Jawel, heel veel zelfs.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:13 schreef SilentChaos het volgende:
Op het lange outro na is er niks mis met Alive van Pearl Jam hoor
Chiel van Praag! Lul van een vent, al was het alleen maar omdat z'n zoon in City to City zat.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Chiel van Praag! Lul van een vent, al was het alleen maar omdat z'n zoon in City to City zat.
1750 is ook een mooi getalquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:38 schreef Brennel het volgende:
Ahh, ik was nét te laat met posten in het jubileumtopic![]()
Dan maar op naar de 2000!
Was het dan niet erg genoeg?! Zelden zo'n kutplaat gehoord.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
The road ahead is empty , daarna ook nooit meer wat van gehoord.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
The road ahead is empty , daarna ook nooit meer wat van gehoord.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Chiel van Praag! Lul van een vent, al was het alleen maar omdat z'n zoon in City to City zat.
VU koffiequote:Op donderdag 18 juni 2009 11:27 schreef borisz het volgende:
Sterke slappe Koffie uit een automaat van de VU
Ja als student zijn die automaten niet echt prettig. Ik wil een sleutel van de personeelsautomaten. Dat is fatsoenlijke koffie.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
VU koffie
* Againzender krijgt alweer last van z'n maag
quote:....
En richt zich op het functioneren van o.a. deze probleem situaties als andere die samenhangen met de informatievoorziening via de massamedia. ...
Lijkt wel alsof het door Google translate is gehaaldquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:50 schreef borisz het volgende:
Ik ben bezig een stuk te beoordelen van een andere groep. Moet vooral over de inhoud gaan, maar het taalgebruik is een ramp.
[..]![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof het door Google translate is gehaald
quote:Het utilisme is een stroming waarin al het handelen wordt afgewogen tegen het totale nut van die handelen behaalt wordt.
Hoewel ik "het totale nut" wel weer grappig vind.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:56 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
![]()
En dan klopt het nog niet eens. Utilisme is dan niet eens goed beschreven.
Inderdaad, dat is namelijk gewoon het streven naar meer plezier!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:56 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
![]()
En dan klopt het nog niet eens. Utilisme is dan niet eens goed beschreven.
Precies. Amy Winehouse is niet dood. Ze lééft!quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:24 schreef Sersjee het volgende:
Ik word heel blij van de nieuwe Noisettes.
Timo Kamst, beetje mislukt als DJ tegenwoordig opleidingscoördinator bij 3FM.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.flickr.com/photos/3fm/3637545847/
Wie met wie
Yin. Uit Lost. Duh.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.flickr.com/photos/3fm/3637545847/
Wie met wie
Zeg dan gewoon vraag en aanbodquote:In feite komt het model neer op supply en demand.
wat is het twittertunes thema vandaag?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:52 schreef Sersjee het volgende:
Eigenlijk zou Rob dan Big Bird moeten draaien...
edit: oe, ook een goede suggestie voor twittertunes!
Dieren.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat is het twittertunes thema vandaag?
Vandaar Big Bird. Topplaat trouwensquote:
Hoe vaak zal Feed the horse langs gaan komenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan ga ik Nelly aanvraggen. Die olifant dan.
2x tot nog toequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hoe vaak zal Feed the horse langs gaan komen
-edit- laatmaar^^
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan ga ik Nelly aanvraggen. Die olifant dan.
Ik heb het niet zo op Suede, net als Robquote:
Hoezo?quote:
ow okquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Suede, net als Rob
i.v.m. zijn bond tegen liedjes waarin "lalala" voorkomtquote:
o ja, dat had ik ergens gelezen jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
i.v.m. zijn bond tegen liedjes waarin "lalala" voorkomt
rabbering in de hoekquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:29 schreef broer het volgende:
Briljant, dat 'Wie luistert er naar Rob Stenders'.
Van die bond wil ik ook wel lid wordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zal wel rock 'n roll highschool worden, is de enige die 'men' lijkt te kennenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:27 schreef Sersjee het volgende:
Oei, maandag Ramones... Lastig om één plaat van ze te kiezen.
Dus jij vindt The Smiths - The headmaster ritual helemaal niets zekerquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Van die bond wil ik ook wel lid worden
jij ook in de hoekquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Van die bond wil ik ook wel lid worden
Dat valt nog wel mee. Maar platen van leaf dat bestond alleen maar uit lalalalalala. Waar het onnodige gelalala te veel wordt moet direct verbannen worden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dus jij vindt The Smiths - The headmaster ritual helemaal niets zeker
mee eensquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee. Maar platen van leaf dat bestond alleen maar uit lalalalalala. Waar het onnodige gelalala te veel wordt moet direct verbannen worden.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb weinig tegen Green Day, maar dit vind ik niet bepaald een leuk nummer
Zeg maar gerust dat het volkomen kut is!quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb weinig tegen Green Day, maar dit vind ik niet bepaald een leuk nummer
Het is volkomen kut.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zeg maar gerust dat het volkomen kut is!
toppiequote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:35 schreef cosmick het volgende:
Sjezus, shut up, in Godsnaam!
Hij kan alleen maar afzeiken als ie hier isquote:
dat rappen is ook leuk hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:16 schreef henkde_j het volgende:
Lekker nummer, maar dat rappen hadden ze wat mij betreft achterwege mogen laten
Ehm nee hoor. Ik kan best positief zijn over de muziek op 3FM. Soms.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij kan alleen maar afzeiken als ie hier isanders komt ie ook niet hier
![]()
hè wat jammer. En Domien die zich aan het vervelen is?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:35 schreef Sirolf het volgende:
Stroomstoring op het Mediapark! Hier bij 3 draaiden we net op een noodaggregator, dus ik kon gewoon doorwerken.
Maar o.a. Domien, Michiel en Maricha zaten zich even te vervelen.
Maar 't is alweer gerepareerd las ik net.
Maak ik zelf wel ui, is het niet?quote:
Dat moment wil ik nog is meemakenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ehm nee hoor. Ik kan best positief zijn over de muziek op 3FM. Soms.
Gister rond op hetzelfde tijdstip bedoel je zekerquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ehm nee hoor. Ik kan best positief zijn over de muziek op 3FM. Soms.
ga jij weg ergens danquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
Haha, ja dat is Cos z'n moment, hakkuhdag![]()
Altijd leuk, een vacature maken voor je eigen functieDat betekent dat het einde in zicht is
Ik heb geen idee of jezelf ui maakt, lijkt me wel moeilijk eigenlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel ui, is het niet?
teruglezenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Lees even z'n post van gisteren of eergisteren
ik dacht ook alquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of jezelf ui maakt, lijkt me wel moeilijk eigenlijk.
Borne!quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik dacht ook al![]()
Nja hij komt in ieder geval niet uit almelo zoals Leon![]()
![]()
Nee het was Leon uit bornequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zei je nou dat ie uit hengelo kwam![]()
![]()
![]()
Op de een of andere manier raak je wel aan Pink gewend. Nu gaan haar K3-deuntjes vooral langs me heenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
Cos, voor jou
Maar goed, ik vind't nog steeds geen onaardige plaat alhoewel ik Sober leuker vond
Vooral als je podcast annemiek luistertquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Op de een of andere manier raak je wel aan Pink gewend. Nu gaan haar K3-deuntjes vooral langs me heen.
you lucky bastardquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:45 schreef SilentChaos het volgende:
M'n school heb ik 3.5 jaar geleden al achter me gelaten![]()
En VWO was ook alweer zo'n 7 jaar geleden gelukkig
VWO was bij mij ook een hele leuke tijd, universiteit was echt geweldigquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:47 schreef SilentChaos het volgende:
Nou VWO zou ik nog wel opnieuw willen doen, althans de laatste 3 jaar, dat was 1 groot feest
HBO zou ik niet graag nog een keer doen
Geweldig,quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:47 schreef SilentChaos het volgende:
Nou VWO zou ik nog wel opnieuw willen doen, althans de laatste 3 jaar, dat was 1 groot feest
HBO zou ik niet graag nog een keer doen
Nog een weekje of 4 voor mijquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dus bijna einde van het schooljaar![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
VWO was bij mij ook een hele leuke tijd, universiteit was echt geweldig
(misschien dat ik daarom mijn studie niet heb afgerond....)
denk het niet, of ik moet in een enorme midlife crisis komenquote:
same as mequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:49 schreef cheese. het volgende:
[..]
Geweldig,
ik zit nu in VWO3, en heb het al super naar mn zin.![]()
Vooral buiten school dan.
okquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
denk het niet, of ik moet in een enorme midlife crisis komen
en toch Rob Stenders eropquote:
Eerlijk antwoord?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
same as mewaar zit jij op school
gwoon DGW of Coornerd
GMTAquote:
Ouders hea.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
owkdaar had ik ook gekeken
maar mijn voorkeur ging al uit naar DGW
oei, nog zoń heldquote:
Ik zit qua geloof idd niet in die richtingquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:54 schreef cheese. het volgende:
[..]
Ouders hea.![]()
Maar ik ben zelf al los geweekt van het geloof.In ieder geval wel hoe je het bij ons moet geloven.
Jij gaat op zondag ook naar dat Parochie in DGW?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zit qua geloof idd niet in die richting*evangelisch
* En in onze kerk hebben ze een afkeer tegen de PKN
![]()
ik las eerst KPN, had al iets van wtfquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zit qua geloof idd niet in die richting*evangelisch
* En in onze kerk hebben ze een afkeer tegen de PKN
![]()
neequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:57 schreef cheese. het volgende:
[..]
Jij gaat op zondag ook naar dat Parochie in DGW?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik las eerst KPN, had al iets van wtf![]()
aha, tijdens de uit-je-dip tip. Toeval?quote:
Leden van mijn kerk zijn principieel tegen UPCquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Leden van mijn kerk zijn principieel tegen UPC
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben de hele dag al thuisquote:
Bierquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben de hele dag al thuis
Tijd voor bier
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of jezelf ui maakt, lijkt me wel moeilijk eigenlijk.
Die gaat pas morgenmiddag bij mij openquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben de hele dag al thuis
Tijd voor bier
Sandquote:
Het was wel iets langer dan dat hoor. Begon rond 15.27 en duurde een minuut of 10-20 voordat in delen van het pand de stroom terugkeerde (o.a. de MetMichiel-redactie, bij 3 is de stroom helemaal niet weggeweest door een noodaggregaat). Allles was pas rond 16.03 uur helemaal terug.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
aha, tijdens de uit-je-dip tip. Toeval?
okquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was wel iets langer dan dat hoor. Begon rond 15.27 en duurde een minuut of 10-20 voordat in delen van het pand de stroom terugkeerde (o.a. de MetMichiel-redactie, bij 3 is de stroom helemaal niet weggeweest door een noodaggregaat). Allles was pas rond 16.03 uur helemaal terug.
dat is een stevige storing!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was wel iets langer dan dat hoor. Begon rond 15.27 en duurde een minuut of 10-20 voordat in delen van het pand de stroom terugkeerde (o.a. de MetMichiel-redactie, bij 3 is de stroom helemaal niet weggeweest door een noodaggregaat). Allles was pas rond 16.03 uur helemaal terug.
Ze hadden alsnog maar voor slechts een half uurtje diesel beschikbaar. Zodoende kwam er een mannetje van Facilitair langs om te vragen zoveel mogelijk uit te doen... dus wij deden 2 lampen uit (PC's hebben we natuurlijk nodig).quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is een stevige storing!
Maar goed, daar heb je noodstroom voorAl heb je daarvan op het mediapark nogal veel nodig denk ik
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze hadden alsnog maar voor slechts een half uurtje diesel beschikbaar. Zodoende kwam er een mannetje van Facilitair langs om te vragen zoveel mogelijk uit te doen... dus wij deden 2 lampen uit (PC's hebben we natuurlijk nodig).
Er staat ook zoveel apparatuur daar, dat vreet stroom natuurlijk. Dan is het prioriteiten stellenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze hadden alsnog maar voor slechts een half uurtje diesel beschikbaar. Zodoende kwam er een mannetje van Facilitair langs om te vragen zoveel mogelijk uit te doen... dus wij deden 2 lampen uit (PC's hebben we natuurlijk nodig).
Wij waren echter in het gebouw de enigen die nog stroom hadden. Alleen de 3e etage dus. NPS 3FM, de Directie Radio en Marketing/Radio4 zaten dus wel in het donker.
whehehequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 18 juni 2009 18:13 schreef Jimbo het volgende:
1500 al gehaaldnetjes
oh en hoi, ik houd nogsteeds van jullie
is hans er al weer trouwens ?
Nog niet zo lang wakker?quote:
Zijn al weer een jaar bij elkaar geloof ik lijkt wel of alle jaren 90 bands weer bij elkaar komenquote:
Ik denk dat Hugo em gemaakt heeft.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:27 schreef muisje-eliza het volgende:
goh...zeker door Rabbering gemaakt
haiquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Eliza attendeerde me er net op dat er nog zo iets als 3FM bestaat... ohja![]()
Hoi!
Potjandriedubbeltjes!quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
haije heb het jubileum topic gemist
iddquote:
Ik heb al in geen tijden EW meer geluisterd, dus zou een onnoemelijk slechte bankgaste zijn... Misschien wil Brenda wel mee?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd![]()
wanneer gaan we weer eens kijken of we bankgast kunnen zijn? of moeten we ons nog aanbieden als stokjes-draagsters bij de midgetgolf van ekstra weekend
ik kan ook al weken niet luisterenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:16 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik heb al in geen tijden EW meer geluisterd, dus zou een onnoemelijk slechte bankgaste zijn... Misschien wil Brenda wel mee?
Ook gezelligquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb jou juist geloktanders klets ik tegen mezelf denk ik
buikdansen toch?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:24 schreef Jannekje7 het volgende:
"I'm gonna dance with somebody, dance with somebody, dance, dance, dance!"
Ohja, over dansen gesproken... mn danslessen zijn afgelopen![]()
Pas in september weer!
ah, ik ben niet de enige die wat tegen spinnen heeft dusquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:er kwam een hooiwagen recht op me af lopen...ik heb m geplet met de doos waar de kattenbrokjes inzitten
ik luister nog Radio 2, gaat over 1986, toen werd ik 12, en ze draaien voorlopig vooral de platen die net geen hit werdenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
waar is iedereen toch...gisteren waren er zoveel mensche
brrr die enge beestjes...en ze doen niks..het zal welquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, ik ben niet de enige die wat tegen spinnen heeft dus
Ik ben er ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
waar is iedereen toch...gisteren waren er zoveel mensche
hoe kom je nu hier danquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:28 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik ben er ook
mijn PC wil niet opstartenkrijg steeds een foutmelding en dan reset ie weer
![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Heeeej, nu allemaal mensen!
Ik heb vanmiddag trouwens zitten foto's plakken, en kheb de foto's van de laatste Muijs in t Huis ingeplakt!
Dus Martijn, Broekie, LL, MAW en WH staan nu ook in m'n fotoalbum!
(En Eliza en Domien en Tjibbe staan ook op die foto's, maar die waren al lang ingeplakt na de BBQ)
ik ben inderdaad vaker aangevallen door katten dan door spinnen, en katten ga ik toch steeds weer aaien, misschien is het de hoeveelheid poten ofzoquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
brrr die enge beestjes...en ze doen niks..het zal wel
Euh... geen idee!quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
leuk!!!
heb je ook foto's van mij gepakt?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben inderdaad vaker aangevallen door katten dan door spinnen, en katten ga ik toch steeds weer aaien, misschien is het de hoeveelheid poten ofzo
De manier waarop ze lopen!quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben inderdaad vaker aangevallen door katten dan door spinnen, en katten ga ik toch steeds weer aaien, misschien is het de hoeveelheid poten ofzo
Dit jaar weinig spinnennesten dankzij de koolmezen, prima beesten!quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
brr idd...heul veul pootjes met haren erop..teveel ogen en ze rennen te harden die ranzige nestjes in de hoeken van je raam (buiten gelukkig) brrrrr
*kippevel*
Kheb nog 2 laptops en een mobieltjequote:
ik heb wel eens een kitten halverwege mijn broekspijp gehad, mijn hele onderbeen lag wel open toen, maar ik vond het wel lachenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
De manier waarop ze lopen!
En dat ze je broerkspijp in kunnen kruipen! (zie ik een kat nog niet heel gauw doen)
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb wel eens een kitten halverwege mijn broekspijp gehad, mijn hele onderbeen lag wel open toen, maar ik vond het wel lachen
De geur van koffie vind ik heerlijk , alleen de smaak vind ik niets.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik zit nu koffie te drinken van eigengebrande koffiebonen
quote:
Voel mij vereerd , heb je 3fm fotos lopen plakken ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Djurruhhhh!
Je zit vanaf vandaag in mn fotoalbum geplakt!
Volgens Freud zal het vast wel wat betekenenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
ik werd vanochtend wakker na een heule rare droom![]()
Ik droomde dat ik met Eric Corton in een operatieruimte was, hij was de chirurg en ik de assistent. Hij ging iemand opensnijden (een man geen idee wie). Hij maakte een Y-sectie met een heul scherp chirurgenmesje, en toen merkte hij dat de patient wat murmelde, en hij vroeg of ik nieuwe verdoving wou halen. Ik liep door de deur, en kwam in de keuken van mn ouders terecht, liep de trap op naar boven, en pakte een ouderwets filmrolletje waar verdoving inzat.
Ik liep weer terug door de keuken, mn moeder was de afwas aan het doen, en vroeg of ik mn kamer wel had opgeruimd. Ik vertelde haar dat ik heul erg druk was, en liep weer de operatiekamer in. Daar hield Eric het filmrolletje voor de neus van de man, en hij viel weer in slaap...
En toen was mn droom voorbij
euh, goed. Biertje?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ca va bien, merci beaucoup
Scheelt wel watvoor koffie hoor. Vaak wordt koffie ofwel zurig ofwel bitter door een verkeerde watertemperatuur. Goede koffiezaken (bagels & beans bijvoorbeeld) weten wel hoe het moet, daar moet je eens koffie gaan drinken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De geur van koffie vind ik heerlijk , alleen de smaak vind ik niets.
Van laatste Muijs in t Huisquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voel mij vereerd , heb je 3fm fotos lopen plakken ?
als het maar iets goeds betekendquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens Freud zal het vast wel wat betekenen
dat weet ik dan nog, maar om er een goed vervolg aan te geven lukt ff nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij zegt gewoon *het gaat goed, dank je wel*
Gossipquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb niet zitten opletten, maarruh, wie wordt er nu geïnterviewd...? Beetje jammer als je zo'n aanstellerige stem hebt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |