Telecaster power!quote:
Geaardheid is niet relevant wanneer je een muzikant bent van dergelijke proportie.quote:
Ik had het niet zozeer over zijn geaardheid, meer over zijn stijl/imago.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:46 schreef Meursault het volgende:
[..]
Geaardheid is niet relevant wanneer je een muzikant bent van dergelijke proportie.
Nou, als je niet goed geaard bent kun je geėlectrocuteerd worden!quote:Op maandag 22 juni 2009 14:46 schreef Meursault het volgende:
[..]
Geaardheid is niet relevant wanneer je een muzikant bent van dergelijke proportie.
Is dat wel relevant dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 14:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik had het niet zozeer over zijn geaardheid, meer over zijn stijl/imago.
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:46 schreef Meursault het volgende:
[..]
Goede prijzen!quote:Op maandag 22 juni 2009 16:32 schreef Gitaarmat het volgende:
Voor de mensen die nog pedalen nodig hebben. Klik! Ik ga er iig twee bestellen.
Dat dus... en what about the reverb?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Weet iemand of die Echohead lekker klinkt overtreft de Delay van Boss die?
Check reviews opquote:Op maandag 22 juni 2009 18:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Weet iemand of die Echohead lekker klinkt overtreft de Delay van Boss die?
Wat zijn sowieso de verzendkosten bij die winkel? Ik kan het nergens terugvinden. Ik wil eigenlijk de Echohead een kans geven!quote:Op maandag 22 juni 2009 17:03 schreef Gitaarmat het volgende:
Sowieso de Jackhammer en de Bluesbreaker en misschien de Echohead nog.
¤8,75quote:Op maandag 22 juni 2009 19:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat zijn sowieso de verzendkosten bij die winkel? Ik kan het nergens terugvinden. Ik wil eigenlijk de Echohead een kans geven!
Voor mij wordt het eind dit jaar een SG denk ik.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:24 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb al maanden GASvorming![]()
Maar twijfel steeds over wat ik ga kopen.
Een SGof een Jazzbak*
of studiospul **
* Of miscchien toch een holowbody met Bigsby dus een Rockabillybak![]()
** Shockmount, standaard en antiplopkap
Jazzbak kopen?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:24 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb al maanden GASvorming![]()
Maar twijfel steeds over wat ik ga kopen.
Een SGof een Jazzbak*
of studiospul **
* Of miscchien toch een holowbody met Bigsby dus een Rockabillybak![]()
** Shockmount, standaard en antiplopkap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |