Het moet niet gekker worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:12 schreef Biancavia het volgende:
Oooooh, er staan nooit spelfouten in de Duck! Dit is echt een flater.
quote:Een kamer in merkado plein 350. is een hius met een slapkamer daar wont nog een man dat slap kamer hij wil verhuren
quote:Excuses, voor het hierdoor onstane, ongemak.
Aangebrand eten zekerquote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:37 schreef Ferry_76 het volgende:
Een advertentie in de plaatselijke krant:
[ afbeelding ]
Ik wil me helemaal niet laten verassen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:37 schreef Ferry_76 het volgende:
Een advertentie in de plaatselijke krant:
[ afbeelding ]
in welke donald duck was dat?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:05 schreef Nepthys het volgende:
Zelfs Donald Duck ontkomt tegenwoordig niet meer aan de d/t-fouten.![]()
[ afbeelding ]
quote:Het eiland met een afmeting van 795 vierkante kilometer heeft ongeveer 300 vulkanen verdeelt over het gehele eiland.
quote:Het eiland heeft eigen karakter en...
Dit gaat zo maar door en door.quote:Deze kunstennaar heeft
Die ken ik! Bij het Beursgebouw! Ik kom daar wel eens langs, zal eens kijken of ik er een foto van maken kan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:20 schreef Debsterr het volgende:
In Eindhoven is er een drukkerij, met een banner buiten: "Laat hier u tekst of plaatje bedrukken".
Nu klopt "u" sowieso niet, maar hoe zit het met "bedrukken"? Het is toch "drukken" of "printen" als het gebruikt wordt i.c.m. met "tekst of plaatje"? En als je "cap, t-shirt of banner" in de zin zet is het "bedrukken".
Volgens mij is dat user-input, maar het zou me niets verbazen als NU.nl zelf weer bezig is geweest.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:23 schreef Gwywen het volgende:
Sjongejongejonge![]()
http://www.nufoto.nl/foto(...)-op-kust-tholen.html
het moet niet gekker worden.. Mehmet en Murat zetten de meisjes zelfs daarvoor in.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:21 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Leuk om te horen voor de ouders van de gedeputeerde meisjes. Mehmet en Murat kunnen gewoon doorgaan met hun ziekelijke praktijken, en doorleven van de vruchten er van. Met sommige dingen zou je toch wensen dat publieke lynchen toegestaan was
Niet alleen dat, de hele stijl is gewoon compleet ruk en inconsequent.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wat o wat gaat er toch om in het hoofd van degene die zoiets typt?
Natuurlijk, maar daar kijk ik niet eens meer van op. Dat .., daarentegen is gewoon bizar.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Niet alleen dat, de hele stijl is gewoon compleet ruk en inconsequent.
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:08 schreef Biancavia het volgende:
Ik hoop niet dat dat door de Unitleider geschreven is..,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vet% ook, wat een breezertaalquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Voor als je iemand weet die het wilt weten.![]()
[ afbeelding ]
Dat ook ja.quote:
Op de site van Trouw...quote:De kans bestaat dat rechthebbenden niet weten dat het geldt van hen is.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Niet alleen dat, de hele stijl is gewoon compleet ruk en inconsequent.
Op een redelijk prijzig stuk doek ook nogquote:
Ja, dat vraag ik me nu dus altijd af, hoeveel mensen krijgen zo'n tekst onder ogen voor zoiets gedrukt gaat worden?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:10 schreef Vanyel het volgende:
Die wordt betaald om te drukken, niet om te lezen.
quote:Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet
mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers
in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn.
De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast
wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt.
Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen
maar het wrood als gheeel.
quote:Steeds meer online bedrijfjes bieden een dienst aan die het mogelijk maakt nu vast berichtjes klaar te zetten die na je dood na vrienden of familie worden verstuurd.
Toch blijft dit een uitermate leuke typfout, die je nog verrassend vaak tegenkomt op Google...quote:Op zondag 26 juli 2009 01:25 schreef FFnog het volgende:
Neit zo zueern, voor mij neit...
Valt nog wel wat mee, in circa 1% van de gevallen maar: googlebattlequote:Op dinsdag 28 juli 2009 10:15 schreef isogram het volgende:
[..]
Toch blijft dit een uitermate leuke typfout, die je nog verrassend vaak tegenkomt op Google...
quote:
Fotootje maken ging ff niet, maar ik kwam vanmiddag langs "Japan's restaurant". Orginele naam voor een restauranteigenaar; Japan.quote:
Als het het restaurant was van iemand die Japan heet, zou het nog steeds Japans restaurant zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:44 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Fotootje maken ging ff niet, maar ik kwam vanmiddag langs "Japan's restaurant". Orginele naam voor een restauranteigenaar; Japan.
Dan zou het nog steeds fout zijn, maar niet meer zo tenenkrommendquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Als het het restaurant was van iemand die Japan heet, zou het nog steeds Japans restaurant zijn.
Er werken vast hippe jonge mensen die niet de ouderwetse grammaticamethode van vroeger hebben hoeven volgen op school.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:09 schreef Lienski het volgende:
"Vriendin", sowieso al een dieptriest magazine, staat altijd vol spelfouten. Kansloos.
quote:
Ik heb in een deuk gelegenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Tamme konijnen bouten in pruimensaus
![]()
Geef mijn pruimensaus dan maar aan Pietje
WK kan ook staan voor werelskampioenschappen. En dan is 'de' het juiste lidwoord...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:04 schreef Deetch het volgende:
[ afbeelding ]
Het is het kampioenschap dus ook het WK
Zoals ik dus ook al zei...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:30 schreef Bart het volgende:
WK het, de; o en mv wereldkampioenschap(pen)
Ja.quote:
Zag in Amerika bij een geldautomaat op het schermpje bij een optie iets als 'Withdraw cafh from savings' (moet dus cash zijn).quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:33 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Daar staat dan stability, reliabilty en nog iets. En dat schijnt voor te komen bij nog veel meer moederborden van asus.
Komijnen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:11 schreef Re het volgende:
whwhe die tamme komijnen uit de OP, zie het ineens voor me
In het Nederlands is-ie leuker: http://nl.wikipedia.org/wiki/Quarkquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:28 schreef PimD het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Quark_%28cheese%29
Is nog best te pruimen. Laatst zag ik echter een bakker die kwaktaart verkocht. Ik heb vriendelijk bedankt, ik hoef geen taart met verrassing van de bakker...quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:27 schreef Gwywen het volgende:
Ik had gisteren helaas m'n telefoon niet bij me, maar bij de bakker verkochten ze quarktaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |