Uh oh kont kort gereden?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:47 schreef PeuRac het volgende:
Iemand nog een van 146 naar 145 verbouwde Alfa kopen? Professioneel door een Golf GTI rijder verbouwd
Da's klote......... zelf heb je niets?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:47 schreef PeuRac het volgende:
Iemand nog een van 146 naar 145 verbouwde Alfa kopen? Professioneel door een Golf GTI rijder verbouwd
Wat heb je nu dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Da's klote......... zelf heb je niets?
* Alfisti is overigens ook Alfa-af............
Ik ben wel redelijk klaar met die Italiaanse inferieure ellende.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Da's klote......... zelf heb je niets?
* Alfisti is overigens ook Alfa-af............
Ik ben wel redelijk klaar met die Italiaanse inferieure ellende.
Laatste week vakantie dit, dus nog even genietenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Dit is mijn laatste roostervrije woensdag.
Over anderhalve week heb ik vakantie.
Jij?
Maar niet op vakantie dus?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Laatste week vakantie dit, dus nog even genieten
Leukquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jawel, heb week schotland gedaan![]()
Ga jij nog ergens heen? Of toch maar sparen voor het huis?
Nee met m'n pa. Ik had zelf namelijk totaal geen geld voor een vakantie, dus dit was mooie oplossingquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Leuk. Alleen?
Neh, ik ga nergens heen.. Tim heeft sowieso maar 4 dagen vakantie en ik 2 weken. En in die 4 dagen moeten we waarschijnlijk klussen.
Iets kleiners wat wel start en wat geen bodemloze put isquote:
Moet je eens in een 155 gaan rijden, das helemaal een piep en kraak feestquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik ook wel meer verwacht had van de 147
![]()
Het piept en kraakt allemaalTenminste bij warm weer
Het huis verwacht dat wij er in november in kunnen (of nouja, voor midden november heb ik de meubels besteld, dus dan moet het maar af/bewoonbaar zijn).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Iets kleiners wat wel start en wat geen bodemloze put is
Waneer verwachten jullie huis in je nieuwe huis te kunnen trekken?
Nee, Arneaux, klussen is niet leukquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee met m'n pa. Ik had zelf namelijk totaal geen geld voor een vakantie, dus dit was mooie oplossing![]()
Ach, klussen is ook leuk
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, Arneaux, klussen is niet leuk.
Ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Klussen is kei tof! Ik zou willen dat ik een oud brik van een huisje had waar ik hele weekenden kon slijten
http://www.sonjaboogaard.nl/woningen/KuiCat7/KuiCat7.htm zoiets![]()
Dat is er juist zo mooi aanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken
Dan mag je eerst het halve huis slopen om het daarna weer op te bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |