Bon appetitquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:33 schreef Muis006 het volgende:
Manger, au revoir mes petites nincompoops!![]()
![]()
![]()
Bon apetit, mon chérie!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:33 schreef Muis006 het volgende:
Manger, au revoir mes petites nincompoops!![]()
![]()
![]()
Bedankt Kwak, wij zullen jou ook missen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:36 schreef kwakveense het volgende:
nou gelukkig mis ik hier niks, dus ik ben zingen. daaaaaaaaaaag.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:37 schreef SiTu het volgende:
Hoppa, Hb-gehalte van 8 naar 7.3 Ik mocht niet geven en moet geloof ik maar eens aan de appelstroop
Moet dat niet 'ma chérie' zijn?quote:
Kan aan vanalles liggen, het is verder ook pas zorgwekkend onder de 7. Maar appelstroop scheen een wondermiddel te zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
Oehhhhhhhh Bomb Squat aflevering van Greys nu!![]()
Ik hou van oude afleveringen
[..]Komt dat dan alleen omdat je te weinig ijzerhoudend voedsel hebt gegeten?
oh blegh, dat is klotequote:Op donderdag 25 juni 2009 17:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kan ik me voorstellen, Nynke! Geniet iig nog even van je tijd in NL![]()
Beh vriendje is net ook afgewezen voor een andere detacheerplek en dat zuigt want dat zou hem flink wat reistijd schelenDit is geeneens SOG meer, dit is gewoon baah
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:53 schreef Totziens het volgende:
Hé wat gaat het weer snel allemaal!
Jammer voor je vriend en jou Maria![]()
De hapjes van Greys zien er smakelijk uit, volgens mij is het bijna 20u dus alvast eet smakelijk
![]()
Zo, alles is geregeld en mij backpack staat gepakt... tot over 3 weekjes
oehquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:48 schreef Greys het volgende:
Wat ontzettend jammer voor hem (en voor jou) Maria!
Ik verheug me op de return van Heer G want zodra hij voet over de drempel zet eten we:
- vitello tonnato
- tomaat-ciabatta
- verse tonijn voor op het broodje
- gehaktballetjes in truffelmarinade
- knoflook gamba's
- met blauwaderkaas gevulde paddestoelen
- heerlijke salade met zongedr. tomaatjes en olijven
Lang leve de Italiaanse traiteur!![]()
Knap van je dat je het toch hebt verteld, ik vind dat soort gesprekken zelf ook altijd erg moeilijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:55 schreef Merel het volgende:
It is done, hij weet het, en ik vind het rot want het is nooit leuk om zoiets tegen iemand te zeggen
En verder wil ik bij Greys en heer G eten vanavond![]()
Ik heb het even opgezocht en je hebt gelijk (ik ben echt een drama in Frans hoor!).quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet dat niet 'ma chérie' zijn?(als we toch elkaars fouten gaan lopen verbeteren
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |