Je bent niet de enigequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan ga ik Nelly aanvraggen. Die olifant dan.
Ik heb het niet zo op Suede, net als Robquote:
Hoezo?quote:
ow okquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Suede, net als Rob
i.v.m. zijn bond tegen liedjes waarin "lalala" voorkomtquote:
o ja, dat had ik ergens gelezen jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
i.v.m. zijn bond tegen liedjes waarin "lalala" voorkomt
rabbering in de hoekquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:29 schreef broer het volgende:
Briljant, dat 'Wie luistert er naar Rob Stenders'.
Van die bond wil ik ook wel lid wordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zal wel rock 'n roll highschool worden, is de enige die 'men' lijkt te kennenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:27 schreef Sersjee het volgende:
Oei, maandag Ramones... Lastig om één plaat van ze te kiezen.
Dus jij vindt The Smiths - The headmaster ritual helemaal niets zekerquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Van die bond wil ik ook wel lid worden
jij ook in de hoekquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Van die bond wil ik ook wel lid worden
Dat valt nog wel mee. Maar platen van leaf dat bestond alleen maar uit lalalalalala. Waar het onnodige gelalala te veel wordt moet direct verbannen worden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dus jij vindt The Smiths - The headmaster ritual helemaal niets zeker
mee eensquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee. Maar platen van leaf dat bestond alleen maar uit lalalalalala. Waar het onnodige gelalala te veel wordt moet direct verbannen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |