Er is in ieder geval genoeg te doen om de nacht door te komen tot de eerste trein dan eventueelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:00 schreef appelsjap het volgende:
Parkeren = kut, ben je echt een uur of 2 mee bezig. Daarna kun je wel stappen, maar op de hotspots is het facking druk. Niet leuk meer zo druk.
jupquote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er is in ieder geval genoeg te doen om de nacht door te komen tot de eerste trein dan eventueel
Ik ga al jaren elke dag feesten tijdens de vierdaagsefeesten maar niet op vrijdagquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja dus van plan daar vanavond heen te gaan maar aangezien we pas om een uur of 7-8 daar kunnen zijn weet ik niet of dat eigenlijk te laat is voor veel dingen.
Dus mensen weten vast wel hoe dat daar is vergeleken met voorgaande jaren, en heb je gewoon de mogelijkheid om daarna in Nijmegen nog leuk te gaan stappen en welke zaken zijn een beetje te doen daar
Willen eigenlijk met de auto gaan maar zal waarschijnlijk wel heel druk zijnZijn er nog een beetje parkeermogelijkheden daar?
Terug hè.quote:
Laat men ou niet twijfelen =(quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Terug hè.
Heen kan je er wel een half uur á drie kwartier file bij optellen.
Geen flauw idee eigenlijk. Een vriend van me uit Deventer moest zich altijd haasten voor de trein van 11 uur.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 09:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Laat men ou niet twijfelen =(
Nijmegen heeft vast geen nachtnet ?
Ja dan kan ik net zo goed helemaal met de trein gaanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:04 schreef Herkauwer het volgende:
Parkeren in Elst en met de trein gaan. De nachttrein rijdt vast wel naar Arnhem.
Je komt uit Delft? Ik zou gewoon naar Elst rijden, is 5 kwartier rijden. Altijd beter dan openbaar vervoer.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dan kan ik net zo goed helemaal met de trein gaan
Ja maar hoe kom je midden in de nacht in godsnaam van Nijmegen naar Elst dan ?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:09 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Je komt uit Delft? Ik zou gewoon naar Elst rijden, is 5 kwartier rijden. Altijd beter dan openbaar vervoer.
Met de nachttreinquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar hoe kom je midden in de nacht in godsnaam van Nijmegen naar Elst dan ?
Het enige voordeel van die auto is dat we dan neit op de 1e trein hoeven te wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |