abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:15:37 #276
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70360976
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat een lijst, kwak... Ik denk dat het qua kcal nog niet de grootste ramp is, mits eenmalig, maar het is ook niet echt kwaliteitsvoer

Kun je het jezelf niet makkelijker maken door bepaalde opties, heel kinderachtig, te vermijden? Geen kleingeld = geen zakje chips, bij mij.
ik ben bijna bij het punt dat ik er voor ga pinnen

ik snap t niet zo goed, waar dat bingen ineens weer vandaan komt. het valt me trouwens idd. mee hoeveeel kcal t zijn, als ik t lisjtje teruglees - ik had verwacht dat ik meer had gegeten...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:15:55 #277
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70360984
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat ontbijtspek, gewoon zo naar binnen geslobberd? Dat klinkt supervies
Ik vind het, voor een periode dat je zelf vindt dat je slecht eet, alles meevallen. Prima L&D, paar stuks fruit... Dan kan een mars-ijsje best
Ja, ik had er ook een boterham bij, maar die kreeg ik niet gekauwd door de pijn . En gelukkig valt het mee
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:16:00 #278
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70360987
@ kwak: Ik vind de tip van CF helemaal zo gek nog niet. Geen kleingeld op zak = geen snoeperij kopen! Had het laatst zelf ook, had fysio gehad en daar hebben ze zo'n Swirls-verkooppunt. Het was puur dat ik geen 3 euro op zak had, anders had ik het gekocht. Works like a charm!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:16:59 #279
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70361012
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:07 schreef kwakveense het volgende:
nou ja, kijk, ik kan wel een voorbeeld van een lijstje op een slechte dag als gisteren geven (en dan moet je meerekenen dat ik me nog een aantal keren heb ingehouden )

O: twee witte sesambolletjes
-een eierkoek
-een croissant
L: een bamischijf
-een pistoletje
T: twee snack a jacks wafels
-een koetjesreep (van de toiletjuf op t station in den haag)
-een zakje paprikachips 30 gram
-een zakje bugels 25 gram
D: een lekkerbekje uit de diepvries
-restje gamba's met knoflook
-wortels
T: suikerhartjes

dat gebeurt er dus met mij... als eten kut gaat... en dan is t maar goed dat ik geen volledige chocoladerepen of zakken chips in huis had, anders waren die ook nog op gegaan...

ik heb gewoon alleen maar trek in suiker, wit, en vet de laatste tijd... en ik rkijg mezelf niet aan de gezondigheid...
Kwakkert! Ik kan me goed voorstellen dat je zin hebt in suiker, wit en vet - als je eenmaal 1 van die dingen op hebt, krijg je lichaam zin in meer! Plus suiker en wit vult voor geen meter natuurlijk, dus heb je meer honger --> stop je er nog meer meukjes in.

Het zou denk ik al een boel helpen als je weer begint met gestructureerd ontbijten, lunchen en avondeten Je D is heel weinig, en je L ook, en je O vult ook niet! Geen wonder dat je als een snaaimonster van alles te lijf gaat

Maar who am I kidding - dit weet je allemaal al! Dus het gaat heus wel goed komen, als je je drive terug hebt Iig heel goed dat je ook op psychologisch vlak hulp gaat zoeken!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:17:54 #280
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70361042
het lijkt er een beetje op dat ik weer op zo'n punt ben aangekomen dat ik me alleen nog maa rkan verheugen op eten, en niet op andere dingen... merkte het toen ik vloekend naar de fietsophaal liep om mn fiets terug te kopen, zei mn hoofd ineens " maar straks thuis ga je lekker gamba's eten"

dat is heel fout, en I've been there, I; ve done that... ik moet er weer vanaf...
pi_70361067
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:14 schreef SiTu het volgende:
Mijn lijstje ging bijna mis. Maar nou heb ik weer wat redelijks gegeten

O: brinta
T: 3 fruitella's
L (nu): 2 tarwebroodjes met spinazie, gerookte kipfilet, een paar kruimels fèta en wat rozijntjes
T: banaan
D: erwten-spinazie salade met fèta, rode ui en rozijntjes (goh, waarop zou mijn lunch gebaseerd zijn ) en een tartaartje
T: waarschijnlijk een kopje soep bij het bloedgeven
T: roomyoghurtje, als ik daar nog zin in heb

Niet geweldig, niet verschrikkelijk, wel lekker

CF (of Goodbye of...), weet je nog dingen in Praag die we absoluut moeten zien?
SiTu, lekkere D! Neem een grote portie. Als je moet bloedgeven, mag je wat extra's toch?

Het is al bijna 8 jaar geleden dat ik in Praag was Nou ja, en met pasen een avondje Ik heb dus niet denderend veel tips, maar je kunt er op warme dagen lekker 's avonds laat wat door de stad kuieren en ergens een ijsje eten enzo. En de Burcht moet je gezien hebben, vind ik, maar dat ligt voor de hand.
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:18:37 #282
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70361069
thnx maria - het is ook waar, en ik weet het, en ik weet ook hoe het wel moet...
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:20:16 #283
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70361114
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:16 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Kwakkert! Ik kan me goed voorstellen dat je zin hebt in suiker, wit en vet - als je eenmaal 1 van die dingen op hebt, krijg je lichaam zin in meer! Plus suiker en wit vult voor geen meter natuurlijk, dus heb je meer honger --> stop je er nog meer meukjes in.

Het zou denk ik al een boel helpen als je weer begint met gestructureerd ontbijten, lunchen en avondeten Je D is heel weinig, en je L ook, en je O vult ook niet! Geen wonder dat je als een snaaimonster van alles te lijf gaat

Maar who am I kidding - dit weet je allemaal al! Dus het gaat heus wel goed komen, als je je drive terug hebt Iig heel goed dat je ook op psychologisch vlak hulp gaat zoeken!
Dat is echt zó waar. De afgelopen weken at ik ook heel veel zoet en nauwelijks nog fruit of groenten behalve bij het avondeten. Het houdt zichzelf in stand, zowel op langere termijn (de volgende dag weer zin in zoet) als op korte termijn (na het toetje krijg ik altijd zin in iets zoets).

Kwak, waarom heb je eigenlijk de kiprolletjes en de pannenkoekjes weggedaan? die vond ik zelf echt superlekker
pi_70361160
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:17 schreef kwakveense het volgende:
het lijkt er een beetje op dat ik weer op zo'n punt ben aangekomen dat ik me alleen nog maa rkan verheugen op eten, en niet op andere dingen... merkte het toen ik vloekend naar de fietsophaal liep om mn fiets terug te kopen, zei mn hoofd ineens " maar straks thuis ga je lekker gamba's eten"

dat is heel fout, en I've been there, I; ve done that... ik moet er weer vanaf...
Ja Aan de andere kant: gamba's zijn een prima keus bij snaaizin. Mits je er geen pond per dag van eet. Maar goed, denk ook nog even na over gezonde dingen om je munchies mee te bedwingen. Kip met maggi, toch?
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:24:12 #285
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70361250
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

SiTu, lekkere D! Neem een grote portie. Als je moet bloedgeven, mag je wat extra's toch?

Het is al bijna 8 jaar geleden dat ik in Praag was Nou ja, en met pasen een avondje Ik heb dus niet denderend veel tips, maar je kunt er op warme dagen lekker 's avonds laat wat door de stad kuieren en ergens een ijsje eten enzo. En de Burcht moet je gezien hebben, vind ik, maar dat ligt voor de hand.
Oh hehe, geen idee hoe ik erbij kom dan dat jij er heel veel vanaf wist
We hebben maar liefst 7 dagen, dus ik hoop dat het een beetje leuk blijft. Ik had in ieder geval al iets over een Prague Card gevonden, lekker veel korting en gratis entree enzo.
Het eerste idee was Zuid-Engeland, maar dat wilde ik zo'n beetje helemaal zien en dan was het budget niet toereikend
pi_70361370
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:17 schreef kwakveense het volgende:

En als het enige troost is; ik liep gisteravond lat ook door het huis zo van 'wat is er in hemelsnaam nog te eten, chips (was er niet), toastjes (hadden alleen prefab eiersalade, bah), hmmmm. Hé, nog-te-frituren cassavechipjes van de toko laatste minibeetje olie in de pan en gaan'

Maar ik denk achteraf dat ik overdag te weinig had gegeten en dat mijn D (50 g pasta, rode saus, en 2 geroosterde, gekruide aubergines met flink wat olie) gewoon te bescheiden was voor na het spinnen.
pi_70361385
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:21 schreef ColdFeet het volgende:
Maar goed, denk ook nog even na over gezonde dingen om je munchies mee te bedwingen. Kip met maggi, toch?
Kip met maggi klinkt heerlijk
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:29:09 #288
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_70361389
Honeys, I'm back!

Heerlijk verregend in Duitsland, maar wel een geweldige 5 dagen gehad. Nu zie i in ieder geval 4 maand niet, dat is wel gek...

Heeft iemand een update voor me? ik geloof niet dat ik bij ga lezen..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:31:42 #289
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70361488
WB AKnynke! Waarom niet teruglezen?! Het zijn maar 80 topics ofzo .

Ehh Daph is afgestudeerd! MoBlo is glansrijk door de plizzie-testen heen, Tink heeft haar baan opgezegd, Co zit nog steeds in de zon, Greys heeft vissen en een rennende mossel, Phaidra is het net niet geworden bij een baan, ehhh.... ik vergeet vast nog van alles!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:32:02 #290
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_70361507
WB AKnynke! Ik ben geen held in samenvattingen, sorry

En een kusje voor kwak , want ik herken het gevoel niet en weet niet zo goed wat je ermee zou moeten doen, maar ik hoop dat het snel weer makkelijker voor je wordt om gezond te eten.
pi_70361521
Drie minuten nadat ik thuiskwam stond er een meneer van de bloemenkraam voor de deur Met een bos bloemen Van m'n nieuwe werkgever, omdat ik geslaagd ben

Dat de medewerker van de kraam vervolgens "Geslaagt!!" en "accountans" schrijft/typt zullen we hem maar vergeven dan denk ik
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:32:29 #292
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70361523
Nomnomnom, roze garnalen, likje mayo, likje mosterd, zout, peper en peterselie

Improvisatie ftw

WB nynke~!
pi_70361527
Viking d'r minst slechte oor doet een beetje raar.
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:32:59 #294
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70361543
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:32 schreef Daph_ het volgende:
Drie minuten nadat ik thuiskwam stond er een meneer van de bloemenkraam voor de deur Met een bos bloemen Van m'n nieuwe werkgever, omdat ik geslaagd ben

Dat de medewerker van de kraam vervolgens "Geslaagt!!" en "accountans" schrijft/typt zullen we hem maar vergeven dan denk ik
Zo hee, wat een mooi welkom!
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:33:11 #295
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70361549
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja Aan de andere kant: gamba's zijn een prima keus bij snaaizin. Mits je er geen pond per dag van eet. Maar goed, denk ook nog even na over gezonde dingen om je munchies mee te bedwingen. Kip met maggi, toch?
you ar right!

@ situ: ik heb vanochtend nog kip staan koken... maar t was nog niet afgekoeld... en ik had ineens genoeg van t idee van boterhammen met kip... morgen eet ik dat weer netjes hoor...
pi_70361562
Oh en ik heb net een ijsje afgeslagen en de collega die het aanbood overgehaald om een appel te eten!
pi_70361585
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:33 schreef kwakveense het volgende:
you ar right!

@ situ: ik heb vanochtend nog kip staan koken... maar t was nog niet afgekoeld... en ik had ineens genoeg van t idee van boterhammen met kip... morgen eet ik dat weer netjes hoor...
Gaan we nog zwemmen Kwak?
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:34:27 #298
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70361597
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en ik heb net een ijsje afgeslagen en de collega die het aanbood overgehaald om een appel te eten!
Gezondheidsvirus!
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:34:50 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70361606
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Jeej . Good for you! Wat voor ijsje was het? (dat telt ook mee hè ).

Ik heb het 'een paar' blokjes Milka choco op .

Edit: ik gooi hem niet dicht. Blijf gewoon deze post editten tot iemand hem dichtgooit .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:36:29 #300
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_70361661
Ik ga volgend jaar meedoen aan de dam tot damloop!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')