Nee hoor, volgens mij hebben ze juist bewust dat stukje laten zien omdat dat ook een bewuste woordgrap was...quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:24 schreef Nithosm het volgende:
Gesuikerde donutsen!
Briljant!
Gisteren op het nieuws: onderwerp overrrrrrrrr Het Nationaal Historisch Museam.
Volgens mij maakte een politica - van GL- écht een mooie spraakfout..
Ze had het over het Nationaal Histyrisch Museum
Ben ik de enige die het is opgevallen??
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:36 schreef Werewolf het volgende:
Ik hoop dat hotlinking mag, maar vond deze wel grappig...
[ afbeelding ]
Dan maar zo..
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:47 schreef Deetch het volgende:
Bij de uitgang van de parkeergarage van de veerboot naar Schiermonnikoog staat het volgende bordje:
"De eigenaar/bestuurder(ster) blijft aansprakkelijk voor eventueel aangerichte schade en/of diefstal van zijn/haar voertuig."wat is een bestuurderster? aansprakkelijk, come on zeg aangerichte schade van zijn/haar voertuig????
Daar heb je buren voor hè.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:34 schreef Werewolf het volgende:
Vroeger hadden wij een oud mannetje in de straat die een paar kippen had en eieren verkocht.
Hij had een kartonnen bordje in zijn vensterbank achter zijn raam staan met daarom "Verse eiern".
Toen een aardige buurman hem vertelde dat eieren met "en" op het einde geschreven dient te worden had hij het bordje aangepast.
De volgende dag stond er "Verse eiernen"
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:36 schreef Black-Death het volgende:
Vandaag bij de sigarenboer in de stad ook een mooie gezien.
"Vaderdagtip: 40 procent korting op sigaren, sigaretten en pijpen".
Niet direct fout, wel grappig
Van dat restaurant zegquote:Op zondag 21 juni 2009 01:51 schreef bulbjes het volgende:
Enschede, Roombeek: [ link | afbeelding ]ik weet niet zeker of dit een fout is, maar ik blijf m krom vinden: lijkt net alsof de HERDENKING op 13 mei 2000 was i.p.v. de vuurwerkramp. Zo las en ik lees ik die zin tenminste....viel mij meteen op. Als ze nou het woordje 'op' hadden gewijzigd in 'van', dan was het me al wat duidelijker....alhoewel dat volgens mij ook weer fout is.
In een cafe/ resto hier in de stad, paar maanden terug, zoek de vaut(en):
[ link | afbeelding ]
Maastricht. Iemand nog lekkere Tiunbonen?
[ afbeelding ]
En tot slot, helaas zonder plaatje, uit de dierenwinkel hier in het centrum:
'Hamsters zijn het gelukkigst als ze alleen zitten. Wij verkopen uitsluitend geen twee hamsters bij elkaar!'![]()
![]()
Dat bord met tiunbonen ken ikquote:Op zondag 21 juni 2009 01:51 schreef bulbjes het volgende:
Enschede, Roombeek: [ link | afbeelding ]ik weet niet zeker of dit een fout is, maar ik blijf m krom vinden: lijkt net alsof de HERDENKING op 13 mei 2000 was i.p.v. de vuurwerkramp. Zo las en ik lees ik die zin tenminste....viel mij meteen op. Als ze nou het woordje 'op' hadden gewijzigd in 'van', dan was het me al wat duidelijker....alhoewel dat volgens mij ook weer fout is.
In een cafe/ resto hier in de stad, paar maanden terug, zoek de vaut(en):
[ link | afbeelding ]
Maastricht. Iemand nog lekkere Tiunbonen?
[ afbeelding ]
En tot slot, helaas zonder plaatje, uit de dierenwinkel hier in het centrum:
'Hamsters zijn het gelukkigst als ze alleen zitten. Wij verkopen uitsluitend geen twee hamsters bij elkaar!'![]()
![]()
:-D Dan woon jij mooiquote:Op zondag 21 juni 2009 15:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat bord met tiunbonen ken ikBen daar al vaak langs gekomen met hardlopen maar nooit die fout gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |