Ik heb al in geen tijden EW meer geluisterd, dus zou een onnoemelijk slechte bankgaste zijn... Misschien wil Brenda wel mee?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd![]()
wanneer gaan we weer eens kijken of we bankgast kunnen zijn? of moeten we ons nog aanbieden als stokjes-draagsters bij de midgetgolf van ekstra weekend
ik kan ook al weken niet luisterenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:16 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik heb al in geen tijden EW meer geluisterd, dus zou een onnoemelijk slechte bankgaste zijn... Misschien wil Brenda wel mee?
Ook gezelligquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb jou juist geloktanders klets ik tegen mezelf denk ik
buikdansen toch?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:24 schreef Jannekje7 het volgende:
"I'm gonna dance with somebody, dance with somebody, dance, dance, dance!"
Ohja, over dansen gesproken... mn danslessen zijn afgelopen![]()
Pas in september weer!
ah, ik ben niet de enige die wat tegen spinnen heeft dusquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:er kwam een hooiwagen recht op me af lopen...ik heb m geplet met de doos waar de kattenbrokjes inzitten
ik luister nog Radio 2, gaat over 1986, toen werd ik 12, en ze draaien voorlopig vooral de platen die net geen hit werdenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
waar is iedereen toch...gisteren waren er zoveel mensche
brrr die enge beestjes...en ze doen niks..het zal welquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, ik ben niet de enige die wat tegen spinnen heeft dus
Ik ben er ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:21 schreef muisje-eliza het volgende:
waar is iedereen toch...gisteren waren er zoveel mensche
hoe kom je nu hier danquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:28 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik ben er ook
mijn PC wil niet opstartenkrijg steeds een foutmelding en dan reset ie weer
![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Heeeej, nu allemaal mensen!
Ik heb vanmiddag trouwens zitten foto's plakken, en kheb de foto's van de laatste Muijs in t Huis ingeplakt!
Dus Martijn, Broekie, LL, MAW en WH staan nu ook in m'n fotoalbum!
(En Eliza en Domien en Tjibbe staan ook op die foto's, maar die waren al lang ingeplakt na de BBQ)
ik ben inderdaad vaker aangevallen door katten dan door spinnen, en katten ga ik toch steeds weer aaien, misschien is het de hoeveelheid poten ofzoquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
brrr die enge beestjes...en ze doen niks..het zal wel
Euh... geen idee!quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
leuk!!!
heb je ook foto's van mij gepakt?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben inderdaad vaker aangevallen door katten dan door spinnen, en katten ga ik toch steeds weer aaien, misschien is het de hoeveelheid poten ofzo
De manier waarop ze lopen!quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben inderdaad vaker aangevallen door katten dan door spinnen, en katten ga ik toch steeds weer aaien, misschien is het de hoeveelheid poten ofzo
Dit jaar weinig spinnennesten dankzij de koolmezen, prima beesten!quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
brr idd...heul veul pootjes met haren erop..teveel ogen en ze rennen te harden die ranzige nestjes in de hoeken van je raam (buiten gelukkig) brrrrr
*kippevel*
Kheb nog 2 laptops en een mobieltjequote:
ik heb wel eens een kitten halverwege mijn broekspijp gehad, mijn hele onderbeen lag wel open toen, maar ik vond het wel lachenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
De manier waarop ze lopen!
En dat ze je broerkspijp in kunnen kruipen! (zie ik een kat nog niet heel gauw doen)
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb wel eens een kitten halverwege mijn broekspijp gehad, mijn hele onderbeen lag wel open toen, maar ik vond het wel lachen
De geur van koffie vind ik heerlijk , alleen de smaak vind ik niets.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik zit nu koffie te drinken van eigengebrande koffiebonen
quote:
Voel mij vereerd , heb je 3fm fotos lopen plakken ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Djurruhhhh!
Je zit vanaf vandaag in mn fotoalbum geplakt!
Volgens Freud zal het vast wel wat betekenenquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
ik werd vanochtend wakker na een heule rare droom![]()
Ik droomde dat ik met Eric Corton in een operatieruimte was, hij was de chirurg en ik de assistent. Hij ging iemand opensnijden (een man geen idee wie). Hij maakte een Y-sectie met een heul scherp chirurgenmesje, en toen merkte hij dat de patient wat murmelde, en hij vroeg of ik nieuwe verdoving wou halen. Ik liep door de deur, en kwam in de keuken van mn ouders terecht, liep de trap op naar boven, en pakte een ouderwets filmrolletje waar verdoving inzat.
Ik liep weer terug door de keuken, mn moeder was de afwas aan het doen, en vroeg of ik mn kamer wel had opgeruimd. Ik vertelde haar dat ik heul erg druk was, en liep weer de operatiekamer in. Daar hield Eric het filmrolletje voor de neus van de man, en hij viel weer in slaap...
En toen was mn droom voorbij
euh, goed. Biertje?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ca va bien, merci beaucoup
Scheelt wel watvoor koffie hoor. Vaak wordt koffie ofwel zurig ofwel bitter door een verkeerde watertemperatuur. Goede koffiezaken (bagels & beans bijvoorbeeld) weten wel hoe het moet, daar moet je eens koffie gaan drinken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De geur van koffie vind ik heerlijk , alleen de smaak vind ik niets.
Van laatste Muijs in t Huisquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voel mij vereerd , heb je 3fm fotos lopen plakken ?
als het maar iets goeds betekendquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens Freud zal het vast wel wat betekenen
dat weet ik dan nog, maar om er een goed vervolg aan te geven lukt ff nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij zegt gewoon *het gaat goed, dank je wel*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |