abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72183160
thanks

@fugie, ik ga ook zeker voorzichtig zijn, van mn 15e tot mn 23e last gehad van mn rug. Volgens de dokter viel het mee, maar voor de zekerheid ga ik morgen nog een keer.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_72184395
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:13 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Dat is er juist zo mooi aan

Dragende muren laten staan en de rest eruit beuken.
Dan kun je net zo goed helemaal opnieuw beginnen .
pi_72184764
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:58 schreef Anne het volgende:

[..]

Dan kun je net zo goed helemaal opnieuw beginnen .
Nee want het gaat dus om het opknappen

Een heel huis bouwen kan ik niet namelijk. Dus fundament en muren moeten natuurlijk wel staan

pi_72289817
Ga je volgende week naar Halle? Of is dat te ver?
pi_72289927
Volgende week ga ik naar de open dag van Sterk funderingswerken in Drachtentachtig, met aansluitend de Buzzybee modmeet.
pi_72291665
ah, ook leuk.

Tering, ik verveel me dood na 5 dagen thuis te hebben gezeten ben nog nooit zo blij geweest weer te mogen werken. Terwijl ik het er niet eens leuk vind
pi_72302543
http://www.marktplaats.nl(...)na-a-1-2-s-1973.html
ik doe hem weg...

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2009 10:38:59 ]
pi_72303376
Leuke circuitbak

En Peu, hopen dat je er niets aan overhoud...
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_72304927
Twee weken geleden 'even' 10 dagen roadtrip midden-zuid europa gedaan trouwens, wat foto's van de eerste dagen:

Vanaf de Eifel (nbring uiteraard ) via Wurzburg en de 'romantic road' naar Fiss in Oostenrijk gereden

Neuschwanstein nabij de Oostenrijkse grens, helaas kwamen we wat laat aan om er nog naar binnen te gaan...

En vanaf daar de omgeving wat verkend:

Wat meer foto's op mijn flickr pagina.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_72305407
Mooie Foto's
pi_72305647
Lexxx: spam je foto's dan hier ook ff http://www.liwwadders.nl/data/nieuws/items/EkVEVZyZyyFAmhTWua.php

Komt er de komende tijd weer zo'n race trouwens? Wil er wel weer eens heen, maar kom er telkens achter als je er net geweest bent
pi_72306043
Vorig weekend nog naar Nova Paka geweest. Is een vaste autocross baan in Tsjechië. We zijn daar met 12 auto's naar toe geweest en daar een eigen klasse gereden. Was zeer vet. Foto's en Filmpjes volgen nog.

Ben alleen over de kop gegaan, dat is dan minder.
pi_72307781
In Nova Paka hebben ze ook een erg lekkere pizzeria
pi_72313766
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 09:38 schreef BroesWillems het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)na-a-1-2-s-1973.html
ik doe hem weg...

gave kar man
  Moderator maandag 31 augustus 2009 @ 18:17:44 #291
18653 crew  D.
pi_72315823
eejjjjjjjj

Iemand een goed adresje voor (brede) banden?
pi_72317198
Jammer dat je de Ascona weg doet, ziet er heel mooi uit.

Ik ga morgen weer naar een auto kijken met wat geluk heb ik na t weekend weer een vervoersmiddel.
pi_72325297
WTF waarom hebben ze op LIwadders.nl min stukje gecopuleerd, wie heeft dat gedaan grappig.

Hallum was voor dit jaar weer de laatste, over 2 weken is Kollum, maar dan is ook de BB puzzelrit (doe je mee Paal? )
pi_72331820
Ze is verkocht, morgen wordt ze opgehaald....

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2009 08:35:34 ]
pi_72336689
Dat ging snel!

Bij een goed persoon terecht gekomen?
pi_72336769
Het lijkt me wel een liefhebber, dat doet me deugt. Hij is monteur (in opleiding) en heeft zelf al een Kadett C Sedan opgeknapt en wou nu iets anders van Opel.

Ik werd overspoeld met reacties, dat had ik niet verwacht, toen ik hem kocht heeft hij bijna 2 maand op MP gestaan. Nou moet ik ook zeggen dat ik zelf vind dat de foto's zeer goed gelukt zijn. Dat werkt natuurlijk ook wel mee.
pi_72357998
http://www.telegraaf.nl/b(...)na_aanrijding__.html - zie filmpje o_O

Au... agent gaat daar ook wel erg ongelukkig staan, maar de 3 auto's achter de vrachtwagen zitten dus echt te slapen.
  woensdag 2 september 2009 @ 07:38:45 #298
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_72362299
Er zit nog een auto tussen die vrachtauto en die gele. Maar die agent doet ook wel dom, alsof mensen die ambulance niet zouden laten invoegen
pi_72364189
Hij is ook echt wel een rund om zo te gaan staan dat je niet weg kan. Je kan erop wachten dat als iemand vlak achter een vrachtwagen rijdt, hij je niet ziet staan.

Normaal staan ze ook altijd op de vluchtstrook te zwaaien als je naar de andere rijbaan moet.
pi_72372719
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:15 schreef PeuRac het volgende:
Hij is ook echt wel een rund om zo te gaan staan dat je niet weg kan. Je kan erop wachten dat als iemand vlak achter een vrachtwagen rijdt, hij je niet ziet staan.

Normaal staan ze ook altijd op de vluchtstrook te zwaaien als je naar de andere rijbaan moet.
Dat had hij inderdaad moeten doen... die 1e auto + vrachtwagen reageerde ook op zijn zwaaibewegingen die hij vanaf de vluchtstrook deed.

Om daar op de baan te gaan staan is gewoon echt dom.

Als iemand toevallig niet naar links kan krijg je hele gevaarlijke situaties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')