abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70372850
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:35 schreef neen het volgende:

[..]

Dinsdag 2 en Woensdag 2 of in totaal 2? Als het de laatste is van beide vakken samenvattingen afmaken, eerste al beetje leren en die 2e kan maandag/dindsdag nog wel.

Anders: hetzelfde maar dan iets meer. Of zijn dit echt de laatste punten die je kunt en moet halen voor je overgang?
Het zijn er in totaal 2. En ik heb ze al eens geleerd en heb nu de vragen er bij..

En ja ik moet ze sowieso wel halen..
pi_70372851
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:31 schreef P.F het volgende:
Pff.. Ik heb dinsdag/woensdag twee hertentamens.
Maarrrrr ik wil zaterdag naar awakenings. Dus ik ben nu natuurlijk aan het leren en morgen en maandag ook.

Maarrrrrrr ik weet niet of het wel een goed idee is om te gaan omdat ik misschien beter kan leren dan naar awakenings gaan. Denk ik.
Ben je dinsdag en woensdag niet ongelooflijk brak als je in het weekend nachten hebt overgeslagen en bent wezen feesten? PF, je wil dit jaar echt halen, ik zou voor deze ene keer Awakenings over laten gaan (en dan de volgende keer wel gaan). Moeten stoppen met je opleiding omdat je brak was tijdens de her is echt te lullig .

1 verslag klaar, nog 2 te gaan . Er zit eindelijk weer wat vaart in.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70372872
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En hoe voel je je een paar dagen na awakenings?
Ik kan me nog wel herinneren dat je de vorige keer een week na een festival nog steeds erg brak voelde dus misschien is het dan ook niet echt slim....
Ik heb geen idee, ik ben nog nooit op een festival geweest.
pi_70372886
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ben je dinsdag en woensdag niet ongelooflijk brak als je in het weekend nachten hebt overgeslagen en bent wezen feesten? PF, je wil dit jaar echt halen, ik zou voor deze ene keer Awakenings over laten gaan (en dan de volgende keer wel gaan). Moeten stoppen met je opleiding omdat je brak was tijdens de her is echt te lullig .

1 verslag klaar, nog 2 te gaan . Er zit eindelijk weer wat vaart in.
Het is overdag! Van 11 tot 23 of zo!
pi_70372908
Ik denk dat ik dan zaterdag ga zitten huilen in een hoekje als ik niet ga, dus ik weet niet zeker of ik echt veel tijd hiermee win
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:43:42 #231
236335 neen
schone schijn
pi_70372937
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:41 schreef P.F het volgende:

[..]

Het zijn er in totaal 2. En ik heb ze al eens geleerd en heb nu de vragen er bij..

En ja ik moet ze sowieso wel halen..
Ik zou zaterdag gewoon gaan, duurt tot 11 uur las ik dus om 1 uur kun je alweer in bed liggen en als je het rustig aan doet heb je de hele zondag nog om te leren.

Dat gaat je gewoon lukken
het lijkt niet wat het is
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:43:47 #232
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70372940
PF, soms gaat plicht voor plezier. En dat is deze keer het geval ben ik bang. Gewoon hard leren, tentamen doen en jezelf verwennen met een ander leuk festival op een beter passend tijdstip.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_70372947
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:42 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, ik ben nog nooit op een festival geweest.

Hmmm kan me toch herinneren dat je na zoiets een keer een hele week niet lekker was.....
pi_70372948
En nu maak ik mij er echt al vier dagen druk om in plaats van heel hard te leren Dus het schiet niet op
pi_70372958
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:42 schreef P.F het volgende:

[..]

Het is overdag! Van 11 tot 23 of zo!
Oh ik dacht dat dit was waar je eerder heen was geweest en dat het 's avonds was ... maar dan zou ik denk ik nog niet naar een festival gaan, ontspanning is leuk maar dit klinkt ook een beetje als inspanning en dat lijkt me niet handig . Maar je weet het zelf het beste, of je daar wel/niet tegen kunt ...
pi_70373002
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef P.F het volgende:
En nu maak ik mij er echt al vier dagen druk om in plaats van heel hard te leren Dus het schiet niet op
Met twijfelen "zal ik toch maar wel gaan" verlies je dus meer tijd dan met nu besluiten niet te gaan en zaterdag huilen in een hoekje?

En verder wat Tink zegt.
pi_70373003
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
PF, soms gaat plicht voor plezier. En dat is deze keer het geval ben ik bang. Gewoon hard leren, tentamen doen en jezelf verwennen met een ander leuk festival op een beter passend tijdstip.
Ja.. Ik ga dan 5 dagen naar 5 days off als ik niet ga..
Maar het stomme is dat ik al dagen hieraan heb geleerd, deze week heb geleerd, vrijdag ga leren, zondag en maandag ga leren.

Maar ik wil ook niet het jaar hierdoor niet halen. Maar ik heb het idee dat het sowieso al geen zin meer heeft.. Dus voor mijn schuldgevoel kan ik beter niet gaan.
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:46:09 #238
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70373019
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef P.F het volgende:
Anders ga je wel, maar blijf je nuchter. Neem in ieder geval een beslissing en ga leren.
pi_70373020
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hmmm kan me toch herinneren dat je na zoiets een keer een hele week niet lekker was.....
Ja dat was gewoon Awakenings, dat is 6x per jaar? Dit is Awakenings festival.
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:46:43 #240
236335 neen
schone schijn
pi_70373042
Ben ik de enige die wel zou gaan
Zo raar is dat toch niet, de stof heeft ze al eens eerder doorgenomen, ze heeft proefvragen, ze heeft op de zaterdag na nog 3 volle dagen en nog een halve dag ofzo voor een exclusief. Dat is toch goed te doen?
pi_70373049
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Anders ga je wel, maar blijf je nuchter. Neem in ieder geval een beslissing en ga leren.
Nuchter Nee dat vind ik echt zonde van m'n geld.

Ik denk dat ik al weet wat ik doe. Of misschien moet ik nu gewoon leren en vrijdag avond de knoop doorhakken.
pi_70373091
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:46 schreef P.F het volgende:

[..]

Oke...mij maakt het ook niet uit maar jij vraagt wat slim is als het om je tentamens gaat
En zoals ik me kan herinneren hoe jij de dagen erna was toen (en dat was dan zelfs geen festival) kon je nog helemaal niets laat staan een hertentamen maken.
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:47:59 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70373094
quote:

[..]

Wat zegt je buikgevoel PF? Hoe voel je je als je je voorstelt wel te gaan? En hoe voel je je als je je voorstelt niet te gaan? Laten we iig afspreken dat je voor 22.00 uur een beslissing neemt en daarbij blijft. Daarna ga je leren.
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:48:33 #244
236335 neen
schone schijn
pi_70373120
Ben je al eens nuchter op een dergelijk feestje geweest?

Ik was een hele poos terug ergens de bob en ik houd van drinken, veel drinken. Maar het mocht niet.. dus ben ik maar nuchter los gegaan. Even de knop omzetten.
  donderdag 25 juni 2009 @ 21:48:43 #245
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70373127
quote:

[..]

Nuchter Nee dat vind ik echt zonde van m'n geld.

Ik denk dat ik al weet wat ik doe. Of misschien moet ik nu gewoon leren en vrijdag avond de knoop doorhakken.
Nou, dan lijkt het me wel duidelijk. Niet gaan dus.
pi_70373132
Ik ga naar bed, geen zin meer..

Fijne avond
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 juni 2009 @ 21:48:58 #247
163650 Greys
pi_70373138
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:35 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, hij zegt dat hij het vergeten is. Toen ik zei dat ik het van het weekend nog vroeg, zei hij weer dat hij het vergeten is.

En ik kan me dus niet inschrijven omdat ik een aanmeldformulier voor 2008 heb ontvangen
En even een hele domme vraag hoor (je kunt wel merken dat ik niet heb gestudeerd ) maar zo'n aanmeldformulier is niet te downloaden vanaf de website o.i.d.?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70373235
.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_70373259
PF, wat zijn met een verstoord dagritme de kansen dat je het tentamen haalt? Nul, ongeveer 't Is even niet anders dan toch?

Hardlopen met deze hitte is zwaar! ik heb 2x een minuut pauze genomen en nu voel ik me een mietje
pi_70373267
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 21:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat zegt je buikgevoel PF? Hoe voel je je als je je voorstelt wel te gaan? En hoe voel je je als je je voorstelt niet te gaan? Laten we iig afspreken dat je voor 22.00 uur een beslissing neemt en daarbij blijft. Daarna ga je leren.
Mijn gevoel zegt dat ik aan de ene kant mijzelf nu al heel eenzaam vind door dagen niemand te spreken en geen leuke dingen te doen. Waardoor ik in een neerwaartse spiraal kom. maar ik heb net een half uurtje gewinkeld dus ik ben weer bijgetankt

En ik zou dus met het vriendje gaan. En er gaan gelukkig nog echt wat mensen die hij kent dus daar hoef ik mij niet schuldig om te voelen.

Het ene moment denk ik: Ik.ga.niet!! En dan zie ik die lege dagen zonder menselijk contact met als enige lichtpuntje etentje met Merel

En als ik wel ga dan zie ik voor mij dat ik op zich wel genoeg tijd over heb om te leren. En dan ben ik met m'n hoofd alweer helemaal afgeleid met wat ik aan doe etc. etc. Wat ik ga eten/drinken. En dat dat ook weer heeeel veel geld kost. Ennn dat ik misschien wel met een schuldgevoel ga rondlopen waardoor ik heel veel ga drinken etc om dat te vergeten dus zondag nog brakker ben.

Ik weet het niet. Ik had mij er echt al een jaar op verheugd.. Maar er komen inderdaad ook nog andere festivals. En geld is maar geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')