quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat redt ik bij lange na niet denk ik.
nee dat red ik echt nietquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
![]()
ben je nu sarcastisch? Ik heb echt geen idee welke prestatie's jouw auto heeft hoor... dus ik zou het niet weten.
Heb je al een nieuwe baan...?quote:Op zondag 26 juli 2009 19:11 schreef PeuRac het volgende:
Zo, vandaag de 1e Alfa 155 club tourrit gehad, lekker rond gereden door de Gooi en Vechtstreek. Vooraf lekker samen wat gedronken en na de hand lekker gegeten. Was een geslaagde dag!
Leipe Benz!quote:
Ben nu bezig me een project bij een kleine fabrikant, maar is een hopeloos geval, dus lever in september mn rapport in en ga weer verder zoeken. Het implementeren mogen ze lekker zelf doen.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe baan...?
[..]
Leipe Benz!
En, hoe loopt het verdere zoeken...? Niet echt dé periode hè...quote:Op zondag 26 juli 2009 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben nu bezig me een project bij een kleine fabrikant, maar is een hopeloos geval, dus lever in september mn rapport in en ga weer verder zoeken. Het implementeren mogen ze lekker zelf doen.
Daar heb ik nog geen idee van eigenlijk, ik push nu meer in mijn netwerk, praat veel met mensen, laat weten wat ik zoek en waar ik mee bezig ben. Daar heb ik nu 2 dingen uit waarvoor ik een motivatie heb geschreven. Die ga ik in de loop van deze week na bellen.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En, hoe loopt het verdere zoeken...? Niet echt dé periode hè...
En gratuliere Lex.
geboortedatum: 27-07-1983quote:Op maandag 27 juli 2009 23:21 schreef Dingest het volgende:
Niet helemaal duidelijk waarvoor, maar: gefeliciteerd Alex
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:58 schreef lipje het volgende:
Weet er iemand een leuk riviertje? ik heb een dijkhuis gekocht, maar er is geen water te bekennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |