Ja, je kunt niet ongestraft alle knoppen op 10 zetten. Maar de gitaar heeft wel een middenblok, dus je kunt er aardig mee spelen. En natuurlijk hoe je staat voor je versterker. Nu ik eraan denk: Het is echt niet zoveel meer feedback als je hebt van een solidbody, mits je een beetje oplet wat je doet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:59 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Nice !
Gaat ie niet feedbacken met een tandje meer gain? (Holwbodystandaardvraag)
Klinkt goed hoe heb je dit opgenomen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, je kunt niet ongestraft alle knoppen op 10 zetten. Maar de gitaar heeft wel een middenblok, dus je kunt er aardig mee spelen. En natuurlijk hoe je staat voor je versterker. Nu ik eraan denk: Het is echt niet zoveel meer feedback als je hebt van een solidbody, mits je een beetje oplet wat je doet.
Ik vind het in ieder geval goed te overzien, als voorbeeld:
www.youtube.com en dan zoeken hè? Jullie weten toch ondertussen wel dat ik nog geen noot speel?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:11 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Klinkt goed hoe heb je dit opgenomen?
Nee je doet alsof je geen noot speelquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
www.youtube.com en dan zoeken hè? Jullie weten toch ondertussen wel dat ik nog geen noot speel?
Nope, ik speel geen noot, echt waar...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:31 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Nee je doet alsof je geen noot speel
http://www.watbenjedan.com/quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:04 schreef allsystemshalt het volgende:
Doe niet wat ik net deed![]()
![]()
![]()
![]()
Zie topic FOK!_Muzikanten_Mega_Song The Sequel
Er overheen pissenquote:Op zondag 21 juni 2009 00:54 schreef Meursault het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk vind ik m'n slagplaat een beetje te wit. Hij zou wat geler mogen kleuren..
Rokenquote:Op zondag 21 juni 2009 00:54 schreef Meursault het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk vind ik m'n slagplaat een beetje te wit. Hij zou wat geler mogen kleuren..
Gelukkig! Daar zijn die dingen tenslotte ook voor!quote:Op zondag 21 juni 2009 00:10 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Het blijkt mee te vallen alleen de zekering is doorgebrand![]()
die wil ik hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:16 schreef allsystemshalt het volgende:
Moggelz![]()
Vroeg voor een zaterdag![]()
Effe wakker schrikken
[ afbeelding ]
MIAAAAAUUUUWWWW een WildKAT![]()
Brad Paisley is te gek...quote:
Tognietquote:Op zondag 21 juni 2009 12:52 schreef GuitarJJ het volgende:
Klote zeg, volgensmij is mijn multi-effect kapoet!
Input/output omgewisseld?quote:
Neenquote:
Een 'late sixties headstock'. Niet opvallend groter vond ik zelf.quote:Op zondag 21 juni 2009 09:37 schreef Gitaarmat het volgende:
Wel een mooie kop, zon grote 70s als ik het goed heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |