Het zijn er in totaal 2. En ik heb ze al eens geleerd en heb nu de vragen er bij..quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:35 schreef neen het volgende:
[..]
Dinsdag 2 en Woensdag 2 of in totaal 2? Als het de laatste is van beide vakken samenvattingen afmaken, eerste al beetje leren en die 2e kan maandag/dindsdag nog wel.
Anders: hetzelfde maar dan iets meer. Of zijn dit echt de laatste punten die je kunt en moet halen voor je overgang?
Ben je dinsdag en woensdag niet ongelooflijk brak als je in het weekend nachten hebt overgeslagen en bent wezen feesten? PF, je wil dit jaar echt halen, ik zou voor deze ene keer Awakenings over laten gaan (en dan de volgende keer wel gaan). Moeten stoppen met je opleiding omdat je brak was tijdens de her is echt te lulligquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:31 schreef P.F het volgende:
Pff.. Ik heb dinsdag/woensdag twee hertentamens.
Maarrrrr ik wil zaterdag naar awakenings. Dus ik ben nu natuurlijk aan het leren en morgen en maandag ook.
Maarrrrrrr ik weet niet of het wel een goed idee is om te gaan omdat ik misschien beter kan leren dan naar awakenings gaan. Denk ik.
Ik heb geen idee, ik ben nog nooit op een festival geweest.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En hoe voel je je een paar dagen na awakenings?
Ik kan me nog wel herinneren dat je de vorige keer een week na een festival nog steeds erg brak voelde dus misschien is het dan ook niet echt slim....
Het is overdag! Van 11 tot 23 of zo!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ben je dinsdag en woensdag niet ongelooflijk brak als je in het weekend nachten hebt overgeslagen en bent wezen feesten? PF, je wil dit jaar echt halen, ik zou voor deze ene keer Awakenings over laten gaan (en dan de volgende keer wel gaan). Moeten stoppen met je opleiding omdat je brak was tijdens de her is echt te lullig.
1 verslag klaar, nog 2 te gaan. Er zit eindelijk weer wat vaart in.
Ik zou zaterdag gewoon gaan, duurt tot 11 uur las ik dus om 1 uur kun je alweer in bed liggen en als je het rustig aan doet heb je de hele zondag nog om te leren.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Het zijn er in totaal 2. En ik heb ze al eens geleerd en heb nu de vragen er bij..
En ja ik moet ze sowieso wel halen..
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ben nog nooit op een festival geweest.
Oh ik dacht dat dit was waar je eerder heen was geweest en dat het 's avonds was ... maar dan zou ik denk ik nog niet naar een festival gaan, ontspanning is leuk maar dit klinkt ook een beetje als inspanning en dat lijkt me niet handigquote:
Met twijfelen "zal ik toch maar wel gaan" verlies je dus meer tijd dan met nu besluiten niet te gaan en zaterdag huilen in een hoekje?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef P.F het volgende:
En nu maak ik mij er echt al vier dagen druk om in plaats van heel hard te lerenDus het schiet niet op
Ja.. Ik ga dan 5 dagen naar 5 days off als ik niet ga..quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
PF, soms gaat plicht voor plezier. En dat is deze keer het geval ben ik bang. Gewoon hard leren, tentamen doen en jezelf verwennen met een ander leuk festival op een beter passend tijdstip.
Anders ga je wel, maar blijf je nuchter. Neem in ieder geval een beslissing en ga leren.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef P.F het volgende:
En nu maak ik mij er echt al vier dagen druk om in plaats van heel hard te lerenDus het schiet niet op
Ja dat was gewoon Awakenings, dat is 6x per jaar? Dit is Awakenings festival.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hmmm kan me toch herinneren dat je na zoiets een keer een hele week niet lekker was.....
Nuchterquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Anders ga je wel, maar blijf je nuchter. Neem in ieder geval een beslissing en ga leren.
Oke...mij maakt het ook niet uit maar jij vraagt wat slim is als het om je tentamens gaatquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat was gewoon Awakenings, dat is 6x per jaar? Dit is Awakenings festival.
Wat zegt je buikgevoel PF? Hoe voel je je als je je voorstelt wel te gaan? En hoe voel je je als je je voorstelt niet te gaan? Laten we iig afspreken dat je voor 22.00 uur een beslissing neemt en daarbij blijft. Daarna ga je leren.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat was gewoon Awakenings, dat is 6x per jaar? Dit is Awakenings festival.
Nou, dan lijkt het me wel duidelijk. Niet gaan dus.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:46 schreef P.F het volgende:
[..]
NuchterNee dat vind ik echt zonde van m'n geld.
Ik denk dat ik al weet wat ik doe. Of misschien moet ik nu gewoon leren en vrijdag avond de knoop doorhakken.
En even een hele domme vraag hoor (je kunt wel merken dat ik niet heb gestudeerdquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, hij zegt dat hij het vergeten is. Toen ik zei dat ik het van het weekend nog vroeg, zei hij weer dat hij het vergeten is.
En ik kan me dus niet inschrijven omdat ik een aanmeldformulier voor 2008 heb ontvangen
Mijn gevoel zegt dat ik aan de ene kant mijzelf nu al heel eenzaam vind door dagen niemand te spreken en geen leuke dingen te doen. Waardoor ik in een neerwaartse spiraal kom. maar ik heb net een half uurtje gewinkeld dus ik ben weer bijgetanktquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat zegt je buikgevoel PF? Hoe voel je je als je je voorstelt wel te gaan? En hoe voel je je als je je voorstelt niet te gaan? Laten we iig afspreken dat je voor 22.00 uur een beslissing neemt en daarbij blijft. Daarna ga je leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |