Bierquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben de hele dag al thuis
Tijd voor bier
quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of jezelf ui maakt, lijkt me wel moeilijk eigenlijk.
Die gaat pas morgenmiddag bij mij openquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben de hele dag al thuis
Tijd voor bier
Sandquote:
Het was wel iets langer dan dat hoor. Begon rond 15.27 en duurde een minuut of 10-20 voordat in delen van het pand de stroom terugkeerde (o.a. de MetMichiel-redactie, bij 3 is de stroom helemaal niet weggeweest door een noodaggregaat). Allles was pas rond 16.03 uur helemaal terug.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
aha, tijdens de uit-je-dip tip. Toeval?
okquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was wel iets langer dan dat hoor. Begon rond 15.27 en duurde een minuut of 10-20 voordat in delen van het pand de stroom terugkeerde (o.a. de MetMichiel-redactie, bij 3 is de stroom helemaal niet weggeweest door een noodaggregaat). Allles was pas rond 16.03 uur helemaal terug.
dat is een stevige storing!quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het was wel iets langer dan dat hoor. Begon rond 15.27 en duurde een minuut of 10-20 voordat in delen van het pand de stroom terugkeerde (o.a. de MetMichiel-redactie, bij 3 is de stroom helemaal niet weggeweest door een noodaggregaat). Allles was pas rond 16.03 uur helemaal terug.
Ze hadden alsnog maar voor slechts een half uurtje diesel beschikbaar. Zodoende kwam er een mannetje van Facilitair langs om te vragen zoveel mogelijk uit te doen... dus wij deden 2 lampen uit (PC's hebben we natuurlijk nodig).quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is een stevige storing!
Maar goed, daar heb je noodstroom voorAl heb je daarvan op het mediapark nogal veel nodig denk ik
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze hadden alsnog maar voor slechts een half uurtje diesel beschikbaar. Zodoende kwam er een mannetje van Facilitair langs om te vragen zoveel mogelijk uit te doen... dus wij deden 2 lampen uit (PC's hebben we natuurlijk nodig).
Er staat ook zoveel apparatuur daar, dat vreet stroom natuurlijk. Dan is het prioriteiten stellenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze hadden alsnog maar voor slechts een half uurtje diesel beschikbaar. Zodoende kwam er een mannetje van Facilitair langs om te vragen zoveel mogelijk uit te doen... dus wij deden 2 lampen uit (PC's hebben we natuurlijk nodig).
Wij waren echter in het gebouw de enigen die nog stroom hadden. Alleen de 3e etage dus. NPS 3FM, de Directie Radio en Marketing/Radio4 zaten dus wel in het donker.
whehehequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Leden van mijn kerk zijn principieel tegen UPC
neequote:Op donderdag 18 juni 2009 18:13 schreef Jimbo het volgende:
1500 al gehaaldnetjes
oh en hoi, ik houd nogsteeds van jullie
is hans er al weer trouwens ?
Nog niet zo lang wakker?quote:
Zijn al weer een jaar bij elkaar geloof ik lijkt wel of alle jaren 90 bands weer bij elkaar komenquote:
Ik denk dat Hugo em gemaakt heeft.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:27 schreef muisje-eliza het volgende:
goh...zeker door Rabbering gemaakt
haiquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Eliza attendeerde me er net op dat er nog zo iets als 3FM bestaat... ohja![]()
Hoi!
Potjandriedubbeltjes!quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
haije heb het jubileum topic gemist
iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |