Whiskey In The Jar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:34 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Avond.![]()
Iemand die ergens wat leuke beginnersliedjes weet?
En dan dus niet die clichématige rotzooi.
Wil jij je Twin niet kwijt in ruil voor een beurt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:38 schreef Jorikjet het volgende:
ow ik heb geen GAS eigenljk...! al wil ik wel een orange versterker erbij, maar ff zien hoe en wat enzo. heb er geen haast mee, en dat is eigenlijk #1 van GAS, dat het meteen NU moet...!
SGquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb net een Peavey Classic en GAS nu alweer op een SG.
![]()
![]()
SGASquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:43 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb net een Peavey Classic en GAS nu alweer op een SG.
![]()
![]()
hmz, hoeveel beurten bied je? en met je vriendin? pics? specs? wat kan ze allemaal?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wil jij je Twin niet kwijt in ruil voor een beurt?
Twinquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wil jij je Twin niet kwijt in ruil voor een beurt?
Geen GAS, ik heb een ES-137 gekochtquote:
User Interface?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
![]()
En ik ben bezig met een nieuwe avatar UI.
Geen schilderij geen gebeurtenisquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Twin![]()
[..]
Geen GAS, ik heb een ES-137 gekocht
quote:
Word je altijd zo vrolijk van!quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:57 schreef Cynic het volgende:
Nou, ben zo ongeveer de hele middag aan het solderen geweest maar er komt geluid uit
ziet er goed uit!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:01 schreef Svyatagor het volgende:
Oefenruimte lowlight pats-picsZeer crappy telefoonkwaliteit, maar het gaat om het bi-ampen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep. Het is eigenlijk helemaal niet nodig, maar onze bassist is eigenlijk ook gitarist en heeft die Mesa in de oefenruimte staan. Omdat we maar met z'n drieen zijn is soms wat extra oompfh wel lekker, dus in sommige refreintjes heb ik de Mesa erbij. Wel een beetje gecompliceerd schakelen, twee amps met elk drie kanalenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:05 schreef KaMo het volgende:
[..]
ziet er goed uit!
Speel je nou over beide amps?
Of kijk ik verkeerd?
Mesa![]()
Bogner
Waarom zou je het níet doen als hte kan, supertof tochquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:09 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Yep. Het is eigenlijk helemaal niet nodig, maar onze bassist is eigenlijk ook gitarist en heeft die Mesa in de oefenruimte staan. Omdat we maar met z'n drieen zijn is soms wat extra oompfh wel lekker, dus in sommige refreintjes heb ik de Mesa erbij. Wel een beetje gecompliceerd schakelen, twee amps met elk drie kanalen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:02 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
hmz, hoeveel beurten bied je? en met je vriendin? pics? specs? wat kan ze allemaal?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zuigt het chroom van je Twin af.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:57 schreef Cynic het volgende:
Nou, ben zo ongeveer de hele middag aan het solderen geweest maar er komt geluid uit
Tja als al je geld in je versterkers zit kan je geen verlichting meer betalen hequote:Op donderdag 18 juni 2009 23:01 schreef Svyatagor het volgende:
Oefenruimte lowlight pats-picsZeer crappy telefoonkwaliteit, maar het gaat om het bi-ampen.
"er zaten toch al lampen inquote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:37 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Tja als al je geld in je versterkers zit kan je geen verlichting meer betalen he![]()
Goede keuze trouwens geluid boven licht prefereren![]()
Haha. Nee ik heb alles er opnieuw ingezet. 2 humbuckers, 4 potmeters, nieuwe output, phase-switch, 3-weg schakelaar. Daar was ik best een tijdje mee bezig, ook om uit te zoeken welk draadje waar moet. En nu moet ik nog een nieuwe topkam halen want deze is wat te hoog (en van metaal, dus ik kan hem niet lager vijlen) en wat olie voor het fretboard want die is een beetje stroef en droog nu.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:36 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hoeveel humbuckers heb je er dan ingezet
Indie Shape.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
![]()
Op wat voor gitaar speelde je maandag?
Metaal kan je prima vijlen hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Haha. Nee ik heb alles er opnieuw ingezet. 2 humbuckers, 4 potmeters, nieuwe output, phase-switch, 3-weg schakelaar. Daar was ik best een tijdje mee bezig, ook om uit te zoeken welk draadje waar moet. En nu moet ik nog een nieuwe topkam halen want deze is wat te hoog (en van metaal, dus ik kan hem niet lager vijlen) en wat olie voor het fretboard want die is een beetje stroef en droog nu.
Hm, ja dat is ook wel zo. Zal eens kijken of ik een beetje een fatsoenlijke ijzervijl heb hier.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:37 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Metaal kan je prima vijlen hoor![]()
Gewoon loshalen en de onderkant vijlen (Dan hoef je niet moeilijk te doen met de snaarinkepingen etc.
Kijk in die appeltaartquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hm, ja dat is ook wel zo. Zal eens kijken of ik een beetje een fatsoenlijke ijzervijl heb hier.
Same here...quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik wil al heel lang een elektronisch drumstel (elektronisch ivm buren) maar die krengen zijn zo f#cking duur...
![]()
Ja idd. Onze drummer lijkt het ook wel leuk, maar hij wil dan wel alles gaas. Maar ja, mag hij wel tegen de 3000 voor neertellen om te beginnen...damn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Same here...
Gewoon net iets te duur om 'ff' te proberen of het leuk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |