Mijn vader zit al ver over de 100 (exclusief motoren hè!). Dus hij moet er toch nog wel een aantalquote:Op zondag 5 juli 2009 12:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn broer gaat je vader inhalen trouwens qua aantal vrijwaringsbewijzenHij heeft dit weekend weer 2 auto's gekocht (Ford Fiësta een een Land Rover) ik dacht auto 22 en 23 oid sinds hij 4 jaar geleden zijn rijbewijs heeft gehaald
Je vader heeft er langer overgedaan, wat is zijn gemiddeldeper jaar?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn vader zit al ver over de 100 (exclusief motoren hè!). Dus hij moet er toch nog wel een aantal![]()
.
3 ongeveer.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je vader heeft er langer overgedaan, wat is zijn gemiddeldeper jaar?
Misschien. Mijn vader houdt de auto's nu ook steeds langer. Kan bij je broer ook zomaar gebeurenquote:Op zondag 5 juli 2009 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan haalt mijn broer hem over een jaar of 30 in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2009 11:44:49 ]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:44 schreef BroesWillems het volgende:
ik moet iets bekennen... ik vind... namelijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zolang je maar de abarth aanschaftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik de eend toch maar binnen laat vandaag![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zolang je maar de abarth aanschaft
Ik denk dat ik de eend toch maar binnen laat vandaag
scheelt je weer een distributieriemquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee helaas, hij moet de rest van de vakantie ook nog mee.... Volgende keer wel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |