En dat zeg je tegen mij!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:00 schreef Muis006 het volgende:
Koud, gegrild vlees vind ik erg lekker
Oh en Maria, ik heb er wel een maar hij is stom want mijn kennis van frans is beperkt, en ik wist niet veel woordenen hij slaat nergens op.
J’ai un tres grande têtequote:Op donderdag 25 juni 2009 19:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen mij!![]()
Ik zit op het puntje van mn chaaaaaise om dit littéraire haute-standje te lezen, vous-savez!
Mais ouuuuui, c'est très bon, non?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
J’ai un tres grande tête
Quelquefois les gens se fâchent
Mais la plupart de temps il est un fête
Je suis une Muizel avec beaucoup d’argent
idd. kruiden emt koken is vrij lastig. dat kleine beetje olie dat je rop smeert als je ze grilt/marineert is niet zo erg, ik zou ze lekker grillen (marinade met iets van ketjap, knoflook, beetje olie, beetje gemberpoeder, beetje chilipoeder, beetje kruidnagelpoeder)quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:53 schreef Miss_S het volgende:
Ik bedenk me net dat ik kipspiesjes ging maken......zo maar eens doen
Als ik de kip kook en er toch iets van kruiden bij wil doen hoe moet ik dat dan doen?![]()
In het water als het kookt of van te voren op de kip doen?
Ik neem aan dat Kwak doelde op het sinds/sindsdien gebeurenquote:
Oh dat vind ik een prima ideequote:Op donderdag 25 juni 2009 19:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mais ouuuuui, c'est très bon, non?![]()
Eau Muizel, we zouden een bundel moeten makenGeheid een bestseller!
Ik moet dan altijd aan Ace Ventura denkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Kwak doelde op het sinds/sindsdien gebeuren
Oh en Heer G is geland! Nog een uurtje!
Oh sole miooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
J’ai un tres grande tête
Quelquefois les gens se fâchent
Mais la plupart de temps il est un fête
Je suis une Muizel avec beaucoup d’argent
Zoveel smaakjes hoef ik nu ook weer nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:05 schreef kwakveense het volgende:
[..]
idd. kruiden emt koken is vrij lastig. dat kleine beetje olie dat je rop smeert als je ze grilt/marineert is niet zo erg, ik zou ze lekker grillen (marinade met iets van ketjap, knoflook, beetje olie, beetje gemberpoeder, beetje chilipoeder, beetje kruidnagelpoeder)
Jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]!
Ik ben niet zo goed in Frans (Frans ook niet in mij), maar het is iets over een heel groot hoofd en mensen die zich ergeren en een feestje en dat je veel geld hebt? Of zoiets? Toch?
Ja dat is certaine une grande challenge!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik een prima ideec'es magnifique! Maar we moeten dan wel geniaal blijven anders is het très, très tragique.
Greys komt ook in de bundel! Dit is poëzie in de categorie "ce n'est pas une pipe"!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:11 schreef Greys het volgende:
Un petit croissant dans le trottoir.
Tot zover mijn zinvolle bijdrage!
Oh en uiteraard staat dat dan symbool voor de verdrukking van de mens (krom croissantje!) in de hedendaagse maatschappij! We denken alsmaar voorwaarts te gaan, maar eigenlijk staan we stil!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Greys komt ook in de bundel! Dit is poëzie in de categorie "ce n'est pas une pipe"!
Dan doen we er een foto bij van een klein croissantje die vast gemetseld zit in een straattegel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Je bent gerimpeld en gebuffed in je crocs en je hemd? Mijn frans is desastreuxquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
Je peux rimer et boucher
sans escroquer mon hemd
Ik kan rijmen en dichtenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je bent gerimpeld en gebuffed in je crocs en je hemd? Mijn frans is desastreux
Hihi een vriendin van mij zei altijd heel wijs:quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan rijmen en dichten
zonder mijn hemd op te lichten
Maar dan op zijn Greys' avant la lettre
Woehoe!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:27 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit[/chico zingt een liedje uit alfred jodokus kwak]
Zo, waar zijn we nu? Franse poezie zo te zien?
Bon appetitquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:33 schreef Muis006 het volgende:
Manger, au revoir mes petites nincompoops!![]()
![]()
![]()
Bon apetit, mon chérie!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:33 schreef Muis006 het volgende:
Manger, au revoir mes petites nincompoops!![]()
![]()
![]()
Bedankt Kwak, wij zullen jou ook missen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:36 schreef kwakveense het volgende:
nou gelukkig mis ik hier niks, dus ik ben zingen. daaaaaaaaaaag.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:37 schreef SiTu het volgende:
Hoppa, Hb-gehalte van 8 naar 7.3 Ik mocht niet geven en moet geloof ik maar eens aan de appelstroop
Moet dat niet 'ma chérie' zijn?quote:
Kan aan vanalles liggen, het is verder ook pas zorgwekkend onder de 7. Maar appelstroop scheen een wondermiddel te zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
Oehhhhhhhh Bomb Squat aflevering van Greys nu!![]()
Ik hou van oude afleveringen
[..]Komt dat dan alleen omdat je te weinig ijzerhoudend voedsel hebt gegeten?
oh blegh, dat is klotequote:Op donderdag 25 juni 2009 17:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kan ik me voorstellen, Nynke! Geniet iig nog even van je tijd in NL![]()
Beh vriendje is net ook afgewezen voor een andere detacheerplek en dat zuigt want dat zou hem flink wat reistijd schelenDit is geeneens SOG meer, dit is gewoon baah
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:53 schreef Totziens het volgende:
Hé wat gaat het weer snel allemaal!
Jammer voor je vriend en jou Maria![]()
De hapjes van Greys zien er smakelijk uit, volgens mij is het bijna 20u dus alvast eet smakelijk
![]()
Zo, alles is geregeld en mij backpack staat gepakt... tot over 3 weekjes
oehquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
Wat ontzettend jammer voor hem (en voor jou) Maria!
Ik verheug me op de return van Heer G want zodra hij voet over de drempel zet eten we:
- vitello tonnato
- tomaat-ciabatta
- verse tonijn voor op het broodje
- gehaktballetjes in truffelmarinade
- knoflook gamba's
- met blauwaderkaas gevulde paddestoelen
- heerlijke salade met zongedr. tomaatjes en olijven
Lang leve de Italiaanse traiteur!![]()
Knap van je dat je het toch hebt verteld, ik vind dat soort gesprekken zelf ook altijd erg moeilijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:55 schreef Merel het volgende:
It is done, hij weet het, en ik vind het rot want het is nooit leuk om zoiets tegen iemand te zeggen
En verder wil ik bij Greys en heer G eten vanavond![]()
Ik heb het even opgezocht en je hebt gelijk (ik ben echt een drama in Frans hoor!).quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet dat niet 'ma chérie' zijn?(als we toch elkaars fouten gaan lopen verbeteren
).
Misschien is mon chérie wel voor meisjes die je kent in the biblical sensequote:Op donderdag 25 juni 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
Ik heb het even opgezocht en je hebt gelijk (ik ben echt een drama in Frans hoor!).
Muis is een meisje dus dan is het ma chérie.
Ik zag dat mon chérie tegen meisjes wel mag, maar slechts in uitzonderlijke gevallen.
Ben er nog niet helemaal achter wat die uitzonderlijke gevallen dan zijn
Ja, daar ben ik ook wel voor in!quote:
Uhm ... non je thinks dat je dit nicht must proberenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woehoe!![]()
En mais ouuuui! Voulez-vous le proberen?
Woeiiii stoer! Ik ga in de zomer ook maar eens proberen om te hardlopen, zomerstop taekwondo, dus maar 1x per week training. Zo bouw ik natuurlijk nooit een conditie opquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, wil het wel proberen! Ik ben nu bezig met een schema voor 5 km, daarna doe ik er een voor 10 km dus ik denk dat ik vanaf ongeveer februari/maart op de 10 EM kan gaan oefenen.
Weinig groentes en fruitquote:
Inderdaad! *vuist op tafel*quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Uhm ... non je thinks dat je dit nicht must proberen. Heb mn talen allemaal laten vallen, zelfs als ik het wil ken ik geen woord frans
En dikke knuffel voor jou *mwah*. Vervelende konijnen en scripties ook! Ze zouden verboden moeten worden! [/autodropmode]. En balen van je vriend
.
[..]
Ja, ik heb het voor de zekerheid ook even opgezochtquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht en je hebt gelijk (ik ben echt een drama in Frans hoor!).
Muis is een meisje dus dan is het ma chérie.
Ik zag dat mon chérie tegen meisjes wel mag, maar slechts in uitzonderlijke gevallen.
Ben er nog niet helemaal achter wat die uitzonderlijke gevallen dan zijn
Ik ben al 36 uur migrainevrij, dus dat heb ik gevierd met koffie bij een oude vriendinquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:01 schreef Goodbye het volgende:
Ja, daar ben ik ook wel voor in!
Slank volgen en werken gaan gewoon niet samen![]()
Nowai! Ik heb in mn eentje een hele prei, een halve groene paprika en een rode ui op!quote:
Mocht dat wel van de beeb?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben al 36 uur migrainevrij, dus dat heb ik gevierd met koffie bij een oude vriendin
Vermeld er dan ook even bij dat Greys een Franse taalfout maaktequote:Op donderdag 25 juni 2009 20:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
- Viking maakte een Nederlandse taalfout![]()
Soort vanquote:
Wat fijn voor jequote:Op donderdag 25 juni 2009 20:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben al 36 uur migrainevrij, dus dat heb ik gevierd met koffie bij een oude vriendin
Het punt is ook dat we het gewoon heel gezellig hebben aan de telefoon, dus dan zit je per ongeluk weer leuk te kletsen in plaats van serieuze gesprekken te hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:57 schreef progje het volgende:
Knap van je dat je het toch hebt verteld, ik vind dat soort gesprekken zelf ook altijd erg moeilijk.
Oh wat fijn!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
H&M kennende is dat laatste misschien wel handigquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Soort van. Ik had vandaag mn laatste dag op lab, de zon schijnt, ik heb níet over me heen laten lopen (altijd leuk als anderen op je pc willen en dan in jouw werk snuffelen) én ik ben naar een voorlichting geweest waardoor ik nu zeker weet dat ik ga solliciteren voor een baantje volgend jaar
. Waarbij ik ook nog eens een didactische training krijg, wat voor mij erg fijn is want ik voel me zo onzeker met dat soort dingen. En ik zou er zelfs prive nog wat aan kunnen hebben.
Nu alleen nog even 3 verslagen maken voor morgen. Als ik hard werk kom ik een heel eind. En dan 's middags naar de H&M spullen passen, zaterdagochtend bestellen ...
. Of zal ik nu naar de H&M gaan en dan morgenochtend al bestellen?
Thnx dearquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Samenvatting? Eh.
Nee, eigenlijk niet. Ik heb het stiekem gedaan, dus niet verklappen!quote:
Zonder! Met kip en spekjesquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
H&M kennende is dat laatste misschien wel handig
Maar het is misschien minder handig als je nog iets af moet maken vanavond![]()
Kudos voor het baantje en de laatste dag op het lab met zon en niet over je heen laten lopen!Trots op joe!
![]()
Ah Muis, Jambalaya?Met of zonder ananas?
En wat fijn Elisa!Hopelijk blijft het zo! Een vriendin met migraine zei wel dat koffie slecht was, of verschilt dat per persoon?
![]()
Iets in de winkel passen en dan later online gaan bestellenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Soort van. Ik had vandaag mn laatste dag op lab, de zon schijnt, ik heb níet over me heen laten lopen (altijd leuk als anderen op je pc willen en dan in jouw werk snuffelen) én ik ben naar een voorlichting geweest waardoor ik nu zeker weet dat ik ga solliciteren voor een baantje volgend jaar
. Waarbij ik ook nog eens een didactische training krijg, wat voor mij erg fijn is want ik voel me zo onzeker met dat soort dingen. En ik zou er zelfs prive nog wat aan kunnen hebben.
Nu alleen nog even 3 verslagen maken voor morgen. Als ik hard werk kom ik een heel eind. En dan 's middags naar de H&M spullen passen, zaterdagochtend bestellen ...
. Of zal ik nu naar de H&M gaan en dan morgenochtend al bestellen?
Nee, dat klopt. Ik doe het ook altijd easy on the coffee in deze tijdenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
En wat fijn Elisa!Hopelijk blijft het zo! Een vriendin met migraine zei wel dat koffie slecht was, of verschilt dat per persoon?
![]()
Je bent echt geweldigquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:19 schreef Muis006 het volgende:
Elies, gefeliciteerd met het 36 uur migraine vrij! Hopelijk komen daar nog veel uren bij.
Kijk dat rijmt ook al
Ja, broek die niet met jeansmaten gaat, maar met 'gewone' maten. En online krijg ik korting. Dus ja, dan pas ik het eerst en bestel het daarnaquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:18 schreef neen het volgende:
[..]
Iets in de winkel passen en dan later online gaan bestellen
Tevens ben ik te lui om alle gemiste topics door te lezen.
Ummm! Intro af. Hfst 1 en 2 bijgewerkt. Ben nu hfst 3 aan het bijwerken en dan nog de conclusie bijwerken. En de bibliografie, inhoudsopgave en opmaak rommelen. En dan is het af!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja, broek die niet met jeansmaten gaat, maar met 'gewone' maten. En online krijg ik korting. Dus ja, dan pas ik het eerst en bestel het daarna.
@Maria: dankje. Die laatste loodjes, dat gaat helemaal goedkomen
. Hoe is het ondertussen met jouw scriptie, wil het nog een beetje vlotten na je iets minder happee dagje?
Morgenochtend moet ik terugbellen! Want het computersysteem bij het Luxor lag plat vandaag!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook wel voor in!
Slank volgen en werken gaan gewoon niet samen![]()
Greys, was rij 11 nog vrij?
Oh ik heb ook weer met open mond zitten kijken!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:13 schreef Goodbye het volgende:
Oh de Greys aflevering is zo spannend!Ookal weet ik het einde al
Kan niet, ze moeten de sale even aanvullen dan kan ik het plaatje ook weer vindenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:28 schreef Muis006 het volgende:
Chicooo, doe eens een plaatje van de broek?
Nou vooruutquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kan niet, ze moeten de sale even aanvullen dan kan ik het plaatje ook weer vinden.
En goooooo Maria.
Oké, ben benieuwd!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgenochtend moet ik terugbellen! Want het computersysteem bij het Luxor lag plat vandaag!
Heb het al in mijn telefoon staan, morgen om 12.00 uur (eerder is de lijn niet open) bel ik weer!
[..]
Oh ik heb ook weer met open mond zitten kijken!
En toen kwam Heer G binnen en die vroeg waarom 'dat meisje onder het bloed onder de douche stond' en 'waarom die man een kind had gekregen'. Ja jemig
En Forces of Nature is op tv en die is ook leuk
Nee nog nooit, maar dan moet ik nu met mijn brakke kop naar binnen hupsen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
Muis, hij vond ze leuk!Ze gingen ook heel enthousiast rondjes zwemmen toen hij thuis kwam (en ik dacht iets van een kwispeltje te bespeuren!
)
Heb je Forces of Nature met Ben Affleck en Sandra Bullock wel eens gezien? Zo nee, nu gaan kijken, want het is een enige film
Dat klinkt echt als een Sinterklaasgedichtquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:19 schreef Muis006 het volgende:
Elies, gefeliciteerd met het 36 uur migraine vrij! Hopelijk komen daar nog veel uren bij.
Kijk dat rijmt ook al
Abraracourcix: "Vrienden ik ben sprakeloos, bij het zien van zoveel cadeausquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat klinkt echt als een Sinterklaasgedicht.
Assurancetourix is een van mijn favo'squote:Op donderdag 25 juni 2009 20:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Abraracourcix: "Vrienden ik ben sprakeloos, bij het zien van zoveel cadeaus".
Dat had ik nou NIET verwacht!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Assurancetourix is een van mijn favo's
Ahahaha ik pies bijna in mijn broekquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat had ik nou NIET verwacht!![]()
Al driehonderdvierenzeventig maaalen op mn sandaaaalen, sandaaalen, sandaaaalen
Al driehonderdvijfenzeventig maaaalen op mn sandaaaalen, sandaaalen, sandaaaaalen
Al driehonderdzesenzeventig maaaalen op mn sandaaaalen, sandaaalen, sandaaaalen
Over literaire hoogstandjes gesproken!
Het gevaar is afgewend.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ahahaha ik pies bijna in mijn broek
Nee?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Inderdaad! *vuist op tafel*
*knuffelt terug*
You still haz a happee?![]()
Oh! En wie wist hier trouwens al dat King Richard the Lion-hearted (je weet wel, die vriendelijke leeuw aan het eind van Robin Hood) een kannibaal was?
Mijn lievelings was altijd Walhalla.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat had ik nou NIET verwacht!![]()
Al driehonderdvierenzeventig maaalen op mn sandaaaalen, sandaaalen, sandaaaalen
Al driehonderdvijfenzeventig maaaalen op mn sandaaaalen, sandaaalen, sandaaaaalen
Al driehonderdzesenzeventig maaaalen op mn sandaaaalen, sandaaalen, sandaaaalen
Over literaire hoogstandjes gesproken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |