Jawel, heel veel zelfs.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:13 schreef SilentChaos het volgende:
Op het lange outro na is er niks mis met Alive van Pearl Jam hoor
Chiel van Praag! Lul van een vent, al was het alleen maar omdat z'n zoon in City to City zat.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Chiel van Praag! Lul van een vent, al was het alleen maar omdat z'n zoon in City to City zat.
1750 is ook een mooi getalquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:38 schreef Brennel het volgende:
Ahh, ik was nét te laat met posten in het jubileumtopic![]()
Dan maar op naar de 2000!
Was het dan niet erg genoeg?! Zelden zo'n kutplaat gehoord.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
The road ahead is empty , daarna ook nooit meer wat van gehoord.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
The road ahead is empty , daarna ook nooit meer wat van gehoord.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Chiel van Praag! Lul van een vent, al was het alleen maar omdat z'n zoon in City to City zat.
VU koffiequote:Op donderdag 18 juni 2009 11:27 schreef borisz het volgende:
Sterke slappe Koffie uit een automaat van de VU
Ja als student zijn die automaten niet echt prettig. Ik wil een sleutel van de personeelsautomaten. Dat is fatsoenlijke koffie.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
VU koffie
* Againzender krijgt alweer last van z'n maag
quote:....
En richt zich op het functioneren van o.a. deze probleem situaties als andere die samenhangen met de informatievoorziening via de massamedia. ...
Lijkt wel alsof het door Google translate is gehaaldquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:50 schreef borisz het volgende:
Ik ben bezig een stuk te beoordelen van een andere groep. Moet vooral over de inhoud gaan, maar het taalgebruik is een ramp.
[..]![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof het door Google translate is gehaald
quote:Het utilisme is een stroming waarin al het handelen wordt afgewogen tegen het totale nut van die handelen behaalt wordt.
Hoewel ik "het totale nut" wel weer grappig vind.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:56 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
![]()
En dan klopt het nog niet eens. Utilisme is dan niet eens goed beschreven.
Inderdaad, dat is namelijk gewoon het streven naar meer plezier!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:56 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
![]()
En dan klopt het nog niet eens. Utilisme is dan niet eens goed beschreven.
Precies. Amy Winehouse is niet dood. Ze lééft!quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:24 schreef Sersjee het volgende:
Ik word heel blij van de nieuwe Noisettes.
Timo Kamst, beetje mislukt als DJ tegenwoordig opleidingscoördinator bij 3FM.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.flickr.com/photos/3fm/3637545847/
Wie met wie
Yin. Uit Lost. Duh.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.flickr.com/photos/3fm/3637545847/
Wie met wie
Zeg dan gewoon vraag en aanbodquote:In feite komt het model neer op supply en demand.
wat is het twittertunes thema vandaag?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:52 schreef Sersjee het volgende:
Eigenlijk zou Rob dan Big Bird moeten draaien...
edit: oe, ook een goede suggestie voor twittertunes!
Dieren.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat is het twittertunes thema vandaag?
Vandaar Big Bird. Topplaat trouwensquote:
Hoe vaak zal Feed the horse langs gaan komenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan ga ik Nelly aanvraggen. Die olifant dan.
2x tot nog toequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hoe vaak zal Feed the horse langs gaan komen
-edit- laatmaar^^
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan ga ik Nelly aanvraggen. Die olifant dan.
Ik heb het niet zo op Suede, net als Robquote:
Hoezo?quote:
ow okquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Suede, net als Rob
i.v.m. zijn bond tegen liedjes waarin "lalala" voorkomtquote:
o ja, dat had ik ergens gelezen jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
i.v.m. zijn bond tegen liedjes waarin "lalala" voorkomt
rabbering in de hoekquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:29 schreef broer het volgende:
Briljant, dat 'Wie luistert er naar Rob Stenders'.
Van die bond wil ik ook wel lid wordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zal wel rock 'n roll highschool worden, is de enige die 'men' lijkt te kennenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:27 schreef Sersjee het volgende:
Oei, maandag Ramones... Lastig om één plaat van ze te kiezen.
Dus jij vindt The Smiths - The headmaster ritual helemaal niets zekerquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Van die bond wil ik ook wel lid worden
jij ook in de hoekquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Van die bond wil ik ook wel lid worden
Dat valt nog wel mee. Maar platen van leaf dat bestond alleen maar uit lalalalalala. Waar het onnodige gelalala te veel wordt moet direct verbannen worden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dus jij vindt The Smiths - The headmaster ritual helemaal niets zeker
mee eensquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee. Maar platen van leaf dat bestond alleen maar uit lalalalalala. Waar het onnodige gelalala te veel wordt moet direct verbannen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |