ik voel me er welkom en dat is zo fijn! Vandaag gehoord wie mijn begeleider wordt. Ik ken hem niet, maar nu heeft hij in ieder geval een naam
!
[..]
Niceee! 10 EM?
Edit: Fipoooooo![]()
Ekkometersquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
UhuIk heb er nu al zin in gewoon! Ik voel me er welkom en dat is zo fijn! Vandaag gehoord wie mijn begeleider wordt. Ik ken hem niet, maar nu heeft hij in ieder geval een naam
!
[..]
Niceee! 10 EM?
Edit: Fipoooooo![]()
Als ik een ijsje was gaan halen (wat ik dus NIET gedaan hebquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:34 schreef Viking84 het volgende:
Jeej. Good for you! Wat voor ijsje was het? (dat telt ook mee hè
).
Ik heb het 'een paar' blokjes Milka choco op.
Engelse Mijlquote:
Ja ik vind het nu al spannendquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Engelse Mijl16,1 km
Leuk Muis! Spannend! als het mij dit jaar bevalt ga ik volgend jaar weer meedoen
Als mijn gewrichten blijven meewerken, wil ik ook weleens een serieuze afstand gaan lopenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, wil het wel proberen! Ik ben nu bezig met een schema voor 5 km, daarna doe ik er een voor 10 km dus ik denk dat ik vanaf ongeveer februari/maart op de 10 EM kan gaan oefenen.
Echt niet!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:43 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij maakte Muis een grapje hoor.
Stoer Muiski!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik vind het nu al spannendmaar ik wil een doel hebben om naartoe te rennen zeg maar
. Wat gaaf dat jij dit jaar meedoet! Ook 10 EM?
Uhu dat had ik ook met de Marikenloop in meiquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik vind het nu al spannendmaar ik wil een doel hebben om naartoe te rennen zeg maar
. Wat gaaf dat jij dit jaar meedoet! Ook 10 EM?
ik heb een appel en een banaan op, handje amandelen en net een maaltijdsalade (beetje raar tijdstip) en neem voordat ik straks moet spinnen nog een boterham hoummous.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:43 schreef ColdFeet het volgende:
Cycle, eet je vandaag iets gezonds als D? Je lijf moet zich wel kunnen herstellen van al dat gefiets
oh ik dacht echt dat je een typfout had gemaakt, en toen snapte ik niet dat iedereen ineens dezelfde fout overnamquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Engelse Mijl16,1 km
Leuk Muis! Spannend! als het mij dit jaar bevalt ga ik volgend jaar weer meedoen
Ik ook niet hoor!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:48 schreef cyclechick het volgende:
Wat een hardlopers hier allemaal zeg, ik ben de enige die er niet tussenpast met mijn fietsje![]()
Goed hoor van jullie!
Ja, da's natuurlijk primaquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:46 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ik heb een appel en een banaan op, handje amandelen en net een maaltijdsalade (beetje raar tijdstip) en neem voordat ik straks moet spinnen nog een boterham hoummous.
hoewel een slechte start, dat is dan best oke toch?
ik vond dat ik tot aan mijn tentamen mocht snacken wat ik wilde en nu is het weer over.
Overigens wil ik ook gaan beginnen met buikspieroefeningen, 3x per week 10-15 minuutjes, iemand die mee wil doen? ik heb namelijk een schurfthekel aan die oefeningen
2 worden het sowieso wel denk ik inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, da's natuurlijk primamaak er maar twee of drie boterhammen van
Laat hem maar even lekker nukken, dat gaat wel weer over, zodra dat hok er staat en hij er 1x over is gestruikeld is het goed, en is zo'n konijntje ook best liefquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aagh zus vroeg tijdje geleden of konijn bij ons kon logeren als zij op vakantie was en vriendje maakte een grapje zo van "Nou, maar dan komt ie het hok niet uit" (is nogal een relkonijn
) Nouja schijnbaar heeft ie daarna gezegd dat we wel gingen kijken 'tegen die tijd', maar in de tussentijd hebben we niks meer gehoord en niks meer zelf gezegd en nu kreeg ik mail van mn moeder dat ze het beestje zondag komt brengen.
An sich prima, want ik dacht dat het uberhaupt al afgesproken wasMaar vriendje heeft nu zoiets van 'aah maar hebben geen ruimte voor hok + spullen, want er staat nog van alles van de verhuizing", etc. Maar ik vind dat dat zo'n probleem niet moet wezen
![]()
En ik heb eigenlijk nu met dat scriptiegebeuren helemaal geen ZIN om me hier druk om te maken![]()
Hij zal heus niet zeggen dat het konijn niet mag komen ofzo, maar hij is wel nukkig geloof ik en daar ga ik me dan weer druk om maken terwijl ik met andere dingen bezig moet zijn.
Beh
Jamaar nou vindt ie dat ík maar tegen mn moeder moet zeggen dat we er geen ruimte voor hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:17 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Laat hem maar even lekker nukken, dat gaat wel weer over, zodra dat hok er staat en hij er 1x over is gestruikeld is het goed, en is zo'n konijntje ook best liefjij hoeft je niet druk te maken om zijn stemming, richt je aandacht maar gewoon op je scriptie!
Yep, hij kreeg mijn artsen vandaag niet te pakken, maar hij heeft een afspraak met ze om ze morgenochtend te bellen. Dus voor de middag weet ik het!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Muis, is er al nieuws van je huisarts?!
Sjips, we vertrekken morgenochtend naar Purmerend en zie pas zaterdagavond laat weer iets van internet ben ik bangquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yep, hij kreeg mijn artsen vandaag niet te pakken, maar hij heeft een afspraak met ze om ze morgenochtend te bellen. Dus voor de middag weet ik het!
Ahw, soms moet je gewoon iets voor anderen doen, en dit doen julliequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jamaar nou vindt ie dat ík maar tegen mn moeder moet zeggen dat we er geen ruimte voor hebben![]()
En hij vindt Teddy helemaal niet liefNou is Teddy ook niet echt lief. Meer een soort ehh. Meubelknagend haarballetje. Ziet er schattig uit hoor, verder
![]()
balen zeg, moet je nog een dag in spanning afwachtenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yep, hij kreeg mijn artsen vandaag niet te pakken, maar hij heeft een afspraak met ze om ze morgenochtend te bellen. Dus voor de middag weet ik het!
ik moet het maandag even met de fysio checken - woensdag zei hij dat ik niet teveel voor me en boven de 90 graden mocht doen voorlopig, tot ik die spieren beter onder controle had - dus ik vrees het ergste voor zwemmen... maar ik hoop t wel!quote:
Oh dat vind ik wel een heel goed idee! Ik haaaaaat buikspieroefeningen, maar het moet eigenlijk wel...quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:46 schreef cyclechick het volgende:
Overigens wil ik ook gaan beginnen met buikspieroefeningen, 3x per week 10-15 minuutjes, iemand die mee wil doen? ik heb namelijk een schurfthekel aan die oefeningen
Nja vond ik ook maar meneer is het er niet mee eens dusquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ahw, soms moet je gewoon iets voor anderen doen, en dit doen jullie![]()
En inderdaad, Nynke, welkom terug!! good to have you back
mooi, laten we afspreken dat we 3x per week buikspieroefeningen doen, dat hier moeten neerzetten en elkaar erop aanspreken als we 't niet doen! (3x per week is ook niet zoveel)quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel een heel goed idee! Ik haaaaaat buikspieroefeningen, maar het moet eigenlijk wel...
Zet drie keer per week wel zoden aan de dijk dan? Ik vind buikspieroefeningen eigenlijk nooit zo zwaar, zeker als je maar korte setjes doet (en zo hoort het toch?), en dan vraag ik me altijd af of het wel werkt. En dan stop ik er maar weer meequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
mooi, laten we afspreken dat we 3x per week buikspieroefeningen doen, dat hier moeten neerzetten en elkaar erop aanspreken als we 't niet doen! (3x per week is ook niet zoveel)
Ik weet dat je die vraag niet gemeen bedoelde, maar ik moest meteen aan dit filmpje denken:quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:37 schreef Merel het volgende:
En WB Nynke! Mis je je boyfriend al? Hebben jullie al afgesproken wanneer jullie elkaar weer zien?
ik deed bij de sportschool vaak mee met het buikspierkwartier, dan doe je een kwartier echt geconcentreerd en zware oefeningen, daar had ik de eerste paar keer ook echt spierpijn van! dat helpt wel en dan is 3x per week ook wel genoeg.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Zet drie keer per week wel zoden aan de dijk dan? Ik vind buikspieroefeningen eigenlijk nooit zo zwaar, zeker als je maar korte setjes doet (en zo hoort het toch?), en dan vraag ik me altijd af of het wel werkt. En dan stop ik er maar weer mee
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik weet dat je die vraag niet gemeen bedoelde, maar ik moest meteen aan dit filmpje denken:
Ik heb zo'n buikspieren voor dummies dvd, daar word ik op het einde wel moe van, maar verder vind ik het vooral saaaaai. Maar misschien doe ik het ook wel fout hoor, ik heb echt een hele slappe 'core', zit ook altijd in elkaar gezakt, m'n buikspieren aanspannen moet ik echt bewust doen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:38 schreef cyclechick het volgende:
ik deed bij de sportschool vaak mee met het buikspierkwartier, dan doe je een kwartier echt geconcentreerd en zware oefeningen, daar had ik de eerste paar keer ook echt spierpijn van! dat helpt wel en dan is 3x per week ook wel genoeg.
maar je moet het dan wel echt goed doen, als je t goed doet, voel je het ook al heel snel! en dan doe ik er dus niet 10, maar echt een paar setjes voor de schuine, rechte, lage etc
Do tell!quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:01 schreef Miss_S het volgende:
TVP net een paar uurtjes lekker in de tuin gelegen en bijgekletst met mijn kleine nichtje (die kennelijk niet zo klein en onschuldig meer is)
Niet dat ik weet maar goed ze is al 17 en een vriendje dus de gewone verhalenquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Do tell!. Of zit ze ook al op Fok?
.
De truc is inderdaad om je heel bewust te zijn van je buikspieren en echt al je aandacht erop te richten, ze heeeeel goed aan te spannen terwijl je de oefening doet. de beweging hoeft ook niet groot te zijn (je hoeft bijvoorbeeld niet helemaal overeind te komen met situps), als je maar echt je buikspieren ervoor gebruikt. gegarandeerd dat je het dan voelt!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:51 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb zo'n buikspieren voor dummies dvd, daar word ik op het einde wel moe van, maar verder vind ik het vooral saaaaai. Maar misschien doe ik het ook wel fout hoor, ik heb echt een hele slappe 'core', zit ook altijd in elkaar gezakt, m'n buikspieren aanspannen moet ik echt bewust doen.
Yes, volgende week rond deze tijd vertrek ik naar Schiphol, en dan vlieg ik om 9 uur 's avonds...quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:33 schreef Viking84 het volgende:
Wb Nynke! Nu ben je nog een weekje in NL hè, voor je naar Zimbabwe gaat?
Tenk joe!quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:19 schreef cyclechick het volgende:
oohh, wat naar Maria!
*geeft stevige knuffel*
Volgens mij was er wel een verschil met je stofwisseling overdag en 's nachts, maar weet zo snel even niet meer hoe of wat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:31 schreef Aventura het volgende:
Wellicht heeft dat niet zozeer met je stofwisseling te maken - dat die langzamer werkt 's avonds is vast een fabel, maar gewoon omdat je de energie overdag meer nodig hebt omdat je dan domweg actiever bent.
You can do it, it's all up to you mmkay!quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mjam Greys!![]()
Thenks joe both! Ik heb nu hoofd en nekpijn en heb net hoofdstuk 2 afgerondDurrrrr. Met dit tempo wordt dat geen sport meer vanavond.
This is not a fine day for scienceNouja als die scriptie maar af komt.
Mr Mackey! Wiiith a little plan we can change our lives todaaaay!quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
You can do it, it's all up to you mmkay!
Gooo Maria![]()
Sindsdien ik er...?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:53 schreef Viking84 het volgende:
Geweldig. Ik kreeg steeds van die irritante PhotoBuzz-berichtjes op Hyves en sindsdien ik er een blog over heb geplaatst (2 wk geleden ofzo?) heb ik er geen last meer van gehad. Of zou dat toeval zijn?
.
Succes bij de bloedbank! Ik ga even naar je salade loeren!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:00 schreef SiTu het volgende:
Oeh dames, ik vertrek zo naar de bloedbank, dus ik lees straks wel bij, maar deze salade is een aanrader![]()
Alvast smakelijk, Greys
Is dat geen goed Nederlands? Ik heb geen flauw idee wat het is en ik wil het ook niet wetenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Sindsdien ik er...?
Ik heb ook twee keer zo'n berichtje gehad en ik weet niet wat ik er mee moet. Daar moet je weer wat voor installeren zeker? Lijkt het niet heel veel op dat vorige, met die poppetjes?
Ik dacht dat het 'Sinds ik er een blog over heb geschreven...' óf 'Ik heb er een blog over geschreven en sindsdien is het stil...' moest zijn. Maar misschien kan dat van jou ook wel en heb ik er gewoon nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat geen goed Nederlands? Ik heb geen flauw idee wat het is en ik wil het ook niet weten. Ik wil alleen maar krabbels en normale privéberichtjes.
Muysel, ik verwacht dat hij rond zeven uur voet op Hollandsche bodem zet en dat ik hem dan om acht uur thuis kan verwachtenme dan rond acht uur op de tonijn kan storten!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:13 schreef Muis006 het volgende:
Greysel, op welk uur verwacht je de rentree van Heer G?
Sprak zij poëtisch
Bij hij is fijn moet ik altijd aan de Duyvis man denken!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Muysel, ik verwacht dat hij rond zeven uur voet op Hollandsche bodem zet en dat ik hem dan om acht uur thuis kan verwachtenme dan rond acht uur op de tonijn kan storten!![]()
Dus oftie gozert effuh opschieten kan dan ja! Hij is fijn!
Agreed!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 'Sinds ik er een blog over heb geschreven...' óf 'Ik heb er een blog over geschreven en sindsdien is het stil...' moest zijn. Maar misschien kan dat van jou ook wel en heb ik er gewoon nog nooit van gehoord
Ja en jij de dichteres van de Belgen alleequote:Op donderdag 25 juni 2009 18:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nom! En hij's lekkerZiet er niet zo uit als op het plaatje, want groene paprika ipv rode en meeeer prei, maar smaakt er niet minder om
![]()
</nutteloze post>
Muis wordt dichteres des Vaderlandsch![]()
Euuwww wa word ik sentimenteeel
Van al dat poo-weet-ieze gekweeeel
Oanvoard daarom maajn welgemeend applauws
Want gaai zaait heulegaar te waus![]()
Terwijl jij daar technisch gezien dichterbij zitquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja en jij de dichteres van de Belgen allee
Hoe verzin je datquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Terwijl jij daar technisch gezien dichterbij zit
Dan wel van de helft die geen Frans spreekt trouwens! Anders komt mn dichterlijke savoire-faire in de problèmes.
Dan kom ik namelijk niet verder dan improvisatiedicht.
Eauuuu, je t'aaaaime![]()
Ma petit pain, ma croissant
Oui, c'est la même![]()
Et ne sont pas vivant
Mais un peu croquant![]()
Even proberen danquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Franse woorden verzinnen die op mekaar rijmen en gaaaan![]()
Waarom grill je de kipspiesjes niet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:53 schreef Miss_S het volgende:
Ik bedenk me net dat ik kipspiesjes ging maken......zo maar eens doen
Als ik de kip kook en er toch iets van kruiden bij wil doen hoe moet ik dat dan doen?![]()
In het water als het kookt of van te voren op de kip doen?
Lijkt me niet zo lekker als ik het daarna weer in de koelkast bewaar eigenlijk....bij gekookte kip kan het in ieder gevalquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom grill je de kipspiesjes niet?
Ik kan me niets voorstellen bij gekookte kipspiesjes?
En dat zeg je tegen mij!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:00 schreef Muis006 het volgende:
Koud, gegrild vlees vind ik erg lekker
Oh en Maria, ik heb er wel een maar hij is stom want mijn kennis van frans is beperkt, en ik wist niet veel woordenen hij slaat nergens op.
J’ai un tres grande têtequote:Op donderdag 25 juni 2009 19:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen mij!![]()
Ik zit op het puntje van mn chaaaaaise om dit littéraire haute-standje te lezen, vous-savez!
Mais ouuuuui, c'est très bon, non?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
J’ai un tres grande tête
Quelquefois les gens se fâchent
Mais la plupart de temps il est un fête
Je suis une Muizel avec beaucoup d’argent
idd. kruiden emt koken is vrij lastig. dat kleine beetje olie dat je rop smeert als je ze grilt/marineert is niet zo erg, ik zou ze lekker grillen (marinade met iets van ketjap, knoflook, beetje olie, beetje gemberpoeder, beetje chilipoeder, beetje kruidnagelpoeder)quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:53 schreef Miss_S het volgende:
Ik bedenk me net dat ik kipspiesjes ging maken......zo maar eens doen
Als ik de kip kook en er toch iets van kruiden bij wil doen hoe moet ik dat dan doen?![]()
In het water als het kookt of van te voren op de kip doen?
Ik neem aan dat Kwak doelde op het sinds/sindsdien gebeurenquote:
Oh dat vind ik een prima ideequote:Op donderdag 25 juni 2009 19:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mais ouuuuui, c'est très bon, non?![]()
Eau Muizel, we zouden een bundel moeten makenGeheid een bestseller!
Ik moet dan altijd aan Ace Ventura denkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Kwak doelde op het sinds/sindsdien gebeuren
Oh en Heer G is geland! Nog een uurtje!
Oh sole miooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
J’ai un tres grande tête
Quelquefois les gens se fâchent
Mais la plupart de temps il est un fête
Je suis une Muizel avec beaucoup d’argent
Zoveel smaakjes hoef ik nu ook weer nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:05 schreef kwakveense het volgende:
[..]
idd. kruiden emt koken is vrij lastig. dat kleine beetje olie dat je rop smeert als je ze grilt/marineert is niet zo erg, ik zou ze lekker grillen (marinade met iets van ketjap, knoflook, beetje olie, beetje gemberpoeder, beetje chilipoeder, beetje kruidnagelpoeder)
Jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]!
Ik ben niet zo goed in Frans (Frans ook niet in mij), maar het is iets over een heel groot hoofd en mensen die zich ergeren en een feestje en dat je veel geld hebt? Of zoiets? Toch?
Ja dat is certaine une grande challenge!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik een prima ideec'es magnifique! Maar we moeten dan wel geniaal blijven anders is het très, très tragique.
Greys komt ook in de bundel! Dit is poëzie in de categorie "ce n'est pas une pipe"!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
Un petit croissant dans le trottoir.
Tot zover mijn zinvolle bijdrage!
Oh en uiteraard staat dat dan symbool voor de verdrukking van de mens (krom croissantje!) in de hedendaagse maatschappij! We denken alsmaar voorwaarts te gaan, maar eigenlijk staan we stil!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Greys komt ook in de bundel! Dit is poëzie in de categorie "ce n'est pas une pipe"!
Dan doen we er een foto bij van een klein croissantje die vast gemetseld zit in een straattegel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Je bent gerimpeld en gebuffed in je crocs en je hemd? Mijn frans is desastreuxquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
Je peux rimer et boucher
sans escroquer mon hemd
Ik kan rijmen en dichtenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je bent gerimpeld en gebuffed in je crocs en je hemd? Mijn frans is desastreux
Hihi een vriendin van mij zei altijd heel wijs:quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan rijmen en dichten
zonder mijn hemd op te lichten
Maar dan op zijn Greys' avant la lettre
Woehoe!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:27 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit[/chico zingt een liedje uit alfred jodokus kwak]
Zo, waar zijn we nu? Franse poezie zo te zien?
Bon appetitquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:33 schreef Muis006 het volgende:
Manger, au revoir mes petites nincompoops!![]()
![]()
![]()
Bon apetit, mon chérie!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:33 schreef Muis006 het volgende:
Manger, au revoir mes petites nincompoops!![]()
![]()
![]()
Bedankt Kwak, wij zullen jou ook missen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:36 schreef kwakveense het volgende:
nou gelukkig mis ik hier niks, dus ik ben zingen. daaaaaaaaaaag.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:37 schreef SiTu het volgende:
Hoppa, Hb-gehalte van 8 naar 7.3 Ik mocht niet geven en moet geloof ik maar eens aan de appelstroop
Moet dat niet 'ma chérie' zijn?quote:
Kan aan vanalles liggen, het is verder ook pas zorgwekkend onder de 7. Maar appelstroop scheen een wondermiddel te zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
Oehhhhhhhh Bomb Squat aflevering van Greys nu!![]()
Ik hou van oude afleveringen
[..]Komt dat dan alleen omdat je te weinig ijzerhoudend voedsel hebt gegeten?
oh blegh, dat is klotequote:Op donderdag 25 juni 2009 17:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kan ik me voorstellen, Nynke! Geniet iig nog even van je tijd in NL![]()
Beh vriendje is net ook afgewezen voor een andere detacheerplek en dat zuigt want dat zou hem flink wat reistijd schelenDit is geeneens SOG meer, dit is gewoon baah
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:53 schreef Totziens het volgende:
Hé wat gaat het weer snel allemaal!
Jammer voor je vriend en jou Maria![]()
De hapjes van Greys zien er smakelijk uit, volgens mij is het bijna 20u dus alvast eet smakelijk
![]()
Zo, alles is geregeld en mij backpack staat gepakt... tot over 3 weekjes
oehquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
Wat ontzettend jammer voor hem (en voor jou) Maria!
Ik verheug me op de return van Heer G want zodra hij voet over de drempel zet eten we:
- vitello tonnato
- tomaat-ciabatta
- verse tonijn voor op het broodje
- gehaktballetjes in truffelmarinade
- knoflook gamba's
- met blauwaderkaas gevulde paddestoelen
- heerlijke salade met zongedr. tomaatjes en olijven
Lang leve de Italiaanse traiteur!![]()
Knap van je dat je het toch hebt verteld, ik vind dat soort gesprekken zelf ook altijd erg moeilijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:55 schreef Merel het volgende:
It is done, hij weet het, en ik vind het rot want het is nooit leuk om zoiets tegen iemand te zeggen
En verder wil ik bij Greys en heer G eten vanavond![]()
Ik heb het even opgezocht en je hebt gelijk (ik ben echt een drama in Frans hoor!).quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet dat niet 'ma chérie' zijn?(als we toch elkaars fouten gaan lopen verbeteren
).
Misschien is mon chérie wel voor meisjes die je kent in the biblical sensequote:Op donderdag 25 juni 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
Ik heb het even opgezocht en je hebt gelijk (ik ben echt een drama in Frans hoor!).
Muis is een meisje dus dan is het ma chérie.
Ik zag dat mon chérie tegen meisjes wel mag, maar slechts in uitzonderlijke gevallen.
Ben er nog niet helemaal achter wat die uitzonderlijke gevallen dan zijn
Ja, daar ben ik ook wel voor in!quote:
Uhm ... non je thinks dat je dit nicht must proberenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woehoe!![]()
En mais ouuuui! Voulez-vous le proberen?
Woeiiii stoer! Ik ga in de zomer ook maar eens proberen om te hardlopen, zomerstop taekwondo, dus maar 1x per week training. Zo bouw ik natuurlijk nooit een conditie opquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, wil het wel proberen! Ik ben nu bezig met een schema voor 5 km, daarna doe ik er een voor 10 km dus ik denk dat ik vanaf ongeveer februari/maart op de 10 EM kan gaan oefenen.
Weinig groentes en fruitquote:
Inderdaad! *vuist op tafel*quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Uhm ... non je thinks dat je dit nicht must proberen. Heb mn talen allemaal laten vallen, zelfs als ik het wil ken ik geen woord frans
En dikke knuffel voor jou *mwah*. Vervelende konijnen en scripties ook! Ze zouden verboden moeten worden! [/autodropmode]. En balen van je vriend
.
[..]
Ja, ik heb het voor de zekerheid ook even opgezochtquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht en je hebt gelijk (ik ben echt een drama in Frans hoor!).
Muis is een meisje dus dan is het ma chérie.
Ik zag dat mon chérie tegen meisjes wel mag, maar slechts in uitzonderlijke gevallen.
Ben er nog niet helemaal achter wat die uitzonderlijke gevallen dan zijn
Ik ben al 36 uur migrainevrij, dus dat heb ik gevierd met koffie bij een oude vriendinquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:01 schreef Goodbye het volgende:
Ja, daar ben ik ook wel voor in!
Slank volgen en werken gaan gewoon niet samen![]()
Nowai! Ik heb in mn eentje een hele prei, een halve groene paprika en een rode ui op!quote:
Mocht dat wel van de beeb?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben al 36 uur migrainevrij, dus dat heb ik gevierd met koffie bij een oude vriendin
Vermeld er dan ook even bij dat Greys een Franse taalfout maaktequote:Op donderdag 25 juni 2009 20:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
- Viking maakte een Nederlandse taalfout![]()
Soort vanquote:
Wat fijn voor jequote:Op donderdag 25 juni 2009 20:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben al 36 uur migrainevrij, dus dat heb ik gevierd met koffie bij een oude vriendin
Het punt is ook dat we het gewoon heel gezellig hebben aan de telefoon, dus dan zit je per ongeluk weer leuk te kletsen in plaats van serieuze gesprekken te hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:57 schreef progje het volgende:
Knap van je dat je het toch hebt verteld, ik vind dat soort gesprekken zelf ook altijd erg moeilijk.
Oh wat fijn!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
H&M kennende is dat laatste misschien wel handigquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Soort van. Ik had vandaag mn laatste dag op lab, de zon schijnt, ik heb níet over me heen laten lopen (altijd leuk als anderen op je pc willen en dan in jouw werk snuffelen) én ik ben naar een voorlichting geweest waardoor ik nu zeker weet dat ik ga solliciteren voor een baantje volgend jaar
. Waarbij ik ook nog eens een didactische training krijg, wat voor mij erg fijn is want ik voel me zo onzeker met dat soort dingen. En ik zou er zelfs prive nog wat aan kunnen hebben.
Nu alleen nog even 3 verslagen maken voor morgen. Als ik hard werk kom ik een heel eind. En dan 's middags naar de H&M spullen passen, zaterdagochtend bestellen ...
. Of zal ik nu naar de H&M gaan en dan morgenochtend al bestellen?
Thnx dearquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Samenvatting? Eh.
Nee, eigenlijk niet. Ik heb het stiekem gedaan, dus niet verklappen!quote:
Zonder! Met kip en spekjesquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
H&M kennende is dat laatste misschien wel handig
Maar het is misschien minder handig als je nog iets af moet maken vanavond![]()
Kudos voor het baantje en de laatste dag op het lab met zon en niet over je heen laten lopen!Trots op joe!
![]()
Ah Muis, Jambalaya?Met of zonder ananas?
En wat fijn Elisa!Hopelijk blijft het zo! Een vriendin met migraine zei wel dat koffie slecht was, of verschilt dat per persoon?
![]()
Iets in de winkel passen en dan later online gaan bestellenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Soort van. Ik had vandaag mn laatste dag op lab, de zon schijnt, ik heb níet over me heen laten lopen (altijd leuk als anderen op je pc willen en dan in jouw werk snuffelen) én ik ben naar een voorlichting geweest waardoor ik nu zeker weet dat ik ga solliciteren voor een baantje volgend jaar
. Waarbij ik ook nog eens een didactische training krijg, wat voor mij erg fijn is want ik voel me zo onzeker met dat soort dingen. En ik zou er zelfs prive nog wat aan kunnen hebben.
Nu alleen nog even 3 verslagen maken voor morgen. Als ik hard werk kom ik een heel eind. En dan 's middags naar de H&M spullen passen, zaterdagochtend bestellen ...
. Of zal ik nu naar de H&M gaan en dan morgenochtend al bestellen?
Nee, dat klopt. Ik doe het ook altijd easy on the coffee in deze tijdenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
En wat fijn Elisa!Hopelijk blijft het zo! Een vriendin met migraine zei wel dat koffie slecht was, of verschilt dat per persoon?
![]()
Je bent echt geweldigquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:19 schreef Muis006 het volgende:
Elies, gefeliciteerd met het 36 uur migraine vrij! Hopelijk komen daar nog veel uren bij.
Kijk dat rijmt ook al
Ja, broek die niet met jeansmaten gaat, maar met 'gewone' maten. En online krijg ik korting. Dus ja, dan pas ik het eerst en bestel het daarnaquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:18 schreef neen het volgende:
[..]
Iets in de winkel passen en dan later online gaan bestellen
Tevens ben ik te lui om alle gemiste topics door te lezen.
Ummm! Intro af. Hfst 1 en 2 bijgewerkt. Ben nu hfst 3 aan het bijwerken en dan nog de conclusie bijwerken. En de bibliografie, inhoudsopgave en opmaak rommelen. En dan is het af!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja, broek die niet met jeansmaten gaat, maar met 'gewone' maten. En online krijg ik korting. Dus ja, dan pas ik het eerst en bestel het daarna.
@Maria: dankje. Die laatste loodjes, dat gaat helemaal goedkomen
. Hoe is het ondertussen met jouw scriptie, wil het nog een beetje vlotten na je iets minder happee dagje?
Morgenochtend moet ik terugbellen! Want het computersysteem bij het Luxor lag plat vandaag!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook wel voor in!
Slank volgen en werken gaan gewoon niet samen![]()
Greys, was rij 11 nog vrij?
Oh ik heb ook weer met open mond zitten kijken!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:13 schreef Goodbye het volgende:
Oh de Greys aflevering is zo spannend!Ookal weet ik het einde al
Kan niet, ze moeten de sale even aanvullen dan kan ik het plaatje ook weer vindenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:28 schreef Muis006 het volgende:
Chicooo, doe eens een plaatje van de broek?
Nou vooruutquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kan niet, ze moeten de sale even aanvullen dan kan ik het plaatje ook weer vinden.
En goooooo Maria.
Oké, ben benieuwd!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgenochtend moet ik terugbellen! Want het computersysteem bij het Luxor lag plat vandaag!
Heb het al in mijn telefoon staan, morgen om 12.00 uur (eerder is de lijn niet open) bel ik weer!
[..]
Oh ik heb ook weer met open mond zitten kijken!
En toen kwam Heer G binnen en die vroeg waarom 'dat meisje onder het bloed onder de douche stond' en 'waarom die man een kind had gekregen'. Ja jemig
En Forces of Nature is op tv en die is ook leuk
Nee nog nooit, maar dan moet ik nu met mijn brakke kop naar binnen hupsen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
Muis, hij vond ze leuk!Ze gingen ook heel enthousiast rondjes zwemmen toen hij thuis kwam (en ik dacht iets van een kwispeltje te bespeuren!
)
Heb je Forces of Nature met Ben Affleck en Sandra Bullock wel eens gezien? Zo nee, nu gaan kijken, want het is een enige film
Dat klinkt echt als een Sinterklaasgedichtquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:19 schreef Muis006 het volgende:
Elies, gefeliciteerd met het 36 uur migraine vrij! Hopelijk komen daar nog veel uren bij.
Kijk dat rijmt ook al
Abraracourcix: "Vrienden ik ben sprakeloos, bij het zien van zoveel cadeausquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een Sinterklaasgedicht.
Assurancetourix is een van mijn favo'squote:Op donderdag 25 juni 2009 20:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Abraracourcix: "Vrienden ik ben sprakeloos, bij het zien van zoveel cadeaus".
Dat had ik nou NIET verwacht!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Assurancetourix is een van mijn favo's
Ahahaha ik pies bijna in mijn broekquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat had ik nou NIET verwacht!![]()
Al driehonderdvierenzeventig maaalen op mn sandaaaalen, sandaaalen, sandaaaalen
Al driehonderdvijfenzeventig maaaalen op mn sandaaaalen, sandaaalen, sandaaaaalen
Al driehonderdzesenzeventig maaaalen op mn sandaaaalen, sandaaalen, sandaaaalen
Over literaire hoogstandjes gesproken!
Het gevaar is afgewend.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ahahaha ik pies bijna in mijn broek
Nee?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Inderdaad! *vuist op tafel*
*knuffelt terug*
You still haz a happee?![]()
Oh! En wie wist hier trouwens al dat King Richard the Lion-hearted (je weet wel, die vriendelijke leeuw aan het eind van Robin Hood) een kannibaal was?
Mijn lievelings was altijd Walhalla.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat had ik nou NIET verwacht!![]()
Al driehonderdvierenzeventig maaalen op mn sandaaaalen, sandaaalen, sandaaaalen
Al driehonderdvijfenzeventig maaaalen op mn sandaaaalen, sandaaalen, sandaaaaalen
Al driehonderdzesenzeventig maaaalen op mn sandaaaalen, sandaaalen, sandaaaalen
Over literaire hoogstandjes gesproken!
Hihi! Mulan is liefquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee?
Ik ga hem binnenkort kijken! En Mulan ook! Samen met het vriendje!! Toen ik zei: Maar Mulan is met Chineesjes ^^ Wou hij opeens wel
!
Is vriendje een beetje jaloers?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:07 schreef Daph_ het volgende:
Vriendlief is net weg, hij kwam even langs omdat we allebei geslaagd zijn, maar hij deed een beetje vreemd. Meldde tussen neus en lippen door ook dat hij zich van de week al had ingeschreven voor Nyenrodeterwijl we hadden afgesproken dat tegelijk te doen in verband met beperkt aantal plekken
Dude, die onderste is Prince John, niet Richard!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:16 schreef neen het volgende:
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dude...... you're a chickquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dude, die onderste is Prince John, niet Richard!
Jup.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Als hij zich eerder in heeft geschreven wil dat toch zeggen dat hij meer kans maakt?
Raar.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:07 schreef Daph_ het volgende:
Elisa wat fijn!
Verder heb ik nog niet teruggelezen eigenlijk.
Vriendlief is net weg, hij kwam even langs omdat we allebei geslaagd zijn, maar hij deed een beetje vreemd. Meldde tussen neus en lippen door ook dat hij zich van de week al had ingeschreven voor Nyenrodeterwijl we hadden afgesproken dat tegelijk te doen in verband met beperkt aantal plekken
Mja.
Lijst
O: klein bakje cruesli met melk en een beker optimel
T: water, glas jip en janneke champagne
L: bruine boterham met boter en grillworst, twee beschuit met boter en aarbeitjes, beker optimel
T: glas jip en janneke champagne, drie glazen water met limonade, bakje vruchtenmousse ah
T: 8 kokkindjes
D: twee witte boterhammen met scholfilet, toe bakje slagroomijs met chocosaus
Oh, dat had ik nog niet gelezen. Gaat het om AA of RA?quote:
Op jou? Omdat je een leuke baan hebt en je studie betaald wordt door de arbeidsgever (toch?)quote:
Heeft hij ook hoor. Hij zit sinds februari vorig jaar bij zijn werkgever en ik hoor niets dan goeds eigenlijk..quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op jou? Omdat je een leuke baan hebt en je studie betaald wordt door de arbeidsgever (toch?)
Deed jouw vriend ook AC dan (HBO)? Voor zover ik weet hoef ik geen sollicitatierondes te doenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Raar.
Maar dat beperkt aantal plekken heeft toch niet te maken met het moment waarop je je inschrijft? Mijn vriend zit ook op Nyenrode, namelijk. (volledige RA opleiding). Hij moest 5 sollicitatierondes doen ofzo
Vreemd..quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heeft hij ook hoor. Hij zit sinds februari vorig jaar bij zijn werkgever en ik hoor niets dan goeds eigenlijk..
We hadden afgesproken om samen in te schrijven omdat er verschillende locaties zijn waarop lesgegeven wordt en we er zeker van wilden zijn dat we samen op die locatie konden gaan. Ik snap niet dat we dat afspreken en dat hij zich dan vervolgens gewoon inschrijft. Ik heb er afgelopen weekend nog naar gevraagd
Nee, hij is gelijk het eerste jaar Nyenrode gaan doen, geen HBO of wat dan ook van te voren. Misschien waren die sollicitaties ook wel voor zijn baan. Kan ookquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Deed jouw vriend ook AC dan (HBO)? Voor zover ik weet hoef ik geen sollicitatierondes te doen.
Misschien gewoon even vragen? Dan weet je het meteen! Opheldering voor alles!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heeft hij ook hoor. Hij zit sinds februari vorig jaar bij zijn werkgever en ik hoor niets dan goeds eigenlijk..
We hadden afgesproken om samen in te schrijven omdat er verschillende locaties zijn waarop lesgegeven wordt en we er zeker van wilden zijn dat we samen op die locatie konden gaan. Ik snap niet dat we dat afspreken en dat hij zich dan vervolgens gewoon inschrijft. Ik heb er afgelopen weekend nog naar gevraagd
Heb ik gedaan, hij zegt dat hij het vergeten is. Toen ik zei dat ik het van het weekend nog vroeg, zei hij weer dat hij het vergeten is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Misschien gewoon even vragen? Dan weet je het meteen! Opheldering voor alles!
Dinsdag 2 en Woensdag 2 of in totaal 2? Als het de laatste is van beide vakken samenvattingen afmaken, eerste al beetje leren en die 2e kan maandag/dindsdag nog wel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:31 schreef P.F het volgende:
Pff.. Ik heb dinsdag/woensdag twee hertentamens.
Maarrrrr ik wil zaterdag naar awakenings. Dus ik ben nu natuurlijk aan het leren en morgen en maandag ook.
Maarrrrrrr ik weet niet of het wel een goed idee is om te gaan omdat ik misschien beter kan leren dan naar awakenings gaan. Denk ik.
Ook een tip, misschien zie je wel spoken, Daphquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Misschien gewoon even vragen? Dan weet je het meteen! Opheldering voor alles!
En hoe voel je je een paar dagen na awakenings?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:31 schreef P.F het volgende:
Maarrrrr ik wil zaterdag naar awakenings. Dus ik ben nu natuurlijk aan het leren en morgen en maandag ook.
Maarrrrrrr ik weet niet of het wel een goed idee is om te gaan omdat ik misschien beter kan leren dan naar awakenings gaan. Denk ik.
Het zijn er in totaal 2. En ik heb ze al eens geleerd en heb nu de vragen er bij..quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:35 schreef neen het volgende:
[..]
Dinsdag 2 en Woensdag 2 of in totaal 2? Als het de laatste is van beide vakken samenvattingen afmaken, eerste al beetje leren en die 2e kan maandag/dindsdag nog wel.
Anders: hetzelfde maar dan iets meer. Of zijn dit echt de laatste punten die je kunt en moet halen voor je overgang?
Ben je dinsdag en woensdag niet ongelooflijk brak als je in het weekend nachten hebt overgeslagen en bent wezen feesten? PF, je wil dit jaar echt halen, ik zou voor deze ene keer Awakenings over laten gaan (en dan de volgende keer wel gaan). Moeten stoppen met je opleiding omdat je brak was tijdens de her is echt te lulligquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:31 schreef P.F het volgende:
Ik heb geen idee, ik ben nog nooit op een festival geweest.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En hoe voel je je een paar dagen na awakenings?
Ik kan me nog wel herinneren dat je de vorige keer een week na een festival nog steeds erg brak voelde dus misschien is het dan ook niet echt slim....
Het is overdag! Van 11 tot 23 of zo!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ben je dinsdag en woensdag niet ongelooflijk brak als je in het weekend nachten hebt overgeslagen en bent wezen feesten? PF, je wil dit jaar echt halen, ik zou voor deze ene keer Awakenings over laten gaan (en dan de volgende keer wel gaan). Moeten stoppen met je opleiding omdat je brak was tijdens de her is echt te lullig.
1 verslag klaar, nog 2 te gaan. Er zit eindelijk weer wat vaart in.
Ik zou zaterdag gewoon gaan, duurt tot 11 uur las ik dus om 1 uur kun je alweer in bed liggen en als je het rustig aan doet heb je de hele zondag nog om te leren.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Het zijn er in totaal 2. En ik heb ze al eens geleerd en heb nu de vragen er bij..
En ja ik moet ze sowieso wel halen..
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ben nog nooit op een festival geweest.
Oh ik dacht dat dit was waar je eerder heen was geweest en dat het 's avonds was ... maar dan zou ik denk ik nog niet naar een festival gaan, ontspanning is leuk maar dit klinkt ook een beetje als inspanning en dat lijkt me niet handigquote:
Met twijfelen "zal ik toch maar wel gaan" verlies je dus meer tijd dan met nu besluiten niet te gaan en zaterdag huilen in een hoekje?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef P.F het volgende:
En nu maak ik mij er echt al vier dagen druk om in plaats van heel hard te lerenDus het schiet niet op
Ja.. Ik ga dan 5 dagen naar 5 days off als ik niet ga..quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
PF, soms gaat plicht voor plezier. En dat is deze keer het geval ben ik bang. Gewoon hard leren, tentamen doen en jezelf verwennen met een ander leuk festival op een beter passend tijdstip.
Anders ga je wel, maar blijf je nuchter. Neem in ieder geval een beslissing en ga leren.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef P.F het volgende:
En nu maak ik mij er echt al vier dagen druk om in plaats van heel hard te lerenDus het schiet niet op
Ja dat was gewoon Awakenings, dat is 6x per jaar? Dit is Awakenings festival.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hmmm kan me toch herinneren dat je na zoiets een keer een hele week niet lekker was.....
Nuchterquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Anders ga je wel, maar blijf je nuchter. Neem in ieder geval een beslissing en ga leren.
Oke...mij maakt het ook niet uit maar jij vraagt wat slim is als het om je tentamens gaatquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat was gewoon Awakenings, dat is 6x per jaar? Dit is Awakenings festival.
Wat zegt je buikgevoel PF? Hoe voel je je als je je voorstelt wel te gaan? En hoe voel je je als je je voorstelt niet te gaan? Laten we iig afspreken dat je voor 22.00 uur een beslissing neemt en daarbij blijft. Daarna ga je leren.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat was gewoon Awakenings, dat is 6x per jaar? Dit is Awakenings festival.
Nou, dan lijkt het me wel duidelijk. Niet gaan dus.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:46 schreef P.F het volgende:
[..]
NuchterNee dat vind ik echt zonde van m'n geld.
Ik denk dat ik al weet wat ik doe. Of misschien moet ik nu gewoon leren en vrijdag avond de knoop doorhakken.
En even een hele domme vraag hoor (je kunt wel merken dat ik niet heb gestudeerdquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, hij zegt dat hij het vergeten is. Toen ik zei dat ik het van het weekend nog vroeg, zei hij weer dat hij het vergeten is.
En ik kan me dus niet inschrijven omdat ik een aanmeldformulier voor 2008 heb ontvangen
Mijn gevoel zegt dat ik aan de ene kant mijzelf nu al heel eenzaam vind door dagen niemand te spreken en geen leuke dingen te doen. Waardoor ik in een neerwaartse spiraal kom. maar ik heb net een half uurtje gewinkeld dus ik ben weer bijgetanktquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat zegt je buikgevoel PF? Hoe voel je je als je je voorstelt wel te gaan? En hoe voel je je als je je voorstelt niet te gaan? Laten we iig afspreken dat je voor 22.00 uur een beslissing neemt en daarbij blijft. Daarna ga je leren.
Ik ben pas een keer op een dergelijk feestje geweest. Maar dat was 's avonds. Ik ga nooit nuchter naar feestjesquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:48 schreef neen het volgende:
Ben je al eens nuchter op een dergelijk feestje geweest?
Ik was een hele poos terug ergens de bob en ik houd van drinken, veel drinken. Maar het mocht niet.. dus ben ik maar nuchter los gegaan. Even de knop omzetten.
Er is niet echt sprake van een verstoord dagritme?! En ik ga meestal pas om 02:00/03:00 voor een tentamen slapen... Dus ben wel iets gewend.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
PF, wat zijn met een verstoord dagritme de kansen dat je het tentamen haalt? Nul, ongeveer't Is even niet anders dan toch?
Hardlopen met deze hitte is zwaar! ik heb 2x een minuut pauze genomen en nu voel ik me een mietje
Daar staat ook het formulier voor 2008 nog op. Ik heb een nieuwe aangevraagd afgelopen weekend, maar die heb ik dus nog steeds niet binnenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
En even een hele domme vraag hoor (je kunt wel merken dat ik niet heb gestudeerd) maar zo'n aanmeldformulier is niet te downloaden vanaf de website o.i.d.?
Naja kijk, als je het niet te gek maakt... (en je weet wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ben nog nooit op een festival geweest.
Ik erger me ook dood aan iedereen maar op die bewuste avond in April hield het op een gegeven moment op en toen kon ik gewoon nuchter meefeesten alsof ik dronken was... dat moet je natuurlijk ook een keer meegemakt hebben he!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben pas een keer op een dergelijk feestje geweest. Maar dat was 's avonds. Ik ga nooit nuchter naar feestjesWel eens nuchter uit, maar dan erger ik mij dood aan iedereen
Nee je moet het 2009 formulier hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:55 schreef P.F het volgende:
Kun je die niet invullen en 2008 doorstrepen en er 2009 neerzetten?
Dat was inderdaad daarna, ik ben er nog niet uit waar dat exact mee te maken had. Waarschijnlijk deels een overmatige consumptie red bull en niet eten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:56 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik dacht dat je na de vorige Awakenings een week van slag was, moe en ontregeld enzo. In dat geval kun je je tentamen natuurlijk op je buik schrijven. Maar hee, jouw verantwoordelijkheid: als je denk dat je het kunt combineren: doenAls je denk dat dat niet lukt, zou ik denk ik voor je studie kiezen.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat was inderdaad daarna, ik ben er nog niet uit waar dat exact mee te maken had. Waarschijnlijk deels een overmatige consumptie red bull en niet eten.
Ik zeg net, niet om eigenwijs te doen. Ik wil namelijk eerst kijken of ik niet een optie vergeet voor ik een beslissing neem. Als ik sowieso ga dan had ik dit toch nooit gevraagd?
Inderdaad! En tot 23:00 blijven kan ook wel, volgende dag lekker van 12 tot 12 min wat pauzes lerenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:05 schreef progje het volgende:
P.F. maak het jezelf toch niet zo moeilijk...
Wat je ook kan doen is tot een uurtje of 21:00 of zo naar het festival gaan.. en dan lekker naar huis, kun je zelfs om 12 uur of zo in je nest liggen..
Als je het dan op het festival enkel bij wat alcohol houdt en bij de weet ik hoeveel eet tentjes (ja ook met turkse pizza, of fruit of broodjes gezond) gewoon wat eet... dan gaat het zondag met de brakheid echt wel mee vallen en maandag ben je weer helemaal fit....
Schiet op danquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:11 schreef P.F het volgende:
Merel ik ga je zo terug PMen!
Ik zou normaliter ook gewoon gaan. Maar dit is toch een tentamen waar echt de rest van PF's studie van afhangt, als ik het goed begrepen heb? Dan zou ik ook wel een beetje zenuwachtig worden.. Maar ik vind Tinks aanpak een goede. Neem gewoon een beslissing, maakt niet uit welke, en kijk of je onderbewustzijn niet heel hard NEEEEEEE schreeuwt. Dan weet je wel wat je moet doenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:46 schreef neen het volgende:
Ben ik de enige die wel zou gaan
Zo raar is dat toch niet, de stof heeft ze al eens eerder doorgenomen, ze heeft proefvragen, ze heeft op de zaterdag na nog 3 volle dagen en nog een halve dag ofzo voor een exclusief. Dat is toch goed te doen?
Ja, maar het eerste tentamen is pas op dinsdagquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Schiet op dan
[..]
Ik zou normaliter ook gewoon gaan. Maar dit is toch een tentamen waar echt de rest van PF's studie van afhangt, als ik het goed begrepen heb? Dan zou ik ook wel een beetje zenuwachtig worden.. Maar ik vind Tinks aanpak een goede. Neem gewoon een beslissing, maakt niet uit welke, en kijk of je onderbewustzijn niet heel hard NEEEEEEE schreeuwt. Dan weet je wel wat je moet doen
Als ik arme studentenmeisjes voorstel om ergens duur te gaan eten (al valt dit nog wel mee vind ik hoor, maar 't is wel duurder dan een simpel eetcafé ja) dan ga ik ook niet moeilijk doen over geldquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:21 schreef P.F het volgende:
Whehe. Ja Merel ik kan het ook wel gewoon hier zeggen
Er is dit weekend op miraculeuze wijze geld vrijgekomen dus het lijkt mij leuk om daar te eten al weet ik niet meer waar het was. En ook om een drankje te doen. Of twee. Of drie.
Haha, neehoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:29 schreef P.F het volgende:
Dan word ik jouw veel te jonge toygirl en jij mijn sugarmama
Dat is wel knap ja! Baileysijs... klinkt.. apart!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:45 schreef Muis006 het volgende:
CF, ik ben trots op je dat je ondanks gebrek aan zin toch nog hebt hardgelopen!
Dankquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:45 schreef Muis006 het volgende:
CF, ik ben trots op je dat je ondanks gebrek aan zin toch nog hebt hardgelopen!
Ja, dat is ook mooiquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:53 schreef P.F het volgende:
Tonijnsteak kun je ook gewoon aan 1 kant grillen tot hij voor de helft wit is.
Alleen weet ik nu teveel over bacteri♥n.
Alleen nog een eindgesprek! En mn normale baantjequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat is ook mooialleen moet je m dan wel ruim vantevoren uit de koelkast halen, anders is de rauwe kant nog koud
Maria, jahaaayyy voor het printenHeb je nu vakantie?
Meneers haar zat niet goed (), dus geen terrasje, enkel een ijsje. Jee, de Oude Markt zat goed vol
Toch leuk als je om het hoekje woont bij 'de langste toog van Europa'
Afijn, maar een beetje ge-windowshopped; volgende week barsten de solden hier los. Wel leuk; in het begin zijn de afprijzingen hier echt lousy (10% ofzo), maar later kun je echt nog heel veel toffe dingen kopen met 70%
in NL heb je met zoveel korting enkel de rommel die niemand wil
Jeejquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
IK BEN KLAAAAAAR!!! *print alles uit*
Nouja ik ben niet wezen sporten vandaagquote:
Dat weet je nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noes! MJ heeft teveel tabletjes ingenomen!
Ik weet niet... Geloof niet dat ik er een oog minder om dichtdoequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet je niet
Hij is in elk geval met een hartstilstand naar het ziekenhuis gebracht.
Best erg
Ergens tussen medio en eind juli, maar in augustus zijn er vaak nog koopjes. Dat is het moment om te gaan jagen op kasjmieren Xandrestruienquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:35 schreef P.F het volgende:
Wanneer precies moet ik naar België kopen voor de 70% korting?!
Ik zal er ook niet minder om slapen ofzo, maar ik vind sommige grappen wel veel te ver gaan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet niet... Geloof niet dat ik er een oog minder om dichtdoe
En voor de rest vind ik zo'n einde meer bij 'm passen dan een gammele bejaarde worden eigenlijk. Wacko Jacko tot het bittere einde!
Het zou bijna wel een passend einde zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet niet... Geloof niet dat ik er een oog minder om dichtdoe
En voor de rest vind ik zo'n einde meer bij 'm passen dan een gammele bejaarde worden eigenlijk. Wacko Jacko tot het bittere einde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |