Whiskey hierquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:27 schreef Meursault het volgende:
Dat zijn toch wel meerdere gitaren of heb ik dat mis?
Disclaimer: ik zit al aan de cognac, dus misschien hoor ik dubbel.
Meestal zijn gitaren dat niet nee. Baritongitaren zitten qua frequentiebereik tussen een reguliere gitaar en een basgitaar in.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:27 schreef Meursault het volgende:
Dat zijn toch wel meerdere gitaren of heb ik dat mis?
Disclaimer: ik zit al aan de cognac, dus misschien hoor ik dubbel.
boah, die is vet...! van jou? lijkt op een mooie kruising tussen een LP en een ESquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:56 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Opletten jong, is in het vorige topic al voorbij gekomen!
Hierbij nogmaals:
[ afbeelding ]
Was deze echt al gepost?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:56 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Opletten jong, is in het vorige topic al voorbij gekomen!
Hierbij nogmaals:
[ afbeelding ]
Waarom moet elke bluesgitarist in elk nummer op dezelfde manier eindigen?quote:
Een blauwe!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:29 schreef BigKahuna het volgende:
Wat voor gitaar raden jullie aan voor rond de 300 euro?![]()
Akoestisch, staalsnarig svp.
Mits met EKO keurmerk, anders kun je beter een rode nemen.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:01 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
boah, die is vet...! van jou? lijkt op een mooie kruising tussen een LP en een ES
Ja, hij was echt al gepost. Geruild tegen mijn Gretsch (+betaling) omdat ik op 1 van de 2 gretsches eigenlijk nooit speelde. Fantastische gitaar, binnenkort gaat de Les Paul er echt uit. Klinkt min of meer als een ES-335, is alleen iets dikker en heeft dan een florentijnse cutaway. Wat mij opviel aan de gitaar is het akoestisch goede geluid en versterkt een erg eenwichtige, levendige toon. Je mist geen hoog/laag of midden, alles is gewoon in juiste proporties aanwezig. Erg lekker!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:03 schreef Meursault het volgende:
[..]
Was deze echt al gepost?![]()
Erg mooi!
Ik kan zelf alleen niet overweg met zo'n slagplaat..Ik zit daar de hele tijd tegenaan te tikken.
Nice !quote:
Ja, je kunt niet ongestraft alle knoppen op 10 zetten. Maar de gitaar heeft wel een middenblok, dus je kunt er aardig mee spelen. En natuurlijk hoe je staat voor je versterker. Nu ik eraan denk: Het is echt niet zoveel meer feedback als je hebt van een solidbody, mits je een beetje oplet wat je doet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:59 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Nice !
Gaat ie niet feedbacken met een tandje meer gain? (Holwbodystandaardvraag)
Klinkt goed hoe heb je dit opgenomen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, je kunt niet ongestraft alle knoppen op 10 zetten. Maar de gitaar heeft wel een middenblok, dus je kunt er aardig mee spelen. En natuurlijk hoe je staat voor je versterker. Nu ik eraan denk: Het is echt niet zoveel meer feedback als je hebt van een solidbody, mits je een beetje oplet wat je doet.
Ik vind het in ieder geval goed te overzien, als voorbeeld:
www.youtube.com en dan zoeken hè? Jullie weten toch ondertussen wel dat ik nog geen noot speel?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:11 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Klinkt goed hoe heb je dit opgenomen?
Nee je doet alsof je geen noot speelquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
www.youtube.com en dan zoeken hè? Jullie weten toch ondertussen wel dat ik nog geen noot speel?
Nope, ik speel geen noot, echt waar...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:31 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Nee je doet alsof je geen noot speel
http://www.watbenjedan.com/quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:04 schreef allsystemshalt het volgende:
Doe niet wat ik net deed![]()
![]()
![]()
![]()
Zie topic FOK!_Muzikanten_Mega_Song The Sequel
Er overheen pissenquote:Op zondag 21 juni 2009 00:54 schreef Meursault het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk vind ik m'n slagplaat een beetje te wit. Hij zou wat geler mogen kleuren..
Rokenquote:Op zondag 21 juni 2009 00:54 schreef Meursault het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk vind ik m'n slagplaat een beetje te wit. Hij zou wat geler mogen kleuren..
Gelukkig! Daar zijn die dingen tenslotte ook voor!quote:Op zondag 21 juni 2009 00:10 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Het blijkt mee te vallen alleen de zekering is doorgebrand![]()
die wil ik hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:16 schreef allsystemshalt het volgende:
Moggelz![]()
Vroeg voor een zaterdag![]()
Effe wakker schrikken
[ afbeelding ]
MIAAAAAUUUUWWWW een WildKAT![]()
Brad Paisley is te gek...quote:
Tognietquote:Op zondag 21 juni 2009 12:52 schreef GuitarJJ het volgende:
Klote zeg, volgensmij is mijn multi-effect kapoet!
Input/output omgewisseld?quote:
Neenquote:
Een 'late sixties headstock'. Niet opvallend groter vond ik zelf.quote:Op zondag 21 juni 2009 09:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Wel een mooie kop, zon grote 70s als ik het goed heb.
Late sixties is gewoon seventies, dus grote headstock!quote:Op zondag 21 juni 2009 16:07 schreef Meursault het volgende:
[..]
Een 'late sixties headstock'. Niet opvallend groter vond ik zelf.
Prima vraag om hieronder te stellenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:16 schreef randomosity het volgende:
Ben nu akkoorden aan het leren. Maar als ik zo'n snaar indruk (bv bij de 2e fret) en 'm dan aansla hoor ik alleen 'plok' en niet dat mooie 'toinngggg'. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Had ik al gedaanquote:Op zondag 21 juni 2009 19:50 schreef Metaalkop het volgende:
Of je geeft gewoon even antwoord
randomosity, waarschijnlijk moet je iets harder drukken.
Indrukken vlak voor de fret.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:16 schreef randomosity het volgende:
Ben nu akkoorden aan het leren. Maar als ik zo'n snaar indruk (bv bij de 2e fret) en 'm dan aansla hoor ik alleen 'plok' en niet dat mooie 'toinngggg'. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Meer distortion.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:16 schreef randomosity het volgende:
Zozo, van geen, naar één.. en dan nu dubbel!quote:
Is dat niet die film over Britney Spears?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:36 schreef Meursault het volgende:
Zojuist Crossroads gekeken. Nu heb ik zin om blues te (leren) spelen.![]()
Ken je klassiekers!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is dat niet die film over Britney Spears?
Ik dacht dus dat je het over deze had:quote:
quote:
die heb ik ooit gekeken!quote:Op maandag 22 juni 2009 07:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat je het over deze had:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juni 2009 07:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat je het over deze had:
[ afbeelding ]
Ja, die heb ik gezien, maar is erg ver weg voor mij. En er was redelijk wat aan aangepast/geklooid voor een prijs die niet bar veel onder de nieuwprijs zit.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:02 schreef Sloggi het volgende:
Schijnt wel een leuk ding te zijn, geen ervaring mee. Er staat er een op Marktplaats als het goed is.
Telecaster power!quote:
Geaardheid is niet relevant wanneer je een muzikant bent van dergelijke proportie.quote:
Ik had het niet zozeer over zijn geaardheid, meer over zijn stijl/imago.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:46 schreef Meursault het volgende:
[..]
Geaardheid is niet relevant wanneer je een muzikant bent van dergelijke proportie.
Nou, als je niet goed geaard bent kun je geëlectrocuteerd worden!quote:Op maandag 22 juni 2009 14:46 schreef Meursault het volgende:
[..]
Geaardheid is niet relevant wanneer je een muzikant bent van dergelijke proportie.
Is dat wel relevant dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik had het niet zozeer over zijn geaardheid, meer over zijn stijl/imago.
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:46 schreef Meursault het volgende:
[..]
Goede prijzen!quote:Op maandag 22 juni 2009 16:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Voor de mensen die nog pedalen nodig hebben. Klik! Ik ga er iig twee bestellen.
Dat dus... en what about the reverb?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Weet iemand of die Echohead lekker klinkt overtreft de Delay van Boss die?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |