Opletten jong, is in het vorige topic al voorbij gekomen!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:56 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Geen schilderij geen gebeurtenis
Iedereen heeft nu eenmaal zijn beperkingen. De een heeft er alleen wat meer last van dan de ander en komt zijn beperkingen eerder tegen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:22 schreef Metaalkop het volgende:
En dat noemt zich een beperkte gitarist
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:41 schreef Cynic het volgende:
Nou, zo ziet het er nu dus uit:
[ afbeelding ]
Whiskey hierquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:27 schreef Meursault het volgende:
Dat zijn toch wel meerdere gitaren of heb ik dat mis?
Disclaimer: ik zit al aan de cognac, dus misschien hoor ik dubbel.
Meestal zijn gitaren dat niet nee. Baritongitaren zitten qua frequentiebereik tussen een reguliere gitaar en een basgitaar in.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:27 schreef Meursault het volgende:
Dat zijn toch wel meerdere gitaren of heb ik dat mis?
Disclaimer: ik zit al aan de cognac, dus misschien hoor ik dubbel.
boah, die is vet...! van jou? lijkt op een mooie kruising tussen een LP en een ESquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:56 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Opletten jong, is in het vorige topic al voorbij gekomen!
Hierbij nogmaals:
[ afbeelding ]
Was deze echt al gepost?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:56 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Opletten jong, is in het vorige topic al voorbij gekomen!
Hierbij nogmaals:
[ afbeelding ]
Waarom moet elke bluesgitarist in elk nummer op dezelfde manier eindigen?quote:
Een blauwe!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:29 schreef BigKahuna het volgende:
Wat voor gitaar raden jullie aan voor rond de 300 euro?![]()
Akoestisch, staalsnarig svp.
Mits met EKO keurmerk, anders kun je beter een rode nemen.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:01 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
boah, die is vet...! van jou? lijkt op een mooie kruising tussen een LP en een ES
Ja, hij was echt al gepost. Geruild tegen mijn Gretsch (+betaling) omdat ik op 1 van de 2 gretsches eigenlijk nooit speelde. Fantastische gitaar, binnenkort gaat de Les Paul er echt uit. Klinkt min of meer als een ES-335, is alleen iets dikker en heeft dan een florentijnse cutaway. Wat mij opviel aan de gitaar is het akoestisch goede geluid en versterkt een erg eenwichtige, levendige toon. Je mist geen hoog/laag of midden, alles is gewoon in juiste proporties aanwezig. Erg lekker!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:03 schreef Meursault het volgende:
[..]
Was deze echt al gepost?![]()
Erg mooi!
Ik kan zelf alleen niet overweg met zo'n slagplaat..Ik zit daar de hele tijd tegenaan te tikken.
Nice !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |