maar 500quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:05 schreef Fugie het volgende:
500 euro armer en een jaar apk rijker
blijft toch goedkoop rijden, zo'n oude duitser.
tjah, ergste is dat er 1000 euro sloopremie op zit en ik nu toch ernstig overweeg om een kia soul (uiteraard met stickers, spoilers en 18 inch) of een focus te gaan leasenquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:05 schreef lipje het volgende:
[..]
maar 500![]()
Ik was 15.000 kwijt.. maar heb wel een nieuwe keuken
anders ken ik die slooppremie niet vangen. En 1000-500 is nog altijd 500 euro voordeel. En de helft zit in 4 nieuwe banden, dus die kan ik ook nog verkopen voor een leuk bedragje mocht ik hem snel inrulen. Evenals mijn zomervelgen die ook weq gaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:52 schreef PeuRac het volgende:
Waarom dan nog die 500 euro erin pompen?
plaatje werkt nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:36 schreef lipje het volgende:
[ afbeelding ]
Bojan op ALARM in Zoetermeer?
in Cochem klein buitje gehad, maar toen zaten we in de Tschu-Tschu-Expressquote:Op zondag 26 juli 2009 18:49 schreef Paladijn het volgende:
Afgelopen week een paar dagen terschelling gedaan terwijl de rest van nederland verregende:
[ afbeelding ]
Bij dit mooie weer het water ingerend om er kniediep meteen weer uit te rennen vanwege de volgende 'vriendjes':
[ afbeelding ]
Maar afgezien daarvan wel fraai weer gehad:
[ afbeelding ]
Ben overigens wel benieuwd welk weer Lexxx momenteel in de Eifel heeft, het zou er gaan regenen
Komt voor de bakkerquote:
Hoe lang leven die start motoren? Vol vermogen leveren bij zo'n koude motor kan nooit goed zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:49 schreef oshiro het volgende:
Het enige wat in de buurt komt qua lol met starten is een Lanz Bulldug
Nou die dus al zo'n 60 jaarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe lang leven die start motoren? Vol vermogen leveren bij zo'n koude motor kan nooit goed zijn.
Iets wat ik 40u per week doe, moet ik wel leuk vinden, anders doe ik het niet. Geld is belangrijk, maar niet het belangrijkste.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:27 schreef Fugie het volgende:
Je moet niet zeiken maar werken.
Je werkt toch voor de poen, lekker boeiend of het echt leuk is of niet.
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iets wat ik 40u per week doe, moet ik wel leuk vinden, anders doe ik het niet. Geld is belangrijk, maar niet het belangrijkste.
Straks ff een offerte in elkaar draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |