Tiger op marktplaats kopen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:00 schreef classpc het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe kom ik aan Mac OS X 10.4.3?
Oké dus die versie heet Tiger?quote:
Als die het op m'n iBook G4 kan doen, dan graagquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:59 schreef De_Hertog het volgende:
Ik heb volgens mij nog een originele Tiger liggen. Wil je die?
Command FN F5.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:25 schreef Breathtaking het volgende:
Euhm ja, ik heb net een MacBook.. En nu is 'ie begonnen met het oplezen van websites etcniet cool en ik weet ook niet hoe dat komt.. Maar hoe zet ik het uit?
Ahaaaaa dus zo ging het fout. Maar euh, hoe refresh ik m'n pagina's danquote:
Apple - r.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahaaaaa dus zo ging het fout. Maar euh, hoe refresh ik m'n pagina's dan?
Ik ga zo even de tutorials enzo doen hoor, sorry voor de vragen!
quote:
Bedanktquote:
Nee, want Safari.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Bedankt!
Vinden jullie het trouwens niet vervelend/jammer dat browser Chrome er (nog) niet voor de Mac is?
Ik vind tot nu toe nog niets echt goed of bijzonder aan safari.quote:
http://www.codeweavers.com/services/ports/chromium/quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Bedankt!
Vinden jullie het trouwens niet vervelend/jammer dat browser Chrome er (nog) niet voor de Mac is?
Een website met bloedsnelheid renderen. Je weet wel... de hoofdtaak van een browser.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind tot nu toe nog niets echt goed of bijzonder aan safari.
Wat kan ik ermee dat ik me IE of Mozilla niet kan?
Ah thanks! Even kijken of dat wat wordtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:30 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
http://www.codeweavers.com/services/ports/chromium/
Ik vind 'm langzamer en onhandiger dan Chrome.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een website met bloedsnelheid renderen. Je weet wel... de hoofdtaak van een browser.
Onhandig is sowieso subjectief, snelheid is meetbaar en er is geen snellere browser dan safari. Chrome komt aardig in de buurt maar die gebruikt dan ook min of meer dezelfde motor.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah thanks! Even kijken of dat wat wordt![]()
[..]
Ik vind 'm langzamer en onhandiger dan Chrome.
Ik vind het kut dat ze de accesskeys hebben gesloopt in Safari 4. Voorlopig zit ik weer op Firefox 3.5 (RC), stuk sneller dan 3.0.quote:
Daar baal ik ook van. Ik heb al ik-weet-niet-hoe-vaak doelloos zitten wachten tot mijn post eindelijk geplaatst zou worden. Tot ik me herinnerde dat ctrl-s niet meer werkte en ik nog even op Invoeren moest klikken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:54 schreef Q. het volgende:
Ik vind het kut dat ze de accesskeys hebben gesloopt in Safari 4.
Ctrl-alt-s werkt wel maar god, je moet wel hele misvormde handen hebben als je die toetsencombi uit je klauwen wil krijgen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:30 schreef broer het volgende:
[..]
Daar baal ik ook van. Ik heb al ik-weet-niet-hoe-vaak doelloos zitten wachten tot mijn post eindelijk geplaatst zou worden. Tot ik me herinnerde dat ctrl-s niet meer werkte en ik nog even op Invoeren moest klikken.
Ah tofquote:Op zondag 21 juni 2009 09:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor de php/mysql developers. Er is een opvolger voor Cacoa Mysql: Sequelpro
Ringvinger op de ctrl, duim op de alt, wijsvinger op de s. Op een Mac keyboard is dat best goed te doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ctrl-alt-s werkt wel maar god, je moet wel hele misvormde handen hebben als je die toetsencombi uit je klauwen wil krijgen.
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand ervaring met boeken voor cocoa?
http://www.computerboek.nl/trefwoord/Cocoa?sortorder=30d%20DESC
welke is aan te raden?
misschien de juiste driver installeren?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:23 schreef Maravilla het volgende:
Iemand hier enig idee hoe ik in Windows 7 onder Bootcamp op een Unibody MB het trackpad enigszins normaal aan het werk krijg?
En waar vind ik dat?quote:Op zondag 21 juni 2009 20:25 schreef armadan het volgende:
[..]
misschien de juiste driver installeren?
Leopard ondersteunt geen Windows 7, wellicht Snow Leopard wel, dan zou je daarop moeten wachten.. Ik weet niet of de betaversie van Snow Leopard Windows 7 ondersteunt, misschien kan je dat proberen, ja maar wat heb je eraan.. de beta kan je niet upgraden naar de final Snow Leopard.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:45 schreef Maravilla het volgende:
[..]
En waar vind ik dat?Ik heb geen idee waarnaar te zoeken..
Op je Mac OS X cd staan als het goed is drivers voor Vista, en die zouden het volgens Microsoft ook op W7 moeten doen.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:23 schreef Maravilla het volgende:
Iemand hier enig idee hoe ik in Windows 7 onder Bootcamp op een Unibody MB het trackpad enigszins normaal aan het werk krijg?
Boeken zelf had ik al gevonden helder licht. Ervaringen van mac gebruikers niet. En dat is anders dan de vraag die jij stelde waarin je vroeg waar je een client kon vinden die je in de eerste results van google terug vind.quote:
Da's zo'n beetje de prijs die je voor de software op 'normale' satnavs betaalt. Niet heel gek dus.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:24 schreef Junkie het volgende:
Navigon MobileNavigator Europa nu beschikbaar voor de iPhone
[ afbeelding ]
En 't kost ¤74,99.
ik had al een mac toen jij in je luiers liep tough guy, nog nooit windows gehad..quote:Op zondag 21 juni 2009 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Boeken zelf had ik al gevonden helder licht. Ervaringen van mac gebruikers niet. En dat is anders dan de vraag die jij stelde waarin je vroeg waar je een client kon vinden die je in de eerste results van google terug vind.
Zeker net overgestapt?
Klopt. Maar nu zitten er zon 20 landen in. Ik had liever gehoopt op een versie waar je de landen zelf kan downloaden.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Da's zo'n beetje de prijs die je voor de software op 'normale' satnavs betaalt. Niet heel gek dus.
quote:Op zondag 21 juni 2009 21:50 schreef armadan het volgende:
[..]
ik had al een mac toen jij in je luiers liep tough guy, nog nooit windows gehad..
vroeger waren Macgebruikers gezellig maar wat een paupervolk is het nu geworden, met mensen die zich heel stoer vinden en andere voor switchers uitmaken..![]()
Hmja, daar zit wat inquote:Op zondag 21 juni 2009 21:51 schreef Junkie het volgende:
[..]
Klopt. Maar nu zitten er zon 20 landen in. Ik had liever gehoopt op een versie waar je de landen zelf kan downloaden.
(Dus die In-App-Store) En zo de prijs naar je eigen gebruik te kiezen.
Dus bijvoorbeeld 7,50 voor de app, en dan 5 euro per land.
Of misschien een euro per "grote" stad, voor mensen die een stads uitje doen.
1.7 GB. Vandaag heb ik het getest. In eerste instantie kreeg ik wat warrige aanwijzingen, maar hij had geen goede GPS-fix. Later deed de software het beter en waren de aanwijzingen nauwkeurig genoeg om mee te kunnen navigeren.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, daar zit wat in. Komt mss later nog. Hoe groot is die download nu dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |