Uhuquote:
Niceee! 10 EM?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga volgend jaar meedoen aan de dam tot damloop!
Ja, wil het wel proberen! Ik ben nu bezig met een schema voor 5 km, daarna doe ik er een voor 10 km dus ik denk dat ik vanaf ongeveer februari/maart op de 10 EM kan gaan oefenen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
UhuIk heb er nu al zin in gewoon! Ik voel me er welkom en dat is zo fijn! Vandaag gehoord wie mijn begeleider wordt. Ik ken hem niet, maar nu heeft hij in ieder geval een naam
!
[..]
Niceee! 10 EM?
Edit: Fipoooooo![]()
Ekkometersquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
UhuIk heb er nu al zin in gewoon! Ik voel me er welkom en dat is zo fijn! Vandaag gehoord wie mijn begeleider wordt. Ik ken hem niet, maar nu heeft hij in ieder geval een naam
!
[..]
Niceee! 10 EM?
Edit: Fipoooooo![]()
Als ik een ijsje was gaan halen (wat ik dus NIET gedaan hebquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:34 schreef Viking84 het volgende:
Jeej. Good for you! Wat voor ijsje was het? (dat telt ook mee hè
).
Ik heb het 'een paar' blokjes Milka choco op.
Engelse Mijlquote:
Ja ik vind het nu al spannendquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Engelse Mijl16,1 km
Leuk Muis! Spannend! als het mij dit jaar bevalt ga ik volgend jaar weer meedoen
Als mijn gewrichten blijven meewerken, wil ik ook weleens een serieuze afstand gaan lopenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, wil het wel proberen! Ik ben nu bezig met een schema voor 5 km, daarna doe ik er een voor 10 km dus ik denk dat ik vanaf ongeveer februari/maart op de 10 EM kan gaan oefenen.
Echt niet!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:43 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij maakte Muis een grapje hoor.
Stoer Muiski!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik vind het nu al spannendmaar ik wil een doel hebben om naartoe te rennen zeg maar
. Wat gaaf dat jij dit jaar meedoet! Ook 10 EM?
Uhu dat had ik ook met de Marikenloop in meiquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik vind het nu al spannendmaar ik wil een doel hebben om naartoe te rennen zeg maar
. Wat gaaf dat jij dit jaar meedoet! Ook 10 EM?
ik heb een appel en een banaan op, handje amandelen en net een maaltijdsalade (beetje raar tijdstip) en neem voordat ik straks moet spinnen nog een boterham hoummous.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:43 schreef ColdFeet het volgende:
Cycle, eet je vandaag iets gezonds als D? Je lijf moet zich wel kunnen herstellen van al dat gefiets
oh ik dacht echt dat je een typfout had gemaakt, en toen snapte ik niet dat iedereen ineens dezelfde fout overnamquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Engelse Mijl16,1 km
Leuk Muis! Spannend! als het mij dit jaar bevalt ga ik volgend jaar weer meedoen
Ik ook niet hoor!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:48 schreef cyclechick het volgende:
Wat een hardlopers hier allemaal zeg, ik ben de enige die er niet tussenpast met mijn fietsje![]()
Goed hoor van jullie!
Ja, da's natuurlijk primaquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:46 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ik heb een appel en een banaan op, handje amandelen en net een maaltijdsalade (beetje raar tijdstip) en neem voordat ik straks moet spinnen nog een boterham hoummous.
hoewel een slechte start, dat is dan best oke toch?
ik vond dat ik tot aan mijn tentamen mocht snacken wat ik wilde en nu is het weer over.
Overigens wil ik ook gaan beginnen met buikspieroefeningen, 3x per week 10-15 minuutjes, iemand die mee wil doen? ik heb namelijk een schurfthekel aan die oefeningen
2 worden het sowieso wel denk ik inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, da's natuurlijk primamaak er maar twee of drie boterhammen van
Laat hem maar even lekker nukken, dat gaat wel weer over, zodra dat hok er staat en hij er 1x over is gestruikeld is het goed, en is zo'n konijntje ook best liefquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aagh zus vroeg tijdje geleden of konijn bij ons kon logeren als zij op vakantie was en vriendje maakte een grapje zo van "Nou, maar dan komt ie het hok niet uit" (is nogal een relkonijn
) Nouja schijnbaar heeft ie daarna gezegd dat we wel gingen kijken 'tegen die tijd', maar in de tussentijd hebben we niks meer gehoord en niks meer zelf gezegd en nu kreeg ik mail van mn moeder dat ze het beestje zondag komt brengen.
An sich prima, want ik dacht dat het uberhaupt al afgesproken wasMaar vriendje heeft nu zoiets van 'aah maar hebben geen ruimte voor hok + spullen, want er staat nog van alles van de verhuizing", etc. Maar ik vind dat dat zo'n probleem niet moet wezen
![]()
En ik heb eigenlijk nu met dat scriptiegebeuren helemaal geen ZIN om me hier druk om te maken![]()
Hij zal heus niet zeggen dat het konijn niet mag komen ofzo, maar hij is wel nukkig geloof ik en daar ga ik me dan weer druk om maken terwijl ik met andere dingen bezig moet zijn.
Beh
Jamaar nou vindt ie dat ík maar tegen mn moeder moet zeggen dat we er geen ruimte voor hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:17 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Laat hem maar even lekker nukken, dat gaat wel weer over, zodra dat hok er staat en hij er 1x over is gestruikeld is het goed, en is zo'n konijntje ook best liefjij hoeft je niet druk te maken om zijn stemming, richt je aandacht maar gewoon op je scriptie!
Yep, hij kreeg mijn artsen vandaag niet te pakken, maar hij heeft een afspraak met ze om ze morgenochtend te bellen. Dus voor de middag weet ik het!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Muis, is er al nieuws van je huisarts?!
Sjips, we vertrekken morgenochtend naar Purmerend en zie pas zaterdagavond laat weer iets van internet ben ik bangquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yep, hij kreeg mijn artsen vandaag niet te pakken, maar hij heeft een afspraak met ze om ze morgenochtend te bellen. Dus voor de middag weet ik het!
Ahw, soms moet je gewoon iets voor anderen doen, en dit doen julliequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jamaar nou vindt ie dat ík maar tegen mn moeder moet zeggen dat we er geen ruimte voor hebben![]()
En hij vindt Teddy helemaal niet liefNou is Teddy ook niet echt lief. Meer een soort ehh. Meubelknagend haarballetje. Ziet er schattig uit hoor, verder
![]()
balen zeg, moet je nog een dag in spanning afwachtenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yep, hij kreeg mijn artsen vandaag niet te pakken, maar hij heeft een afspraak met ze om ze morgenochtend te bellen. Dus voor de middag weet ik het!
ik moet het maandag even met de fysio checken - woensdag zei hij dat ik niet teveel voor me en boven de 90 graden mocht doen voorlopig, tot ik die spieren beter onder controle had - dus ik vrees het ergste voor zwemmen... maar ik hoop t wel!quote:
Oh dat vind ik wel een heel goed idee! Ik haaaaaat buikspieroefeningen, maar het moet eigenlijk wel...quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:46 schreef cyclechick het volgende:
Overigens wil ik ook gaan beginnen met buikspieroefeningen, 3x per week 10-15 minuutjes, iemand die mee wil doen? ik heb namelijk een schurfthekel aan die oefeningen
Nja vond ik ook maar meneer is het er niet mee eens dusquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ahw, soms moet je gewoon iets voor anderen doen, en dit doen jullie![]()
En inderdaad, Nynke, welkom terug!! good to have you back
mooi, laten we afspreken dat we 3x per week buikspieroefeningen doen, dat hier moeten neerzetten en elkaar erop aanspreken als we 't niet doen! (3x per week is ook niet zoveel)quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel een heel goed idee! Ik haaaaaat buikspieroefeningen, maar het moet eigenlijk wel...
Zet drie keer per week wel zoden aan de dijk dan? Ik vind buikspieroefeningen eigenlijk nooit zo zwaar, zeker als je maar korte setjes doet (en zo hoort het toch?), en dan vraag ik me altijd af of het wel werkt. En dan stop ik er maar weer meequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
mooi, laten we afspreken dat we 3x per week buikspieroefeningen doen, dat hier moeten neerzetten en elkaar erop aanspreken als we 't niet doen! (3x per week is ook niet zoveel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |