3 iemandenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Werd er ook echt iemand onthoofd op het podium?.
helaasquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof! Kreeg je nog een hoofd mee als aandenken?
hehehe, ik ben niet zo'n wijndrinkerquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet eens rode wijn of zo, die Hesterbloed wordt genoemd?.
Lummelen als in krachten sparen voor die pallet met pondspakken Douwe Egberts die er in een avond doorheen gaan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:54 schreef Muck het volgende:
[..]
hehehe, ik ben niet zo'n wijndrinker
nu even lummelen en boodschappen doen voor MPG hier is![]()
Die staat nog altijd in de opslag bij die toko waar eer-ik ooit werktequote:Op woensdag 24 juni 2009 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lummelen als in krachten sparen voor die pallet met pondspakken Douwe Egberts die er in een avond doorheen gaan?.
wie heeft het over koffie sjouwen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lummelen als in krachten sparen voor die pallet met pondspakken Douwe Egberts die er in een avond doorheen gaan?.
Je neemt gewoon de vorkheftruck mee naar huis? Wel handig, kun je die pallet meteen op de juiste etage naar binnen schuiven!quote:
Berg je maarquote:
Laten we het op ' beschermend' houdenquote:
GFquote:
Heyquote:
quote:
quote:
vanwaar het pak slaag?quote:
omdat je nou pas er aan denkt dat je me een pm moet sturenquote:
sorrie dat ik een leven hebquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat je nou pas er aan denkt dat je me een pm moet sturen
Jazeker. Vergeet niet dat ik daar gediplomeerd voor ben he. Voor dat vorkheftruck rijden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je neemt gewoon de vorkheftruck mee naar huis? Wel handig, kun je die pallet meteen op de juiste etage naar binnen schuiven!.
Dat is waar ook! Je hebt zelfs de veiligheid van mijn vorkheftruckchauffeur op de modelspoorbaan nog eens aan de kaak gesteldquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker. Vergeet niet dat ik daar gediplomeerd voor ben he. Voor dat vorkheftruck rijden.
Ga je schamen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |