Mooi woord deplorabel, en net erbuiten? In Nederland zitten bij Breda CS, Tilburg CS en Den Bosch CS op luttele minuten buiten de stationspoorten fijne (drink)tenten is mijn persoonlijke ervaring.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Vette klaag
Oberhausen Hbf was altijd al een deplorabel oord. In Duisburg had je tenminste nog de Tunnel-Schänke. Een goeie bruine kroeg die minstens tot 23:00 open was. Was.
Inmiddels zit er eoa broodjeszaak in die het om 21:00 ECHT wel gesneden vindt. Kortom: Ook Duisburg Hbf is tegenwoordig na een uur of 9 een kansloos oord geworden waar je niks te zoeken hebt. Droevig. Zeer droevig. Gelukkig hebben we de foto's nog.
Kan best zijn, maar daar heb ik niet zo gauw ankerpunten nodigquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:57 schreef bork het volgende:
[..]
Mooi woord deplorabel, en net erbuiten? In Nederland zitten bij Breda CS, Tilburg CS en Den Bosch CS op luttele minuten buiten de stationspoorten fijne (drink)tenten is mijn persoonlijke ervaring.
Wat is daar gebeurd?quote:Roosendaal-Breda Woensdag 17 Juni 21:29
Oorzaak Tussen Roosendaal en Breda rijden geen treinen door herstelwerkzaamheden.
Er rijden bussen.
Verwachting Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Locje Groningenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Een ander toepassingsvoorbeeld dan, wat leuker is als het in een andere vorm geperst is
[ afbeelding ]
(links dan he)
Dat was trouwens 1 van de twee treinstellen waarmee Rondje Nederland begonquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:57 schreef kebabkever het volgende:
Je zou deze trein maar bestuurd hebben..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij zijn present op zondag!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:30 schreef knars het volgende:
Lijkt me een strak plan, duct tape helpt altijd!
Misschien dit weekend een vader-zoon momentje inplannen. Het is het Thomas weekend in het NSM
Junior is afgelopen weekend 4 jaar oud geworden, dus vanaf nu mag hij zijn eigen Railrunnerkaartjes aan de conducteur geven. En zijn Thomas-collectie is in een dag verdrievoudigd
Het achterste of het voorste stelletje waar we uiteindelijk in zijn gaan zitten op Maliebaan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was trouwens 1 van de twee treinstellen waarmee Rondje Nederland begon
Nou, als het alle treinstellen die jullie gehad hebben zo vergaat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was trouwens 1 van de twee treinstellen waarmee Rondje Nederland begon
Heb je een museum jaarkaart?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:20 schreef knars het volgende:
Ja, en ik zie net op de site van NSM dat de zaterdag en zondag al zijn uitverkocht![]()
Heb net niet genoeg speelruimte op kantoor om morgen vrij te nemen, anders had hij nog mee kunnen bouwen aan een mega-houten-treinbaan-project.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hula
Nee dat gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, als het alle treinstellen die jullie gehad hebben zo vergaat.
Ja, daar was wat gekloot mee dus iddquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:51 schreef patatmetfriet het volgende:
Of zijn jullie later nog naar die andere bak verkast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |