moeten ze maar geen opmerkingen maken over sbsquote:
Ik krijg ringtone reclamesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
SBS SBS SBS
Kijken wat voor google ads ik dan krijg
Hier nu Ziggoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
SBS SBS SBS
Kijken wat voor google ads ik dan krijg
Microsoft werkplekquote:
Die pinguin begon erover. Die allang verslonden had moeten zijn door Fha's Grote Kitten Army. Gefaal iedere keer hierquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
moeten ze maar geen opmerkingen maken over sbs![]()
Small Business Serverquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Microsoft werkplek
SbS6
SbS6
SbS6
SbS6
SbS6
SbS6
SbS6
SbS6
SbS6
Die haalt "dagen" en "minuten" door elkaar?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:33 schreef Fha het volgende:
40 dagen zonder Seks met een echte negert playboy
Tuuluk. Elke dag een andere sma jeweetzellufquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die haalt "dagen" en "minuten" door elkaar?
issie homo? Elke dag een andere dushi is het toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Tuuluk. Elke dag een andere sma jeweetzelluf
WTF?? Die uitgehongerde hongerlijer? Schiet eens gauw op wil jequote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:36 schreef thloreg het volgende:
Kan dat geklets over SBS lekker ophouden. Tis een kamper-zender van tokkies die
geen opleiding hebben genoten en puur voor het babe-gehalte gaan met Milika en die
"oit moi" goser.
Volgens mij kan het allebeiquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
issie homo? Elke dag een andere dushi is het toch?
Vragen we LL gewoonquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Volgens mij kan het allebeiMaar ik ben niet meer zo thuis in de gangster wereld
we kloten omdat het kanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:36 schreef thloreg het volgende:
Kan dat geklets over SBS lekker ophouden. Tis een kamper-zender van tokkies die
geen opleiding hebben genoten en puur voor het babe-gehalte gaan met Milika en die
"oit moi" goser.
Kijken jullie weleens naar de zender NTV,ATV of Kanal1? Dat is tenminste beter!
Awwaliefquote:
Kijk uit een put!!!quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:33 schreef Fha het volgende:
40 dagen zonder Seks met een echte negert playboy
nee D: is een smiley! een boze smilie of een huillach gevalquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:51 schreef Pheno het volgende:
Zelfs een typo in de smiley in de TT. My god....
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:54 schreef Pheno het volgende:
En die neger moet aids krijgen En zo snel mogelijk dood gaan.
Ja, nu!quote:
ja in hoogezand misschien..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee D: is een smiley! een boze smilie of een huillach geval
Op jouw planeet misschienquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee D: is een smiley! een boze smilie of een huillach geval
Jij zou toch gaan kotsen?quote:
Ik kan er niet mee om gaan. Ik denk dat ik een KLB topic er over moet openenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:08 schreef Pheno het volgende:
Marc laat ons wel achter met een cliffhanger: waarom wilt hij kotsen, wie zou er met wat stoppen?
En zo net voor de zomerstop, dus we zullen het nooit meer weten.
Ik zal meeposten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee om gaan. Ik denk dat ik een KLB topic er over moet openen
Ik kom buiten GC en PTA sowieso vrijwel nergens. Ja MEN af en toe.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:31 schreef Pheno het volgende:
KLB staat niet eens in mijn topiclijst. SBS6 gepeupel.
niet eens in DIG?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom buiten GC en PTA sowieso vrijwel nergens. Ja MEN af en toe.
En in alle drie maar in een beperkt aantal reeksen
Voor sommige hier is dat niveau misschien wel te hoog jaquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 23-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 065 Fha
02. 064 Ladylike
03. 054 Dr_Flash
04. 049 Pheno
05. 048 Muck
06. 041 MPG
07. 033 Nijns
08. 030 marcb1974
09. 025 cablegunmaster
10. 025 goldfinger1963
11. 014 OA
12. 013 Papierversnipperaar
13. 012 DaMart
14. 010 Isdatzo
15. 010 _F.U.B.A.R_
16. 010 dndiek
17. 009 versabommie
18. 007 indahnesia.com
19. 004 Sjowhan
20. 003 onzetruus
Reeks-statistieken!
Degene die het harst klagen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 06:40 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hadden gisteren het hoogste SBS6-gehalte?.
[..]
Harsen? Dude, als God had gewild dat we hadden moeten harsen, had Hij ons geen borsthaar gegeven.quote:Op woensdag 24 juni 2009 06:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Degene die het harst klagen!![]()
Met die mentaliteit krijg je dit topic nooit vol. Nou ja handig tenminste, staat hij iets langer in Myat.
![]()
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 24 juni 2009 07:34 schreef Pheno het volgende:
Godsamme, je komt op je werk, zet je mail aan en je ziet meteen weer een productieprobleem. De rest is hier op cursus (goh, waarom krijg ik nou nooit eens een cursus? Oh wacht, ik heb die zelfs gegeven). Dus wie gaat weer een dagje debuggen? Juist, Moi.
Handig, ik moet voor een andere klant nog wat doen, en weer een andere klant zou eens met testresultaten komen van een project dat een jaar heeft geduurd. het is niet dat ik al over mijn oren in het werk zit of zo.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 07:34 schreef Pheno het volgende:
Godsamme, je komt op je werk, zet je mail aan en je ziet meteen weer een productieprobleem. De rest is hier op cursus (goh, waarom krijg ik nou nooit eens een cursus? Oh wacht, ik heb die zelfs gegeven). Dus wie gaat weer een dagje debuggen? Juist, Moi.
Handig, ik moet voor een andere klant nog wat doen, en weer een andere klant zou eens met testresultaten komen van een project dat een jaar heeft geduurd. het is niet dat ik al over mijn oren in het werk zit of zo.
ik heb al een beker, maar toch bedanktquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:13 schreef Ladylike het volgende:
Iemand koffie?
ik ben nog niet echt wakker
Was te gezellig gisteren
Zolang je nog dit soort lappen kletspraat op fok kunt plaatsen moet je niet jankenquote:Op woensdag 24 juni 2009 07:34 schreef Pheno het volgende:
je hebt je geschoren.....quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:40 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh Muck
Mogguh CGM
Mogguh Sjowhan
Spierpijn aan mn scheenbenen
Hoe komt een mens eraan
Heb toch niets vreemds gedaan
quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zolang je nog dit soort lappen kletspraat op fok kunt plaatsen moet je niet janken
Kuukskequote:
Hoe de fuck krijg ik daar spierpijn van dan?quote:
@ ouders: whehehe hollandse nuchterheid FTWquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:09 schreef Muck het volgende:
Wat zijn mijn ouders toch heerlijk nuchter
Gisteren kreeg ik een telefoontje van het ziekenhuis met de boodschap dat er iets niet in orde is met mijn leverwaarden en dat ze me graag nog eens willen zien.
Dus ik zo van![]()
![]()
En mijn vader antwoord gortdroog: 'nou, dan moet je dat maar doen he' en gaat vervolgens door met het prakken van zijn aardappels.
Nee, spierpijn op plaatsen waar heul geen spieren zitten, dat komt geloofwaardig overquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:16 schreef Ladylike het volgende:
Hoe de fuck krijg ik daar spierpijn van dan?
Heerlijk is dat ja. Toen ik te horen kreeg dat ik een erfelijke ziekte had, waren ze blij om te horen hoe het komt dat ik zo beroerd was, maar ze zijn me niet anders gaan behandelen ofzo, terwijl de rest van de omgeving deed alsof ik terminaal wasquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:16 schreef Ladylike het volgende:
@ ouders: whehehe hollandse nuchterheid FTW
@ waarden: oei![]()
sterkte
Werkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:19 schreef Kuukske het volgende:
Hallo aan iedereen die Kuuk! riep..
Wat doen jullie achter internet op deze prachtige, zonnige dag.
onderweg zijn naar huisquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:19 schreef Kuukske het volgende:
Ben je ook snel moe?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:09 schreef Muck het volgende:
Wat zijn mijn ouders toch heerlijk nuchter
Gisteren kreeg ik een telefoontje van het ziekenhuis met de boodschap dat er iets niet in orde is met mijn leverwaarden en dat ze me graag nog eens willen zien.
Dus ik zo van![]()
![]()
En mijn vader antwoord gortdroog: 'nou, dan moet je dat maar doen he' en gaat vervolgens door met het prakken van zijn aardappels.
Geld verdienen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:19 schreef Kuukske het volgende:
is het ook wel eigenlijk.quote:
hm, ben benieuwd, sterkte!quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:29 schreef Muck het volgende:
[..]
is het ook wel eigenlijk.
als ik achter de laptop zit, leg ik het wel wat duidelijker uit
Ha, lekker dingquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:19 schreef Kuukske het volgende:
Oh jou vergeten te antwoordenquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:55 schreef Nijns het volgende:
Hai allemaal
Was dus een geslaagde bbq LL?
Gauw je bericht edit-ten hequote:Op woensdag 24 juni 2009 09:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh jou vergeten te antwoorden
ja was gezellig, vanavond nog eens
mogguh Marc en fruts![]()
Werk sucks. Met dit weer dan hč.quote:
Fijn om te zien dat iedereen braaf zijn werkding doet.quote:
Jahquote:
Wij zijn op nog een poging van belgie voorbereid en zeggen alvast frietquote:
Beide onderwerpen zich inmiddels aan mijn Reichquote:
Ik had ook liever gezien dat het vandaag regende... en in het weekend dan dit weer. Dan had ik er nog wat aan gehadquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat iedereen braaf zijn werkding doet.
Herkenbaar. Maar dit weekend wordt het niet zo heel slecht toch? Het zal vooral wel heel klam worden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:44 schreef DaMart het volgende:
Ik had ook liever gezien dat het vandaag regende... en in het weekend dan dit weer. Dan had ik er nog wat aan gehad.
Het hele jaar door regen was gewoon beterquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had ook liever gezien dat het vandaag regende... en in het weekend dan dit weer. Dan had ik er nog wat aan gehad.
onweerquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar dit weekend wordt het niet zo heel slecht toch? Het zal vooral wel heel klam worden.
Dan is binnenzitten toch niet zo erg ineens!quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:45 schreef Frutsel het volgende:
Zonnekracht 7 vandaag... hulde aan iedereen die tegen de waarschuwingen in de zon gaat trotseren en zwaar verfikt thuis komt vanavond
Fruts, hoe zonnig en warm wordt het na volgende week?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:45 schreef Frutsel het volgende:
Zonnekracht 7 vandaag... hulde aan iedereen die tegen de waarschuwingen in de zon gaat trotseren en zwaar verfikt thuis komt vanavond
Ughquote:
Klam weerquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar dit weekend wordt het niet zo heel slecht toch? Het zal vooral wel heel klam worden.
Oh, wist ik niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:46 schreef DaMart het volgende:
Klam weer.
Dat is best irritant als je astma hebt.
Want je zwemt zo graag op straat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het hele jaar door regen was gewoon beter
23-27 graden gemiddeld tot vrijdag over een weekquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fruts, hoe zonnig en warm wordt het na volgende week?
Minder.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:49 schreef Frutsel het volgende:
23-27 graden gemiddeld tot vrijdag over een week![]()
Afhankelijk welk deel van nederland je woont
Daarna wordt het vermoedelijk minderMaar ja, das koffiedik kijken en te ver vooruit, das lastig te voorspellen
Dan heb je meer aan een goede aardbevingquote:
Druk met allerlei zaken rondom een nieuw huisquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:38 schreef Kuukske het volgende:
Hoe is het met de gezelligste treingeek van Nederland die ik ken??.
Lekkerquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:54 schreef Ladylike het volgende:
Zolang ik in mijn vakantie maar goed weer heb, maar dat zal wel aangezien ik naar spanje wil gaan
Net op tijdquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga eens de knoop doorhakken wat betreft mijn lunch
slippers op kantoor zijn ALTIJD not done imoquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lekker
sorry hoor, maar toch even checken: wat vinden jullie van mensen die een kantoorbaan hebben en geacht worden representatief gekleed te gaan, maar op slippertjes op hun werk komen?
NET hequote:
Slippersquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lekker
sorry hoor, maar toch even checken: wat vinden jullie van mensen die een kantoorbaan hebben en geacht worden representatief gekleed te gaan, maar op slippertjes op hun werk komen?
Ook niet op Casual Friday? We zijn tenslotte een modern bedrijfquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
slippers op kantoor zijn ALTIJD not done imo
Dan zijn de waarden niet zomaar iets te hoog vrees ik.quote:
Ik zou het niet doen, maar verder boeit me dat weinigquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lekker
Dacht het niet..quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet op Casual Friday? We zijn tenslotte een modern bedrijf
mijn thuisquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt niet, ik zie je hier niet hoor
ontzettend not donequote:Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lekker
Nee, het ligt heel ergens anders aan, let op, ik ga zo een lap tekst schrijvenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:03 schreef OA het volgende:
[..]
Dan zijn de waarden niet zomaar iets te hoog vrees ik.
Heb je dat vaker gehad? Het zou met een acute allergische reactie op medicijnen te maken kunnen hebben.
Het is woensdagquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet op Casual Friday? We zijn tenslotte een modern bedrijf
Helaas wijst dat nu wel in die richting... hoeveel minder is nog de vraag. Maar ja, lange termijn hequote:Op woensdag 24 juni 2009 09:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Minder.. Niks te minder. Dat mag niet. Want vakantie.
Standaard tochquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:06 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn thuis
of heb je de webcam weer aanstaan hier?
[..]
jij had het over overstromingen en waterquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je meer aan een goede aardbeving
Dat krijg je met al jouw regenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij had het over overstromingen en water![]()
Oh ja, die bullshit van tegenwoordig. Vroeger zat je een hele dag in de zon en was er nooit wat aan de hand. Als ik het nu moet geloven heb ik binnen 15 minuten huidkanker als ik tussen 12 en 3 buiten loop.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:45 schreef Frutsel het volgende:
Ik heb zelf ook een korte broek aan, heb ook een kantoorbaan. Mijn baas loopt ook in kortebroek en sliippersquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lekker
Die moeten ontslagen wordenquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
Vroegah was alles beterquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, die bullshit van tegenwoordig. Vroeger zat je een hele dag in de zon en was er nooit wat aan de hand. Als ik het nu moet geloven heb ik binnen 15 minuten huidkanker als ik tussen 12 en 3 buiten loop.
Dat kan écht nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lekker
Bij ons mag dat zeker niet. Tenzij je vrouw bentquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een korte broek aan, heb ook een kantoorbaan. Mijn baas loopt ook in kortebroek en sliippers![]()
Hij heeft een representatieve functie, maar als hij geen afspraken heeft, loopt ie met dit weer gewoon daar in.
Heb daar zelf geen moeite mee
Bron: http://www.hemochromatose.nlquote:Hemochromatose is één van de meest voorkomende erfelijke ziektes.
Bij een patiënt met hemochromatose neemt het lichaam te veel ijzer uit het voedsel op. Dit ijzer stapelt zich op in het lichaam. De Nederlandstalige benaming van deze ziekte is "ijzerstapeling".
Het lichaam kan het te veel aan ijzer niet zelf afvoeren. In het begin heeft dit geen ernstige gevolgen. Het ijzer wordt dan veilig opgeslagen, voornamelijk in de lever. De stapeling blijft echter doorgaan. Dit kan leiden tot schade aan organen als de lever, de alvleesklier, de schildklier en het hart en aan de gewrichten.
Er is geen helder en eenduidig ziektebeeld. Hemochromatose uit zich veelal in vage klachten als chronische vermoeidheid, gewrichtsproblemen, buikklachten, diabetes, leverfunctieafwijkingen, hormonale stoornissen, huidverkleuringen en libidoverlies.
Door deze veelheid aan mogelijke klachten, welke niet uniek zijn voor hemochromatose, denken artsen niet altijd aan hemochromatose als mogelijk oorzaak. Indien een arts wel aan hemochromatose denkt is de diagnose eenvoudig te stellen.
*een coltrui en lange broek aan gaat trekkenquote:
Coolquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Druk met allerlei zaken rondom een nieuw huis
Die krijgen een dubbele punt r. Over hun blote poten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lekker
Dat rijtje met mogelijke klachten... daar word je niet vrolijk van.quote:
Aansteller. Stoor jij je dan aan zulke mensen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Die krijgen een dubbele punt r. Over hun blote poten.
Hé eMPeG. Hoe isset?quote:
nou, let op he:quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:32 schreef OA het volgende:
[..]
Dat rijtje met mogelijke klachten... daar word je niet vrolijk van.
Maar je mag dus nu de molen weer in?.
OA. Serieus. Dat soort topictips ken ik van jou helemaal niet. What happenedquote:
Balen meis.. Heel veel sterkte hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:36 schreef Muck het volgende:
nou, let op he:
Hemochromatose uit zich veelal in vage klachten als
chronische vermoeidheid <-- check
gewrichtsproblemen <-- check
buikklachten <-- check
diabetes <-- godzijdank niet check
leverfunctieafwijkingen <-- duim voor me dat het niet check wordt
hormonale stoornissen <-- puberhuidje galore
huidverkleuringen <-- check (ik ben heel erg wit met overal moedervlekken en sproeten)
libidoverlies <-- uncheck
dus ik was al niet vrolijk
en ja, ik mag de molen weer in
Molensquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:36 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, let op he:
buikklachten <-- check
huidverkleuringen <-- check (ik ben heel erg wit met overal moedervlekken en sproeten)
Hij is naar de darkside gelopen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
OA. Serieus. Dat soort topictips ken ik van jou helemaal niet. What happened.
Da's dan wel weer sechsy.quote:
Je valt wel op kerels met te grote helmen?quote:
Zo lang je libido niet vermindert....quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:36 schreef Muck het volgende:
[..]
nou, let op he:
buikklachten <-- check
Sorry, ik liet me even gaan...quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
OA. Serieus. Dat soort topictips ken ik van jou helemaal niet. What happened.
komt wel goed kuuks, thanksquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Balen meis.. Heel veel sterkte hoor.. Zal ongetwijfeld heel zwaar zijn, dat medische proces weer in
.
quote:
OA, I'm your father....quote:
arme MPGquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:40 schreef Pheno het volgende:
Je valt wel op kerels met te grote helmen?
Moet kunnen hoor,..quote:![]()
Nah dat duistere bevalt me wel.
Op woensdag 24 juni 2009 10:42 schreef OA het volgende:
Sorry, ik liet me even gaan....
Daddy? What are you doing on FOK!?quote:
TMIquote:[..]
arme MPG
Na volgende week vrijdag moet het juist mooi weer zijn, want dan heb ik vakantie!quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
23-27 graden gemiddeld tot vrijdag over een week![]()
Afhankelijk welk deel van nederland je woont
Daarna wordt het vermoedelijk minderMaar ja, das koffiedik kijken en te ver vooruit, das lastig te voorspellen
Nog meer DaSpam?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na volgende week vrijdag moet het juist mooi weer zijn, want dan heb ik vakantie!
De gehele KSC-1400-reeks wordt dan door Mart geopend en gesloten?quote:
Ja.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:33 schreef OA het volgende:
[..]
Aansteller. Stoor jij je dan aan zulke mensen?
Ja.quote:
En gevuld!quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:47 schreef OA het volgende:
[..]
De gehele KSC-1400-reeks wordt dan door Mart geopend en gesloten?
spammenquote:
MPG en ik hebben seksquote:TMI
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:49 schreef Muck het volgende:
[..]
spammen
[..]
MPG en ik hebben seks
vaak
waarschijnlijk vanavond weer
laat dat waarschijnlijk trouwens maar weg
graag gedaan
Vervelend voor jequote:
hier ligt het niet in elk gevalquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:48 schreef Ladylike het volgende:
Motivatie, wie heeft mn motivatie gejat?
Ja wel ok. Vrijdag nog een tentemane, dan nog een opdracht maken, en dan vakantie. Eerst 3 weken fulltime werken, en dan 3 weken echt vrij.quote:
quote:
Ik leg het even vast voor MPG. Voor het geval dat...quote:[..]
MPG en ik hebben seks
vaak
graag gedaan
quote:
Ik neem geen vrij om meer te kunnen FOK!ken hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:47 schreef OA het volgende:
[..]
De gehele KSC-1400-reeks wordt dan door Mart geopend en gesloten?
Dat doe je op werk al full-timequote:Op woensdag 24 juni 2009 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik neem geen vrij om meer te kunnen FOK!ken hoor.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:51 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik leg het even vast voor MPG. Voor het geval dat...![]()
Verstandigquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Hier evenmin. Sinds gisterenmiddag ą 16 uur liggen de stapeltjes papier op mijn bureau nog precies hetzelfde.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:53 schreef Kuukske het volgende:
Hier is ook geen motivatie te vinden. Sorry.
Bwhehehe. Nah ik heb al wel een hoop gedaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:55 schreef OA het volgende:
Hier evenmin. Sinds gisterenmiddag ą 16 uur liggen de stapeltjes papier op mijn bureau nog precies hetzelfde.
Fucken is idd leuker.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik ook. Maar niet hetgeen de baas van mij verwacht, denk ik.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bwhehehe. Nah ik heb al wel een hoop gedaan.
Zit die jongen niet te pestenquote:
Seks met neuken erbij ook en zo?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:49 schreef Muck het volgende:
MPG en ik hebben seks
vaak
quote:
Samen seksen dusquote:
Wat doe je vanavond?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn meerdere gaten...quote:
Waarschijnlijk seksen met haar vriendquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat doe je vanavond?
[spoiler]* DaMart] hoopt dat vriendlief van Nijns niet meeleest.[/spoiler
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat doe je vanavond?
[spoiler]* DaMart] hoopt dat vriendlief van Nijns niet meeleest.[/spoiler
quote:
Nee, die zie ik vanavond nietquote:
Vergeet Fles niet, want die was eerst!quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
* Nijns weet bijna 99% zeker dat dat wel gebeurd en hij nu een grafhekel krijgt aan DaMart
Als het om afstand gaat, kan je beter je buurman neukenquote:
Dan heeft Fles er dus meer voor over.quote:
Heb je je beugel nog niet uitgedaan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heeft Fles er dus meer voor over.
Omdat Fles meer wilt reizen, volet Nijns zich bij hem eerder spefjaal.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vergeet Fles niet, want die was eerst!
Goed puntquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heeft Fles er dus meer voor over.
Omdat Fles meer wilt reizen, volet Nijns zich bij hem eerder spefjaal.
*proestquote:
Toffe acties weerquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:30 schreef Muck het volgende:
motivatie gevonden
De FOK!weekagenda eindelijk
Oh ohquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:26 schreef Nijns het volgende:
[..]hij is de knokploeg al bij elkaar aan het pm-en! (dadelijk krijgt hij ook een pm-ban
)
Niet tegen mij, in ieder geval!quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:38 schreef Muck het volgende:
had ik al verteld dat ik zondag naar een tof toneelstuk ben geweest?
Niet hierquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:38 schreef Muck het volgende:
had ik al verteld dat ik zondag naar een tof toneelstuk ben geweest?
Heb jij zo'n jaloerse vriend ja?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:18 schreef Nijns het volgende:
* Nijns weet bijna 99% zeker dat dat wel gebeurd en hij nu een grafhekel krijgt aan DaMart
3 iemandenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Werd er ook echt iemand onthoofd op het podium?.
helaasquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof! Kreeg je nog een hoofd mee als aandenken?
hehehe, ik ben niet zo'n wijndrinkerquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet eens rode wijn of zo, die Hesterbloed wordt genoemd?.
Lummelen als in krachten sparen voor die pallet met pondspakken Douwe Egberts die er in een avond doorheen gaan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:54 schreef Muck het volgende:
[..]
hehehe, ik ben niet zo'n wijndrinker
nu even lummelen en boodschappen doen voor MPG hier is![]()
Die staat nog altijd in de opslag bij die toko waar eer-ik ooit werktequote:Op woensdag 24 juni 2009 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lummelen als in krachten sparen voor die pallet met pondspakken Douwe Egberts die er in een avond doorheen gaan?.
wie heeft het over koffie sjouwen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lummelen als in krachten sparen voor die pallet met pondspakken Douwe Egberts die er in een avond doorheen gaan?.
Je neemt gewoon de vorkheftruck mee naar huis? Wel handig, kun je die pallet meteen op de juiste etage naar binnen schuiven!quote:
Berg je maarquote:
Laten we het op ' beschermend' houdenquote:
GFquote:
Heyquote:
quote:
quote:
vanwaar het pak slaag?quote:
omdat je nou pas er aan denkt dat je me een pm moet sturenquote:
sorrie dat ik een leven hebquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat je nou pas er aan denkt dat je me een pm moet sturen
Jazeker. Vergeet niet dat ik daar gediplomeerd voor ben he. Voor dat vorkheftruck rijden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je neemt gewoon de vorkheftruck mee naar huis? Wel handig, kun je die pallet meteen op de juiste etage naar binnen schuiven!.
Dat is waar ook! Je hebt zelfs de veiligheid van mijn vorkheftruckchauffeur op de modelspoorbaan nog eens aan de kaak gesteldquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker. Vergeet niet dat ik daar gediplomeerd voor ben he. Voor dat vorkheftruck rijden.
Ga je schamen!quote:
quote:
whehehe jah bij jullie is niet normaal werken met al die gekkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze bedoelt buiten fok om
hetzelfde als met d'r "normale" werk![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe jah bij jullie is niet normaal werken met al die gekken
Terug van lunch
gehakballen en worsten gehaald
jawel daarom heb ik ze ook alleen gehaald en niet opgegetenquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is moeilijk om dan normaal te werken
![]()
is dat niet zwaar als lunch
voor op de bbqquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jawel daarom heb ik ze ook alleen gehaald en niet opgegeten
Poelier ligt hier dichtbij en tis voor vanavond
Worsten, ballen, roomsaus...quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe jah bij jullie is niet normaal werken met al die gekken
Terug van lunch
gehakballen en worsten gehaald
*proest daar ging mijn koffiequote:Op woensdag 24 juni 2009 13:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Worsten, ballen, roomsaus...
Mental image....
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
De voorspelbaarheid lag er maar een meter of 4 dik op trouwens, maar goed.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest daar ging mijn koffie
Zelfs ik kopte die niet inquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De voorspelbaarheid lag er maar een meter of 4 dik op trouwens, maar goed.
Op zijn rug op jouw bureau?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:04 schreef Ladylike het volgende:
Poelier ligt hier dichtbij en tis voor vanavond
de worsten wel, gehaktballen niet.. toch maar eens checken of zn honden nog levenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor op de bbq![]()
gehaktballen en worsten bij de poelier? zijn ze gemaakt van gevogelte
Whehehe die roomsaus was alleen bij APG te krijgenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Worsten, ballen, roomsaus...
Mental image....
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Hey Pinguinquote:
Oh gatverquote:
Was het maar waar..quote:
Nein, Arbeitquote:
zou ik maar eens doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de worsten wel, gehaktballen niet.. toch maar eens checken of zn honden nog leven
heb ik gelukkig geen last vanquote:
ijsjesquote:
Euy vakantievierderquote:
Hoeft die niet te werkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Euy vakantievierder
Ik wil ook vakantie
Mn vent is nu met de kleine naar de kinderboerderij/speeltuin.. ik wil owk
Nopequote:Op woensdag 24 juni 2009 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoeft die niet te werken?
Edit: vent dan, niet kleine![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |