Hadden ze een onbeveiligd draadloosnetwerk?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:22 schreef Peterselieman het volgende:
Zonder internet in de treinen van Arriva zal het reizen weer saai worden.
Proef is afgelopen namelijk
Ik weet het niet zeker, misschien Dordrecht Zuid.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:23 schreef bork het volgende:
TVP: Welk baggerstation is dit?
[ afbeelding ]
Helaaschquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, misschien Dordrecht Zuid.
Inderdaadquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:23 schreef Ireyon het volgende:
In de categorie "Plekken waar je je niet snel zult vervelen"; op de loopbrug in R'dam.
[ afbeelding ]
Het was of dit of ook een zwaaismiley =')
Jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hadden ze een onbeveiligd draadloosnetwerk?
Meestal welquote:En was het een beetje snel ?
Barneveld Centrum natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:23 schreef bork het volgende:
TVP: Welk baggerstation is dit?
[ afbeelding ]
Je bedoelt gewoon die sleutels om een Rittal kast mee te openen? Hm, die vind ik nou juist niet zo zeldzaam, maar dat kan komen omdat ik ze regelmatig tegenkom.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:16 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Maar om over die Sleutels door te gaan, volgensmij zijn Rittal sleutels lastiger verkrijgbaar. Snap niet waarom ze dat niet doorvoeren.
Maar die zijn tenminste niet zomaar te koop.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon die sleutels om een Rittal kast mee te openen? Hm, die vind ik nou juist niet zo zeldzaam, maar dat kan komen omdat ik ze regelmatig tegenkom.
Al zou ik er eentje hebben, ik zou het nooit zeggenquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:54 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Maar die zijn tenminste niet zomaar te koop.
* Darkwing_Duck had er ook altijd standaard 1 voor zijn werk, ook handig om flesjes mee te openen BTW
Een collega heeft de mijne gesloopt (d.w.z. doormidden gebroken) door een vergelijkbare actie (maar ik weet niet meer precies wat).quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:54 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar die zijn tenminste niet zomaar te koop.
* Darkwing_Duck had er ook altijd standaard 1 voor zijn werk, ook handig om flesjes mee te openen BTW
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:00 schreef Ofyles2 het volgende:
En raad eens waar het Belgische Journaal mee begint...![]()
quote:
Ideale dipsauscombinatie met vingerverf trouwensquote:
Lolquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:11 schreef Ofyles2 het volgende:
De NMBS wil NS overtreffen, wat een Belgenmop.
Topictitels met mijn humor worden niet altijd gewaardeerd, vandaarquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:07 schreef James1988 het volgende:
TT is matig. De dropsleutels maken veel goed. Maar nu wil ik drop
Wie weet meer?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:56 schreef KapiteinT het volgende:
Ik zat een tijdje geleden trouwens in een DDM1 die nog reclame voor het AD aan de buitenkant had staan. Ik had er een foto van gemaakt, maar ik vrees dat ik die per ongeluk heb weggegooid.![]()
Maar ik dacht dat de enige treinen met reclame nog de OS VIRM's en Koplopers waren?
Je weet dat de Belgen hier ook mee zitten te lezen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:11 schreef James1988 het volgende:
Lelijke loc. Een 1700/1800 vind ik mooier.
Dan kun je als machinist beter in een 1200 zitten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:13 schreef thatsme het volgende:
[..]
Ook de robuuste plan V kan flink lijden:
[ afbeelding ]
en hier zit je ook niet fijn:
[ afbeelding ]
Ik zat ook al te denken aan:quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:46 schreef James1988 het volgende:
Treinentopic #169: Iedereen is conducteur bij de Belgen
;P
Misschien had het onderhoudspersoneel vergeten dat rijtuig onder handen te nemen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:51 schreef KapiteinT het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Wie weet meer?
In een 1300 zitten levert meer risico op.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan kun je als machinist beter in een 1200 zitten.
quote:Ofyles2 schreef op HGBTF:
Als de vakbonden toch zonodig een nieuwe procedure eisen, dan heb ik een advies aan hun gericht:
Kijk maar bij de NS als voorbeeld.
Die zit hier vaak in de spitsomloop. Ik dacht dat het gewoon luiheid was, want er is maar 1 rijtuig met de stickers.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:51 schreef KapiteinT het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Wie weet meer?
In een 1100 nog meer.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In een 1300 zitten levert meer risico op.
Dat is zeker lollig, maar helaas waarquote:
Over de andere vormen ben ik het eens (en de groenen, brrrrr), maar sleutels zijn wel lekker. Winegum- en dropsmileys zijn overigens ook prima.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Winegumsleutels zijn knetter smerig andersWinegums in andere vormen ook.
quote:
Daar kan ik op aanvullen dat de Weense meuk voorlopig niet gaat rijden omdat prorail vind dat de stelletjes teveel slijtage maken aan de wissels ivm een te smal wiel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
weinig boeiends te melden vanuit mij op trein gebied. ja, behalve dat ik met de tram van Utrecht heb gereden, en die lijkt ook wel een beetje op een trein
Hoe kan dat nou gek. Alsof iets lekkerder is als het in een andere vorm geperst isquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:36 schreef patatmetfriet het volgende:
Over de andere vormen ben ik het eens (en de groenen, brrrrr), maar sleutels zijn wel lekker.
Daar valt over te discussiëren natuurlijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou gek. Alsof iets lekkerder is als het in een andere vorm geperst is
Ik zie niet hoe dat gebaat is bij een dropsleutelvormquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Daar valt over te discussiëren natuurlijk
[ afbeelding ]
Zonde van de 1838 trouwens.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Een ander toepassingsvoorbeeld dan, wat leuker is als het in een andere vorm geperst is
[ afbeelding ]
(links dan he)
Ach, daar zijn toch voldoende van nu het ICK niet meer rijdt.quote:
Verkapte kijk-mij-eens-stoer-doen-postquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:15 schreef blup het volgende:
Ik heb een driekhoek sleutel voor in de trein btw.
Een hoop Class 66, een 1700, en nog een 16- of 1800.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens Somda heeft ie tijden in Roosendaal gestaan en waarschijnlijk is ie al verschroot.
In Tilburg staat sowieso weinig materieel meer.
Falerquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:15 schreef blup het volgende:
Ik heb een driekhoek sleutel voor in de trein btw.
Vroegâh was dat veel meerquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:17 schreef James1988 het volgende:
[..]
Een hoop Class 66, een 1700, en nog een 16- of 1800.
Hij is een paar jaar geleden in Roosendaal in twee stukken gezaagd en afgevoerd geloof ik.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens Somda heeft ie tijden in Roosendaal gestaan en waarschijnlijk is ie al verschroot.
Het was ook als treintraject bedoeld, maar de Nieuwegeiners en IJsselsteiners kunnen zich gelukkig prijzen met een sneltram in plaats van een lompe, trage, stoterige Vlaflip.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
weinig boeiends te melden vanuit mij op trein gebied. ja, behalve dat ik met de tram van Utrecht heb gereden, en die lijkt ook wel een beetje op een trein
Wel meer dan twee, denk ik dan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:21 schreef Duvel het volgende:
in twee stukken gezaagd en afgevoerd geloof ik.
Ik ben pas nog met mijn vader naar het NSM geweestquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:23 schreef knars het volgende:
Een fijn gezamenlijk-genieten-vader-zoon momentje
Ik was allenig, zonder kroost dus, hoeveel bakken was dat ding wel niet, er leek geen einde aan te komen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:23 schreef knars het volgende:
Hela, die economie-boost zag ik vanuit de tuin voorbijkomen, samen met junior. Een fijn gezamenlijk-genieten-vader-zoon momentje
Aldus mijn collega destijds, ik kom niet zo vaak in die contreien.quote:
Mooi woord deplorabel, en net erbuiten? In Nederland zitten bij Breda CS, Tilburg CS en Den Bosch CS op luttele minuten buiten de stationspoorten fijne (drink)tenten is mijn persoonlijke ervaring.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Vette klaag
Oberhausen Hbf was altijd al een deplorabel oord. In Duisburg had je tenminste nog de Tunnel-Schänke. Een goeie bruine kroeg die minstens tot 23:00 open was. Was.
Inmiddels zit er eoa broodjeszaak in die het om 21:00 ECHT wel gesneden vindt. Kortom: Ook Duisburg Hbf is tegenwoordig na een uur of 9 een kansloos oord geworden waar je niks te zoeken hebt. Droevig. Zeer droevig. Gelukkig hebben we de foto's nog.
Kan best zijn, maar daar heb ik niet zo gauw ankerpunten nodigquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:57 schreef bork het volgende:
[..]
Mooi woord deplorabel, en net erbuiten? In Nederland zitten bij Breda CS, Tilburg CS en Den Bosch CS op luttele minuten buiten de stationspoorten fijne (drink)tenten is mijn persoonlijke ervaring.
Wat is daar gebeurd?quote:Roosendaal-Breda Woensdag 17 Juni 21:29
Oorzaak Tussen Roosendaal en Breda rijden geen treinen door herstelwerkzaamheden.
Er rijden bussen.
Verwachting Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Locje Groningenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Een ander toepassingsvoorbeeld dan, wat leuker is als het in een andere vorm geperst is
[ afbeelding ]
(links dan he)
Dat was trouwens 1 van de twee treinstellen waarmee Rondje Nederland begonquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:57 schreef kebabkever het volgende:
Je zou deze trein maar bestuurd hebben..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij zijn present op zondag!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:30 schreef knars het volgende:
Lijkt me een strak plan, duct tape helpt altijd!
Misschien dit weekend een vader-zoon momentje inplannen. Het is het Thomas weekend in het NSM
Junior is afgelopen weekend 4 jaar oud geworden, dus vanaf nu mag hij zijn eigen Railrunnerkaartjes aan de conducteur geven. En zijn Thomas-collectie is in een dag verdrievoudigd
Het achterste of het voorste stelletje waar we uiteindelijk in zijn gaan zitten op Maliebaan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was trouwens 1 van de twee treinstellen waarmee Rondje Nederland begon
Nou, als het alle treinstellen die jullie gehad hebben zo vergaat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was trouwens 1 van de twee treinstellen waarmee Rondje Nederland begon
Heb je een museum jaarkaart?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:20 schreef knars het volgende:
Ja, en ik zie net op de site van NSM dat de zaterdag en zondag al zijn uitverkocht![]()
Heb net niet genoeg speelruimte op kantoor om morgen vrij te nemen, anders had hij nog mee kunnen bouwen aan een mega-houten-treinbaan-project.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hula
Nee dat gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, als het alle treinstellen die jullie gehad hebben zo vergaat.
Ja, daar was wat gekloot mee dus iddquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:51 schreef patatmetfriet het volgende:
Of zijn jullie later nog naar die andere bak verkast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |