Dat is wel knap ja! Baileysijs... klinkt.. apart!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:45 schreef Muis006 het volgende:
CF, ik ben trots op je dat je ondanks gebrek aan zin toch nog hebt hardgelopen!
Dankquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:45 schreef Muis006 het volgende:
CF, ik ben trots op je dat je ondanks gebrek aan zin toch nog hebt hardgelopen!
Ja, dat is ook mooiquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:53 schreef P.F het volgende:
Tonijnsteak kun je ook gewoon aan 1 kant grillen tot hij voor de helft wit is.
Alleen weet ik nu teveel over bacteri♥n.
Alleen nog een eindgesprek! En mn normale baantjequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat is ook mooialleen moet je m dan wel ruim vantevoren uit de koelkast halen, anders is de rauwe kant nog koud
Maria, jahaaayyy voor het printenHeb je nu vakantie?
Meneers haar zat niet goed (), dus geen terrasje, enkel een ijsje. Jee, de Oude Markt zat goed vol
Toch leuk als je om het hoekje woont bij 'de langste toog van Europa'
Afijn, maar een beetje ge-windowshopped; volgende week barsten de solden hier los. Wel leuk; in het begin zijn de afprijzingen hier echt lousy (10% ofzo), maar later kun je echt nog heel veel toffe dingen kopen met 70%
in NL heb je met zoveel korting enkel de rommel die niemand wil
Jeejquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
IK BEN KLAAAAAAR!!! *print alles uit*
Nouja ik ben niet wezen sporten vandaagquote:
Dat weet je nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noes! MJ heeft teveel tabletjes ingenomen!
Ik weet niet... Geloof niet dat ik er een oog minder om dichtdoequote:Op donderdag 25 juni 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet je niet
Hij is in elk geval met een hartstilstand naar het ziekenhuis gebracht.
Best erg
Ergens tussen medio en eind juli, maar in augustus zijn er vaak nog koopjes. Dat is het moment om te gaan jagen op kasjmieren Xandrestruienquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:35 schreef P.F het volgende:
Wanneer precies moet ik naar België kopen voor de 70% korting?!
Ik zal er ook niet minder om slapen ofzo, maar ik vind sommige grappen wel veel te ver gaan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet niet... Geloof niet dat ik er een oog minder om dichtdoe
En voor de rest vind ik zo'n einde meer bij 'm passen dan een gammele bejaarde worden eigenlijk. Wacko Jacko tot het bittere einde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |