Prima vraag om hieronder te stellenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:16 schreef randomosity het volgende:
Ben nu akkoorden aan het leren. Maar als ik zo'n snaar indruk (bv bij de 2e fret) en 'm dan aansla hoor ik alleen 'plok' en niet dat mooie 'toinngggg'. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Had ik al gedaanquote:Op zondag 21 juni 2009 19:50 schreef Metaalkop het volgende:
Of je geeft gewoon even antwoord
randomosity, waarschijnlijk moet je iets harder drukken.
Indrukken vlak voor de fret.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:16 schreef randomosity het volgende:
Ben nu akkoorden aan het leren. Maar als ik zo'n snaar indruk (bv bij de 2e fret) en 'm dan aansla hoor ik alleen 'plok' en niet dat mooie 'toinngggg'. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Meer distortion.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:16 schreef randomosity het volgende:
Zozo, van geen, naar één.. en dan nu dubbel!quote:
Is dat niet die film over Britney Spears?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:36 schreef Meursault het volgende:
Zojuist Crossroads gekeken. Nu heb ik zin om blues te (leren) spelen.![]()
Ken je klassiekers!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is dat niet die film over Britney Spears?
Ik dacht dus dat je het over deze had:quote:
quote:
die heb ik ooit gekeken!quote:Op maandag 22 juni 2009 07:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat je het over deze had:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juni 2009 07:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat je het over deze had:
[ afbeelding ]
Ja, die heb ik gezien, maar is erg ver weg voor mij. En er was redelijk wat aan aangepast/geklooid voor een prijs die niet bar veel onder de nieuwprijs zit.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:02 schreef Sloggi het volgende:
Schijnt wel een leuk ding te zijn, geen ervaring mee. Er staat er een op Marktplaats als het goed is.
Telecaster power!quote:
Geaardheid is niet relevant wanneer je een muzikant bent van dergelijke proportie.quote:
Ik had het niet zozeer over zijn geaardheid, meer over zijn stijl/imago.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:46 schreef Meursault het volgende:
[..]
Geaardheid is niet relevant wanneer je een muzikant bent van dergelijke proportie.
Nou, als je niet goed geaard bent kun je geëlectrocuteerd worden!quote:Op maandag 22 juni 2009 14:46 schreef Meursault het volgende:
[..]
Geaardheid is niet relevant wanneer je een muzikant bent van dergelijke proportie.
Is dat wel relevant dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik had het niet zozeer over zijn geaardheid, meer over zijn stijl/imago.
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:46 schreef Meursault het volgende:
[..]
Goede prijzen!quote:Op maandag 22 juni 2009 16:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Voor de mensen die nog pedalen nodig hebben. Klik! Ik ga er iig twee bestellen.
Dat dus... en what about the reverb?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Weet iemand of die Echohead lekker klinkt overtreft de Delay van Boss die?
Check reviews opquote:Op maandag 22 juni 2009 18:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Weet iemand of die Echohead lekker klinkt overtreft de Delay van Boss die?
Wat zijn sowieso de verzendkosten bij die winkel? Ik kan het nergens terugvinden. Ik wil eigenlijk de Echohead een kans geven!quote:Op maandag 22 juni 2009 17:03 schreef Gitaarmat het volgende:
Sowieso de Jackhammer en de Bluesbreaker en misschien de Echohead nog.
¤8,75quote:Op maandag 22 juni 2009 19:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat zijn sowieso de verzendkosten bij die winkel? Ik kan het nergens terugvinden. Ik wil eigenlijk de Echohead een kans geven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |