quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
Hej, deze blog toevallig nog gelezen? Autoblog...quote:Op maandag 22 juni 2009 12:15 schreef PeuRac het volgende:
Voor 100 euro 34pk winst
Mijn lucht massameter bleek kapot, deze is nu vervangen en ik lijkt wel een hele andere motor te hebben. Ga zodadelijk bellen voor een nieuwe afspraak om de auto te rollen.
is het duur bij rica?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:15 schreef PeuRac het volgende:
Voor 100 euro 34pk winst
Mijn lucht massameter bleek kapot, deze is nu vervangen en ik lijkt wel een hele andere motor te hebben. Ga zodadelijk bellen voor een nieuwe afspraak om de auto te rollen.
uitgebreidquote:
Idemquote:Op maandag 22 juni 2009 12:15 schreef PeuRac het volgende:
Mijn lucht massameter bleek kapot, deze is nu vervangen en ik lijkt wel een hele andere motor te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk weet ik hoe ze meten.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:32 schreef PeuRac het volgende:
Hmmm, opzich wil ik het wel eens vergelijken met een andere bank. Weet jij op welke manier ze meten? (schrijf me er maar bij, wil je nog laten weten hoe laat ik er moet zijn dan?)
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik de aanschafprijs plus de reparaties van de Lada tot nu toe bij elkaar optel....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
hihihiquote:Op maandag 22 juni 2009 17:40 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
mijn run, bovenste lijn is lpi, onderste is benzine (toegevoegd aan de lpi run). Helaas staat hier de lambda niet bij, die heb ik hier wel liggen, zal ik later eens inscannen.
Spaar er 500 bij en je zit echt op mijn minimum prijs, er moet toch weer een MX of Porker voor terugkomen anders krijg ik ruzie met mijn vriendin (en mezelfquote:Op maandag 22 juni 2009 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je er voor 1500 van af wil, moet je ff met Rose babbelen
Vetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Toch wel ultiem hip: BB in de Transmobiel, belangrijk vakblad
[ afbeelding ]
ik heb 27 pk gewonnen met 0 euro..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:08 schreef PeuRac het volgende:
Gefeliciteerd Alex.
@BW, ik heb nu weer wat meer pk's als jijZo goedkoop heb ik nog nooit een auto sneller gemaakt. Ik heb 31pk gewonnen door een onderdeel van 100 euro te vervangen.
Als ik weer toegang heb tot mijn server ruimte, zal ik de nieuwe run van vandaag online gooien. Ik ben van 97.5pk op lpi naar 120pk op lpi gegaan en van 85.9pk op E95 naar 116.9pk op E95.
Een terugwinst van 22.5pk en 31pk. Ik ben tevredenOhja, mijn auto heeft dus wel 285k op lpi gelopen en verbruikt geen olie of koelvloeistof. Alfa blokken:
Leukquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Neh, dan doen we wel een 106 of zo![]()
[ afbeelding ]
Mijn cross auto is VW, geen Opel...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:56 schreef PeuRac het volgende:
Voor een Opel blok vind ik dat best netjes. Weet nog hoe hard ik gelachen heb toen die Zafira maar 125pk had uit een 1.8 16v en ik 135pk uit een 1.8 8v die 10jr ouder was(en ook een kat had).
Dure onderdelenveel zaken kan je toch wel goedkoper krijgen met wat zoeken. Zeker de koplampen, 160 euro heb ik een set voor, originele Hella's.
Ik wil eigenlijk een scherm hebben die al in kleur is, het scherm LV heeft toch al een andere tint, dus dat boeit me niet zo en scheelt weer spuiten enzo.
hierheenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk
Maarreh... waar is de Railvoertuigenrubriek heen?
Ooh dat is helemaal netjes dan, weet dat ik ooit nog een Golf 4 cabrio 2.0 ingeruild had met 115 pkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Mijn cross auto is VW, geen Opel...
Ah kewlquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hierheen![]()
verhuisd naar aanleiding van het speciaal transport deel.
lekkere promotiequote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Neh, dan doen we wel een 106 of zo![]()
[ afbeelding ]
vorig jaar heeft ie 16.000 mensen op 1 dag na een artikel op geenstijl over de Lada Niva met linkje ook overleefdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
lekkere promotie![]()
zou maar oppassen dat je server straks niet begint te roken
Ah, das wel vet...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vorig jaar heeft ie 16.000 mensen op 1 dag na een artikel op geenstijl over de Lada Niva met linkje ook overleefd![]()
Server is onlangs uitgebreid, moet goedkomen
Jij weet veel hè.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:12 schreef PeuRac het volgende:
Weet ik ook wel, maar is meteen duidelijk voor iedereen welk model ik bedoel. Ik weet dat er van de Golf tot nu toe alleen van de oneven nummer cabrio's gemaakt zijn (Eos zie ik als een Golf 5 cabrio).
Dat gaat 5 juli blijken, als Peu meedoet met de BB puzzelritquote:
Sorry ik kan niet; ik heb geen zin.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat gaat 5 juli blijken, als Peu meedoet met de BB puzzelrit
Wie wil bewijzen dat hij beter is dan Peu kan zich nog opgeven
jammer, want als je meedoet (wat gratis is!) heb je sowieso al een prijsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sorry ik kan niet; ik heb geen zin.
Ik moet echt eens meedoen met zo'n puzzelrit denk ikquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is ook leukquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:45 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik moet echt eens meedoen met zo'n puzzelrit denk ikNooit gedaan, maar het lijkt mij wel leuk.
Wie houd er nu een puzzelrit op 5 juliquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een met hubby en een kleine, Hermquote:
Zo snel mogelijk,maar op het laatst de vrijdag er voor, 3 juli dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een met hubby en een kleine, Herm
Misschien rij ik ook wel mee Lexxx, moet nog even kijken of het allemaal uit komt... wanneer moet je't uiterlijk weten?
Dan is er al een AR156 puzzelritquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vond het vooral frappant dat hij meermaals postte dat er een of ander mokkel mee ging, maar dan altijd wel met die "quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een met hubby en een kleine, Herm
Misschien rij ik ook wel mee Lexxx, moet nog even kijken of het allemaal uit komt... wanneer moet je't uiterlijk weten?
daar staat mijn Lada ook wel eensquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:59 schreef Erasmo het volgende:
Foto van mijn eendje incl mindfuck![]()
[ afbeelding ]
Mooie bak manquote:Op zondag 28 juni 2009 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Was gezellig gister in Benschop.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet gesprokenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mooie bak man![]()
Heb je m'n broertje gesproken ofzo? Quote: "Er was ook een groep mensen uit het oosten die speciaal kwamen om foto's te maken... Hebben ze niets beters te doen??"
Ik weet wel dat je niet uit het oosten komt, maar voor mij is alles na Arnhem Duitsland, en voor hem is alles na Amersfoort "het oosten". Wie gaf je die rondleiding dan?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet gesprokenWe komen trouwen sniet uit het oosten. Even kijken...
2 Urkers
3 Friezen
2 Assenaren
1 Limburger
3 Hollanders
1 Gelderlander
En er hebben in het begin nog even 2 Duitsers met ons (als in : de mensen die via BuzzyBee kwamen) meegelopen. Wat wel erg leuk was dat we niet met de reguliere rondleiding meehoefden, maar een eigen rondleiding kregen.
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:22 schreef PeuRac het volgende:
tering, vandaag ruim 1000km gereden. Een navigator uit Breda voor een rit in Groningen is nietnooit handig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, ik krijg de crossauto van m'n vriendin niet meer goed aan het lopen. Start moeizaam, bokt en stoot, proberen gas te geven en gaat heel even veel toeren draaien, bok en stoot nog een paar keer en valt uit.![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:48 schreef BroesWillems het volgende:
Het topic is niet dood, zondag is de cross dus maandag kan ik vertellen dat ik de nieuwe kampioen ben...
Er zijn maar een paar systemen die met je toerental knoeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, ik krijg de crossauto van m'n vriendin niet meer goed aan het lopen. Start moeizaam, bokt en stoot, proberen gas te geven en gaat heel even veel toeren draaien, bok en stoot nog een paar keer en valt uit.
1 ) je ontsteking. ff checken, kan oorzaak zijn van slecht starten.
2) je tps - gasklep positie sensor. ik denk niet dat die de oorzaak is
3) stationair klep. ga die maar checken. ik denk dat dat het probleem is.
als die niet goed werkt gaat je auto slecht starten en ook slecht lopen vanwege valse lucht.
my 2 cents.
De wát ? lucht weger ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:00 schreef BroesWillems het volgende:
Ontsteking nagekeken, die lijkt in orde. Inspuiting nagekeken dat lijkt ook goed. Maar ik heb het gevoel dat de motor niet echt aanzuigt, dan gaat de luchtweger niet omhoog en spuit hij dus niet in. Mijn gevoel zegt dat het daar zit, maar het echte probleem weet ik nog niet. Vanavond gaan we weer verder kijken...
gasklep open, motor zuigt lucht. Bij Golf (gti 16v iig) zit er dan een luchtweger aan, hoe meer lucht je 'zuigt' hoe hoger dat ding gaat, hoe meer benzine hij in spuit.quote:
Mijn vader zit al ver over de 100 (exclusief motoren hè!). Dus hij moet er toch nog wel een aantalquote:Op zondag 5 juli 2009 12:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn broer gaat je vader inhalen trouwens qua aantal vrijwaringsbewijzenHij heeft dit weekend weer 2 auto's gekocht (Ford Fiësta een een Land Rover) ik dacht auto 22 en 23 oid sinds hij 4 jaar geleden zijn rijbewijs heeft gehaald
Je vader heeft er langer overgedaan, wat is zijn gemiddeldeper jaar?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn vader zit al ver over de 100 (exclusief motoren hè!). Dus hij moet er toch nog wel een aantal![]()
.
3 ongeveer.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je vader heeft er langer overgedaan, wat is zijn gemiddeldeper jaar?
Misschien. Mijn vader houdt de auto's nu ook steeds langer. Kan bij je broer ook zomaar gebeurenquote:Op zondag 5 juli 2009 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan haalt mijn broer hem over een jaar of 30 in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2009 11:44:49 ]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:44 schreef BroesWillems het volgende:
ik moet iets bekennen... ik vind... namelijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang je maar de abarth aanschaftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik de eend toch maar binnen laat vandaag![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zolang je maar de abarth aanschaft
Ik denk dat ik de eend toch maar binnen laat vandaag
scheelt je weer een distributieriemquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee helaas, hij moet de rest van de vakantie ook nog mee.... Volgende keer wel
quote:
je moet je ook niet als 1 of andere slaaf alles laten opleggen pannenkoekquote:Op zondag 12 juli 2009 22:27 schreef PeuRac het volgende:
Goed bezig Anne, een vraagje, mag jij dat publiceren? Bij de abn was het strikt verboden opleidingen te publiceren. Ook al ging het om je eigen resultaten.
Ik zou t ff navragen als ik jou was.
Ja, dat was ik. Net als alle andere mensen die in mijn telefoonboek staan. En ik heb per ongeluk iedereen tot en met de F gewistquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:31 schreef PeuRac het volgende:
Alex, smste jij mij vandaag? Mag je de volgende keer er ook wat in zetten
quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:31 schreef Paladijn het volgende:
Ik heb geeneens een SMS van Lexxx gehadDus niet zeuren Peu.
Lekker @ Essent trouwens, willen me een vast tarief voor drie jaar aansmeren met goedkopere stroom maar duurder gas, kost me minstens 116 euro per jaar extra met de huidige prijzen
Jij belde mij laatst ook weer ja.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat was ik. Net als alle andere mensen die in mijn telefoonboek staan. En ik heb per ongeluk iedereen tot en met de F gewistGoddank is het broekzakbellen na vrijdag een uur of 4 afgelopen, dan kan ik mijn telefoon gewoon weer in mijn telfoonzak steken, daar zit nu de telefoon van t werk
![]()
Mooi voicemailbericht btw
vrijdag truckstar festival assen, zaterdag lekker rustig aan en misschien bij de trucktrail bij camp4fun kijken, maar t schijnt dat je daar een Truck GP kaartje voor meot hebben en daar pas ik ook voor, , zondag ga ik wel foto's maken bij de uitgang van de pit, als ze weer weg gaanquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:34 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens Lexxx, ga je volgend weekend naar het truckstarweekend, of gewoon wat kijken vanaf T13/Hatzenbach + ringkijken/rijden?![]()
Ik zit te overwegen zaterdag een aantal uur langs te gaan, maar ga geen 28 euro entree betalen voor wat racende trucks
Ik ga er van uit dat Steve Brown dat evenement voor zijn rekening neemt qua verslaggeveing voor BBquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:10 schreef PeuRac het volgende:
Lex, vanavond is er een nachtrit van de Alfa club bij jou in de buurt, traditioneel komen er veel auto's op af, ook redelijk wat bijzondere. Wat voor jou?
Start is tussen 9 en 10 vanavond bij Lukas de Vries Classics aan de Industrieweg 10 te Heerenveen
Waarmee?quote:
Gefeliciteerdquote:
Zo'n Pantera, als dat voor je rijdt op een circuit dan ga je echt over je nek van die uitlaatgassenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:52 schreef Paladijn het volgende:
En nog wat foto's van de rest van de dag (ruim een maand terug alweer...)
[ afbeelding ]
DeTomaso Pantera
't Blijft natuurlijk wel italiaanse rommel, dus geen wonder dat zo'n oude auto niet gezond isquote:Op zondag 19 juli 2009 09:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo'n Pantera, als dat voor je rijdt op een circuit dan ga je echt over je nek van die uitlaatgassen![]()
Op Spa zat zo'n bak voor ons, wat daar allemaal aan gassen uit kwamen was echt niet gezond![]()
[ afbeelding ]
Bovenstaande auto dus
klopt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:40 schreef Fugie het volgende:
ik zie je alleen maar bumperkleven tjabbo...
geen ideequote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:30 schreef BroesWillems het volgende:
Thuis ff kijken...![]()
was vast niet de nieuwe TT RS
dat redt ik bij lange na niet denk ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:01 schreef BroesWillems het volgende:
250 kW (340 pk) 450 Nm
2.5 5 cilinder turbo.
Jaja, de 5-cilinder is terug bij Audi...
4,6 naar 100 volgens carbase.
Nee, ik heb gezegd dat er Land Rovers te krijgen zijn voor 2kquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:09 schreef Dingest het volgende:
(Oude) Opels - en vooral die - ben ik een beetje bang voor
Die Land Rover had ik al gezien en het is een erg gave bak waar ik gelijk ernstig van gecharmeerd ben, maar voor 4k is dat niet een auto waar ik nu naar zou kijken. Ook omdat hij nogal fors verbruiktIk had het in een ander topic al gelezen maar de prijs verkeerd begrepen, ik dacht eerst dat het 2k was
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat redt ik bij lange na niet denk ik.
nee dat red ik echt nietquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
![]()
ben je nu sarcastisch? Ik heb echt geen idee welke prestatie's jouw auto heeft hoor... dus ik zou het niet weten.
Heb je al een nieuwe baan...?quote:Op zondag 26 juli 2009 19:11 schreef PeuRac het volgende:
Zo, vandaag de 1e Alfa 155 club tourrit gehad, lekker rond gereden door de Gooi en Vechtstreek. Vooraf lekker samen wat gedronken en na de hand lekker gegeten. Was een geslaagde dag!
Leipe Benz!quote:
Ben nu bezig me een project bij een kleine fabrikant, maar is een hopeloos geval, dus lever in september mn rapport in en ga weer verder zoeken. Het implementeren mogen ze lekker zelf doen.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe baan...?
[..]
Leipe Benz!
En, hoe loopt het verdere zoeken...? Niet echt dé periode hè...quote:Op zondag 26 juli 2009 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben nu bezig me een project bij een kleine fabrikant, maar is een hopeloos geval, dus lever in september mn rapport in en ga weer verder zoeken. Het implementeren mogen ze lekker zelf doen.
Daar heb ik nog geen idee van eigenlijk, ik push nu meer in mijn netwerk, praat veel met mensen, laat weten wat ik zoek en waar ik mee bezig ben. Daar heb ik nu 2 dingen uit waarvoor ik een motivatie heb geschreven. Die ga ik in de loop van deze week na bellen.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En, hoe loopt het verdere zoeken...? Niet echt dé periode hè...
En gratuliere Lex.
geboortedatum: 27-07-1983quote:Op maandag 27 juli 2009 23:21 schreef Dingest het volgende:
Niet helemaal duidelijk waarvoor, maar: gefeliciteerd Alex
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:58 schreef lipje het volgende:
Weet er iemand een leuk riviertje? ik heb een dijkhuis gekocht, maar er is geen water te bekennen
maar 500quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:05 schreef Fugie het volgende:
500 euro armer en een jaar apk rijker
blijft toch goedkoop rijden, zo'n oude duitser.
tjah, ergste is dat er 1000 euro sloopremie op zit en ik nu toch ernstig overweeg om een kia soul (uiteraard met stickers, spoilers en 18 inch) of een focus te gaan leasenquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:05 schreef lipje het volgende:
[..]
maar 500![]()
Ik was 15.000 kwijt.. maar heb wel een nieuwe keuken
anders ken ik die slooppremie niet vangen. En 1000-500 is nog altijd 500 euro voordeel. En de helft zit in 4 nieuwe banden, dus die kan ik ook nog verkopen voor een leuk bedragje mocht ik hem snel inrulen. Evenals mijn zomervelgen die ook weq gaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:52 schreef PeuRac het volgende:
Waarom dan nog die 500 euro erin pompen?
plaatje werkt nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:36 schreef lipje het volgende:
[ afbeelding ]
Bojan op ALARM in Zoetermeer?
in Cochem klein buitje gehad, maar toen zaten we in de Tschu-Tschu-Expressquote:Op zondag 26 juli 2009 18:49 schreef Paladijn het volgende:
Afgelopen week een paar dagen terschelling gedaan terwijl de rest van nederland verregende:
[ afbeelding ]
Bij dit mooie weer het water ingerend om er kniediep meteen weer uit te rennen vanwege de volgende 'vriendjes':
[ afbeelding ]
Maar afgezien daarvan wel fraai weer gehad:
[ afbeelding ]
Ben overigens wel benieuwd welk weer Lexxx momenteel in de Eifel heeft, het zou er gaan regenen
Komt voor de bakkerquote:
Hoe lang leven die start motoren? Vol vermogen leveren bij zo'n koude motor kan nooit goed zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:49 schreef oshiro het volgende:
Het enige wat in de buurt komt qua lol met starten is een Lanz Bulldug
Nou die dus al zo'n 60 jaarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe lang leven die start motoren? Vol vermogen leveren bij zo'n koude motor kan nooit goed zijn.
Iets wat ik 40u per week doe, moet ik wel leuk vinden, anders doe ik het niet. Geld is belangrijk, maar niet het belangrijkste.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:27 schreef Fugie het volgende:
Je moet niet zeiken maar werken.
Je werkt toch voor de poen, lekker boeiend of het echt leuk is of niet.
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iets wat ik 40u per week doe, moet ik wel leuk vinden, anders doe ik het niet. Geld is belangrijk, maar niet het belangrijkste.
Straks ff een offerte in elkaar draaien.
Ik weet het welquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:59 schreef oshiro het volgende:
[..]
geen idee wat er nou precies aan de hand was
Scania, de Ferrari onder de trucks. Het geluid is leuk,maar als je er wat mee wilt doen, kun je beter een echte auto kopen... Nog een overeenkomst: bij beide zermen pubers met telefoons om je vehikel als je stil staat.quote:
Och, als het werkt heb je er nooit gedonder mee, die zooi is ijzersterk. Een V8-motor zal praktisch nooit kapot gaan. En binnenkort komen de V8-motoren met EGR eraan, dus dan is die SCR-troep er ook van af. V8 rijden met lekker vermogen en geluid, en niet die AdBlue-rotzooi hoeven tanken (en ja het is echt rotzooi, ik zit er helemaal onderquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet het welJe zegt het zelf al.
[..]
Scania, de Ferrari onder de trucks. Het geluid is leuk,maar als je er wat mee wilt doen, kun je beter een echte auto kopen... Nog een overeenkomst: bij beide zermen pubers met telefoons om je vehikel als je stil staat.
Oftewel, zoals ik onlangs een lid van de FTF club hoorde zeggen, vlak voor hij zijn luchtgekoelde Detroit Diesel V12 aanslingerde: "Scania V8, veel kabaal, maar weinig kracht".
Kolere het zal je BMW maar zijn waar je al 6 maanden op zit te wachtenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:38 schreef Paladijn het volgende:
Die scania's zijn toch best veilig
[ afbeelding ]
ongeluk vorige week woensdag tussen meerdere vrachtwagens in belgie, deze was van een raceteam
Oh, en Fuug, uiteraard de Focus in dat geval, stuurt geniaal dus je hoeft alleen om't vermogen te denken
das een beetje uitdeuken en bumpertje vervangen, je begint dus met een "gloednieuwe" schadebakquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kolere het zal je BMW maar zijn waar je al 6 maanden op zit te wachten![]()
Hoe zullen ze dat doen eigenlijk? Krijg je echt een nieuwe BMW of lappen ze dat ding op en begin je al met een schadebak?
Oeiquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:38 schreef Paladijn het volgende:
Die scania's zijn toch best veilig
[ afbeelding ]
ongeluk vorige week woensdag tussen meerdere vrachtwagens in belgie, deze was van een raceteam
Oh, en Fuug, uiteraard de Focus in dat geval, stuurt geniaal dus je hoeft alleen om't vermogen te denken
Een hele grote Dinky-toyquote:
en om de hoek van mijn werkquote:
Zevenhuizen, ZHquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:19 schreef lipje het volgende:
[..]
en om de hoek van mijn werk![]()
Of is het Zevenhuizen in Friesland?
wanneer en op welk terrein?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:12 schreef oshiro het volgende:
[..]
Zevenhuizen, ZH
Je kunt hem zien op het oogstfeestNet als mijn tractortje trouwens, maar die is lang niet zo leuk
Eergisteravond, de post is van de avond zelf. Op het terrein van Van der Pol, vlakbij de spoorwegovergang.quote:
en ik zorg er netjes voor dat ik voor 18 uur uit die omgeving weg ben. Iets met naar huis gaan enzoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
Eergisteravond, de post is van de avond zelf. Op het terrein van Van der Pol, vlakbij de spoorwegovergang.
Foto's van Bavaria City Racingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Wanneer maak ik wat zelf?
Had je aan PR moeten vragen manquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zodra ze me een perskaart geven, en een parkeerplek op de VIP parking geven.
Uh oh kont kort gereden?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:47 schreef PeuRac het volgende:
Iemand nog een van 146 naar 145 verbouwde Alfa kopen? Professioneel door een Golf GTI rijder verbouwd
Da's klote......... zelf heb je niets?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:47 schreef PeuRac het volgende:
Iemand nog een van 146 naar 145 verbouwde Alfa kopen? Professioneel door een Golf GTI rijder verbouwd
Wat heb je nu dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Da's klote......... zelf heb je niets?
* Alfisti is overigens ook Alfa-af............
Ik ben wel redelijk klaar met die Italiaanse inferieure ellende.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Da's klote......... zelf heb je niets?
* Alfisti is overigens ook Alfa-af............
Ik ben wel redelijk klaar met die Italiaanse inferieure ellende.
Laatste week vakantie dit, dus nog even genietenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Dit is mijn laatste roostervrije woensdag.
Over anderhalve week heb ik vakantie.
Jij?
Maar niet op vakantie dus?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Laatste week vakantie dit, dus nog even genieten
Leukquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jawel, heb week schotland gedaan![]()
Ga jij nog ergens heen? Of toch maar sparen voor het huis?
Nee met m'n pa. Ik had zelf namelijk totaal geen geld voor een vakantie, dus dit was mooie oplossingquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Leuk. Alleen?
Neh, ik ga nergens heen.. Tim heeft sowieso maar 4 dagen vakantie en ik 2 weken. En in die 4 dagen moeten we waarschijnlijk klussen.
Iets kleiners wat wel start en wat geen bodemloze put isquote:
Moet je eens in een 155 gaan rijden, das helemaal een piep en kraak feestquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik ook wel meer verwacht had van de 147
![]()
Het piept en kraakt allemaalTenminste bij warm weer
Het huis verwacht dat wij er in november in kunnen (of nouja, voor midden november heb ik de meubels besteld, dus dan moet het maar af/bewoonbaar zijn).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Iets kleiners wat wel start en wat geen bodemloze put is
Waneer verwachten jullie huis in je nieuwe huis te kunnen trekken?
Nee, Arneaux, klussen is niet leukquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee met m'n pa. Ik had zelf namelijk totaal geen geld voor een vakantie, dus dit was mooie oplossing![]()
Ach, klussen is ook leuk
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, Arneaux, klussen is niet leuk.
Ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Klussen is kei tof! Ik zou willen dat ik een oud brik van een huisje had waar ik hele weekenden kon slijten
http://www.sonjaboogaard.nl/woningen/KuiCat7/KuiCat7.htm zoiets![]()
Dat is er juist zo mooi aanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken
Dan mag je eerst het halve huis slopen om het daarna weer op te bouwen.
Dan kun je net zo goed helemaal opnieuw beginnenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is er juist zo mooi aan
Dragende muren laten staan en de rest eruit beuken.
Nee want het gaat dus om het opknappenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed helemaal opnieuw beginnen.
gave kar manquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:38 schreef BroesWillems het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)na-a-1-2-s-1973.html
ik doe hem weg...
Dat had hij inderdaad moeten doen... die 1e auto + vrachtwagen reageerde ook op zijn zwaaibewegingen die hij vanaf de vluchtstrook deed.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:15 schreef PeuRac het volgende:
Hij is ook echt wel een rund om zo te gaan staan dat je niet weg kan. Je kan erop wachten dat als iemand vlak achter een vrachtwagen rijdt, hij je niet ziet staan.
Normaal staan ze ook altijd op de vluchtstrook te zwaaien als je naar de andere rijbaan moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |