Whiskey In The Jar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:34 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Avond.![]()
Iemand die ergens wat leuke beginnersliedjes weet?
En dan dus niet die clichématige rotzooi.
Wil jij je Twin niet kwijt in ruil voor een beurt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:38 schreef Jorikjet het volgende:
ow ik heb geen GAS eigenljk...! al wil ik wel een orange versterker erbij, maar ff zien hoe en wat enzo. heb er geen haast mee, en dat is eigenlijk #1 van GAS, dat het meteen NU moet...!
SGquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb net een Peavey Classic en GAS nu alweer op een SG.
![]()
![]()
SGASquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb net een Peavey Classic en GAS nu alweer op een SG.
![]()
![]()
hmz, hoeveel beurten bied je? en met je vriendin? pics? specs? wat kan ze allemaal?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wil jij je Twin niet kwijt in ruil voor een beurt?
Twinquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wil jij je Twin niet kwijt in ruil voor een beurt?
Geen GAS, ik heb een ES-137 gekochtquote:
User Interface?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
![]()
En ik ben bezig met een nieuwe avatar UI.
Geen schilderij geen gebeurtenisquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Twin![]()
[..]
Geen GAS, ik heb een ES-137 gekocht
quote:
Word je altijd zo vrolijk van!quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:57 schreef Cynic het volgende:
Nou, ben zo ongeveer de hele middag aan het solderen geweest maar er komt geluid uit
ziet er goed uit!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:01 schreef Svyatagor het volgende:
Oefenruimte lowlight pats-picsZeer crappy telefoonkwaliteit, maar het gaat om het bi-ampen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep. Het is eigenlijk helemaal niet nodig, maar onze bassist is eigenlijk ook gitarist en heeft die Mesa in de oefenruimte staan. Omdat we maar met z'n drieen zijn is soms wat extra oompfh wel lekker, dus in sommige refreintjes heb ik de Mesa erbij. Wel een beetje gecompliceerd schakelen, twee amps met elk drie kanalenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:05 schreef KaMo het volgende:
[..]
ziet er goed uit!
Speel je nou over beide amps?
Of kijk ik verkeerd?
Mesa![]()
Bogner
Waarom zou je het níet doen als hte kan, supertof tochquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:09 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Yep. Het is eigenlijk helemaal niet nodig, maar onze bassist is eigenlijk ook gitarist en heeft die Mesa in de oefenruimte staan. Omdat we maar met z'n drieen zijn is soms wat extra oompfh wel lekker, dus in sommige refreintjes heb ik de Mesa erbij. Wel een beetje gecompliceerd schakelen, twee amps met elk drie kanalen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:02 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
hmz, hoeveel beurten bied je? en met je vriendin? pics? specs? wat kan ze allemaal?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zuigt het chroom van je Twin af.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:57 schreef Cynic het volgende:
Nou, ben zo ongeveer de hele middag aan het solderen geweest maar er komt geluid uit
Tja als al je geld in je versterkers zit kan je geen verlichting meer betalen hequote:Op donderdag 18 juni 2009 23:01 schreef Svyatagor het volgende:
Oefenruimte lowlight pats-picsZeer crappy telefoonkwaliteit, maar het gaat om het bi-ampen.
"er zaten toch al lampen inquote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:37 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Tja als al je geld in je versterkers zit kan je geen verlichting meer betalen he![]()
Goede keuze trouwens geluid boven licht prefereren![]()
Haha. Nee ik heb alles er opnieuw ingezet. 2 humbuckers, 4 potmeters, nieuwe output, phase-switch, 3-weg schakelaar. Daar was ik best een tijdje mee bezig, ook om uit te zoeken welk draadje waar moet. En nu moet ik nog een nieuwe topkam halen want deze is wat te hoog (en van metaal, dus ik kan hem niet lager vijlen) en wat olie voor het fretboard want die is een beetje stroef en droog nu.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:36 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hoeveel humbuckers heb je er dan ingezet
Indie Shape.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
![]()
Op wat voor gitaar speelde je maandag?
Metaal kan je prima vijlen hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Haha. Nee ik heb alles er opnieuw ingezet. 2 humbuckers, 4 potmeters, nieuwe output, phase-switch, 3-weg schakelaar. Daar was ik best een tijdje mee bezig, ook om uit te zoeken welk draadje waar moet. En nu moet ik nog een nieuwe topkam halen want deze is wat te hoog (en van metaal, dus ik kan hem niet lager vijlen) en wat olie voor het fretboard want die is een beetje stroef en droog nu.
Hm, ja dat is ook wel zo. Zal eens kijken of ik een beetje een fatsoenlijke ijzervijl heb hier.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:37 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Metaal kan je prima vijlen hoor![]()
Gewoon loshalen en de onderkant vijlen (Dan hoef je niet moeilijk te doen met de snaarinkepingen etc.
Kijk in die appeltaartquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hm, ja dat is ook wel zo. Zal eens kijken of ik een beetje een fatsoenlijke ijzervijl heb hier.
Same here...quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik wil al heel lang een elektronisch drumstel (elektronisch ivm buren) maar die krengen zijn zo f#cking duur...
![]()
Ja idd. Onze drummer lijkt het ook wel leuk, maar hij wil dan wel alles gaas. Maar ja, mag hij wel tegen de 3000 voor neertellen om te beginnen...damn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Same here...
Gewoon net iets te duur om 'ff' te proberen of het leuk is.
Ja, die Roland dingen zijn echt niet leuk meer qua prijs. Je hebt wel goedkopere merken, maar die schijnen echt bagger te zijn. Zelfbouw is nog eigenlijk de beste optie volgens mij... De techniek erachter is zo moeilijk niet namelijk, je hebt dan alleen een drummodule nodig.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja idd. Onze drummer lijkt het ook wel leuk, maar hij wil dan wel alles gaas. Maar ja, mag hij wel tegen de 3000 voor neertellen om te beginnen...damn.
Triggers kun je ook zelf maken, een trigger is niet meer dan een piëzo element van een euro met daar wat omheen...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:34 schreef Witchfynder het volgende:
Een drummodule en een zut triggers denk ik ja.
Ik denk dat je al snel wat in elkaar kan knutselen, maar of het ook lekker speelt en een beetje goed gaat. Dat betwijfel ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Triggers kun je ook zelf maken, een trigger is niet meer dan een piëzo element van een euro met daar wat omheen...
Was dit niet een gitaristentopic?
Een normaal drumstel aanpassen met gaasvellen speelt net zo lekker als een normaal drumstel alleen hoor je nietsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:47 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik denk dat je al snel wat in elkaar kan knutselen, maar of het ook lekker speelt en een beetje goed gaat. Dat betwijfel ik.
Klinkt wel goed.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een normaal drumstel aanpassen met gaasvellen speelt net zo lekker als een normaal drumstel alleen hoor je nietsIk heb op internet al heel wat zelfbouwprojecten zien langskomen die er gewoon echt goed uitzagen. Ik ben nog steeds een keer van plan een testopstelling te gaan maken met zo'n goedkope tom van Thomann van 29 euro. gewoon om eens te testen of en hoe dat werkt.
Maar gitaren dus
Als je het alleen doet om thuis te kunnen oefenen zodat de buren geen last hebben, ben je niet wijs als je 3000 euro neerlegt voor een elektronisch drumstel. Als je er ook mee wil gaan optreden ofzo kan ik me er nog iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja idd. Onze drummer lijkt het ook wel leuk, maar hij wil dan wel alles gaas. Maar ja, mag hij wel tegen de 3000 voor neertellen om te beginnen...damn.
Godver, nu heb ik zin in appeltaart!quote:
Tja, je kunt er ook wel fijn mee opnemen, maar of dat idd dat bedrag waard is... Maar ja, je hebt ook kerels die alleen thuis spelen maar die wel dikke PRS-gitaren hebben van 3000 dollar met een Engl of Mesa buizencombo erbij.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als je het alleen doet om thuis te kunnen oefenen zodat de buren geen last hebben, ben je niet wijs als je 3000 euro neerlegt voor een elektronisch drumstel. Als je er ook mee wil gaan optreden ofzo kan ik me er nog iets bij voorstellen.
Koop iets bij AH, vind het ergens anders goedkoper, vraag je geld terug EN krijg een appeltaart!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Koop een appeltaart. Misschien zit er een vijl in.
Dat zegt Yngwie ook. Dat hij een luit zag en toen z'n eerste gitaar zelf bewerkte.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:55 schreef Witchfynder het volgende:
Ritchie Blackmore ook. Als Blackmore het niet gedaan had was Yngwie er nooit aan begonnen. Blackmore kwam op het idee omdat luiten dit ook hebben. Het schijnt voordelen en nadelen te hebben.
We hebben hier op school een blauwe Ibanez hangen..quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:02 schreef KaMo het volgende:
[..]
We hebben een Stagg op school,
en een Fender
Wat een contrast![]()
Ik neem aan dat je de snaar niet meer helemaal tegen het hout aan drukt. Hierdoor kan je dan makkelijker benden. Leuk concept. (Niet de hele hals is zo bewerkt)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:36 schreef Jorikjet het volgende:
wat is het voordeel van zulke frets? je maakt de gitaar dan toch meteen vals lijkt me? de snaar wordt dan nog verder ingedrukt namelijk... dus dan beetje het idee van een bend
Het idee is dus dat je het hout niet aanraakt. De voordelen zul je denk ik moeten ervaren. Het schijnt best heel fijn te spelen als je er aan gewend bent. Je krijgt er meer controle over de snaar van.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:36 schreef Jorikjet het volgende:
wat is het voordeel van zulke frets? je maakt de gitaar dan toch meteen vals lijkt me? de snaar wordt dan nog verder ingedrukt namelijk... dus dan beetje het idee van een bend
tof!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:41 schreef Cynic het volgende:
Nou, zo ziet het er nu dus uit:
[ afbeelding ]
Met spuitbussen. 1 bus grondverf, 2 bussen metallic lak en 1 bus hoogglans lakquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:30 schreef Witchfynder het volgende:
Hoe heb jij het ook alweer geverfd Cynic? Met de hand, gespoten, beschermlak eroverheen?.
Waarom van de kam af? Kan je hem niet op een andere manier stellen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:42 schreef Cynic het volgende:
Ik ben nu aan het vijlen, wil 1mm van de kam af hebben, er is nu nog geen tiende mm af
Als de kam te hoog is kan je afstellen wat je wil maar dan krijg je die lage actie toch nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Waarom van de kam af? Kan je hem niet op een andere manier stellen?
Ah nicequote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Met spuitbussen. 1 bus grondverf, 2 bussen metallic lak en 1 bus hoogglans lak
Wat Dribbel zegt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Waarom van de kam af? Kan je hem niet op een andere manier stellen?
Dat is ook één van de redenen waarom bij ontfrette bassen men er een laag epoxy of Glitsa over de toets heen aanbrengt. Dit vermindert de slijtage van de toets, maakt de toets harder wat de sustain en het maken van slides beter doet gaan (en dit is toch wel de lol van fretloosquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:28 schreef Cynic het volgende:
Behoorlijk anders in ieder geval!Heb al wel een paar grappige stukjes bedacht. Snaren opdrukken is trouwens heel moeilijk opeens....
Opletten jong, is in het vorige topic al voorbij gekomen!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:56 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Geen schilderij geen gebeurtenis
Iedereen heeft nu eenmaal zijn beperkingen. De een heeft er alleen wat meer last van dan de ander en komt zijn beperkingen eerder tegen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:22 schreef Metaalkop het volgende:
En dat noemt zich een beperkte gitarist
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:41 schreef Cynic het volgende:
Nou, zo ziet het er nu dus uit:
[ afbeelding ]
Whiskey hierquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:27 schreef Meursault het volgende:
Dat zijn toch wel meerdere gitaren of heb ik dat mis?
Disclaimer: ik zit al aan de cognac, dus misschien hoor ik dubbel.
Meestal zijn gitaren dat niet nee. Baritongitaren zitten qua frequentiebereik tussen een reguliere gitaar en een basgitaar in.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:27 schreef Meursault het volgende:
Dat zijn toch wel meerdere gitaren of heb ik dat mis?
Disclaimer: ik zit al aan de cognac, dus misschien hoor ik dubbel.
boah, die is vet...! van jou? lijkt op een mooie kruising tussen een LP en een ESquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:56 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Opletten jong, is in het vorige topic al voorbij gekomen!
Hierbij nogmaals:
[ afbeelding ]
Was deze echt al gepost?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:56 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Opletten jong, is in het vorige topic al voorbij gekomen!
Hierbij nogmaals:
[ afbeelding ]
Waarom moet elke bluesgitarist in elk nummer op dezelfde manier eindigen?quote:
Een blauwe!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:29 schreef BigKahuna het volgende:
Wat voor gitaar raden jullie aan voor rond de 300 euro?![]()
Akoestisch, staalsnarig svp.
Mits met EKO keurmerk, anders kun je beter een rode nemen.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:01 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
boah, die is vet...! van jou? lijkt op een mooie kruising tussen een LP en een ES
Ja, hij was echt al gepost. Geruild tegen mijn Gretsch (+betaling) omdat ik op 1 van de 2 gretsches eigenlijk nooit speelde. Fantastische gitaar, binnenkort gaat de Les Paul er echt uit. Klinkt min of meer als een ES-335, is alleen iets dikker en heeft dan een florentijnse cutaway. Wat mij opviel aan de gitaar is het akoestisch goede geluid en versterkt een erg eenwichtige, levendige toon. Je mist geen hoog/laag of midden, alles is gewoon in juiste proporties aanwezig. Erg lekker!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:03 schreef Meursault het volgende:
[..]
Was deze echt al gepost?![]()
Erg mooi!
Ik kan zelf alleen niet overweg met zo'n slagplaat..Ik zit daar de hele tijd tegenaan te tikken.
Nice !quote:
Ja, je kunt niet ongestraft alle knoppen op 10 zetten. Maar de gitaar heeft wel een middenblok, dus je kunt er aardig mee spelen. En natuurlijk hoe je staat voor je versterker. Nu ik eraan denk: Het is echt niet zoveel meer feedback als je hebt van een solidbody, mits je een beetje oplet wat je doet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:59 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Nice !
Gaat ie niet feedbacken met een tandje meer gain? (Holwbodystandaardvraag)
Klinkt goed hoe heb je dit opgenomen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, je kunt niet ongestraft alle knoppen op 10 zetten. Maar de gitaar heeft wel een middenblok, dus je kunt er aardig mee spelen. En natuurlijk hoe je staat voor je versterker. Nu ik eraan denk: Het is echt niet zoveel meer feedback als je hebt van een solidbody, mits je een beetje oplet wat je doet.
Ik vind het in ieder geval goed te overzien, als voorbeeld:
www.youtube.com en dan zoeken hè? Jullie weten toch ondertussen wel dat ik nog geen noot speel?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:11 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Klinkt goed hoe heb je dit opgenomen?
Nee je doet alsof je geen noot speelquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
www.youtube.com en dan zoeken hè? Jullie weten toch ondertussen wel dat ik nog geen noot speel?
Nope, ik speel geen noot, echt waar...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:31 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Nee je doet alsof je geen noot speel
http://www.watbenjedan.com/quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:04 schreef allsystemshalt het volgende:
Doe niet wat ik net deed![]()
![]()
![]()
![]()
Zie topic FOK!_Muzikanten_Mega_Song The Sequel
Er overheen pissenquote:Op zondag 21 juni 2009 00:54 schreef Meursault het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk vind ik m'n slagplaat een beetje te wit. Hij zou wat geler mogen kleuren..
Rokenquote:Op zondag 21 juni 2009 00:54 schreef Meursault het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk vind ik m'n slagplaat een beetje te wit. Hij zou wat geler mogen kleuren..
Gelukkig! Daar zijn die dingen tenslotte ook voor!quote:Op zondag 21 juni 2009 00:10 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Het blijkt mee te vallen alleen de zekering is doorgebrand![]()
die wil ik hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:16 schreef allsystemshalt het volgende:
Moggelz![]()
Vroeg voor een zaterdag![]()
Effe wakker schrikken
[ afbeelding ]
MIAAAAAUUUUWWWW een WildKAT![]()
Brad Paisley is te gek...quote:
Tognietquote:Op zondag 21 juni 2009 12:52 schreef GuitarJJ het volgende:
Klote zeg, volgensmij is mijn multi-effect kapoet!
Input/output omgewisseld?quote:
Neenquote:
Een 'late sixties headstock'. Niet opvallend groter vond ik zelf.quote:Op zondag 21 juni 2009 09:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Wel een mooie kop, zon grote 70s als ik het goed heb.
Late sixties is gewoon seventies, dus grote headstock!quote:Op zondag 21 juni 2009 16:07 schreef Meursault het volgende:
[..]
Een 'late sixties headstock'. Niet opvallend groter vond ik zelf.
Prima vraag om hieronder te stellenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:16 schreef randomosity het volgende:
Ben nu akkoorden aan het leren. Maar als ik zo'n snaar indruk (bv bij de 2e fret) en 'm dan aansla hoor ik alleen 'plok' en niet dat mooie 'toinngggg'. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Had ik al gedaanquote:Op zondag 21 juni 2009 19:50 schreef Metaalkop het volgende:
Of je geeft gewoon even antwoord
randomosity, waarschijnlijk moet je iets harder drukken.
Indrukken vlak voor de fret.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:16 schreef randomosity het volgende:
Ben nu akkoorden aan het leren. Maar als ik zo'n snaar indruk (bv bij de 2e fret) en 'm dan aansla hoor ik alleen 'plok' en niet dat mooie 'toinngggg'. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Meer distortion.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:16 schreef randomosity het volgende:
Zozo, van geen, naar één.. en dan nu dubbel!quote:
Is dat niet die film over Britney Spears?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:36 schreef Meursault het volgende:
Zojuist Crossroads gekeken. Nu heb ik zin om blues te (leren) spelen.![]()
Ken je klassiekers!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is dat niet die film over Britney Spears?
Ik dacht dus dat je het over deze had:quote:
quote:
die heb ik ooit gekeken!quote:Op maandag 22 juni 2009 07:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat je het over deze had:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juni 2009 07:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat je het over deze had:
[ afbeelding ]
Ja, die heb ik gezien, maar is erg ver weg voor mij. En er was redelijk wat aan aangepast/geklooid voor een prijs die niet bar veel onder de nieuwprijs zit.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:02 schreef Sloggi het volgende:
Schijnt wel een leuk ding te zijn, geen ervaring mee. Er staat er een op Marktplaats als het goed is.
Telecaster power!quote:
Geaardheid is niet relevant wanneer je een muzikant bent van dergelijke proportie.quote:
Ik had het niet zozeer over zijn geaardheid, meer over zijn stijl/imago.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:46 schreef Meursault het volgende:
[..]
Geaardheid is niet relevant wanneer je een muzikant bent van dergelijke proportie.
Nou, als je niet goed geaard bent kun je geëlectrocuteerd worden!quote:Op maandag 22 juni 2009 14:46 schreef Meursault het volgende:
[..]
Geaardheid is niet relevant wanneer je een muzikant bent van dergelijke proportie.
Is dat wel relevant dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik had het niet zozeer over zijn geaardheid, meer over zijn stijl/imago.
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:46 schreef Meursault het volgende:
[..]
Goede prijzen!quote:Op maandag 22 juni 2009 16:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Voor de mensen die nog pedalen nodig hebben. Klik! Ik ga er iig twee bestellen.
Dat dus... en what about the reverb?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Weet iemand of die Echohead lekker klinkt overtreft de Delay van Boss die?
Check reviews opquote:Op maandag 22 juni 2009 18:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Weet iemand of die Echohead lekker klinkt overtreft de Delay van Boss die?
Wat zijn sowieso de verzendkosten bij die winkel? Ik kan het nergens terugvinden. Ik wil eigenlijk de Echohead een kans geven!quote:Op maandag 22 juni 2009 17:03 schreef Gitaarmat het volgende:
Sowieso de Jackhammer en de Bluesbreaker en misschien de Echohead nog.
¤8,75quote:Op maandag 22 juni 2009 19:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat zijn sowieso de verzendkosten bij die winkel? Ik kan het nergens terugvinden. Ik wil eigenlijk de Echohead een kans geven!
Voor mij wordt het eind dit jaar een SG denk ik.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:24 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb al maanden GASvorming![]()
Maar twijfel steeds over wat ik ga kopen.
Een SGof een Jazzbak*
of studiospul **
* Of miscchien toch een holowbody met Bigsby dus een Rockabillybak![]()
** Shockmount, standaard en antiplopkap
Jazzbak kopen?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:24 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb al maanden GASvorming![]()
Maar twijfel steeds over wat ik ga kopen.
Een SGof een Jazzbak*
of studiospul **
* Of miscchien toch een holowbody met Bigsby dus een Rockabillybak![]()
** Shockmount, standaard en antiplopkap
Ik heb hier al een crowd maar the more the marierquote:Op maandag 22 juni 2009 21:29 schreef TeleluvR het volgende:
Jazzbaks zijn de bom, maar 5 is a crowd!
Ja maar, ja maar, mijn kamer is volquote:Op maandag 22 juni 2009 21:53 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik heb hier al een crowd maar the more the marier
Line 6 Verbzilla is the way to go!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:21 schreef TeleluvR het volgende:
Pff, dat tikt nog lekker aan dan...
Misschien dan toch maar door voor een Holy Grail!
EDIT: Of nog een reflector erbij, moeilijk!
Wel een tikkeltje duurder...quote:Op maandag 22 juni 2009 22:44 schreef Newde het volgende:
[..]
Line 6 Verbzilla is the way to go!
(ook voor de delay trouwens -> echo park)
http://www.ultimate-guita(...)echo_park/index.html
Heb je toevallig met nog meer line6 trapdozen ervaring? De Ubermetal bijvoorbeeld?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:44 schreef Newde het volgende:
[..]
Line 6 Verbzilla is the way to go!
(ook voor de delay trouwens -> echo park)
http://www.ultimate-guita(...)echo_park/index.html
Nee die niet. Alleen verbzilla en echo park.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:48 schreef Meursault het volgende:
[..]
Heb je toevallig met nog meer line6 trapdozen ervaring? De Ubermetal bijvoorbeeld?
Neuh, ik heb al een xbox geloof ik. Alleen het laatste jaar niet echt aangeraakt.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:46 schreef KaMo het volgende:
Iemand een gitaar ruilen voor een xbox?
[TK] Xbox met 4 controllers en 7 Spellen
Het is dat dat ding niet linkshandig is, anders had ik morgenavond voor je deur gestaan.quote:
Prijsquote:Op maandag 22 juni 2009 22:37 schreef TeleluvR het volgende:
Een jazzer. Samick Artist, model Gibson L5.
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:25 schreef Niara het volgende:
Hoi![]()
Ik kom weer meegluren. Ik ben tussen de examens door een poging aan het doen om Wheels of Steel van Saxon te leren spelen. Wat heel langzaam lukt
Wie, wat waar?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:31 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik durf deze niet te bestellen![]()
![]()
![]()
Vind het te vaag te goedkoop te eng![]()
![]()
Frysk man came across the sea, He brought us pain and misery.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:42 schreef The_Dean het volgende:
Blijft lekker, vol gas Maiden door een verlaten fabriek knallen
Riding through dustclouds and barren wastes, galloping hard on the plains!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Frysk man came across the sea, He brought us pain and misery.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:30 schreef Cynic het volgende:
Okay, even snel iets bedacht en opgenomen zodat ik ongeveer kan laten horen hoe het klinkt (als ik er op speel, ik ben nogal een beperkte gitarist). Het zijn gewoon 2 gitaren die dezelfde partij spelen. Het intro kan meteen de prullenbak in, die vind ik nu al niet leuk meer (je hoort trouwens ook goed hoe moeilijk het is de intonatie goed te krijgen). De riff die daarna komt ga ik zeker weten een keer ergens voor gebruiken
De brom zit trouwens in de basgitaar, zal daar ook eens de aarde van bekijken.
http://www.esnips.com/doc(...)55b1c1/fretless-test
Soon coming to a marktplaats near you. Gitaristentopic-prijs kan ik je altijd geven via PM.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:20 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben verdoemd tot het drinken van Senseo
Ik liever ook, maar dat krijg je als je voor de fabrikant werkt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:48 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
![]()
Achis
![]()
* Ik hoef die senseo ook niet ik zet zelf wel een bakje
Wie appelen vaart wie appelen eetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik liever ook, maar dat krijg je als je voor de fabrikant werkt.
Dan krijg je waarschijnlijk wel Networth Dave Mustaine Blend koffiequote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:07 schreef The_Dean het volgende:
Maar eens een open sollicitatie naar Dean sturen
Dat is altijd nog beter dan de automatenrommel die ik hier heb.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:20 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben verdoemd tot het drinken van Senseo
Daar zie ik ze hier ook nog wel voor aan.quote:
Of de levensgevaarlijke zelf gezette koffie hier. In het jaar dat ik hier werk heb ik hier 2 keer koffie gedronken. Echt niet meer... Misschien weer als we na de verhuizing een automaat krijgen of iemand die ook koffie kán zetten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is altijd nog beter dan de automatenrommel die ik hier heb.
Maar ja, als er maar cafeïne in zit, dat is nu het belangrijkste.
Kom er aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Of de levensgevaarlijke zelf gezette koffie hier. In het jaar dat ik hier werk heb ik hier 2 keer koffie gedronken. Echt niet meer... Misschien weer als we na de verhuizing een automaat krijgen of iemand die ook koffie kán zetten..
Same here.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:20 schreef brother52 het volgende:
Op dit moment wil ik (bijna) alle kanten wel op, als ik maar weer ergens actief mee bezig kan.
Origineel idee: Strawelte nummers spelen in de stijl van Dream Theaterquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:07 schreef brother52 het volgende:
Ik bedenk me opeens dat we dat Strawelte cover project ook nog van de grond moeten krijgen
Nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Origineel idee: Strawelte nummers spelen in de stijl van Dream Theater. En dan noem je het iets met "klucht" in de naam
.
Het idee is wel origineel. Maar niet uitvoerbaar. Strawelte met toetsen klinkt niet.quote:
Laat je die weg. En de James LaBriezang ook. Joh, je vindt gewoon de Prog Punk uit!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het idee is wel origineel. Maar niet uitvoerbaar. Strawelte met toetsen klinkt niet.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:46 schreef brother52 het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens overstap op gewoon water. Voor vandaag al meer dan genoeg koffie gehad.
Iemand nog ergens een gitarist nodig trouwens?
Ik ben wel toe aan een nieuw project of iets waar nog wel een beetje toekomst in zit.
Maar ik kan helemaal geen accordeon spelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:43 schreef Aresdreams het volgende:
Misschien zoek ik nog een slaavse 2e gitarist die bijna alleen maar accordeon wilt spelen...
Edit: ik zal de quote er ff bijzetten
Ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan klinken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:40 schreef Witchfynder het volgende:
Laat je die weg. En de James LaBriezang ook. Joh, je vindt gewoon de Prog Punk uit!.
Wat mij te binnen schiet is 'carried away by a moonlight shadow'.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe heet het nummer en van welke artiest is deze met het zinnetje"carried in the moonlight" het is een pop nummer die nu en dan nog wel op radio is te horen. Zit echt een lekkere solo in. Met een zangeres.
en wel gitaar? zonder al te veel eigen inbreng?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar ik kan helemaal geen accordeon spelen.
Gitaar moet nog wel lukken, zolang het niet al te moeilijk wordtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:59 schreef Aresdreams het volgende:
en wel gitaar? zonder al te veel eigen inbreng?
Oh ja. Stom van mequote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:56 schreef Meursault het volgende:
[..]
Wat mij te binnen schiet is 'carried away by a moonlight shadow'.
Mike Oldfield - Moonlight Shadow
Voor welke van de 2 is dat dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:23 schreef Aresdreams het volgende:
dan ben je mogelijk wel een ckandidaat
Geweldig natuurlijk, wat een vraag.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:26 schreef Vincpod het volgende:
WitchfynderJij speelt op Roadgrill heb ik gezien? Ik ben vrijwilliger daar
dus zal ik je vast wel tegenkomen daar, ben benieuwd hoe jullie live performen
Gebeurt er tenminste eens watquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor welke van de 2 is dat dan?
Zou trouwens wel een vreemde toevoeging zijn, een punkgitarist in een doomband.
'Man in the Rain' is ook een fijn nummer. Zelfde formule en eveneens een fijne solo. Ik vind Mike Oldfield stiekem sowieso wel fijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:04 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Oh ja. Stom van mezit wel een lekkere solo in hoor.
Sacraea danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor welke van de 2 is dat dan?
Zou trouwens wel een vreemde toevoeging zijn, een punkgitarist in een doomband.
Je bent niet de enige die er nog goed over na moet denken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:47 schreef Aresdreams het volgende:
Sacraea dan
maar dat is iets waar ik eerst nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed over na moet denken
Dan zul je me waarschijnlijk halverwege de nummers wakker moeten maken ben ik bangquote:en ach, als je gewoon punk speelt, maar dan 1000 keer langzamer, dan is het ook doom
Ter bevestiging, ter bevestiging.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geweldig natuurlijk, wat een vraag..
.
Tot dan!.
en je moet deze band minimaal wel een beetje kunnen waarderenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die er nog goed over na moet denken.
[..]
Dan zul je me waarschijnlijk halverwege de nummers wakker moeten maken ben ik bang![]()
Eerst nog even afwachten hoe het met de rest gaat komen maar ik ben bang dat dat niet echt opschiet.
Het studioproject lijkt maar niet van de grond te komen en mijn huidige band is volgens mij op sterven na dood.
Ik ben niet zo'n gain op 10 type geloof ik. Daar heb ik de speelstijl ook niet voor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:37 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
De humbuckers klinken niet echt als humbuckers. Had je de gain niet op 11 ?
Bumblefoot bij GnR doet het ook fretless, als ik het goed heb. Dus misschien zal je ook opvallen met deze stukjes muziek.
Die heb al een paar keer live gezien en ben er nog geen enkele keer bij weg gelopenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:06 schreef Aresdreams het volgende:
en je moet deze band minimaal wel een beetje kunnen waarderen
Back to the basicsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:18 schreef Jorikjet het volgende:
me gibson in de oefenruimte laten liggen, nu hier thuis alleen een accoustische en basgitaar
moet toegeven, paradise lost heeft wel wat...quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:09 schreef Cynic het volgende:
Doe mij dan toch maar Paradise Lost.
Draconian Times is echt een te gek album.
Heb overigens zowel met Paradise Lost en Moonspell al eens opgetreden.
Wie is jij dan ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:26 schreef MarMat het volgende:
Een ban hebben is niet leuk.
Dit is btw een acc van een paar jaar terug.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hulde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |