Kwaliteit kost duur.quote:
MB megabytes.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:37 schreef Jarno het volgende:
Welke waarde kijk ik naar Swets? Is 1,535317 bijv. het aantal Mbits?
Dan plaats ik hem maar he.quote:
Wat dacht je van lopenquote:
Dat duurt gewoon lang, dat hoeft niet per sé duur te zijn. Net windows.quote:
Zijn er ook nog iets goedkopere opties?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:24 schreef Junkie het volgende:
[..]
SoundDock![]()
Harman Kardon Go + Play![]()
![]()
*Bowers & Wilkins Zeppelin iPod Speakers![]()
![]()
![]()
*NIet zeuren over 't prijskaartje![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat duurt gewoon lang, dat hoeft niet per sé duur te zijn. Net windows.
JBLquote:
Waarom echtquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb hier op mijn werk de nieuwste live messenger geinstalleerd......
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb hier op mijn werk de nieuwste live messenger geinstalleerd......
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die schroeft persoonlijk de laatste nieuwe unbodies in elkaar nu denk ik.
Whehehquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Safari, wat doe je?
288 apps? Waarvoor?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik moet dadelijk 288 Apps updaten als iPhone OS 3.0 uitkomt..
Hoop maar dat dat goed gaat..
Dat zit in windows ingebakken... Apple apps killenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Safari, wat doe je?
Eerste keer dat ik 't zie. Draai Safari hier toch al een tijdje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:20 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Dat zit in windows ingebakken... Apple apps killen
bij gebeurt het af en toe als ik iTunes en Safari open heb staan op mn Windows bak...quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik 't zie. Draai Safari hier toch al een tijdje.
En het zit ook nog onlogisch inelkaar ook.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
want windows, maar godgod wat een kleuterinterface op dat live 8 zeg.
Altijd jammer dat je dan op je werk MOET werken met windowsquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
want windows, maar godgod wat een kleuterinterface op dat live 8 zeg.
Zijn dat een soort Igors?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die schroeft persoonlijk de laatste nieuwe unbodies in elkaar nu denk ik.
Yups, hier ook.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:09 schreef JohnnyStardust het volgende:
iPhone 3.0 Software staat in iTunes!
tvp
Heeft ie ook hetzelfde versienummer dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:23 schreef Zpottr het volgende:
Als je 3.0 GM hebt update die niet meer... dat was idd de final.
Wel ff in de gaten houden dat ie niet afloopt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:23 schreef Zpottr het volgende:
Als je 3.0 GM hebt update die niet meer... dat was idd de final.
http://live.iphoneclub.nl/quote:Het buildnummer van de update die vandaag beschikbaar kwam is exact gelijk aan die van de eerder uitgelekte iPhone OS 3.0 GM (build 7A341). Heb je deze al geïnstalleerd, dan hoef je niet meteen te updaten (sterker nog: de kans is groot dat je helemaal geen update ziet binnenkomen). Wel is het zo, dat de GM-versie na verloop van tijd kan aflopen. Klik op Alt-Herstellen of Shift-Herstellen in iTunes om dan de huidige, actuele versie te installeren (die je natuurlijk eerst lokaal gedownload hebt).
3.0 (7A341)quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:36 schreef JohnnyStardust het volgende:
Heeft ie ook hetzelfde versienummer dan?
't Is geen Apple he.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
zo... docsis 3 modem binnen van Ziggo.... Uiteraard werkte de activatie procedure niet
Mjah nog treuriger is dat de helpdesk nog niets van de activatie van dit nieuwe modem wist. Aardige jongen daar niet van, maar als ik al zie wat voor onzin ze verkondigen tegen onze gezamelijke klanten verbaasde het me al niet.quote:
Snel maar volposten dus.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:34 schreef LudoSanders het volgende:
Dit zou wel het topic moeten worden waarin ik mijn nieuwe MBP bestel.
Ach, de iTunes servers staan nu ook te roken dus Ziggo is niet de enigequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah nog treuriger is dat de helpdesk nog niets van de activatie van dit nieuwe modem wist. Aardige jongen daar niet van, maar als ik al zie wat voor onzin ze verkondigen tegen onze gezamelijke klanten verbaasde het me al niet.
En stabiel is het nog niet. Ik was dus zojuist mijn verbinding kwijt
Wat een verschillenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:15 schreef Junkie het volgende:
iPhone 3GS Review
De eerste review, volgens mij.
En nog eentje van Engadget.quote:
Hoezo? Heb je nooit updates geinstalleerd?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:17 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik moet dadelijk 288 Apps updaten als iPhone OS 3.0 uitkomt..
Hoop maar dat dat goed gaat..
Safari is vooral snel, heel snel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:14 schreef Jimbo het volgende:
is safari nou zoveel fijner dan Firefox ? wat zijn dr voordelen ? tot duszover vind ik firefox echt > all
Ik kon niet lekker scrollen met Firefox op mijn Macbook. Toen overgestapt op Safari, dat ging wel..quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:14 schreef Jimbo het volgende:
is safari nou zoveel fijner dan Firefox ? wat zijn dr voordelen ? tot duszover vind ik firefox echt > all
Ik gebruik Safari AdBlock. Werkt perfectquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:11 schreef Junkie het volgende:
En is er eigenlijk nog een goede ad-blocker voor Safari 4?
Ik typ dit getetherd via bluetoothquote:Is it simple? Yes. Risky? A bit. Legal? We'll leave that to the lawyers 'cause we know that you're aching to give tethering a spin over your newly downloaded iPhone OS 3.0 update. We've seen several guides to enable tethering ever since OS 3.0 was first released into beta (and into the wilds) oh so many days ago. However, these were always carrier/country specific and required a bit more command line tampering than the common man could stomach. Now an automated solution has come to our attention that just works, is global, and doesn't require a jailbreak. Essentially, you use your iPhone to browse to a site that you've never heard of (help.benm.at), download a file that promises to reconfigure your local carrier profile, and then switch on tethering as you would had you tithed a monthly tethering fee to your carrier. We've confirmed that it works on T-Mobile NL and on O2 UK. There's obvious risk here so be careful and backup your iPhone first before giving this a shot. And don't go nuts either -- remember, your unlimited data plan likely contains a "fair use" clause and you can bet that carriers won't be happy to see their bandwidth diminish without compensation. Now brace yourselves and hit the read link for the full procedure... ready, go!
Update: Some are reporting that this procedure could disable MMS and visual voicemail depending on your country and carrier -- a fair trade for many.
Dat eerste.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:01 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand al wat ze rekenen voor een mms? €0,50 of 2 smsjes?
(ik heb nog niet geupdate naar 3.0)
Helaas..quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:54 schreef Tourniquet het volgende:
Prijzen T-Mobile zijn bekend:
http://www.t-mobile.nl/ip(...)T.ac=sc_iphone2_abbo
Abo's blijven hetzelfde, toestel (de 3GS) wordt duurder.
Ten eerste hoef je je hier echt niet te verontschuldigen, of zelfs maar te melden, dat je liever geen windows-machine koopt. Wij begrijpen dat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:31 schreef kringspier het volgende:
jongens, help me out. ik ben van plan om mijn oude macbookje te vervangen, kan ik het beste een 24'' iMac kopen of de nieuwe 15'' mac pro? aangezien de prijzen vrij gelijk liggen (iMac €1399 en pro €1599) ik wil liever geen windows machine kopen aangezien ik OS X veel fijner vind werken. wat te doen?
http://store.apple.com/us/configure/MB535LL/A?mco=NDE4NDIyMQquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:31 schreef kringspier het volgende:
jongens, help me out. ik ben van plan om mijn oude macbookje te vervangen, kan ik het beste een 24'' iMac kopen of de nieuwe 15'' mac pro? aangezien de prijzen vrij gelijk liggen (iMac €1399 en pro €1599) ik wil liever geen windows machine kopen aangezien ik OS X veel fijner vind werken. wat te doen?
Je moet altijd computeren op dezelfde plek en je kan niet meer onderuit hangen op de bank met je laptopje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:31 schreef kringspier het volgende:
quote:
hehe, je kunt gewoon een macbookPro kopen van meer dan 18.500 dollar (excl. software)quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
http://store.apple.com/us/configure/MB535LL/A?mco=NDE4NDIyMQ
Ik neem aan dat je een Mac Pro bedoelt, in plaats van een MacBook Pro?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:50 schreef Blik het volgende:
[..]
hehe, je kunt gewoon een macbook kopen van meer dan 18.500 dollar (excl. software)
Werkt je visual voicemail nog? en kan je dat profiel ook weer verwijderen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
How to tether your iPhone running OS 3.0 without jailbreaking, for free
[..]
Ik typ dit getetherd via bluetooth
Geen idee, ik heb voicemail sowieso uitstaan. En je kunt vast wel gewoon een backup terugzetten vanaf iTunes.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:15 schreef donderopman het volgende:
[..]
Werkt je visual voicemail nog? en kan je dat profiel ook weer verwijderen?
Het is niet voor niets goedkoperquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:05 schreef Kremers het volgende:
Jammer alleen dat de download- en uploadsnelheid dan 384/64 bedraagt.
Nou ja, iWeb was wel de minst spannende update van '09... 2 nieuwe templates en wat interface tweaks.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:11 schreef LeonH het volgende:
damn... Kan me nu wel voor de kop slaan...
Januari de MBP gekocht, maar nog geen ilife 09 er op, kon ik 'm updaten voor een 10tje ofzo en ben ik dat helemaal vergeten aangezien ik nu wel wat vaker met iWeb werk
Tiger op marktplaats kopen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:00 schreef classpc het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe kom ik aan Mac OS X 10.4.3?
Oké dus die versie heet Tiger?quote:
Als die het op m'n iBook G4 kan doen, dan graagquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:59 schreef De_Hertog het volgende:
Ik heb volgens mij nog een originele Tiger liggen. Wil je die?
Command FN F5.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:25 schreef Breathtaking het volgende:
Euhm ja, ik heb net een MacBook.. En nu is 'ie begonnen met het oplezen van websites etcniet cool en ik weet ook niet hoe dat komt.. Maar hoe zet ik het uit?
Ahaaaaa dus zo ging het fout. Maar euh, hoe refresh ik m'n pagina's danquote:
Apple - r.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahaaaaa dus zo ging het fout. Maar euh, hoe refresh ik m'n pagina's dan?
Ik ga zo even de tutorials enzo doen hoor, sorry voor de vragen!
quote:
Bedanktquote:
Nee, want Safari.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Bedankt!
Vinden jullie het trouwens niet vervelend/jammer dat browser Chrome er (nog) niet voor de Mac is?
Ik vind tot nu toe nog niets echt goed of bijzonder aan safari.quote:
http://www.codeweavers.com/services/ports/chromium/quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Bedankt!
Vinden jullie het trouwens niet vervelend/jammer dat browser Chrome er (nog) niet voor de Mac is?
Een website met bloedsnelheid renderen. Je weet wel... de hoofdtaak van een browser.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind tot nu toe nog niets echt goed of bijzonder aan safari.
Wat kan ik ermee dat ik me IE of Mozilla niet kan?
Ah thanks! Even kijken of dat wat wordtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:30 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
http://www.codeweavers.com/services/ports/chromium/
Ik vind 'm langzamer en onhandiger dan Chrome.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een website met bloedsnelheid renderen. Je weet wel... de hoofdtaak van een browser.
Onhandig is sowieso subjectief, snelheid is meetbaar en er is geen snellere browser dan safari. Chrome komt aardig in de buurt maar die gebruikt dan ook min of meer dezelfde motor.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah thanks! Even kijken of dat wat wordt![]()
[..]
Ik vind 'm langzamer en onhandiger dan Chrome.
Ik vind het kut dat ze de accesskeys hebben gesloopt in Safari 4. Voorlopig zit ik weer op Firefox 3.5 (RC), stuk sneller dan 3.0.quote:
Daar baal ik ook van. Ik heb al ik-weet-niet-hoe-vaak doelloos zitten wachten tot mijn post eindelijk geplaatst zou worden. Tot ik me herinnerde dat ctrl-s niet meer werkte en ik nog even op Invoeren moest klikken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:54 schreef Q. het volgende:
Ik vind het kut dat ze de accesskeys hebben gesloopt in Safari 4.
Ctrl-alt-s werkt wel maar god, je moet wel hele misvormde handen hebben als je die toetsencombi uit je klauwen wil krijgen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:30 schreef broer het volgende:
[..]
Daar baal ik ook van. Ik heb al ik-weet-niet-hoe-vaak doelloos zitten wachten tot mijn post eindelijk geplaatst zou worden. Tot ik me herinnerde dat ctrl-s niet meer werkte en ik nog even op Invoeren moest klikken.
Ah tofquote:Op zondag 21 juni 2009 09:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor de php/mysql developers. Er is een opvolger voor Cacoa Mysql: Sequelpro
Ringvinger op de ctrl, duim op de alt, wijsvinger op de s. Op een Mac keyboard is dat best goed te doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ctrl-alt-s werkt wel maar god, je moet wel hele misvormde handen hebben als je die toetsencombi uit je klauwen wil krijgen.
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand ervaring met boeken voor cocoa?
http://www.computerboek.nl/trefwoord/Cocoa?sortorder=30d%20DESC
welke is aan te raden?
misschien de juiste driver installeren?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:23 schreef Maravilla het volgende:
Iemand hier enig idee hoe ik in Windows 7 onder Bootcamp op een Unibody MB het trackpad enigszins normaal aan het werk krijg?
En waar vind ik dat?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:25 schreef armadan het volgende:
[..]
misschien de juiste driver installeren?
Leopard ondersteunt geen Windows 7, wellicht Snow Leopard wel, dan zou je daarop moeten wachten.. Ik weet niet of de betaversie van Snow Leopard Windows 7 ondersteunt, misschien kan je dat proberen, ja maar wat heb je eraan.. de beta kan je niet upgraden naar de final Snow Leopard.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:45 schreef Maravilla het volgende:
[..]
En waar vind ik dat?Ik heb geen idee waarnaar te zoeken..
Op je Mac OS X cd staan als het goed is drivers voor Vista, en die zouden het volgens Microsoft ook op W7 moeten doen.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:23 schreef Maravilla het volgende:
Iemand hier enig idee hoe ik in Windows 7 onder Bootcamp op een Unibody MB het trackpad enigszins normaal aan het werk krijg?
Boeken zelf had ik al gevonden helder licht. Ervaringen van mac gebruikers niet. En dat is anders dan de vraag die jij stelde waarin je vroeg waar je een client kon vinden die je in de eerste results van google terug vind.quote:
Da's zo'n beetje de prijs die je voor de software op 'normale' satnavs betaalt. Niet heel gek dus.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:24 schreef Junkie het volgende:
Navigon MobileNavigator Europa nu beschikbaar voor de iPhone
[ afbeelding ]
En 't kost €74,99.
ik had al een mac toen jij in je luiers liep tough guy, nog nooit windows gehad..quote:Op zondag 21 juni 2009 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Boeken zelf had ik al gevonden helder licht. Ervaringen van mac gebruikers niet. En dat is anders dan de vraag die jij stelde waarin je vroeg waar je een client kon vinden die je in de eerste results van google terug vind.
Zeker net overgestapt?
Klopt. Maar nu zitten er zon 20 landen in. Ik had liever gehoopt op een versie waar je de landen zelf kan downloaden.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Da's zo'n beetje de prijs die je voor de software op 'normale' satnavs betaalt. Niet heel gek dus.
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:50 schreef armadan het volgende:
[..]
ik had al een mac toen jij in je luiers liep tough guy, nog nooit windows gehad..
vroeger waren Macgebruikers gezellig maar wat een paupervolk is het nu geworden, met mensen die zich heel stoer vinden en andere voor switchers uitmaken..![]()
Hmja, daar zit wat inquote:Op zondag 21 juni 2009 21:51 schreef Junkie het volgende:
[..]
Klopt. Maar nu zitten er zon 20 landen in. Ik had liever gehoopt op een versie waar je de landen zelf kan downloaden.
(Dus die In-App-Store) En zo de prijs naar je eigen gebruik te kiezen.
Dus bijvoorbeeld 7,50 voor de app, en dan 5 euro per land.
Of misschien een euro per "grote" stad, voor mensen die een stads uitje doen.
1.7 GB. Vandaag heb ik het getest. In eerste instantie kreeg ik wat warrige aanwijzingen, maar hij had geen goede GPS-fix. Later deed de software het beter en waren de aanwijzingen nauwkeurig genoeg om mee te kunnen navigeren.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, daar zit wat in. Komt mss later nog. Hoe groot is die download nu dan??
1,65GB (En dan moet je het dubbele vrij hebben om te installeren.)quote:Op zondag 21 juni 2009 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hmja, daar zit wat in. Komt mss later nog. Hoe groot is die download nu dan??
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:50 schreef armadan het volgende:
[..]
ik had al een mac toen jij in je luiers liep tough guy, nog nooit windows gehad..
vroeger waren Macgebruikers gezellig maar wat een paupervolk is het nu geworden, met mensen die zich heel stoer vinden en andere voor switchers uitmaken..![]()
Da's een boelquote:Op zondag 21 juni 2009 22:21 schreef Junkie het volgende:
[..]
1,65GB (En dan moet je het dubbele vrij hebben om te installeren.)
TomTom zal idd ook wel op dezelfde manier gaan (kan zonder jailbreak ook niet anders, lijkt me... ). Zou idd wel handig zijn als ze verschillende landen aanbieden. Ff afwachten.quote:.
Vanmiddag nog met de nieuwe TomTom One v4 van me vader geupdate en daar was West Europa met 22 landen 800MB.
Ik heb nog geen nieuws van TomTom gezien over welke manier zij 't pakket gaan aanbieden. Maar gok dat het ongeveer hetzelfde zal zijn als Navigon.
Zelf hoop ik echt op een pakketje van 1 van de partijen waar je alles zelf kiest.
Dat heeft ook nadelen he.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:51 schreef Junkie het volgende:
[..]
Klopt. Maar nu zitten er zon 20 landen in. Ik had liever gehoopt op een versie waar je de landen zelf kan downloaden.
(Dus die In-App-Store) En zo de prijs naar je eigen gebruik te kiezen.
Dus bijvoorbeeld 7,50 voor de app, en dan 5 euro per land.
Of misschien een euro per "grote" stad, voor mensen die een stads uitje doen.
Zolang het applicatie+databeheer op de iPhone niet beter geregeld is ga ik daar geen geld in steken. App data wordt niet terug gesynced naar iTunes (maar wel gebackuped). Dat betekent dus dat, tenzij dit goed geregeld wordt, je TT er niet even af kunt gooien omdat je ruite nodig hebt want dan ben je je kaarten kwijt.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:14 schreef TwyLight het volgende:
Ik denk (en hoop) dat TomTom gebruik gaat maken van de nieuwe functie om een app te updaten vanuit het programma zelf.
Dat je dus voor een aantal euro's de "core" app krijgt van TomTom en via de applicatie zelf kaarten e.d. bij kan kopen.
Dat is wel een heel zure situatie. Dan valt die in-app-store echt in 1 klap super tegen.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:32 schreef Zpottr het volgende:
Zolang het applicatie+databeheer op de iPhone niet beter geregeld is ga ik daar geen geld in steken. App data wordt niet terug gesynced naar iTunes (maar wel gebackuped). Dat betekent dus dat, tenzij dit goed geregeld wordt, je TT er niet even af kunt gooien omdat je ruite nodig hebt want dan ben je je kaarten kwijt.
In de nieuwe itunes-voorwaarden die je een paar dagen geleden moest accepteren staat dat dit soort in-app purchases mogelijk maar één keer gedownload kunnen worden, mogelijk verloren gaan bij verwijderen app en mogelijk niet naar een andere iPhone gesynced kunnen worden. Klote dus.
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:47 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dat is wel een heel zure situatie. Dan valt die in-app-store echt in 1 klap super tegen.
Ik zie geen enkele technische hindernis om de in-app-store gekochte data te syncen en gewoon aan je AppleID te koppelen zoals dat ook met de Appz/Muziek gebeurd.
Als je wat koopt dan is het je eigendom, en dan moet het niet opeens niet bruikbaar worden als de app van je iPhone haalt.
Dit is gewoon pure opzet. Ik had echt gehoopt dat apple slimmer mee was omgegaan.
En voor piraten de reden om het weer te hacken.
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:32 schreef Zpottr het volgende:
(...) tenzij dit goed geregeld wordt
(...)
mogelijk (,,,) mogelijk (...) mogelijk (...)
Okay, het is nog even afwachten hoe de app-makers dit oplossen, maar Apple dit dit al opnemen in hun voorwaarden is jammer.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:51 schreef Zpottr het volgende:
[..]
![]()
[..]
Voor alle duidelijkheid: het hoeft niet slecht geregeld te zijn uiteindelijk maar het kan enorm tegenvallen. volgens mij legt Apple de verantwoordelijkheid voor het afhandelen hiervan bij de aanbieder van de app/ in-app purchase. Totdat hier duidelijkheid over is ga ik geen geld steken in in-app purchases :-)
Kijk naar de data van allerlei appjes: ik kon omdat ik de data in mijn huidige apps wilde behouden niet restoren terwijl een paar dagen daarvoor wel wat applicaties van mijn iPhone waren verwijderd (iTunes bug). De data in die apps (oa. voice recordings en een boodschappenlijstapp waar ik toch een beetje tijd in had zitten) ben je dus gewoon kwijt tenzij je de hele telefoon restored. En dat is dus brak.
Zo dan.....quote:CUPERTINO, California—June 22, 2009—Apple® today announced that it has sold over one million iPhone™ 3GS models through Sunday, June 21, the third day after its launch.
Dat zijn er een shitloadquote:Op maandag 22 juni 2009 15:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://www.apple.com/pr/library/2009/06/22iphone.html?sr=hotnews
[..]
Zo dan.....
Je kon deze keer ook pre-orderen, online je contract invullen en hem laten bezorgen. Dan is het niet nodig om in de rij te gaan liggen.quote:Op maandag 22 juni 2009 16:15 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat zijn er een shitloadEn dan Steve Balmer 2 jaar geleden maar beweren dat niemand dat ding zou gaan kopen
Alleen stroken deze aantallen niet met wat ik gelezen heb op verschillende apple sites: volgens live rapportages bij verschillende winkels zouden de rijen met wachtenden niet zo heel groot zijn geweest.
Dat is een goede verklaringquote:Op maandag 22 juni 2009 16:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Je kon deze keer ook pre-orderen, online je contract invullen en hem laten bezorgen. Dan is het niet nodig om in de rij te gaan liggen.
Denken jullie dat Steve binnenkort met een event komt voor een iPod of iets anders?quote:Op maandag 22 juni 2009 17:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat natuurlijk veel belangrijker is dan die miljoen iPhones is natuurlijk dat het weer een persbericht van ons aller Steve is
iPods komen altijd in September toch.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:02 schreef Junkie het volgende:
[..]
Denken jullie dat Steve binnenkort met een event komt voor een iPod of iets anders?
Als 'ie verstandig is, doet 'ie gewoon even rustig aan.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:02 schreef Junkie het volgende:
[..]
Denken jullie dat Steve binnenkort met een event komt voor een iPod of iets anders?
Dit lijkt me inderdaad hèt moment om in de auto-industrie te stappen.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:24 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik denk dat Steve een auto op de markt gaat brengenGewoon even om de auto markt over hoop te halen
(*) Afhankelijk van de lokale beschikbaarheid van positronenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja, met een battery actieradius van 1000km en oplaadbaar in 5 minuten*.....
Heb je zin in leverpastei dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:06 schreef Blaxje het volgende:
Komt de falende lever van Steve Jobs nog op eBay denken jullie?
Er zijn gewoon firewirehubs in de marktquote:Op dinsdag 23 juni 2009 06:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat zou dan de levertijd zijn?
Heeft iemand hier trouwens wel 's externe FW schijven doorgelusd? Ik moet inmiddels aan mijn derde externe 2 TB schijf en ik heb geen FW poorten meer op mijn iMac.
En ik dacht dat ik veel data had toen ik laatst een interne 1,5 TB schijf bij moest bestellen voor m'n fileservertje...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 06:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik moet inmiddels aan mijn derde externe 2 TB schijf
Ja, alleen kosten die relatief wat. Ik heb hier nog een rits aan FW800-FW400 en FW800-FW800 kabels liggen. Dat lussen leek me dus een meer dan prima alternatief.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er zijn gewoon firewirehubs in de markt
HD films en AppleTV.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik veel data had toen ik laatst een interne 1,5 TB schijf bij moest bestellen voor m'n fileservertje...
http://www.quickspot.nl/sitecom-fw009-firewire-port-p-4015.htmlquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, alleen kosten die relatief wat.
Ja, ik zit ook te overwegen om gewoon op mijn eigen manier te backuppen wat ik wil, ik ben al de helft van mijn 1 TB schijf kwijt aan Time Machine.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:40 schreef Jarno het volgende:
Onderschat Time Machine ook niet. Dat slaat ook een aardig gat in je diskspace.
Ja, werkt prima. Niet meer dan 3 getest hoor maar het is hiervoor gemaakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 06:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Heeft iemand hier trouwens wel 's externe FW schijven doorgelusd? Ik moet inmiddels aan mijn derde externe 2 TB schijf en ik heb geen FW poorten meer op mijn iMac.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.quickspot.nl/sitecom-fw009-firewire-port-p-4015.html
23 euro
Ik heb er nog een 250GB disk aanhangen en dat is -zelfs met een strak afgestelde Time Machine- krap aan. Ik wil binnenkort een TB disk halen en de 500GB die ik nu voor data gebruik doorschuiven als TM disk. Achja, aan de andere kant is het wel een vlekkeloos systeem en diskspace is nou ook weer niet ZO duur.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook te overwegen om gewoon op mijn eigen manier te backuppen wat ik wil, ik ben al de helft van mijn 1 TB schijf kwijt aan Time Machine.
Klopt. Het is wel een nieuw soort dilemma waar ik vaak over nadenk. Wat bewaar je, wat gooi je weg? Ik heb in het offline leven ook vaak moeite met het weggooien van spullen, met het gevolg dat je ze alleen nog in je hand hebt als je gaat verhuizen. Een soort irrationeel verlangen om het te bewaren, zonder dat duidelijk is wat je er ooit mee wil gaan doen...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb er nog een 250GB disk aanhangen en dat is -zelfs met een strak afgestelde Time Machine- krap aan. Ik wil binnenkort een TB disk halen en de 500GB die ik nu voor data gebruik doorschuiven als TM disk. Achja, aan de andere kant is het wel een vlekkeloos systeem en diskspace is nou ook weer niet ZO duur.
Betekent dit dat tethering nu idd toegestaan is? Ik vind het maar een vaag bericht.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:28 schreef Junkie het volgende:
Opluchting: mobiel internet valt onder iPhone-abonnement
![]()
Hoe wordt dit eigenlijk geactiveerd?
Ik heb nog geen ipcc geladen of iets dergelijke.
Nee, er was verwarring over het feit dat het gebruik van internet op je iPhone nu wel of niet onder je abonnementsbundel viel. Degene met een iPhone-abonnement en Web 'n Walk abonnement kunnen gewoon onbeperkt* internetten met hun mobiel. Maar volgens mij slaat dit bericht helemaal niet op tethering..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Betekent dit dat tethering nu idd toegestaan is? Ik vind het maar een vaag bericht.
Dit gaat niet over tethering, dat 'mag' nog altijd niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:34 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb hem ook gehad ja, maar beetje vaag idd..
In principe kun je het aan heel veel zien he: browser id's, protocollen die niet op een iPhone gedraaid kunnen worden, een te groot aantal simultane connecties, Windows/ OS X updatequote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens hoe willen ze daar "Tethering" van normaal mobiel internet onderscheiden? Enige wat je misschien zou kunnen zien is de toename van het dataverbruik, maar verder?
Technisch gezien moet het kunnen. De Britse provider O2 heeft kenbaar gemaakt dat iedere iPone abonnee die tethering gebruikt zonder het extra abonnement afgesloten gaat worden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens hoe willen ze daar "Tethering" van normaal mobiel internet onderscheiden? Enige wat je misschien zou kunnen zien is de toename van het dataverbruik, maar verder?
maar je hebt dan wel alles nog als 't mis gaatquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook te overwegen om gewoon op mijn eigen manier te backuppen wat ik wil, ik ben al de helft van mijn 1 TB schijf kwijt aan Time Machine.
Wat zijn telecommaatschappijen toch klantvriendelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:43 schreef Kremers het volgende:
[..]
Technisch gezien moet het kunnen. De Britse provider O2 heeft kenbaar gemaakt dat iedere iPone abonnee die tethering gebruikt zonder het extra abonnement afgesloten gaat worden.
Ahaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:37 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Dit gaat niet over tethering, dat 'mag' nog altijd niet.
T-mob had afgelopen week een SMS verstuurd naar een hoop abonnees met daarin de mededeling dat mobiel internet geld kost - bij nogal wat mensen onterecht, schijnbaar.
Nee, wat ik bedoel is: Hoe willen ze daarbij onderscheid maken zodat ze dat in rekening kunnen brengen. Kunnen ze bijvoorbeeld zien dat het "schuifje" van Tethering op aan staat of wat? En dan dat ze vanaf dat moment de rekening apart laten lopen. Voor mijn part heb je een gejailbrakete iPhone, met een terminal sessie die een remote verbinding maakt oid. Dat kan ook gewoon zonder je Macbook. Wil dus niet perse "tethering" betekenen..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:39 schreef Zpottr het volgende:
[..]
In principe kun je het aan heel veel zien he: browser id's, protocollen die niet op een iPhone gedraaid kunnen worden, een te groot aantal simultane connecties, Windows/ OS X update, etc.
Ze zullen wel eerst een x aantal waarschuwing moeten geven voordat ze mogen afsluiten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat zijn telecommaatschappijen toch klantvriendelijk
Nouja ik ga zaterdag 3,5 uur lang in de trein zitten, dus dat wordt fijn tetheren hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, wat ik bedoel is. Hoe willen ze daarbij onderscheid maken zodat ze dat in rekening kunnen brengen. Kunnen ze bijvoorbeeld zien dat het "schuifje" van Tethering op aan staat of wat? En dan dat ze vanaf dat moment de rekening apart laten lopen. Voor mijn part heb je een gejailbrakete iPhone, met een terminal sessie die een remote verbinding maakt oid. Dat kan ook gewoon zonder je Macbook.
Overigens vind ik het tethering niet zo heel erg interessant, ik zal het toch nooit gebruik om massaal dingen mee te downloaden en voor een beetje surfen en mail bekijken zijn de standaard tools op zo'n iPhone ook wel voldoende. Alsof ik 24/7 aan het internet verbonden moet zijn..
Sympathiekquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:47 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ze zullen wel eerst een x aantal waarschuwing moeten geven voordat ze mogen afsluiten.
Over de SMS: Dit heeft helemaal niets met de iPhone of tethring te maken. Het is vakantietijd en veel mensen vergeten of weten niet dat gebruik van mobielinternet in het buitenand tot een hoge rekening kan leiden. Daarom heeft T-Mobile deze SMS verstuurd, gewoon een waarschuwing.
Gewoon tijdens je vakantie, 3G uitzetten en alleen GSM gebruiken. Of gewoon heel de telefoon niet aanzetten of meenemen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:47 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ze zullen wel eerst een x aantal waarschuwing moeten geven voordat ze mogen afsluiten.
Over de SMS: Dit heeft helemaal niets met de iPhone of tethring te maken. Het is vakantietijd en veel mensen vergeten of weten niet dat gebruik van mobielinternet in het buitenand tot een hoge rekening kan leiden. Daarom heeft T-Mobile deze SMS verstuurd, gewoon een waarschuwing.
Ik zorg gewoon dat ik vantevoren een aantal afleveringen van een serie op m'n Macbook heb staan..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nouja ik ga zaterdag 3,5 uur lang in de trein zitten, dus dat wordt fijn tetheren hoor![]()
Alleen jammer dat in het achterland 3G om de haverklap wegvalt.
Nee, daar schiet je niets mee op. Je moet "Data Roaming" uitzetten (of liever gezegd, uit laten staan).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gewoon tijdens je vakantie, 3G uitzetten en alleen GSM gebruiken.
Voorzover ik het goed lees is het gewoon voor het internetgebruik vanaf de iPhone zelf, en niet voor tethering bedoeld.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Betekent dit dat tethering nu idd toegestaan is? Ik vind het maar een vaag bericht.
I.t.t. T-Mobile biedt O2 wel tehering abo's aan, dus is het logisch dat ze dan niet willen dat mensen daar gratis gebruik van gaan maken terwijl anderen daar wel voor betalen.quote:
En dit werkt zonder dat er functies niet meer werken? Zoals dat ik lees dat MMS en Visual Voicemail uitgeschakeld zouden kunnen worden?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
How to tether your iPhone running OS 3.0 without jailbreaking, for free
Een hele goede keuzequote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:20 schreef Svyatagor het volgende:
Ok, ik heb het besloten, ik ga volgende maand een 32GB iPhone 3GS bestellen. Dan kan ik hem pas in november gebruiken als telefoon, maar goed
Nope, Vodafone.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:37 schreef Junkie het volgende:
[..]
Een hele goede keuze![]()
Als je nu Orange hebt dan kan je hem al gebruiken want die sim kan tijdelijk werkend gemaakt worden in je iPhone.
Salarisquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:23 schreef Tomasso het volgende:
Ben benieuwd hoe veel salaris ik morgen krijg. Misschien zit die MBP er dan deze maand al aan te komen in plaats volgende maand.
Ja, dat gadgets kopen is dan opeens vrij snel over he?quote:
Yup. Al is het soms ook wel weer een mooi excuus om eindelijk die DSLR te kopen met hulp van veel te blije grootouders.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, dat gadgets kopen is dan opeens vrij snel over he?.
Wij wonen niet goedkoop (ook niet overdreven duur, maar een relatief veilige en dus dure hypotheek) en hebben maar 1 zo'n frummel maar het is verbazingwekkend wat er overblijft van die 2 salarissen idd. (Weinig tot niks namelijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zat gisteren met vrouw lief eens de vaste lasten op een rijtje te zetten omdat ik verbaasd was dat we de kinderbijslag daadwerkelijk NODIG hebben om de gaten dicht te gooien.
Anderhalf keer modaal, kan je met moeite een (ik geef toe relatief groot) gezin van onderhouden. En dan te bedenken dat ik goedkoop woon.
Ik ben er echt van geschrokken. Er gaat bijna 3K netto per maand de deur uit en dan doen we echt geen gekke dingen. Natuurlijk kunnen we bezuinigen als het moet, maar ik bekijk die crisis nu toch met wat argusogen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij wonen niet goedkoop (ook niet overdreven duur, maar een relatief veilige en dus dure hypotheek) en hebben maar 1 zo'n frummel maar het is verbazingwekkend wat er overblijft van die 2 salarissen idd. (Weinig tot niks namelijk).
Wij doen geen gekke dingen (nouja, de vakantie was wat aan de dure kant voor ons doen maar dat hadden we verdiend vonden we) maar we letten ook niet extreem op ofzo. Dat zorgt er wel voor dat we in geval van nood nog wat ruimte naar onderen hebben om te besparen, ik heb nu echt geen zin om op m'n knietjes door de AH te gaan en bij elk pak koekjes te denken of dat wel kan of dat ze bij de Super 3 cent goedkoper zijn. (Respect voor mensen die dat wel kunnen/doen hoor).quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben er echt van geschrokken. Er gaat bijna 3K netto per maand de deur uit en dan doen we echt geen gekke dingen. Natuurlijk kunnen we bezuinigen als het moet, maar ik bekijk die crisis nu toch met wat argusogen.
Tien jaar geleden verdiende ik bruto minder dan dat ik nu netto uitgeef.
Nou E.T. is wel van de folders in de gaten houden tegenwoordig. Niet dat ze er door weer en wind een dorp verder voor gaat op de fiets als zo'n schraal oostblok vrouwtje, maar toch... Het begin is erquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wij doen geen gekke dingen (nouja, de vakantie was wat aan de dure kant voor ons doen maar dat hadden we verdiend vonden we) maar we letten ook niet extreem op ofzo. Dat zorgt er wel voor dat we in geval van nood nog wat ruimte naar onderen hebben om te besparen, ik heb nu echt geen zin om op m'n knietjes door de AH te gaan en bij elk pak koekjes te denken of dat wel kan of dat ze bij de Super 3 cent goedkoper zijn. (Respect voor mensen die dat wel kunnen/doen hoor).
Ohja, als er vlees ofzo in de aanbieding is ofzo slaan wij ook in hoor (om het daarna in 1 dag op de BBQ weg te werken). Magoed.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou E.T. is wel van de folders in de gaten houden tegenwoordig. Niet dat ze er door weer en wind een dorp verder voor gaat op de fiets als zo'n schraal oostblok vrouwtje, maar toch... Het begin is er
Bril-jant!quote:
Tja, alleen m'n huur is al hoger.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik geef volgens mij niets eens €350,- p/m uit...
...aan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
1,59. Normaal gesproken.quote:
Dat is nog geeneens onze HRA teruggave per maand.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, alleen m'n huur is al hoger.
huur, electriciteit, internet, eten&drinken. Maar goed woon veel kleiner, voorlopig nog geen kinderen, bier alleen met 8 kratten tegelijkertijd inslaan als het weer in de aanbieding is en vooral mezelf inhouden met teveel gadgets kopen.quote:
Ik red dat echt nooit. En ik woon op kamersquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die van mij ookquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:22 schreef Jarno het volgende:
Laat ik het zo zeggen: de MacBook die we nu hebben moet nog wel ff mee.
Dat geld wat ik per maand uitgeef is alleen aan huur, gas, licht, water, verzekeringen, eten, kleding, abonnementen, auto. Daar zitten weinig gadgets bij... ja de nieuwe up & go.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
huur, electriciteit, internet, eten&drinken. Maar goed woon veel kleiner, voorlopig nog geen kinderen, bier alleen met 8 kratten tegelijkertijd inslaan als het weer in de aanbieding is en vooral mezelf inhouden met teveel gadgets kopen.
Ik duik tegenwoordig nog wel eens Marktplaats op voor dit soort dingen. Pas nog zo'n Popcorn Hour voor niet al teveel gekocht.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat geld wat ik per maand uitgeef is alleen aan huur, gas, licht, water, verzekeringen, eten, kleding, abonnementen, auto. Daar zitten weinig gadgets bij... ja de nieuwe up & go.
En vergeet niet de Gilette-scheermesjes van €3,- p/squote:Op woensdag 24 juni 2009 14:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat geld wat ik per maand uitgeef is alleen aan huur, gas, licht, water, verzekeringen, eten, kleding, abonnementen, auto. Daar zitten weinig gadgets bij... ja de nieuwe up & go.
En waarom niet ook. Middagje knutselen en je hebt wellicht een prima MBP.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:27 schreef Svyatagor het volgende:
Maar toch kon ik mezelf niet inhouden om te gaan bieden op een (semi-defecte) MBP
[TK] Macbook Pro 2.4ghz met defect
Dat lijkt mij ook, ik heb zelf ook gezeik gehad met keyboard en trackpad, deze generatie heeft er nogal veel last van, maar het is via een softwareupdate destijds bij mij verholpen. En anders ga ik inderdaad even knutselen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
En waarom niet ook. Middagje knutselen en je hebt wellicht een prima MBP.
Nee, mensen verkijken zich er te veel op. Tegenwoordig krijg je al bijna "a slap in the face" als je zegt dat kinderen "duur" zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:44 schreef De_Hertog het volgende:
Ik hoor het al, voorlopig nog geen kinderen.
Preciesquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:44 schreef De_Hertog het volgende:
Ik hoor het al, voorlopig nog geen kinderen.
Waar issie trouwens? In een hutje op de hei met AudreyHepburn?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens, zou Sjoewie al 'papa' zijn?
Omdat je die hier ook niet meer vaak spot
Laat ik het anders zeggen, de familieleden, die ik gesproken heb. Die waren toch geschrokken van de uitgaven aan hun kinderen, het was stuk meer dan ze hadden verwacht.. scheelt ze toch weer 2 a 3 vakanties in het jaar, die ze normaal met z'n tweetjes doen. Wordt dus minder luxe, gezinsvakantie'tje in NL.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:59 schreef Jarno het volgende:
Ach, verkijken. Er zijn maar weinig mensen die echt denken dat een kind geen geld kost. En verder kun je het natuurlijk ook zo gek maken als je zelf wilt. Er zijn kinderkamers van een paar 100 euro en van een paar 1000 euro. Je kunt kleertjes van Esprit in de merkwinkel halen, of op Marktplaats rondkijken voor een fractie van de prijs.
Ach, je wordt gewoon een beetje ingehaald door de realiteit, wat Swets al zei, als je er eens naar kijken schrik je op een gegeven moment van wat er allemaal doorheen vliegt in een maand. Aan de andere kant maak ik ook geen probleem van Dora knakworstjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, de familieleden, die ik gesproken heb. Die waren toch geschrokken van de uitgaven aan hun kinderen, het was stuk meer dan ze hadden verwacht.. scheelt ze toch weer 2 a 3 vakanties in het jaar, die ze normaal met z'n tweetjes doen. Wordt dus minder luxe, gezinsvakantie'tje in NL.
Ah ja, ik maakte me vroeger ook altijd schuldig aan Bassie & Adriaan boterhamworst die 2x zo duur was als normale boterhamworst..quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, je wordt gewoon een beetje ingehaald door de realiteit, wat Swets al zei, als je er eens naar kijken schrik je op een gegeven moment van wat er allemaal doorheen vliegt in een maand. Aan de andere kant maak ik ook geen probleem van Dora knakworstjesipv huismerk en doen we ook gewoon leuke dingen. Dus het si maar wat je jezelf aandoet tot op zekere hoogte.
Hoe bedoel je? Ivm de crisis ofzo?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja dat je vakanties minder worden lijkt me logisch. Maar ik moet nog zien hoeveel mensen uberhaupt lekker op vakantie gaan als dit jaar voorbij is.
En de locatievoorzieningen (in Maps etc.) mis je waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:12 schreef w00h00 het volgende:
Me gehackte Iphone met 2.2 werkt na de update naar 3.0 perfect zonder jaibreak of wat dan ook op KPN netwerk.![]()
Alleen youtube feature werkt niet meer, maar ik lees dat daar niet de enige in ben.
Mja, hier (uiteraard non profit sector) hebben we nog 3 vacatures openstaan dus ik heb niet echt het idee dat ik me zorgen moet gaan maken op korte termijn. Maar in sommige sectoren zou je best wel eens gelijk kunnen hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, de komende maanden gaat het pas echt in de echte economie doorklinken.
Ja, dat soort dingen merken jullie natuurlijk direct.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:21 schreef Swetsenegger het volgende:
'Wij' hebben afgelopen half jaar meer verkocht dan ooit, maar je begint wel te merken dat verkopen steeds moeilijker wordt omdat je geen krediet meer kan krijgen op je betalingstermijn.....
gelukkig heb ik ervaring bij de overheid, dus ik zit zo weer voor een gemeente een website te masterenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen merken jullie natuurlijk direct.
Hier is er net een bestelling voor een EVA 6400 uitgegaan dus kennelijk mogen we nog investeren..
Klopt, maar ik gebruikte ze beiden toch niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En de locatievoorzieningen (in Maps etc.) mis je waarschijnlijk ook.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:11 schreef super-muffin het volgende:
verkopen ze de iPhone 3GS (nieuwe schrijfwijze!) ook zonder simlock of abonnement in Amerika? mijn ouders gaan deze zomer naar California, en ze hebben al een bezoek aan de Company Store gepland staan
quote:We are open to the public, but we are a little different than your local Apple Retail Store. While we don't sell computers or have on-site support or repairs, we are the only place in the world that sells Apple logo t-shirts, caps and accessories.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:11 schreef super-muffin het volgende:
verkopen ze de iPhone 3GS (nieuwe schrijfwijze!) ook zonder simlock of abonnement in Amerika? mijn ouders gaan deze zomer naar California, en ze hebben al een bezoek aan de Company Store gepland staan
Bedevaartsoord!quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:02 schreef Maravilla het volgende:
Hé thanks super-muffin!Daar zit ik niet al te ver vandaan over een maandje, wist niet eens dat het bestond maar dat moet wel bezocht worden dan!
Aparte licentie. Verschil tussen 10.4 en 10.5 is als XP vs Vistaquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:48 schreef ikheetmartijn het volgende:
Noob vraagje:
Ik heb mijn oog laten vallen op een 2ehands Macbook om er eens wat kennis mee te maken. Maar nu draait deze OS 10.4.9. En heb ik 10.5.7 nodig om te kunnen ontwikkelen voor de iPhone.
Is dit gewoon te upgraden, of moet er een aparte licentie worden aangeschaft?
Als je voor meer geld een 2ehands 3G koopt en daarnaast een sim only abonnement kan scoren is het een mooie deal over twee jaar gezien.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja, als je een 3G voor 99,- bij een abonnement kan scoren.....
Mwah, heb je weer geen behoorlijk internet, etc. Nee ik zou nu tweedehands echt niet meer dan 100 euro geven voor een 3Gquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als je voor meer geld een 2ehands 3G koopt en daarnaast een sim only abonnement kan scoren is het een mooie deal over twee jaar gezien.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mwah, heb je weer geen behoorlijk internet, etc. Nee ik zou nu tweedehands echt niet meer dan 100 euro geven voor een 3G
quote:Beste,
Er is een bod uitgebracht van 350,00 euro op uw advertentie op Marktplaats.nl. Onderaan dit bericht vindt u een kopie van de advertentie en het bod.
Neem contact op met de bieder door hier te klikken
Bekijk de advertentie en het nieuwe bod
Dan weet ik iig dat jij dit niet bentquote:Beste....,
Er is een bod uitgebracht van 450,00 euro op uw advertentie op Marktplaats.nl. Onderaan dit bericht vindt u een kopie van de advertentie en het bod.
Neem contact op met de bieder door hier te klikken
Bekijk de advertentie en het nieuwe bod
Weekendje Antwerpen gepland dit weekendquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:43 schreef super-muffin het volgende:
Zo, dat is best nog wel veeldan zou ik de 3GS ook wel uit België kunnen halen.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:42 schreef nelisb het volgende:
Vanavond heb ik een 3GS! Nog 45 minuten ongeveer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |