Voor mij wordt het eind dit jaar een SG denk ik.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:24 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb al maanden GASvorming![]()
Maar twijfel steeds over wat ik ga kopen.
Een SGof een Jazzbak*
of studiospul **
* Of miscchien toch een holowbody met Bigsby dus een Rockabillybak![]()
** Shockmount, standaard en antiplopkap
Jazzbak kopen?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:24 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb al maanden GASvorming![]()
Maar twijfel steeds over wat ik ga kopen.
Een SGof een Jazzbak*
of studiospul **
* Of miscchien toch een holowbody met Bigsby dus een Rockabillybak![]()
** Shockmount, standaard en antiplopkap
Ik heb hier al een crowd maar the more the marierquote:Op maandag 22 juni 2009 21:29 schreef TeleluvR het volgende:
Jazzbaks zijn de bom, maar 5 is a crowd!
Ja maar, ja maar, mijn kamer is volquote:Op maandag 22 juni 2009 21:53 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik heb hier al een crowd maar the more the marier
Line 6 Verbzilla is the way to go!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:21 schreef TeleluvR het volgende:
Pff, dat tikt nog lekker aan dan...
Misschien dan toch maar door voor een Holy Grail!
EDIT: Of nog een reflector erbij, moeilijk!
Wel een tikkeltje duurder...quote:Op maandag 22 juni 2009 22:44 schreef Newde het volgende:
[..]
Line 6 Verbzilla is the way to go!
(ook voor de delay trouwens -> echo park)
http://www.ultimate-guita(...)echo_park/index.html
Heb je toevallig met nog meer line6 trapdozen ervaring? De Ubermetal bijvoorbeeld?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:44 schreef Newde het volgende:
[..]
Line 6 Verbzilla is the way to go!
(ook voor de delay trouwens -> echo park)
http://www.ultimate-guita(...)echo_park/index.html
Nee die niet. Alleen verbzilla en echo park.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:48 schreef Meursault het volgende:
[..]
Heb je toevallig met nog meer line6 trapdozen ervaring? De Ubermetal bijvoorbeeld?
Neuh, ik heb al een xbox geloof ik. Alleen het laatste jaar niet echt aangeraakt.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:46 schreef KaMo het volgende:
Iemand een gitaar ruilen voor een xbox?
[TK] Xbox met 4 controllers en 7 Spellen
Het is dat dat ding niet linkshandig is, anders had ik morgenavond voor je deur gestaan.quote:
Prijsquote:Op maandag 22 juni 2009 22:37 schreef TeleluvR het volgende:
Een jazzer. Samick Artist, model Gibson L5.
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:25 schreef Niara het volgende:
Hoi![]()
Ik kom weer meegluren. Ik ben tussen de examens door een poging aan het doen om Wheels of Steel van Saxon te leren spelen. Wat heel langzaam lukt
Wie, wat waar?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:31 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik durf deze niet te bestellen![]()
![]()
![]()
Vind het te vaag te goedkoop te eng![]()
![]()
Frysk man came across the sea, He brought us pain and misery.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:42 schreef The_Dean het volgende:
Blijft lekker, vol gas Maiden door een verlaten fabriek knallen
Riding through dustclouds and barren wastes, galloping hard on the plains!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Frysk man came across the sea, He brought us pain and misery.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:30 schreef Cynic het volgende:
Okay, even snel iets bedacht en opgenomen zodat ik ongeveer kan laten horen hoe het klinkt (als ik er op speel, ik ben nogal een beperkte gitarist). Het zijn gewoon 2 gitaren die dezelfde partij spelen. Het intro kan meteen de prullenbak in, die vind ik nu al niet leuk meer (je hoort trouwens ook goed hoe moeilijk het is de intonatie goed te krijgen). De riff die daarna komt ga ik zeker weten een keer ergens voor gebruiken
De brom zit trouwens in de basgitaar, zal daar ook eens de aarde van bekijken.
http://www.esnips.com/doc(...)55b1c1/fretless-test
Soon coming to a marktplaats near you. Gitaristentopic-prijs kan ik je altijd geven via PM.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:20 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben verdoemd tot het drinken van Senseo
Ik liever ook, maar dat krijg je als je voor de fabrikant werkt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:48 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
![]()
Achis
![]()
* Ik hoef die senseo ook niet ik zet zelf wel een bakje
Wie appelen vaart wie appelen eetquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik liever ook, maar dat krijg je als je voor de fabrikant werkt.
Dan krijg je waarschijnlijk wel Networth Dave Mustaine Blend koffiequote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:07 schreef The_Dean het volgende:
Maar eens een open sollicitatie naar Dean sturen
Dat is altijd nog beter dan de automatenrommel die ik hier heb.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:20 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben verdoemd tot het drinken van Senseo
Daar zie ik ze hier ook nog wel voor aan.quote:
Of de levensgevaarlijke zelf gezette koffie hier. In het jaar dat ik hier werk heb ik hier 2 keer koffie gedronken. Echt niet meer... Misschien weer als we na de verhuizing een automaat krijgen of iemand die ook koffie kán zetten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is altijd nog beter dan de automatenrommel die ik hier heb.
Maar ja, als er maar cafeďne in zit, dat is nu het belangrijkste.
Kom er aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Of de levensgevaarlijke zelf gezette koffie hier. In het jaar dat ik hier werk heb ik hier 2 keer koffie gedronken. Echt niet meer... Misschien weer als we na de verhuizing een automaat krijgen of iemand die ook koffie kán zetten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |