Zal ik een kaarsje voor je opsteken zou mijn moeder zeggenquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:51 schreef cyclechick het volgende:
[..]
hihi
Ik hoop maar dat ik het haal, heb gister niet echt goed geleerd, mijn motivatie is echt een beetje op, maar ik moet het halen.... anders heb ik een probleem
Er wordt wel lekker aangerommeld in de Wiki hè?quote:Ozzurwais wie must kill joe!!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er wordt wel lekker aangerommeld in de Wiki hè?. Wie heeft dit erin gezet? Maria???
KFCquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Succes voor iedereen die het kan gebruiken (Tink, Daph, cycle)! Komt vast allemaal goed, jullie zijn een stel slimme sterke dames.
Phaidra, wat enorm lief van je vriendje!.
Ik moet straks werken van 1 tot 9, dus avondeten wordt snel iets afhalen van de woktent. Die zit een stuk verderop, maar anders is het KFC of McDonalds..
Ow, dat moet inderdaad hartstikke leuk zijn geweest. Vooral als je de mensen die meespelen kentquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:10 schreef Leintjeuh het volgende:Een groep korsakov patienten van mn oude stageplek heeft gister avond de musical Grease ten gehore gebracht! Na anderhalf jaar repeteren! En het was een doorslaand suces. Collega verteld over hoe het was, ik pies bijna in mn broek van het lachen
![]()
Het is erg leuk geweest
Ja inderdaad. Er werd wel erg veel gesouffleerd want die Korsakov patiënten hebben wat cognitieve problemen maar het was echt hilarisch. Personeel zat huilend van ontroering (en van het lachen) in de zaalquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:23 schreef ElisaB het volgende:
Ow, dat moet inderdaad hartstikke leuk zijn geweest. Vooral als je de mensen die meespelen kent
Coos Grandioos heeft het gewoon erg naar haar zin op vakantie en internetten is daar niet zo gemakkelijk. Dan moet ze naar de McDo. Heb van de week nog even gesmst en ze heeft het gewoon heerlijk en dan ga je niet steeds naar de Mac om te internettenquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop dat Cootje zich ook gauw weer even komt melden. Het is al te lang stil.
Greysie, je loopt achter, want Cootje heeft tegenwoordig een usb-stick met internetminuten waarmee ze gewoon vanuit haar huissie kan internettenquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Coos Grandioos heeft het gewoon erg naar haar zin op vakantie en internetten is daar niet zo gemakkelijk. Dan moet ze naar de McDo. Heb van de week nog even gesmst en ze heeft het gewoon heerlijk en dan ga je niet steeds naar de Mac om te internetten
Daarom; geweldig toch! Ik denk dat ik ook zou huilen. Ik moet altijd huilen als mensen boven zichzelf uitstijgen en daar blij van wordenquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja inderdaad. Er werd wel erg veel gesouffleerd want die Korsakov patiënten hebben wat cognitieve problemen maar het was echt hilarisch. Personeel zat huilend van ontroering (en van het lachen) in de zaal
Maar die internetminuten zijn nogal van de dure zei ze!quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Greysie, je loopt achter, want Cootje heeft tegenwoordig een usb-stick met internetminuten waarmee ze gewoon vanuit haar huissie kan internetten.
Maar fijn dat ze het naar haar zin heeft (ik neem aan dat je contact met haar hebt gehad dus?). lezen, Vik!
Nette lijstjes heb jij de laatste tijdquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:37 schreef Miss_S het volgende:
Lijstje voor vandaag
8uur: geroosterde boterham
9uur: half uurtje hardlopen
10uur: 2 geroosterde boterhammen met klein beetje sandwichspread
12uur: geroosterde boterham met 1 roerei/paprika/champignon
14uur: handje amandelen
17uur: diner
19uur: paprika
21uur: optimel kwark
Buikspieroefeningen
Forum Opties | |
---|---|