moeten ze maar geen opmerkingen maken over sbsquote:
Ik krijg ringtone reclamesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
SBS SBS SBS
Kijken wat voor google ads ik dan krijg
Hier nu Ziggoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
SBS SBS SBS
Kijken wat voor google ads ik dan krijg
Microsoft werkplekquote:
Die pinguin begon erover. Die allang verslonden had moeten zijn door Fha's Grote Kitten Army. Gefaal iedere keer hierquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
moeten ze maar geen opmerkingen maken over sbs![]()
Small Business Serverquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Microsoft werkplek
SbS6
SbS6
SbS6
SbS6
SbS6
SbS6
SbS6
SbS6
SbS6
Die haalt "dagen" en "minuten" door elkaar?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:33 schreef Fha het volgende:
40 dagen zonder Seks met een echte negert playboy
Tuuluk. Elke dag een andere sma jeweetzellufquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die haalt "dagen" en "minuten" door elkaar?
issie homo? Elke dag een andere dushi is het toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Tuuluk. Elke dag een andere sma jeweetzelluf
WTF?? Die uitgehongerde hongerlijer? Schiet eens gauw op wil jequote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:36 schreef thloreg het volgende:
Kan dat geklets over SBS lekker ophouden. Tis een kamper-zender van tokkies die
geen opleiding hebben genoten en puur voor het babe-gehalte gaan met Milika en die
"oit moi" goser.
Volgens mij kan het allebeiquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
issie homo? Elke dag een andere dushi is het toch?
Vragen we LL gewoonquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Volgens mij kan het allebeiMaar ik ben niet meer zo thuis in de gangster wereld
we kloten omdat het kanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:36 schreef thloreg het volgende:
Kan dat geklets over SBS lekker ophouden. Tis een kamper-zender van tokkies die
geen opleiding hebben genoten en puur voor het babe-gehalte gaan met Milika en die
"oit moi" goser.
Kijken jullie weleens naar de zender NTV,ATV of Kanal1? Dat is tenminste beter!
Awwaliefquote:
Kijk uit een put!!!quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:33 schreef Fha het volgende:
40 dagen zonder Seks met een echte negert playboy
nee D: is een smiley! een boze smilie of een huillach gevalquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:51 schreef Pheno het volgende:
Zelfs een typo in de smiley in de TT. My god....
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:54 schreef Pheno het volgende:
En die neger moet aids krijgen En zo snel mogelijk dood gaan.
Ja, nu!quote:
ja in hoogezand misschien..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee D: is een smiley! een boze smilie of een huillach geval
Op jouw planeet misschienquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nee D: is een smiley! een boze smilie of een huillach geval
Jij zou toch gaan kotsen?quote:
Ik kan er niet mee om gaan. Ik denk dat ik een KLB topic er over moet openenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:08 schreef Pheno het volgende:
Marc laat ons wel achter met een cliffhanger: waarom wilt hij kotsen, wie zou er met wat stoppen?
En zo net voor de zomerstop, dus we zullen het nooit meer weten.
Ik zal meeposten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee om gaan. Ik denk dat ik een KLB topic er over moet openen
Ik kom buiten GC en PTA sowieso vrijwel nergens. Ja MEN af en toe.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:31 schreef Pheno het volgende:
KLB staat niet eens in mijn topiclijst. SBS6 gepeupel.
niet eens in DIG?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom buiten GC en PTA sowieso vrijwel nergens. Ja MEN af en toe.
En in alle drie maar in een beperkt aantal reeksen
Voor sommige hier is dat niveau misschien wel te hoog jaquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 23-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 065 Fha
02. 064 Ladylike
03. 054 Dr_Flash
04. 049 Pheno
05. 048 Muck
06. 041 MPG
07. 033 Nijns
08. 030 marcb1974
09. 025 cablegunmaster
10. 025 goldfinger1963
11. 014 OA
12. 013 Papierversnipperaar
13. 012 DaMart
14. 010 Isdatzo
15. 010 _F.U.B.A.R_
16. 010 dndiek
17. 009 versabommie
18. 007 indahnesia.com
19. 004 Sjowhan
20. 003 onzetruus
Reeks-statistieken!
Degene die het harst klagen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 06:40 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hadden gisteren het hoogste SBS6-gehalte?.
[..]
Harsen? Dude, als God had gewild dat we hadden moeten harsen, had Hij ons geen borsthaar gegeven.quote:Op woensdag 24 juni 2009 06:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Degene die het harst klagen!![]()
Met die mentaliteit krijg je dit topic nooit vol. Nou ja handig tenminste, staat hij iets langer in Myat.
![]()
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 24 juni 2009 07:34 schreef Pheno het volgende:
Godsamme, je komt op je werk, zet je mail aan en je ziet meteen weer een productieprobleem. De rest is hier op cursus (goh, waarom krijg ik nou nooit eens een cursus? Oh wacht, ik heb die zelfs gegeven). Dus wie gaat weer een dagje debuggen? Juist, Moi.
Handig, ik moet voor een andere klant nog wat doen, en weer een andere klant zou eens met testresultaten komen van een project dat een jaar heeft geduurd. het is niet dat ik al over mijn oren in het werk zit of zo.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 07:34 schreef Pheno het volgende:
Godsamme, je komt op je werk, zet je mail aan en je ziet meteen weer een productieprobleem. De rest is hier op cursus (goh, waarom krijg ik nou nooit eens een cursus? Oh wacht, ik heb die zelfs gegeven). Dus wie gaat weer een dagje debuggen? Juist, Moi.
Handig, ik moet voor een andere klant nog wat doen, en weer een andere klant zou eens met testresultaten komen van een project dat een jaar heeft geduurd. het is niet dat ik al over mijn oren in het werk zit of zo.
ik heb al een beker, maar toch bedanktquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:13 schreef Ladylike het volgende:
Iemand koffie?
ik ben nog niet echt wakker
Was te gezellig gisteren
Zolang je nog dit soort lappen kletspraat op fok kunt plaatsen moet je niet jankenquote:Op woensdag 24 juni 2009 07:34 schreef Pheno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |