Same here.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:20 schreef brother52 het volgende:
Op dit moment wil ik (bijna) alle kanten wel op, als ik maar weer ergens actief mee bezig kan.
Origineel idee: Strawelte nummers spelen in de stijl van Dream Theaterquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:07 schreef brother52 het volgende:
Ik bedenk me opeens dat we dat Strawelte cover project ook nog van de grond moeten krijgen
Nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Origineel idee: Strawelte nummers spelen in de stijl van Dream Theater. En dan noem je het iets met "klucht" in de naam
.
Het idee is wel origineel. Maar niet uitvoerbaar. Strawelte met toetsen klinkt niet.quote:
Laat je die weg. En de James LaBriezang ook. Joh, je vindt gewoon de Prog Punk uit!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het idee is wel origineel. Maar niet uitvoerbaar. Strawelte met toetsen klinkt niet.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:46 schreef brother52 het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens overstap op gewoon water. Voor vandaag al meer dan genoeg koffie gehad.
Iemand nog ergens een gitarist nodig trouwens?
Ik ben wel toe aan een nieuw project of iets waar nog wel een beetje toekomst in zit.
Maar ik kan helemaal geen accordeon spelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:43 schreef Aresdreams het volgende:
Misschien zoek ik nog een slaavse 2e gitarist die bijna alleen maar accordeon wilt spelen...
Edit: ik zal de quote er ff bijzetten
Ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan klinken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:40 schreef Witchfynder het volgende:
Laat je die weg. En de James LaBriezang ook. Joh, je vindt gewoon de Prog Punk uit!.
Wat mij te binnen schiet is 'carried away by a moonlight shadow'.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe heet het nummer en van welke artiest is deze met het zinnetje"carried in the moonlight" het is een pop nummer die nu en dan nog wel op radio is te horen. Zit echt een lekkere solo in. Met een zangeres.
en wel gitaar? zonder al te veel eigen inbreng?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar ik kan helemaal geen accordeon spelen.
Gitaar moet nog wel lukken, zolang het niet al te moeilijk wordtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:59 schreef Aresdreams het volgende:
en wel gitaar? zonder al te veel eigen inbreng?
Oh ja. Stom van mequote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:56 schreef Meursault het volgende:
[..]
Wat mij te binnen schiet is 'carried away by a moonlight shadow'.
Mike Oldfield - Moonlight Shadow
Voor welke van de 2 is dat dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:23 schreef Aresdreams het volgende:
dan ben je mogelijk wel een ckandidaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |