quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb weinig tegen Green Day, maar dit vind ik niet bepaald een leuk nummer
Zeg maar gerust dat het volkomen kut is!quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb weinig tegen Green Day, maar dit vind ik niet bepaald een leuk nummer
Het is volkomen kut.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zeg maar gerust dat het volkomen kut is!
toppiequote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:35 schreef cosmick het volgende:
Sjezus, shut up, in Godsnaam!
Hij kan alleen maar afzeiken als ie hier isquote:
dat rappen is ook leuk hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:16 schreef henkde_j het volgende:
Lekker nummer, maar dat rappen hadden ze wat mij betreft achterwege mogen laten
Ehm nee hoor. Ik kan best positief zijn over de muziek op 3FM. Soms.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij kan alleen maar afzeiken als ie hier isanders komt ie ook niet hier
![]()
hè wat jammer. En Domien die zich aan het vervelen is?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:35 schreef Sirolf het volgende:
Stroomstoring op het Mediapark! Hier bij 3 draaiden we net op een noodaggregator, dus ik kon gewoon doorwerken.
Maar o.a. Domien, Michiel en Maricha zaten zich even te vervelen.
Maar 't is alweer gerepareerd las ik net.
Maak ik zelf wel ui, is het niet?quote:
Dat moment wil ik nog is meemakenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ehm nee hoor. Ik kan best positief zijn over de muziek op 3FM. Soms.
Gister rond op hetzelfde tijdstip bedoel je zekerquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ehm nee hoor. Ik kan best positief zijn over de muziek op 3FM. Soms.
ga jij weg ergens danquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
Haha, ja dat is Cos z'n moment, hakkuhdag![]()
Altijd leuk, een vacature maken voor je eigen functieDat betekent dat het einde in zicht is
Ik heb geen idee of jezelf ui maakt, lijkt me wel moeilijk eigenlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel ui, is het niet?
teruglezenquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Lees even z'n post van gisteren of eergisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |