maar 500quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:05 schreef Fugie het volgende:
500 euro armer en een jaar apk rijker
blijft toch goedkoop rijden, zo'n oude duitser.
tjah, ergste is dat er 1000 euro sloopremie op zit en ik nu toch ernstig overweeg om een kia soul (uiteraard met stickers, spoilers en 18 inch) of een focus te gaan leasenquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:05 schreef lipje het volgende:
[..]
maar 500![]()
Ik was 15.000 kwijt.. maar heb wel een nieuwe keuken
anders ken ik die slooppremie niet vangen. En 1000-500 is nog altijd 500 euro voordeel. En de helft zit in 4 nieuwe banden, dus die kan ik ook nog verkopen voor een leuk bedragje mocht ik hem snel inrulen. Evenals mijn zomervelgen die ook weq gaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:52 schreef PeuRac het volgende:
Waarom dan nog die 500 euro erin pompen?
plaatje werkt nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:36 schreef lipje het volgende:
[ afbeelding ]
Bojan op ALARM in Zoetermeer?
in Cochem klein buitje gehad, maar toen zaten we in de Tschu-Tschu-Expressquote:Op zondag 26 juli 2009 18:49 schreef Paladijn het volgende:
Afgelopen week een paar dagen terschelling gedaan terwijl de rest van nederland verregende:
[ afbeelding ]
Bij dit mooie weer het water ingerend om er kniediep meteen weer uit te rennen vanwege de volgende 'vriendjes':
[ afbeelding ]
Maar afgezien daarvan wel fraai weer gehad:
[ afbeelding ]
Ben overigens wel benieuwd welk weer Lexxx momenteel in de Eifel heeft, het zou er gaan regenen
Komt voor de bakkerquote:
Hoe lang leven die start motoren? Vol vermogen leveren bij zo'n koude motor kan nooit goed zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:49 schreef oshiro het volgende:
Het enige wat in de buurt komt qua lol met starten is een Lanz Bulldug
Nou die dus al zo'n 60 jaarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe lang leven die start motoren? Vol vermogen leveren bij zo'n koude motor kan nooit goed zijn.
Iets wat ik 40u per week doe, moet ik wel leuk vinden, anders doe ik het niet. Geld is belangrijk, maar niet het belangrijkste.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:27 schreef Fugie het volgende:
Je moet niet zeiken maar werken.
Je werkt toch voor de poen, lekker boeiend of het echt leuk is of niet.
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iets wat ik 40u per week doe, moet ik wel leuk vinden, anders doe ik het niet. Geld is belangrijk, maar niet het belangrijkste.
Straks ff een offerte in elkaar draaien.
Ik weet het welquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:59 schreef oshiro het volgende:
[..]
geen idee wat er nou precies aan de hand was
Scania, de Ferrari onder de trucks. Het geluid is leuk,maar als je er wat mee wilt doen, kun je beter een echte auto kopen... Nog een overeenkomst: bij beide zermen pubers met telefoons om je vehikel als je stil staat.quote:
Och, als het werkt heb je er nooit gedonder mee, die zooi is ijzersterk. Een V8-motor zal praktisch nooit kapot gaan. En binnenkort komen de V8-motoren met EGR eraan, dus dan is die SCR-troep er ook van af. V8 rijden met lekker vermogen en geluid, en niet die AdBlue-rotzooi hoeven tanken (en ja het is echt rotzooi, ik zit er helemaal onderquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet het welJe zegt het zelf al.
[..]
Scania, de Ferrari onder de trucks. Het geluid is leuk,maar als je er wat mee wilt doen, kun je beter een echte auto kopen... Nog een overeenkomst: bij beide zermen pubers met telefoons om je vehikel als je stil staat.
Oftewel, zoals ik onlangs een lid van de FTF club hoorde zeggen, vlak voor hij zijn luchtgekoelde Detroit Diesel V12 aanslingerde: "Scania V8, veel kabaal, maar weinig kracht".
Kolere het zal je BMW maar zijn waar je al 6 maanden op zit te wachtenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:38 schreef Paladijn het volgende:
Die scania's zijn toch best veilig
[ afbeelding ]
ongeluk vorige week woensdag tussen meerdere vrachtwagens in belgie, deze was van een raceteam
Oh, en Fuug, uiteraard de Focus in dat geval, stuurt geniaal dus je hoeft alleen om't vermogen te denken
das een beetje uitdeuken en bumpertje vervangen, je begint dus met een "gloednieuwe" schadebakquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kolere het zal je BMW maar zijn waar je al 6 maanden op zit te wachten![]()
Hoe zullen ze dat doen eigenlijk? Krijg je echt een nieuwe BMW of lappen ze dat ding op en begin je al met een schadebak?
Oeiquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:38 schreef Paladijn het volgende:
Die scania's zijn toch best veilig
[ afbeelding ]
ongeluk vorige week woensdag tussen meerdere vrachtwagens in belgie, deze was van een raceteam
Oh, en Fuug, uiteraard de Focus in dat geval, stuurt geniaal dus je hoeft alleen om't vermogen te denken
Een hele grote Dinky-toyquote:
en om de hoek van mijn werkquote:
Zevenhuizen, ZHquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:19 schreef lipje het volgende:
[..]
en om de hoek van mijn werk![]()
Of is het Zevenhuizen in Friesland?
wanneer en op welk terrein?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:12 schreef oshiro het volgende:
[..]
Zevenhuizen, ZH
Je kunt hem zien op het oogstfeestNet als mijn tractortje trouwens, maar die is lang niet zo leuk
Eergisteravond, de post is van de avond zelf. Op het terrein van Van der Pol, vlakbij de spoorwegovergang.quote:
en ik zorg er netjes voor dat ik voor 18 uur uit die omgeving weg ben. Iets met naar huis gaan enzoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
Eergisteravond, de post is van de avond zelf. Op het terrein van Van der Pol, vlakbij de spoorwegovergang.
Foto's van Bavaria City Racingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Wanneer maak ik wat zelf?
Had je aan PR moeten vragen manquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zodra ze me een perskaart geven, en een parkeerplek op de VIP parking geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |